quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]Die komt in April hier naar toe!
Maar we zitten nu echt te slowchatten!
Er is ook een SC hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]!! Yess!! Dát vind ik tof voor je zeg! Oh mèn, dat had heel anders kunnen lopen, maar het is dus voor elkaar.
![]()
Ja, we hebben het er nog wel over, maar we kunnen beter ff nokken nu.
Nice! Wat is Teufel Salat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens ff een voorlopige foto, van toen ik de boel net aan het opzetten was. Inmiddels staat er een ander bureau, en de tv-meubel wordt ook vervangen.
oké... ik ga straks eens even googelenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kouwe noodles met een licht pittig sausje!
Niet slecht, niet slecht. Wat moet je voor de hele bende hebben, ToT?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is trouwens ff een voorlopige foto, van toen ik de boel net aan het opzetten was. Inmiddels staat er een ander bureau, en de tv-meubel wordt ook vervangen.
Hehehe ik woon aan de grens; ik doe soms boodschappen in Duitsland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... ik ga straks eens even googelen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht, niet slecht. Wat moet je voor de hele bende hebben, ToT?![]()
Ah, ja zie ik nu!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik woon aan de grens; ik doe soms boodschappen in Duitsland.
Ik heb overigens een extra foto gepost.
dat moet een beste smoothie zijn geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ja jij had zo'n peperdure bank, die zal wel beter zitten dan de mijnese![]()
Maar je hebt een gezellige huiskamer Chuf![]()
Mijn Fokplek is ook gewoon in de huiskamer hoor, was eigenlijk een eettafel, maar ja![]()
eten doe ik nu met bord op schoot, zit ik ook gewoon op de bank, of ik lig half![]()
Met mijn Kaasbroodje en mijn Groene Smoothie zat k zojuist trouwens wél hiero net
nice!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet de virtuele tour eens doen.
Heel informatief.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
dat moet een beste smoothie zijn geweest
Ah.... jouw Fokplek is ook in de huiskamerquote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heel informatief.
een Groene krijg je energie vanquote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
dat moet een beste smoothie zijn geweest
Wat heb je daar onder je tv?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heel informatief.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
Echter is het zo schoon altijd maar 3-4 dagen max![]()
Mijn TV staat op een kastje en is draaibaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... jouw Fokplek is ook in de huiskamer![]()
Jouw TV hangt aan de muur toch? Zo hoog?
ow..quote:Op zondag 10 januari 2016 00:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn TV staat op een kastje en is draaibaar.
Ik hang gewoon voor mijn laptop.
Ik zie een jointquote:Op zondag 10 januari 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heel informatief.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tijdens een van de hobby projectjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |