http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493quote:Scenario lijkt: 'Schuif schuld in schoenen van bekende Noordafrikaanse bendes' Maar het waren juist asielzoekers: https://t.co/mAXVbDFOiG
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.quote:Bizarre wending
Door de verklaringen van de politieagenten neemt het verhaal over Oud en Nieuw in Keulen een bizarre wending. Op nieuwjaarsdag meldde de politie nog dat de avond 'vredig' en 'uitgelaten' was verlopen.
Enorme kutklus, elke keer weer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Seconde svp moet even mijn collectie antieke gietijzeren bamibewaardoosjes alfabetisch rangschikken.
En zulks.
Voor niveau
terechte aanvraag, pauze is toegekendquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Seconde svp moet even mijn collectie antieke gietijzeren bamibewaardoosjes alfabetisch rangschikken.
En zulks.
Voor niveau
sta jij te vlammen op mijn bureau?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij????
nee,volgens mij niet.. of je moet die piemolpic van mij hebben aangestokenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sta jij te vlammen op mijn bureau?
Wordt waarschijnlijk team 1 tegen team 2, burgeroorlogje, even aanwoekeren en hoppa we glijden allemaal de politiestaat in. Nou, ik ga lekker chocola eten en vanavond nog wat kip muffins.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.
;squote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Plaatje extra klein gemaakt zodat Niels het niet kan lezen zonder leesbril, haha stomme opa.
Nws is een paar deuren verderopquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
[..]
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.
->![]()
![]()
hey geerdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dan heb je het ineens, je word treinconducteur...
hoop dat je eronder komtquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
idemquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je eronder komt
wordt*quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ehehehehe blinde vink dat het isquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Plaatje extra klein gemaakt zodat Niels het niet kan lezen zonder leesbril, haha stomme opa.
Inderdaad. Mensen die contact hebben gehad met Syriers weten wat het gros niet in staat is tot zulke verschrikkelijke dingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk team 1 tegen team 2, burgeroorlogje, even aanwoekeren en hoppa we glijden allemaal de politiestaat in. Nou, ik ga lekker chocola eten en vanavond nog wat kip muffins.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |