Nee hoor, totaal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
toch niet allemaal van die gladde gayboys ofwel?
Groot gelijk. Waarom zou je het je zelf moeilijk maken bij je ouders.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Noord-Afrikanen uitgezonderdu should know that.
Kun je niet eens mee thuiskomen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Groot gelijk. Waarom zou je het je zelf moeilijk maken bij je ouders.
ik ben geen biblebelt gurliegurl he. mijn ouders accepteren vrijwel al mijn keuzes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Groot gelijk. Waarom zou je het je zelf moeilijk maken bij je ouders.
Ja daarom geilde je op Cillissen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
blanke jongens met bruin haar en bruine ogen en een ongeschoren bakkesje
uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja daarom geilde je op Cillissen.
TYF OPquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen soms een beetje badboy.
Oh man oh manquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
pleasequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goed zo Niels, laat ze weten wat je te bieden hebtquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is aan nielsnul niet besteedtquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
meer fatboyquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
En jij dan Haas? Ook wel eens een badboy?
Ben je geen tienermeisje meer dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef -supergirl- het volgende:
Justin Bieber luisterenohohoho soms ben ik ook net een tienermeisje
Nooit beweerd dat ik ben gehackt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is aan nielsnul niet besteedt
helaas
oh god mijn DM box is gehacked
niet snappen dat niemand hem moet en iedereen alles doorstuurt van hem, gewoon omdat het een trieste clown is
nee mijnheer is gehacked
de sukkel
Zoiets doe je gewoonweg niet. Schande dit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
niet snappen dat niemand hem moet en iedereen alles doorstuurt van hem
ga maar vast rimpels tellen vriendquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je geen tienermeisje meer dan?
Heeft ze veel te dikke reet voorquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je geen tienermeisje meer dan?
liegniequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat ik ben gehackt.
Laat hem nou maar evenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is aan nielsnul niet besteedt
helaas
oh god mijn DM box is gehacked
niet snappen dat niemand hem moet en iedereen alles doorstuurt van hem, gewoon omdat het een trieste clown is
nee mijnheer is gehacked
de sukkel
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heeft ze veel te dikke reet voor
Soms welquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
En jij dan Haas? Ook wel eens een badboy?
Nieuw account dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef BozeHaas het volgende:
Godverdomme wou stoppen met 22.000 posts maar ik kon me niet inhouden
oppasse mattie ik weet teveelquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heeft ze veel te dikke reet voor
wulpse 20er tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ga maar vast rimpels tellen vriend
niet mijn lievelingsmod helaasquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
Modje in het topic. Wie zit er te TR'en?
'Modje'quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
Ik. Dat jij je maar snel ff gaat gedragen zeg...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
Ik zat op je onzekerheid in te spelen. Dat werkt toch bij tieners?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oppasse mattie ik weet teveel
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo Niels, laat ze weten wat je te bieden hebt
Frank is al jaren de favoriet hier, begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet mijn lievelingsmod helaas![]()
Ja, was ook een leuke klus om te doenquote:alhoewel remco ook wel baas is met zijn paint van mij
Wat modje hahaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
'Modje'
Remqo is al jaren onze vriend
Waar is die chick eigenlijk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alles voor mn girl Meloewa. ik plet hem zo met m'n 'dikke reet'
Met je tips aan FOK over identiteits diefstalquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat ik ben gehackt.
Frankquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank is al jaren de favoriet hier, begrijpelijk.:P
[..]
Ja, was ook een leuke klus om te doen
Huge is ook coollquote:
bezig met een leven op te bouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat modje haha
[..]
Waar is die chick eigenlijk?
Werd laatst weer toegevoegd in de groepsapp met haar
Goede zaak.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bezig met een leven op te bouwen.
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met je tips aan FOK over identiteits diefstal
uhu
Je bent een sukkel niels, niemand moet je
flikker op
Flikker toch op, debieltjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.
Maar prima kwelgeesten voor me hier.
jellyquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind hugecooll tof als user, Knudde als mod.
Met deze logica was deze SC al tijden leegquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent een sukkel niels, niemand moet je
flikker op
Its hard to abandon your demons, because they held your hand when no one else wouldquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.
Maar prima kwelgeesten voor me hier.
Ben je gek. Ik zit de hele dag hier, respect voor de mods maar het zou mij kostbare SC tijd kosten.quote:
Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hemquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
hoe komt die ruzie tussen wch en fckface eigenlijk?
hehe. #erkanmaar1kaleoudeventindeklbscoverheersen
KLB / [KLB SC] Aberquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
hoe komt die ruzie tussen wch en fckface eigenlijk?
hehe. #erkanmaar1kaleoudeventindeklbscoverheersen
wel een perm van tijdelijke aardquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hem
Nog steeds jammerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wel een perm van tijdelijke aard
migadookk omg![]()
![]()
bijzonderquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wel een perm van tijdelijke aard
migadookk omg![]()
![]()
Is ook vaak met van die 'my progression on X-diet' filmpjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Klik er met hoge verwachtingen op gaan ze alleen maat een beejr dom lullen godverdomme
Het blijft echter een trieste kneus die zichzelf heel bijzonder vindt terijwl zelfs zijn familie hem heetf uitgekotstquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wowowow vandaar dat ik dit heb gemist ik was op vakantie rond die tijd
Laten we het over make up hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
Heel interessant allemaal die ruzies tussen kale oude mannen
Niels is niet kaal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
Heel interessant allemaal die ruzies tussen kale oude mannen
Stiekem huil je jezelf dagelijks wel in slaap dankzij Niels, geef toe.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hem
Dan liever over die vieze dingen die je net postte, die gooi ik altijd weg als ik ze in zo'n zakje pipa's tegen komquote:
Nee, wel omdat jij mij niet magquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stiekem huil je jezelf dagelijks wel in slaap dankzij Niels, geef toe.
Kijk je wel uit sg? Ze is mocro eh...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat vind jij van kiko milano?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |