Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hemquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
hoe komt die ruzie tussen wch en fckface eigenlijk?
hehe. #erkanmaar1kaleoudeventindeklbscoverheersen
KLB / [KLB SC] Aberquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
hoe komt die ruzie tussen wch en fckface eigenlijk?
hehe. #erkanmaar1kaleoudeventindeklbscoverheersen
wel een perm van tijdelijke aardquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hem
Nog steeds jammerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wel een perm van tijdelijke aard
migadookk omg![]()
![]()
bijzonderquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wel een perm van tijdelijke aard
migadookk omg![]()
![]()
Is ook vaak met van die 'my progression on X-diet' filmpjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Klik er met hoge verwachtingen op gaan ze alleen maat een beejr dom lullen godverdomme
Het blijft echter een trieste kneus die zichzelf heel bijzonder vindt terijwl zelfs zijn familie hem heetf uitgekotstquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wowowow vandaar dat ik dit heb gemist ik was op vakantie rond die tijd
Laten we het over make up hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
Heel interessant allemaal die ruzies tussen kale oude mannen
Niels is niet kaal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
Heel interessant allemaal die ruzies tussen kale oude mannen
Stiekem huil je jezelf dagelijks wel in slaap dankzij Niels, geef toe.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij ging me wegpesten hier, eindigde in een perm voor hem
Dan liever over die vieze dingen die je net postte, die gooi ik altijd weg als ik ze in zo'n zakje pipa's tegen komquote:
Nee, wel omdat jij mij niet magquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stiekem huil je jezelf dagelijks wel in slaap dankzij Niels, geef toe.
Kijk je wel uit sg? Ze is mocro eh...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat vind jij van kiko milano?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |