die foto moet je erbij doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Check de lijsten van mooiste dorpjes er maar eens op na... Ik moet zelfs nog ergens een foto hebben da ik op dat muurtje zit..
Dat was teveel werk voor die ouwe man..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is wat mij betreft een dikke lijst waard.
Er is juist niets mis mee. Voor dat schilderij zou ik een bredere lijst aanschaffen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Check de lijsten van mooiste dorpjes er maar eens op na... Ik moet zelfs nog ergens een foto hebben da ik op dat muurtje zit..
de bui die ik eerder op de avond tegen kwam op de wegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het begint te sneeuwen en niet zo'n lullig beetje ook. De vlokken vallen loodrecht en maken nog nét geen lawaai bij het neerstorten.
Omdat het dierbaar isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is juist niets mis mee. Voor dat schilderij zou ik een bredere lijst aanschaffen.
Dat kan je toch laten doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was teveel werk voor die ouwe man..
ja leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaj ja ik ga zoeken of ik die al digitaal heb in mn archieven
ow... dat komt her niet misschien, ik weet het weerbericht van morgen nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We zitten hier gevangen in een nooit eindigende sneeuwkrul des doods!
[ afbeelding ]
Dat maak ik toch niet meer mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat komt her niet misschien, ik weet het weerbericht van morgen niet
Kon je door blijven rijden, of moest je langs de weg gaan staan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de bui die ik eerder op de avond tegen kwam op de weg
ik mag toch hopen van welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maak ik toch niet meer mee.
Ik en zelluf doen... Ik heb wel genoeg lijsten besteld afgelopen 2 jaar.. dus wie weet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan je toch laten doenzelluf....
20 km was echt de max, en ik heb toch heel wat kilometers in dergelijke weersomstandigheden afgelegd, maar het was echt bar....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kon je door blijven rijden, of moest je langs de weg gaan staan?
Je kan zo'n ding wegbrengen en dan krijg je hem keurig in de lijst die je uitgezocht hebt terugquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik en zelluf doen... Ik heb wel genoeg lijsten besteld afgelopen 2 jaar.. dus wie weet...
Mickey en Keon hebben connectie bij de Porsche Piet..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Andere auto aan het zoeken, wat zal ik nu weer eens nemen?
ik heb vandaag een duster opgehaaldquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Andere auto aan het zoeken, wat zal ik nu weer eens nemen?
Geen sneeuw te zien hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
20 km was echt de max, en ik heb toch heel wat kilometers in dergelijke weersomstandigheden afgelegd, maar het was echt bar....
Zelf de maat nemen lukt me wel, dus dan kan ik ook gewoon online bestellenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan zo'n ding wegbrengen en dan krijg je hem keurig in de lijst die je uitgezocht hebt terug![]()
de lijst maken ze op maat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |