Stagequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
school/stage/werkgerelateerde dingen of gewoon verhuisd?
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.
hmm...lekker fier dus.quote:
lieg niet fucking terroristen allemaal stelletje achterlijke apenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..
Wat wil je hier nu mee zeggen precies?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest
cool! al een kleurtje opgebouwd? bevalt het goed? ik overweeg ook om in het buitenland stage te lopen of mijn minor te doen.quote:
Leugens, een enkeling maakt geen uitzonderingquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..
zie dm dushiquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
Alles goed met jou sg? Welke studie doe je nu ?
Nee, van 9 tot half 7 stage en op vrijdag van 9 tot 3. Dus bijkleuren is er niet bijquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
cool! al een kleurtje opgebouwd? bevalt het goed? ik overweeg ook om in het buitenland stage te lopen of mijn minor te doen.
hoe zijn de mannen daar.
donker haarquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, van 9 tot half 7 stage en op vrijdag van 9 tot 3. Dus bijkleuren is er niet bij
Ik raad het je zeker aan
Wel te doen. Allemaal donker haar en donkere ogen. Heb al wel een ziek lekkere hossel
Ik heb ook donker haarquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
precies waar ik voor val.
pics van je hossel
Wat een onzin. In nederland zijn het zo goed als alleen de marokkanen die zonder diploma van school komen het die problemen veroorzaken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
lieg niet fucking terroristen allemaal stelletje achterlijke apen
op je rug wss :quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook donker haar
Oh, dan moet je zeker naar Spanjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
pics van je hossel
Hahahaah jij bent kaal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook donker haar
Hey vriendquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Leugens, een enkeling maakt geen uitzondering
Goed om te weten hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
pics van je hossel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |