Kan niet beterquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tegen jou ging ik aardig doen he... hoi... alles goed?
POR QUE?quote:
quote:
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NLquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef Montelly het volgende:
Marokkanen de schuld geven om draagvlak voor vluchtelingen niet te laten verdampen
Nee, heb flinke verkoudheid.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
omg sg jaaa
[..]
ewa guus
alles lekker?
vooral cripquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NL
Hey SGquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NL
Lul ben je ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet handel deze aardigheid
Ah gossie. Meteen ziek natuurlijk. Mannen...quote:
Oké sgquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
woon je nu in Spanje tegenwoordig? hoorde ik dat goed?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
omg sg jaaa
[..]
ewa guus
alles lekker?
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe hangen ze erbij dan?quote:
Tsjaquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lul ben je ook
[..]
Ah gossie. Meteen ziek natuurlijk. Mannen...
oprotte schrale Surinamerquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.
Ja, al een tijdje in Barcelona.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
woon je nu in Spanje tegenwoordig? hoorde ik dat goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |