quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo Niels, laat ze weten wat je te bieden hebt
Frank is al jaren de favoriet hier, begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet mijn lievelingsmod helaas![]()
Ja, was ook een leuke klus om te doenquote:alhoewel remco ook wel baas is met zijn paint van mij
Wat modje hahaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
'Modje'
Remqo is al jaren onze vriend
Waar is die chick eigenlijk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alles voor mn girl Meloewa. ik plet hem zo met m'n 'dikke reet'
Met je tips aan FOK over identiteits diefstalquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat ik ben gehackt.
Frankquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank is al jaren de favoriet hier, begrijpelijk.:P
[..]
Ja, was ook een leuke klus om te doen
Huge is ook coollquote:
bezig met een leven op te bouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat modje haha
[..]
Waar is die chick eigenlijk?
Werd laatst weer toegevoegd in de groepsapp met haar
Goede zaak.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bezig met een leven op te bouwen.
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met je tips aan FOK over identiteits diefstal
uhu
Je bent een sukkel niels, niemand moet je
flikker op
Flikker toch op, debieltjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.
Maar prima kwelgeesten voor me hier.
jellyquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind hugecooll tof als user, Knudde als mod.
Met deze logica was deze SC al tijden leegquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent een sukkel niels, niemand moet je
flikker op
Its hard to abandon your demons, because they held your hand when no one else wouldquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk trek je het weer 'ns uit z'n verband.
Maar prima kwelgeesten voor me hier.
Ben je gek. Ik zit de hele dag hier, respect voor de mods maar het zou mij kostbare SC tijd kosten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |