Nee hoor, totaal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
toch niet allemaal van die gladde gayboys ofwel?
Groot gelijk. Waarom zou je het je zelf moeilijk maken bij je ouders.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Noord-Afrikanen uitgezonderdu should know that.
Kun je niet eens mee thuiskomen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Groot gelijk. Waarom zou je het je zelf moeilijk maken bij je ouders.
ik ben geen biblebelt gurliegurl he. mijn ouders accepteren vrijwel al mijn keuzes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Groot gelijk. Waarom zou je het je zelf moeilijk maken bij je ouders.
Ja daarom geilde je op Cillissen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
blanke jongens met bruin haar en bruine ogen en een ongeschoren bakkesje
uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja daarom geilde je op Cillissen.
TYF OPquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen soms een beetje badboy.
Oh man oh manquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
pleasequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goed zo Niels, laat ze weten wat je te bieden hebtquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is aan nielsnul niet besteedtquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
meer fatboyquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
En jij dan Haas? Ook wel eens een badboy?
Ben je geen tienermeisje meer dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef -supergirl- het volgende:
Justin Bieber luisterenohohoho soms ben ik ook net een tienermeisje
Nooit beweerd dat ik ben gehackt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is aan nielsnul niet besteedt
helaas
oh god mijn DM box is gehacked
niet snappen dat niemand hem moet en iedereen alles doorstuurt van hem, gewoon omdat het een trieste clown is
nee mijnheer is gehacked
de sukkel
Zoiets doe je gewoonweg niet. Schande dit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
niet snappen dat niemand hem moet en iedereen alles doorstuurt van hem
ga maar vast rimpels tellen vriendquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je geen tienermeisje meer dan?
Heeft ze veel te dikke reet voorquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je geen tienermeisje meer dan?
liegniequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat ik ben gehackt.
Laat hem nou maar evenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is aan nielsnul niet besteedt
helaas
oh god mijn DM box is gehacked
niet snappen dat niemand hem moet en iedereen alles doorstuurt van hem, gewoon omdat het een trieste clown is
nee mijnheer is gehacked
de sukkel
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heeft ze veel te dikke reet voor
Soms welquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
En jij dan Haas? Ook wel eens een badboy?
Nieuw account dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef BozeHaas het volgende:
Godverdomme wou stoppen met 22.000 posts maar ik kon me niet inhouden
oppasse mattie ik weet teveelquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heeft ze veel te dikke reet voor
wulpse 20er tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ga maar vast rimpels tellen vriend
niet mijn lievelingsmod helaasquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
Modje in het topic. Wie zit er te TR'en?
'Modje'quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
Ik. Dat jij je maar snel ff gaat gedragen zeg...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
Ik zat op je onzekerheid in te spelen. Dat werkt toch bij tieners?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oppasse mattie ik weet teveel
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo Niels, laat ze weten wat je te bieden hebt
Frank is al jaren de favoriet hier, begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet mijn lievelingsmod helaas![]()
Ja, was ook een leuke klus om te doenquote:alhoewel remco ook wel baas is met zijn paint van mij
Wat modje hahaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
'Modje'
Remqo is al jaren onze vriend
Waar is die chick eigenlijk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alles voor mn girl Meloewa. ik plet hem zo met m'n 'dikke reet'
Met je tips aan FOK over identiteits diefstalquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat ik ben gehackt.
Frankquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank is al jaren de favoriet hier, begrijpelijk.:P
[..]
Ja, was ook een leuke klus om te doen
Huge is ook coollquote:
bezig met een leven op te bouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat modje haha
[..]
Waar is die chick eigenlijk?
Werd laatst weer toegevoegd in de groepsapp met haar
Goede zaak.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bezig met een leven op te bouwen.
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met je tips aan FOK over identiteits diefstal
uhu
Je bent een sukkel niels, niemand moet je
flikker op
Flikker toch op, debieltjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.
Maar prima kwelgeesten voor me hier.
jellyquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind hugecooll tof als user, Knudde als mod.
Met deze logica was deze SC al tijden leegquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent een sukkel niels, niemand moet je
flikker op
Its hard to abandon your demons, because they held your hand when no one else wouldquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.
Maar prima kwelgeesten voor me hier.
Ben je gek. Ik zit de hele dag hier, respect voor de mods maar het zou mij kostbare SC tijd kosten.quote:
Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hemquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
hoe komt die ruzie tussen wch en fckface eigenlijk?
hehe. #erkanmaar1kaleoudeventindeklbscoverheersen
KLB / [KLB SC] Aberquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
hoe komt die ruzie tussen wch en fckface eigenlijk?
hehe. #erkanmaar1kaleoudeventindeklbscoverheersen
wel een perm van tijdelijke aardquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hem
Nog steeds jammerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wel een perm van tijdelijke aard
migadookk omg![]()
![]()
bijzonderquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wel een perm van tijdelijke aard
migadookk omg![]()
![]()
Is ook vaak met van die 'my progression on X-diet' filmpjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Klik er met hoge verwachtingen op gaan ze alleen maat een beejr dom lullen godverdomme
Het blijft echter een trieste kneus die zichzelf heel bijzonder vindt terijwl zelfs zijn familie hem heetf uitgekotstquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wowowow vandaar dat ik dit heb gemist ik was op vakantie rond die tijd
Laten we het over make up hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
Heel interessant allemaal die ruzies tussen kale oude mannen
Niels is niet kaal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
Heel interessant allemaal die ruzies tussen kale oude mannen
Stiekem huil je jezelf dagelijks wel in slaap dankzij Niels, geef toe.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hem
Dan liever over die vieze dingen die je net postte, die gooi ik altijd weg als ik ze in zo'n zakje pipa's tegen komquote:
Nee, wel omdat jij mij niet magquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stiekem huil je jezelf dagelijks wel in slaap dankzij Niels, geef toe.
Kijk je wel uit sg? Ze is mocro eh...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat vind jij van kiko milano?
Beetje teasen met hun chubbyness zekerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Is ook vaak met van die 'my progression on X-diet' filmpjes.
Ben nog niet vegan geworden he, probeer recepten etc uit atm. Als ik er voor wil gaan ga ik het langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe gaat het met je vegan lifestyle of abundance
huh?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit sg? Ze is mocro eh...
Goede producten, ben echt fan van hun powder foundation <3 Hun eyeliners zijn ook awesome, vooral die creme kleurige. Oogschaduws zitten ook hele goede tussen sommige beetje meh als het op pigmentatie aan komt. Ditto voor de lipsticks heeel veel mooie kleurtjes maar sommige zijn een beetje weak en moet je meer opbouwen. Maar voor de prijs sws aanrader, ik zeg doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat vind jij van kiko milano?
eh, ass to mouth?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben nog niet vegan geworden he, probeer recepten etc uit atm. Als ik er voor wil gaan ga ik het langzaam opbouwen.
Anders crave ik van alles binnen 1 week.
Mag jou wel hoor kale doosquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, wel omdat jij mij niet mag
hmm popcornquote:
ja ik heb er oogschaduw, lipgloss, gezichtsreiniger en foundation van gehad. ben wel tevreden. vraag me af of de mascara ook goed te doen isquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Goede producten, ben echt fan van hun powder foundation <3 Hun eyeliners zijn ook awesome, vooral die creme kleurige. Oogschaduws zitten ook hele goede tussen sommige beetje meh als het op pigmentatie aan komt. Ditto voor de lipsticks heeel veel mooie kleurtjes maar sommige zijn een beetje weak en moet je meer opbouwen. Maar voor de prijs sws aanrader, ik zeg doen.
Met je huispakquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik ben van de goedkope make-upen toen ging ik de Douglas eens binnen
waarom geven mensen daar zo veel geld aan uit...
Grapje hahahahaaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
god wat ga ik lekker slapen zo, dikkonijn mag me wel
You get what you pay for?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
Omdat kwaliteit en staat mooier.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
als alles wat goedkoop was kwalitatief goed is dan kochten mensen niet high end make upquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
ja eh ik wacht nog steeds op je . ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zijn de oorzaak van alles wat slecht is in nl
.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja eh ik wacht nog steeds op je . ?
Zou niet doen tbh, uit ervaring weet ik dat mascaras bijna allemaal het zelfde functioneren. Heb in verleden vaker dure mascaras geprobeerd dior show mascara, ysl babydoll maar voor mijn wimpers persoonlijk gaven ze het zelfde als die oranje van essence of die glam doll van catricequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja ik heb er oogschaduw, lipgloss, gezichtsreiniger en foundation van gehad. ben wel tevreden. vraag me af of de mascara ook goed te doen is
NTM ouleh?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef McNulty het volgende:
zou hakbar worden 10/10
[ afbeelding ]
ik ben fan van deze:quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou niet doen tbh, uit ervaring weet ik dat mascaras bijna allemaal het zelfde functioneren. Heb in verleden vaker dure mascaras geprobeerd dior show mascara, ysl babydoll maar voor mijn wimpers persoonlijk gaven ze het zelfde als die oranje van essence of die glam doll van catrice
Nou ja. Vrouwen hoeven niet hun bakkes te scheren als het goed is. Dat is dan wel weer een voordeel.quote:
Die gebruik ik altijdquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben fan van deze:
[ afbeelding ]
maar nie doen dus?
Met je spierenquote:
Scherenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja. Vrouwen hoeven niet hun bakkes te scheren als het goed is. Dat is dan wel weer een voordeel.
Hoi Nielsquote:
Ik heb die ook een tijd lang gebruiktt, die was ook heel fijn inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben fan van deze:
[ afbeelding ]
maar nie doen dus?
Voor die enkele keer werkt essence ook welquote:
Vind alles wat je op je huid smeert van een goedkoop merk minder mooi. Mascara ziet geen hond of het duur is of niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben fan van deze:
[ afbeelding ]
maar nie doen dus?
Leuke selfies, tootquote:
Je bent altijd naturel geblevenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
Kan me eigenlijk alleen voorstellen dat het pigment sterker is en dat het langer blijft zittenquote:
Hoi nielsbobquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Toto69 het volgende:
zin in delta
zin in spanje
zin in bob
zin in eva :$
Maar je bent toch ook goedkoop begonnen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
als alles wat goedkoop was kwalitatief goed is dan kochten mensen niet high end make up
L'oreal en Maybeline hebben ook dingen ertussen zitten die echt kwalitatief goed zijn. Bourjois ook trouwens. Maarja dan kom je weer in het duurdere rijtje van de drogisterij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind alles wat je op je huid smeert van een goedkoop merk minder mooi. Mascara ziet geen hond of het duur is of niet.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent altijd goedkoop gebleven
Denk je dat vrouwen nu minder make up gaan gebruiken omdat jij een beetje mooi vind.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef tetouaribo het volgende:
Vrouwen en make up![]()
Een beetje is mooi
Wat doe je morgen met je make up?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen nu minder make up gaan gebruiken omdat jij een beetje mooi vind.
Bbyquote:
Vindt*quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen nu minder make up gaan gebruiken omdat jij een beetje mooi vind.
Ja hoor, maar ik begon ook dramatisch. Mijn make up was echt lelijk. Niet dat alle goedkope make up lelijk is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook goedkoop begonnen?
Ik denk groene smokey eye. Urban Decay Lounge oogschaduw <3quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat doe je morgen met je make up?
Is die goed ja? Wat voor huidtype heb je?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef -supergirl- het volgende:
ik gebruik nooit foundation sinds ik dit fantastico poeder ontdekte:
[ afbeelding ]
Komen er weer pics.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk groene smokey eye. Urban Decay Lounge oogschaduw <3
MK8291-Yquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Is die goed ja? Wat voor huidtype heb je?
B-positiefquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik draag wel eens wat, maar niet dagelijks. En dat wat ik dan draag;quote:
wat versta je onder huidtype :s heb hier weinig verstand vanquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Toto69 het volgende:
zin in delta
zin in spanje
zin in bob
zin in eva :$
Normale huid, droge huid, vettige huid, gecomineerde huid.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat versta je onder huidtype :s heb hier weinig verstand van
Oh. ik heb een teflon laagje laten aanbrengen. Aanrader.quote:
wenkbrauwgel? fo real?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik draag wel eens wat, maar niet dagelijks. En dat wat ik dan draag;
Blush, action
Oogschaduw, essence
Mascara, essence
Wenkbrauwgel, essence
En dan misschien lippenstift, essence & primark
Of wenkbrauwpoeder, W7
Ik ben een newbie
Guus, je heb nog niet gereageerd op het topic over Keulen. Meeste daders waren vluchtelingen, en de autoriteiten wilden dat in de doofpot stoppen. Wat vind je nu dat er moet gebeuren?quote:
Is toch niets mis met die producten als jij het leuk kan laten uitzien? Alleen makeup liefhebsters zoeken uiteindelijk wel naar kwalitatief betere producten die hun nog beter resultaat gevenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik draag wel eens wat, maar niet dagelijks. En dat wat ik dan draag;
Blush, action
Oogschaduw, essence
Mascara, essence
Wenkbrauwgel, essence
En dan misschien lippenstift, essence & primark
Of wenkbrauwpoeder, W7
Ik ben een newbie
uhm ik zou zeggen normaal? of gecombineerd mss? dunno ;squote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Normale huid, droge huid, vettige huid, gecomineerde huid.
Niet alleen make-up liefhebbers.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch niets mis met die producten als jij het leuk kan laten uitzien? Alleen makeup liefhebsters zoeken uiteindelijk wel naar kwalitatief betere producten die hun nog beter resultaat geven
heb je een vettige t-zone? voorhoofd, neus, kin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhm ik zou zeggen normaal? of gecombineerd mss? dunno ;s
Mogen van mij opzouten die kaolosquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Guus, je heb nog niet gereageerd op het topic over Keulen. Meeste daders waren vluchtelingen, en de autoriteiten wilden dat in de doofpot stoppen. Wat vind je nu dat er moet gebeuren?
Ik denk dat ik begonnen ben met een of ander poeder foundation wat totaal niet mijn eigen huidskleur hadquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik begon ook dramatisch. Mijn make up was echt lelijk. Niet dat alle goedkope make up lelijk is.
oh nee dat eigenlijk nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je een vettige t-zone? voorhoofd, neus, kin.
oh noquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begonnen ben met een of ander poeder foundation wat totaal niet mijn eigen huidskleur had
Nee dat is niet genoeg!quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
kijk gwn op mn make up pagina dan zie je make up pics
waarom alleen liefhebsters?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch niets mis met die producten als jij het leuk kan laten uitzien? Alleen makeup liefhebsters zoeken uiteindelijk wel naar kwalitatief betere producten die hun nog beter resultaat geven
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
of zo'n stukje wegscheren voor de echte OG's
En dan nog zo'n zonnebank spray toch huehuehuequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
of zo'n stukje wegscheren voor de echte OG's
heej barcababequote:
Ik heb de wenkbrauwen van mijn opa georvenquote:
Heb je zo'n bos dan? Meer dan op je hoofd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb de wenkbrauwen van mijn opa georven
En dit meen ik; wanneer andere meisjes last-minute gaan kijken of hun haar goed zit voor een schoolfoto, kijk ik hoe m'n wenkbrauwen er uit zien![]()
het is ofwel zonnebank ofwel spray-tan. niet beiden newbquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En dan nog zo'n zonnebank spray toch huehuehue
en ook geen stalk SCquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En ook geen CUL SC of Ik kan niet slapen SC
Dat doen ze niet bij alle mannen hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
Tegenwoordig krijg je als vent ook make up op als je een pasfoto laat maken voor officiële documenten. Om glans weg te halen, dat soort dingen.
of OH GOD IK MOET DE KOEIEN NOG MELKEN scquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
ook geen BOKT SCquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel wat langer mogen zittenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Doen ze alleen bij kale mannen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
Tegenwoordig krijg je als vent ook make up op als je een pasfoto laat maken voor officiële documenten. Om glans weg te halen, dat soort dingen.
Ik jou ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind jullie ook wel van die types die zich met 32 jaar laten platspuiten met fillers en botox.
Heb k nie nodigquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het is ofwel zonnebank ofwel spray-tan. niet beiden newb
ook geen hookers.nlquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
L'oreal heeft daar goede opties voor. L'oreal 24h mattequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel wat langer mogen zitten
wat cutequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef -supergirl- het volgende:
vanaf nu blije spin SC
[ afbeelding ]
Hoe was je date nog?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind jullie ook wel van die types die zich met 32 jaar laten platspuiten met fillers en botox.
Nee, maar ik epileer wel genoeg...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je zo'n bos dan? Meer dan op je hoofd?
Point taken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
en dit is ook geen xenofoobsc dus bek houwe
Afgelopen zomer niet hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
jij eet meer dan deze hele scquote:
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofdquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
Heb een keer een spray-tan gedaan. Nooit meer.
Zei ik kale oude mannen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek nou, ik glim nooit ... ik ben dof
Volgens mij ziet dat er kei raar uit naakt. Van die witte knieholtes en tussen de billen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
Dat is zelfkennis die ik al had, jij hebt niet door dat jouw postgeschiedenis uit ho's bestaat.quote:
Sgquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
hee waar ben je ik kom chillequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo precies de bus missen en moet dan een uur wachten gvd. Misschien maar FF drank bij de AH kopen om niet onderkoeld te raken
/ookgeenOV&drankSC
hoe weet je dat ze geld vragen voor seks?quote:
Ik had toen een gekocht met hele lichte tint, moeder op laten sprayen voor een zo gelijk mogelijke verdeling. Volgende dag allemaal oranje strepenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofd
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofd
ligt eraan of ik er helemaal tevreden mee benquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of zijn dat dan pics van die dag?
sterktequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo precies de bus missen en moet dan een uur wachten gvd. Misschien maar FF drank bij de AH kopen om niet onderkoeld te raken
/ookgeenOV&drankSC
Ik probeer wel altijd verschillende kleurtjes op mijn ogen, maar ik hen op 1 oog een soort litteken dus wordt het altijd asymmetrischquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
L'oreal heeft daar goede opties voor. L'oreal 24h matte
heyquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.
Goed verhaalquote:
Loop gewoon een uur rond in de ah dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
/ookgeenOV&drankSC
Ze hebben zich al 12893829 keer laten verbouwen. Kost wat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze geld vragen voor seks?
NOU!
Heb het ook pas een paar keer meegemaakt. Laatste twee keer dan weer niet.quote:
Ja en me dan volvretenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Loop gewoon een uur rond in de ah dan.
Een aantrekkelijke vrouw die loopt te pronken met haar uiterlijk is niet meteen een prostituee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is zelfkennis die ik al had, jij hebt niet door dat jouw postgeschiedenis uit ho's bestaat.
Ik vind mezelf juist wel zo ziekig bleek voor een mocro. Maar dat komt omdat Marokkanen altijd meer bronze zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.
Hoe noem jij 't dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke vrouw die loopt te pronken met haar uiterlijk is niet meteen een prostituee.
#noslutshaming
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toen een gekocht met hele lichte tint, moeder op laten sprayen voor een zo gelijk mogelijke verdeling. Volgende dag allemaal oranje strepen
Ben toen ook nog eens gaan zwemmen. God wat bezielde mij
Wooperquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Axolotl SC dan?
[ afbeelding ]
Of Panda SC
ga terug naar tumblr ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke vrouw die loopt te pronken met haar uiterlijk is niet meteen een prostituee.
#noslutshaming
goed tegenargument 10/10quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt he, die gozer![]()
zo was niels dus toen hij 20 was
inb4 je moeder vlak nadat ze jou uitperstequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ben op zoek naar het meest flexe sletje
SJOW KOEKOEKquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oeh kijk plaatjen van lekkere bips
hallon
Ff normaal doen jij gore asielzoekerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 je moeder vlak nadat ze jou uitperste
word je al zo gek dat je je haar uit je kop gaat trekken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oeh kijk plaatjen van lekkere bips
hallon
kheb deze eg nog nooit gehoordquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
word je al zo gek dat je je haar uit je kop gaat trekken?
oh..laatmaar
Verwarrend ditquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Er is geen enige vorm van contact geweest.
nou zegquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee lazer op en neem niels en mcnul mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |