Jep, ik ook, hou wel van een strakke inrichting.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:35 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik vind het wel functioneel en leuk hoor!
Luchtreiniger, werkt perfectquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN, wat is dat, zo'n plamacluster?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN, wat is dat, zo'n plamacluster?
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:46 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ga m'n battlestation hier echt niet posten
plasmacluster?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Grijze stoel is van mij...
Witte ding in het midden is een Plasmacluster.
Draden moeten nog worden weggewerkt.
Middelste stoeltje is over, maar handig voor een vestje als je een opvlieger krijgt
Ahh come on! Volg mijn voorbeeld. Live, direct, zonder schroom dit datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
Hier kom ik op terug als het opgeruimd is
Neh... is voor huisstofmijt, sigarettenrook en dat soort dingenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
plasmacluster?
Voor je doe-het-zelf bloedtransfusies?![]()
On topique
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh come on! Volg mijn voorbeeld. Live, direct, zonder schroom dit dat
dittoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
Hier kom ik op terug als het opgeruimd is
Daar komt mijn stem dan zo zwoel uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... is voor huisstofmijt, sigarettenrook en dat soort dingen![]()
Je hebt ook écht een Microfoon daar heh?![]()
Ziet er spannend uit
Doet het je aan iets denken dan? Dat je het er zo spannend uit ziet vinden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er spannend uit
Neu, ik bedoel al die apparatuurquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doet het je aan iets denken dan? Dat je het er zo spannend ziet vinden?
één van de plekken mag ook...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:57 schreef sacha het volgende:
ik ben mobiel qua fok! overigens, ik heb geen vaste plek
Nice! Leuk bureau!quote:
Ja, en groot ook. Loopt links nog een stukje door. Komt op de foto niet over maar de monitor is een ultra hd 40inch schermquote:
Is goed!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef ToT het volgende:
Ik ben net verhuisd, dus is het allemaal nog niet klaar. Ik probeer morgen wel even een foto te maken!
ah......... dat is een Moppiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hier nog een, alleen nu met mn grootste FANN erbij![]()
[ afbeelding ]
Op termijn (dat zeg ik al maanden, overigens...) wil ik zoiets hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er spannend uit
SPOILER: Slecht paintje incomingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op termijn (dat zeg ik al maanden, overigens...) wil ik zoiets hebben.Ga je dat zelf maken dan?SPOILER: Slecht paintje incomingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beeldscherm staat op een kleintje bier..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk Chuf![]()
staat je PC op een kratje bier?
Oeh, dat is ook mooi zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Beeldscherm staat op een kleintje bier..
Maar meestal zit ik hier.
[ afbeelding ]
Met het lappie op schoot dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thx! T is een hele kamer though, maar die kamer is echt mijn domein. Mn vriendin mag er nauwlijks komen bij wijze vanquote:
Ik heb wat zitten kijken op youtube, het is een zelfdragende constructie van basically 3 planken.quote:
Tof! Maar hoe is dat, ergonomisch gezien dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oe... klinkt goed, als het klaar is moet je nog maar eens een foto posten, goede redenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb wat zitten kijken op youtube, het is een zelfdragende constructie van basically 3 planken.
2 planken van dezelfde afmeting in een hoek van 90 graden, en 1 plank door de helft ongeveer, die aan de zijkanten. En voor extra stevigheid wat bevestigingsmaterialen natuurlijk. Vriend van me is meubelmaker, handig om in de vriendenkring te hebben
Ergonisch verantwoorde Italiaanse design bankquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tof! Maar hoe is dat, ergonomisch gezien dan?
Dan kom je maar gewoon langs voor een duoshowquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... klinkt goed, als het klaar is moet je nog maar eens een foto posten, goede reden
om er vaart achter te zetten
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergonisch verantwoorde Italiaanse design bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergonisch verantwoorde Italiaanse design bank
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eej ToT, kerel! Wat lees ik nu, een andere woning?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA! In principe de zelfde opstelling als ik heb!
Lekker voor de tv!
Vroeger zat ik altijd NAAST de tv, maar dit is veel fijner zo!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Brakke foto van smartphone.
[ afbeelding ]
En de bestekla moest natuurlijk ook nog even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bestekla moest wel open![]()
Maar jij zit lekker ruim![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:25 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere puinzooi, want vrouwlief is niet thuisEn ligt daar nou een badmintonracket? Jup... prima vliegenmepper en aangezien het hier zomer is en de deur openstaat, heb ik die ook hard nodig
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej ToT, kerel! Wat lees ik nu, een andere woning?
En een pak koekjes binnen handbereik zie ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:25 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere puinzooi, want vrouwlief is niet thuisEn ligt daar nou een badmintonracket? Jup... prima vliegenmepper en aangezien het hier zomer is en de deur openstaat, heb ik die ook hard nodig
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
En een pak koekjes binnen handbereik zie ik![]()
quote:want vrouwlief is niet thuis
Nope, kantoortje thuis.quote:Dit is vast niet in de huiskamer
Ja, ik weet het, zal het morgen even doen bij daglicht. Enne, voorheen zat ik boven, maar sinds ik alleen ben blijf ik lekker in de huiskamer zitten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Je bestekla moest wel open![]()
Maar jij zit lekker ruim
ah... dit is deel 1quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
die is er al!ergens in CUL... kijken of ik hem kan vinden
Tof zeg, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker! Ja in mijn vorig huis heb ik ook maar anderhalf jaar gezeten, maar dat was ruk: gehorig, een vreselijke achterbuurman, eenzaamheid, onlogische indelingen enz.
Nu zit ik in een veel groter huis wat echt veel prettiger is en ik heb echt ontzettend leuke buren!
Deel 2!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dit is deel 1
CUL / Show hier spontaan je besteklade.
en dit is deel 2
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 2
Thx!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof zeg, gefeliciteerd!Dus ook een druk jaar achter de rug.
Oké, morgen nog een fotootje dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, zal het morgen even doen bij daglicht. Enne, voorheen zat ik boven, maar sinds ik alleen ben blijf ik lekker in de huiskamer zitten.
Had je die boxen achteraf misschien gewoon mee kunnen slepen naar je nieuwe stek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Nou druk jaar; in sommige opzichten was het wel weg stressvol, in andere opzichten weer fijn.
Haha tof man!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had je die boxen achteraf misschien gewoon mee kunnen slepen naar je nieuwe stek.Ben er nog steeds erg blij mee. Godsamme, wat ga ik toch altijd snel off topic.
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof man!
Nou ik heb hier nu een heel andere setup. Die boxen had ik nog voor mijn vriendin kunnen gebruiken als ze eenmaal hier is, maar een koptelefoon kan dan ook wel.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vriendin? Toch niet... die waar je naar toe zou gaan, of wel?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]Die komt in April hier naar toe!
Maar we zitten nu echt te slowchatten!
Er is ook een SC hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]!! Yess!! Dát vind ik tof voor je zeg! Oh mèn, dat had heel anders kunnen lopen, maar het is dus voor elkaar.
![]()
Ja, we hebben het er nog wel over, maar we kunnen beter ff nokken nu.
Nice! Wat is Teufel Salat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens ff een voorlopige foto, van toen ik de boel net aan het opzetten was. Inmiddels staat er een ander bureau, en de tv-meubel wordt ook vervangen.
oké... ik ga straks eens even googelenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kouwe noodles met een licht pittig sausje!
Niet slecht, niet slecht. Wat moet je voor de hele bende hebben, ToT?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is trouwens ff een voorlopige foto, van toen ik de boel net aan het opzetten was. Inmiddels staat er een ander bureau, en de tv-meubel wordt ook vervangen.
Hehehe ik woon aan de grens; ik doe soms boodschappen in Duitsland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... ik ga straks eens even googelen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht, niet slecht. Wat moet je voor de hele bende hebben, ToT?![]()
Ah, ja zie ik nu!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik woon aan de grens; ik doe soms boodschappen in Duitsland.
Ik heb overigens een extra foto gepost.
dat moet een beste smoothie zijn geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ja jij had zo'n peperdure bank, die zal wel beter zitten dan de mijnese![]()
Maar je hebt een gezellige huiskamer Chuf![]()
Mijn Fokplek is ook gewoon in de huiskamer hoor, was eigenlijk een eettafel, maar ja![]()
eten doe ik nu met bord op schoot, zit ik ook gewoon op de bank, of ik lig half![]()
Met mijn Kaasbroodje en mijn Groene Smoothie zat k zojuist trouwens wél hiero net
nice!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet de virtuele tour eens doen.
Heel informatief.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
dat moet een beste smoothie zijn geweest
Ah.... jouw Fokplek is ook in de huiskamerquote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heel informatief.
een Groene krijg je energie vanquote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
dat moet een beste smoothie zijn geweest
Wat heb je daar onder je tv?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heel informatief.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
Echter is het zo schoon altijd maar 3-4 dagen max![]()
Mijn TV staat op een kastje en is draaibaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... jouw Fokplek is ook in de huiskamer![]()
Jouw TV hangt aan de muur toch? Zo hoog?
ow..quote:Op zondag 10 januari 2016 00:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn TV staat op een kastje en is draaibaar.
Ik hang gewoon voor mijn laptop.
Ik zie een jointquote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heel informatief.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tijdens een van de hobby projectjes![]()
Damn!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Leuke desktop!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
Echter is het zo schoon altijd maar 3-4 dagen max![]()
Ahhh check!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn TV staat op een kastje en is draaibaar.
Ik hang gewoon voor mijn laptop.
Een kastje, erop de TV, erin receiver, externe HD en zulke meuk.quote:
That´s more like itquote:Op zondag 10 januari 2016 00:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Whehehe, tof man!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niks gesloopt!! Geprint!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!
En wat is dat grijze ding wat je gesloopt hebt?
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Niks gesloopt!! Geprint!
Een T-800 skull. Google maar 😜
Zal ff filmpje uploaden
Oeh, jij hebt een 3D-printer?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Niks gesloopt!! Geprint!
Een T-800 skull. Google maar 😜
Zal ff filmpje uploaden
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Lokatie varieert...
woon jij in de Ikea Tong?quote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
Na drie weken klussen moet de boekenkast nog worden gevuld. Accesoires komen ook later.
[ afbeelding ]
Heb je nou je gasfornuis in je woonkamer staan?quote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
Na drie weken klussen moet de boekenkast nog worden gevuld. Accesoires komen ook later.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
En u heeft kunnen kijken naar Tong's Fok!plek, live vanuit de IKEA.quote:
Ziet er knus uit Tong!quote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:21 schreef Mickeys het volgende:
Mijn Fok! "werkplekje"Fraai én gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Daar dacht ik ook net aan.. Flinke idd. Zouden het echt boeken zijn die er onder zitten? (Dacht heel even dat het misschien de complete encyclopedie is die je daar nu terug kunt vinden)quote:Op zondag 10 januari 2016 11:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zijn een paar hele beste jongens.
Mijn grote trotsquote:Op zondag 10 januari 2016 11:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zijn een paar hele beste jongens.
Zo te zien zijn het boeken van dezelfde grootte, dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Misschien heeft ie een vrouw, of vriendin en aangezien die alles beter weten, is een encyclopedie totaal overbodig.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan.. Flinke idd. Zouden het echt boeken zijn die er onder zitten? (Dacht heel even dat het misschien de complete encyclopedie is die je daar nu terug kunt vinden)
Het is een encyclopedie inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2016 11:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan.. Flinke idd. Zouden het echt boeken zijn die er onder zitten? (Dacht heel even dat het misschien de complete encyclopedie is die je daar nu terug kunt vinden)
Wat is dat voor spul? Actief, passief? Enórm zeg.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Mijn grote trots
Zonder muziek geen leven zeg ik altijd.
Dat klopt, maar, ik zie 2 weg speakers met een uit de kluiten gewassen kast.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Mijn grote trots
Tuurlijk durf je wel!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Lokatie varieert...
Nice Tong!quote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:21 schreef Mickeys het volgende:
Mijn Fok! "werkplekje"Héél mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
en voor allemaal![]()
Het zijn oude Philips speakers, breedbanders. Gewoon passief en slechts 10 watt vermogen... Maar door de enorme kast een zeer groots geluid!quote:Op zondag 10 januari 2016 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat voor spul? Actief, passief? Enórm zeg.
Huh? In verhouding ziet het er echt mega mega groot uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:04 schreef I-care het volgende:
[..]
Het zijn oude Philips speakers, breedbanders. Gewoon passief en slechts 10 watt vermogen... Maar door de enorme kast een zeer groots geluid!
De kasten zijn gemaakt van oude 15 inch subkasten uit een studio, en daar heb ik gewoon een plaat voor gemaakt omdat het anders niet past, dit zijn maar 8 inch speakers, en het geheel afgeschilderd.
Het is allemaal zelfbouw. De speakers zijn de 9710M van Philips, een hele beroemde speaker. Naar verluid het beste wat Philips ooit gemaakt heeft, zeker qua full-range speakers.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar, ik zie 2 weg speakers met een uit de kluiten gewassen kast.
Welk merk en type zijn het? Of is het iets van zelfbouw?
Fraai gedaan zeg. Dan is het waarschijnlijk een papier conus met koperen spreekspoel. Die zijn lekker snel en dat wil wel groots klinken ja. 10 watt is ruimschoots voldoende om elkaar niet meer te kunnen verstaan bij een beetje volume.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:04 schreef I-care het volgende:
[..]
Het zijn oude Philips speakers, breedbanders. Gewoon passief en slechts 10 watt vermogen... Maar door de enorme kast een zeer groots geluid!
De kasten zijn gemaakt van oude 15 inch subkasten uit een studio, en daar heb ik gewoon een plaat voor gemaakt omdat het anders niet past, dit zijn maar 8 inch speakers, en het geheel afgeschilderd.
Ze zijn ook mega grootquote:Op zondag 10 januari 2016 12:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? In verhouding ziet het er echt mega mega groot uit.
wel leuk dat ik goed zat met de encyclopodie
Thnx FANN
Een kenner zo te zien!quote:Op zondag 10 januari 2016 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai gedaan zeg. Dan is het waarschijnlijk een papier conus met koperen spreekspoel. Die zijn lekker snel en dat wil wel groots klinken ja. 10 watt is ruimschoots voldoende om elkaar niet meer te kunnen verstaan bij een beetje volume.
Ha ha ha klein budgetquote:
Gasfornuis staat achter de fotoquote:Op zondag 10 januari 2016 11:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nou je gasfornuis in je woonkamer staan?
Ik zit te schateren.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En u heeft kunnen kijken naar Tong's Fok!plek, live vanuit de IKEA.
Dank je.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Mijn grote trots
Nee, geklust en alles vernieuwd. Slaapkamer volgt in het voorjaar.quote:
ah... lekker allemaal nieuwe spulletjes dus, vers beginnen zeg maarquote:Op zondag 10 januari 2016 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, geklust en alles vernieuwd. Slaapkamer volgt in het voorjaar.
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... lekker allemaal nieuwe spulletjes dus, vers beginnen zeg maar![]()
Maar wat doet dat gasstel in je kamer?
Zeker. Gewoon tv kijken als je de magnetron aanklikt.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het hélemaal!![]()
Gewoon een open keuken duslekker makkelijk ook
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon tv kijken als je de magnetron aanklikt.![]()
Een 4:3 schermpjequote:
Jij begrijpt.quote:
Inderdaad. 4:3 is veel fijner dan 16:9 of 16:10. Helaas bijna niet meer te koop. Mede daarom hou ik deze in leven. Ik FOK! ook weleens op mijn 40" 16:9 TV (alleen lezen) en ondanks dat dat redelijk big-ass is om op te FOK!-en is het toch gewoon kut vanwege de beeldverhouding.quote:
Even offtopic, maar wanneer kwam jij nou naar Bariloche? Of ben je al geweest zonder mij dat te melden?quote:
Ik heb er niet meer aan gedacht, maar hier staat mijn reisverslagquote:Op zondag 10 januari 2016 13:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even offtopic, maar wanneer kwam jij nou naar Bariloche? Of ben je al geweest zonder mij dat te melden?
Jammer dat je foto van mijn toetsenbord het niet meer doet.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net een foto van mijn plekkie op facebook gezet. Hoe c/p ik die foto met mijn iPad nou op fok? Ik vind nergens de optie foto adres kopiëren die ik wel op mijn laptop heb(r.muisknop)
Met je Ipad naar je mailadres verzenden? en dan opslaan en dan met tinypic?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net een foto van mijn plekkie op facebook gezet. Hoe c/p ik die foto met mijn iPad nou op fok? Ik vind nergens de optie foto adres kopiëren die ik wel op mijn laptop heb(r.muisknop)
Vergelijkbare situatie bij mijn ouders. Je zit er te dicht op om een groter scherm neer te kunnen zetten. Dat is echt heel vermoeiend kijken.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:09 schreef SeLang het volgende:
Inderdaad. 4:3 is veel fijner dan 16:9 of 16:10
Mooi stekkie ToT! Dat mengpaneel komt hier veel beter tot zijn recht, dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens nog?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef ToT het volgende:
Update!
Let niet op de stof en vingerafdrukken en al die bagger!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:48 schreef ToT het volgende:
Update!
Let niet op de stof en vingerafdrukken en al die bagger!
[ afbeelding ]
Mooie speakers. En mijn Zippo die ik kwijt was.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Ik moet echt een groter bureau hebben want het is allemaal op elkaar gestapeld en al vlug een zooitje hier![]()
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!quote:Op zondag 10 januari 2016 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai gedaan zeg. Dan is het waarschijnlijk een papier conus met koperen spreekspoel. Die zijn lekker snel en dat wil wel groots klinken ja. 10 watt is ruimschoots voldoende om elkaar niet meer te kunnen verstaan bij een beetje volume.
Die buizenversterker zeker?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!MACHTIG geluid, maar daar staat die versterker dan ook wel bekend om!
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi stekkie ToT! Dat mengpaneel komt hier veel beter tot zijn recht, dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens nog?
Dankje. Tannoy Revolution Signature DC4's. Bij de TV heb ik nog zo een setje staan.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie speakers. En mijn Zippo die ik kwijt was.
Heb je het nou over mij?quote:
Heb je er bij je TV een subwoofer aangeknoopt, of staan ze zo te knallen?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dankje. Tannoy Revolution Signature DC4's. Bij de TV heb ik nog zo een setje staan.
Beat this onequote:Op zondag 10 januari 2016 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die joekels van mij op ren 2 x 3 watt versterker aangesloten gehad!MACHTIG geluid, maar daar staat die versterker dan ook wel bekend om!
Ja de koptelefoon die ik er op gebruikte, had ik ook al verkocht.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus, jij blijft ook aan de gang.
Een handgemaakte B.K. Electronics XXLS400-FF staat er bij de TV naast. In dezelfde kleur als de speakers uiteraardquote:Op zondag 10 januari 2016 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je er bij je TV een subwoofer aangeknoopt, of staan ze zo te knallen?
Daar kan ik je dan alleen maar gelijk in geven.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de koptelefoon die ik er op gebruikte, had ik ook al verkocht.
Het geluid was ZO goed dat ik gewoon steeds op idioot hoog volume luisterde en m'n oren mee zat te verkloten!
Uit zelfbescherming verkocht, én om de komst van mijn vriendin hier naar toe te kunnen bekostigen.
Beyerdynamics trouwens?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Ik moet echt een groter bureau hebben want het is allemaal op elkaar gestapeld en al vlug een zooitje hier![]()
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een handgemaakte B.K. Electronics XXLS400-FF staat er bij de TV naast. In dezelfde kleur als de speakers uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang![]()
DT770-Pro 250 ohmquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:57 schreef FANN het volgende:
Even van mij een update![]()
De draden opzij zijn in elk geval weggewerkt, voor zover als mogelijk ...
die draden onder de tafel moeten nog....
Maar ik ben meteen de hele boel aan het veranderen![]()
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moeten in deze kasten en kantoorspulletjes, want eerst was die tafel uitgeklapt en dubbel zo groot,
dus nu moet ik alles ''herindelen''![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan is het een échte Fokplek, met zelf geschilderde Ava![]()
[ afbeelding ]Die Ava komt hier veel beter tot haar recht en dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang
L2B's Mixcloud
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moeten in deze kasten en kantoorspulletjes, want eerst was die tafel uitgeklapt en dubbel zo groot,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die avatar is wel vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gang
Heb je die zelf gemaakt of wat? En doe je ook verzoekjes?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
Deze boeken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu maar aan de gangSow zeg!
Dat zijn me nogal wat boeken!
O jah?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die Ava komt hier veel beter tot haar recht en dat weet je zelf ook wel. Had je mijn adresgegevens al?
Kijk je een beetje uit met die vuilniszakken? Niet te veel boeken ineens erin, want die zijn behoorlijk zwaar en de kans dat de zak scheurt is aanzienlijk!!quote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef tong80 het volgende:
Fann ga later deze week m'n boekenkast inrichten. Heerlijk om te doen. Wel 4 vuilniszakken vol oude meuk die ik niet meer lees en verstofd zijn.
Ja, ik heb allemaal zelfgemaakte schilderijen, allemaal gepikt van Lichtensteinquote:Op zondag 10 januari 2016 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die avatar is wel vet!
Heb je die zelf gemaakt of wat? En doe je ook verzoekjes?
Ja, ik moet nu ook écht aan het werkquote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]Sow zeg!
Dat zijn me nogal wat boeken!
Lekker opruimen Tongquote:Op zondag 10 januari 2016 14:00 schreef tong80 het volgende:
Fann ga later deze week m'n boekenkast inrichten. Heerlijk om te doen. Wel 4 vuilniszakken vol oude meuk die ik niet meer lees en verstofd zijn.
Ow ik dacht anders kan je misschien eentje van mijn icoontje maken. Tegen betaling uiteraardquote:Op zondag 10 januari 2016 14:02 schreef FANN het volgende:
Ik heb al héél lang niet meer geschilderd, al zeker 3 jaar
dus voorlopig even geen verzoekjes, beetje last van mijn rug enzo, kan niet meer zo
lang stilzitten in één houding, vroeger zat ik écht uren
Leer mij de bescheurkalender kennen....quote:Op zondag 10 januari 2016 14:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk je een beetje uit met die vuilniszakken? Niet te veel boeken ineens erin, want die zijn behoorlijk zwaar en de kans dat de zak scheurt is aanzienlijk!!
Ow.. die betaling is niet zo belangrijk, want jouw icoontje is niet zó ingewikkeld,quote:Op zondag 10 januari 2016 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik dacht anders kan je misschien eentje van mijn icoontje maken. Tegen betaling uiteraard
We missen ze nog iedere zondag.quote:
Het was inderdaad altijd een mooie keek op de week.quote:
Wat hadden ze gedaan met Geert Wilders of Pim Fortuin ?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was inderdaad altijd een mooie keek op de week.
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Mickeys het volgende:
Eh... ik zie ineens een stuk minder FOK! werkplekjes en meer SC
Undquote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Mickeys het volgende:
Eh... ik zie ineens een stuk minder FOK! werkplekjes en meer SC
JA! Ik wil meer werkplekjes zienquote:
Laat je anaal nemen en post het hier.quote:
Jaquote:Op zondag 10 januari 2016 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je foto van mijn toetsenbord het niet meer doet.
Jammerquote:Op zondag 10 januari 2016 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaHij is van mijnalbum naar picasa gegaan en daar doet ie het niet meer
Mooi hè ?quote:
Spiegel!quote:Op zondag 10 januari 2016 14:39 schreef Geralt het volgende:
Ik FOK! overigens ook wel eens op mijn mobieltje, maar daar kan ik geen foto van nemen, want dat is mijn camera tevens
Screenshot maken van je activesquote:Op zondag 10 januari 2016 14:39 schreef Geralt het volgende:
Ik FOK! overigens ook wel eens op mijn mobieltje, maar daar kan ik geen foto van nemen, want dat is mijn camera tevens
Dikke neus ja, ik zit nog in mijn badjasquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke neus ja, ik zit nog in mijn badjas![]()
Oh, dat zijn er maar een paar van de 7 die ik dagelijks moet slikken om in leven te blijven.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:46 schreef Geralt het volgende:
Waar zijn die pillen voor? Toch niks ernstigs hoop ik?
roken anno 2016quote:Op zondag 10 januari 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
welk woord zal ik eens gebruiken, er zijn er zoveel om uit te kiezen:quote:
Fijn, kom je om je Fok! plek te posten of kom je om te zeiken over de asbak van mensen die hun Fok! plek posten?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:01 schreef Coritchando het volgende:
[..]
welk woord zal ik eens gebruiken, er zijn er zoveel om uit te kiezen:
dom - sneu - achterhaald - teleurstellend - triest - zielig
kies maar wat je passend vindt
dat was niet een woord kiezen he, hoe moeilijk is het om instructies te volgen?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, kom je om je Fok! plek te posten of kom je om te zeiken over de asbak van mensen die hun Fok! plek posten?
Ik weet nu dat jij niet rookt en hoe je erover denkt, bedankt daarvoor en tot sinas.
de instructie voor dit topic staat in de OPquote:Op zondag 10 januari 2016 16:06 schreef Coritchando het volgende:
[..]
dat was niet een woord kiezen he, hoe moeilijk is het om instructies te volgen?
ik was terug uit aan het lezen, waarvoor mijn excusesquote:Op zondag 10 januari 2016 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
de instructie voor dit topic staat in de OP
Heb jij geen foto?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
de instructie voor dit topic staat in de OP
Leuke schilderijen hebben julliequote:Op zondag 10 januari 2016 15:21 schreef golfer het volgende:
Letterlijk mijn Fok!-hoekje in de woonkamer:
[ link | afbeelding ]
Dat is zeker je uitzicht als je Fokt?quote:
ja maar nou zitten er geen blaadjes meer aanquote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuke schilderijen hebben jullieik zag er ook al eentje bij Bluezz
[..]
Dat is zeker je uitzicht als je Fokt?
Herman Brood en Corneille.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
Leuke schilderijen hebben jullieik zag er ook al eentje bij Bluezz
Hier hangt een Anthonie.quote:
En ook eens kijken wat er aan de muur hangt..quote:Op zondag 10 januari 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
Je hoeft niet persé 40+ te zijn om je Fokplek hier te posten hoor![]()
Leuk om foto's te zien van álle Fokplekjes
Ik had niet eens gezien dat dit in 40+ stondquote:Op zondag 10 januari 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
Je hoeft niet persé 40+ te zijn om je Fokplek hier te posten hoor![]()
Leuk om foto's te zien van álle Fokplekjes
Dan vragen we onze lieftallige mod wel om je post te verwijderen.....quote:Op zondag 10 januari 2016 21:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat dit in 40+ stond
Ik ben nog lang geen 40. Dat duurt minstens nog 348 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luisterquote:Op zondag 10 januari 2016 21:09 schreef Geralt het volgende:
Ik postte hier ook al toen ik 38 was hoor
Wat netjes allemaal !quote:Op zondag 10 januari 2016 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Gezellig rommelhok.
Hier zit ik meestal alleen, maar mijn vrouw rommelt soms op mijn reserve-pc. Ze heeft zelf ook een eigen ruimte met pc.
[ afbeelding ]
Ik zie niks???quote:Op zondag 10 januari 2016 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Gezellig rommelhok.
Hier zit ik meestal alleen, maar mijn vrouw rommelt soms op mijn reserve-pc. Ze heeft zelf ook een eigen ruimte met pc.
[ afbeelding ]
klopt, is toch van zie niksquote:
Jep. Lijkt erg op hoe ik het een paar jaar geleden ook had. Handig zo'n bureau.quote:
Ja maar eerder dan nu had akelig weinig zin vanwege het klussen.quote:
Is toch wel een lekker gevoel als je het gedaan hebt, of niet dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar eerder dan nu had akelig weinig zin vanwege het klussen.Vanmiddag nog stoof het alle kanten op.
Haha ach in het totale plaatje sowieso wel, ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Is toch wel een lekker gevoel als je het gedaan hebt, of niet dan?
Doe maar een fotootje als je klaar benquote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach in het totale plaatje sowieso wel, ja.Mijn huiskamer komt er steeds beter uit te zien!
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar een fotootje als je klaar ben
Dat is nog een hoop werk, maar mooi huissie heb jequote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar die dozen liggen, komt een modern wit dressoir en het tv-meubel wordt ook vervangen voor een moderne witte. De tv komt aan de muur te hangen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is nog een hoop werk, maar mooi huissie heb je![]()
stapje voor stapje ... zo is datquote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Ja en ach; stapje voor stapje he!
Wanneer komt ze?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Ja en ach; stapje voor stapje he!Ik zie trouwens nu pas dat het plafond aardig kut gesaust is....
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
zie trouwens nu pas dat het plafond aardig kut gesaust is....
quote:
Thx man!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef tong80 het volgende:
Kut gesaust. Ha ha ha.
Ziet er mooi uit TOT.
Klopt ook weer, ja!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]valt reuze mee
je kijkt toch niet zo vaak naar het plafond
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]Wat een leuk topic is dit geworden.
quote:
Maak me gek.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ook weer, ja!En er komt nog een mooie antiek-look lamp met moderne accenten te hangen, zodat het mooi combineert met zowel de houten meubels als de modernere indeling van de rest van het huis.
Ja mee eens, maar ja; regeltjes, regeltjes, regeltjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Top ToT... Kon ze gelijk maar blijven voor altijd..
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ook weer, ja!En er komt nog een mooie antiek-look lamp met moderne accenten te hangen, zodat het mooi combineert met zowel de houten meubels als de modernere indeling van de rest van het huis.
Het kan altijd nog Stockholmen bij de IKEA.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja over 10 dagen vliegt ze naar de hoofdstad toe om het visum te regelen.Het KAN uiteraard nog mis gaan.
quote:
Heb je een importbruid besteld op russianbrides.com of wat is deze?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja over 10 dagen vliegt ze naar de hoofdstad toe om het visum te regelen.Het KAN uiteraard nog mis gaan.
Whehehe een bloedmooie en superlieve half Ghanese / half Filipijnse jongedame!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je een importbruid besteld op russianbrides.com of wat is deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |