Zou je zelf het schilderij ook niet mooier vinden als het breder was?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik was al te laat om het je te vertellen.. Ik ben nog niet eens over de helft
Ja tuurlijk zou het mooier zijn om de andere helft ook te hebben...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou je zelf het schilderij ook niet mooier vinden als het breder was?
ja, ik kan nu geen schopje meer geven, maar ik volg het wel dus af en toe zal ik wel ergens opquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik was al te laat om het je te vertellen.. Ik ben nog niet eens over de helft
En anders verzin je er iets moois bij.. Ik ben ook begonnen met niet hangend werkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik kan nu geen schopje meer geven, maar ik volg het wel dus af en toe zal ik wel ergens op
reageren
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zou het mooier zijn om de andere helft ook te hebben...
Neem plaats zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb net weer iets geleerd in CUL, in dat topic over snijplanken
zei iemand dat dat witte plankje bedoeld was om hete dingen op
te zetten
[ afbeelding ]
heb ik mooi mijn andere dinges voor niks vernageld, want dat wist ik niet
34 uur maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zo kan je het ook brengen ja. Ware het niet dat om iets meer uren dan 10 ging.
Volgens mij is dat een BS verhaal.. Tis voor alle andere dingen die niet op b;lauw, rood of groen mogenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb net weer iets geleerd in CUL, in dat topic over snijplanken
zei iemand dat dat witte plankje bedoeld was om hete dingen op
te zetten
[ afbeelding ]
heb ik mooi mijn andere dinges voor niks vernageld, want dat wist ik niet
Kan je mooi die foto van je onderkin postenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En anders verzin je er iets moois bij.. Ik ben ook begonnen met niet hangend werk
Herkomst van het schilderij strookt niet met jouw beschrijving?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is de lijst duurder dan de inhoud..
Ik mis even iets vermoedelijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herkomst van het schilderij strookt niet met jouw beschrijving?
"Hier een authentiek werkje van mn Spaanse ex-schoonvader .. Een schilderij van het mooiste dorpje van Spanje..."quote:
Waar is hier... Ik checkte net buiten en zag niets..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het begint te sneeuwen en niet zo'n lullig beetje ook. De vlokken vallen loodrecht en maken nog nét geen lawaai bij het neerstorten.
Drenthe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is hier... Ik checkte net buiten en zag niets..
Je went aan onregelmatig leven, voor mij zou een overdreven regelmaat en volgens de klok leven juist 'dodelijk' zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je 34 uur wakker geweest?
kelere.... da's niet gezond man
Wat is er mis mee? Check de lijsten van mooiste dorpjes er maar eens op na... Ik moet zelfs nog ergens een foto hebben da ik op dat muurtje zit..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Hier een authentiek werkje van mn Spaanse ex-schoonvader .. Een schilderij van het mooiste dorpje van Spanje..."
Ja maar dat is wel héél lang wakker, dat lukt mij niet hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je went aan onregelmatig leven, voor mij zou een overdreven regelmaat en volgens de klok leven juist 'dodelijk' zijn.
die foto moet je erbij doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Check de lijsten van mooiste dorpjes er maar eens op na... Ik moet zelfs nog ergens een foto hebben da ik op dat muurtje zit..
Dat was teveel werk voor die ouwe man..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is wat mij betreft een dikke lijst waard.
Er is juist niets mis mee. Voor dat schilderij zou ik een bredere lijst aanschaffen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Check de lijsten van mooiste dorpjes er maar eens op na... Ik moet zelfs nog ergens een foto hebben da ik op dat muurtje zit..
de bui die ik eerder op de avond tegen kwam op de wegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het begint te sneeuwen en niet zo'n lullig beetje ook. De vlokken vallen loodrecht en maken nog nét geen lawaai bij het neerstorten.
Omdat het dierbaar isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is juist niets mis mee. Voor dat schilderij zou ik een bredere lijst aanschaffen.
Dat kan je toch laten doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was teveel werk voor die ouwe man..
ja leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaj ja ik ga zoeken of ik die al digitaal heb in mn archieven
ow... dat komt her niet misschien, ik weet het weerbericht van morgen nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We zitten hier gevangen in een nooit eindigende sneeuwkrul des doods!
[ afbeelding ]
Dat maak ik toch niet meer mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat komt her niet misschien, ik weet het weerbericht van morgen niet
Kon je door blijven rijden, of moest je langs de weg gaan staan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de bui die ik eerder op de avond tegen kwam op de weg
ik mag toch hopen van welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maak ik toch niet meer mee.
Ik en zelluf doen... Ik heb wel genoeg lijsten besteld afgelopen 2 jaar.. dus wie weet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan je toch laten doenzelluf....
20 km was echt de max, en ik heb toch heel wat kilometers in dergelijke weersomstandigheden afgelegd, maar het was echt bar....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kon je door blijven rijden, of moest je langs de weg gaan staan?
Je kan zo'n ding wegbrengen en dan krijg je hem keurig in de lijst die je uitgezocht hebt terugquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik en zelluf doen... Ik heb wel genoeg lijsten besteld afgelopen 2 jaar.. dus wie weet...
Mickey en Keon hebben connectie bij de Porsche Piet..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Andere auto aan het zoeken, wat zal ik nu weer eens nemen?
ik heb vandaag een duster opgehaaldquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Andere auto aan het zoeken, wat zal ik nu weer eens nemen?
Geen sneeuw te zien hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
20 km was echt de max, en ik heb toch heel wat kilometers in dergelijke weersomstandigheden afgelegd, maar het was echt bar....
Zelf de maat nemen lukt me wel, dus dan kan ik ook gewoon online bestellenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan zo'n ding wegbrengen en dan krijg je hem keurig in de lijst die je uitgezocht hebt terug![]()
de lijst maken ze op maat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |