Alles ging om de kaapquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef Crip het volgende:
niet eens 's de moeite doen om tt te veranderen nou nou
Je moeder kreeg die toch ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:51 schreef zeer het volgende:
Mag toch hopen dat Stimorol verplicht een prikpil krijgt iedere 3 maanden?
Mijn moeder is dan ook geen mongooltje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeder kreeg die toch ook niet
Nee. Wel een mongool. Netals de rest van haar gezin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Mijn moeder is dan ook geen mongooltje.
Eh, je vergist je, sorry.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Wel een mongool. Netals de rest van haar gezin.
hou op je maakt me jaloers als je zo praatquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga zo halen voor mijn liefste.
Verdient dat wel
whyquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op je maakt me jaloers als je zo praat
Sorry, wat was jouw genetische afwijking ook al weer?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Flikker op, jij bent het bewijs dat DNA weldegelijk heel beroerd kan mengen
chromosoom 21 drie keerquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry, wat was jouw genetische afwijking ook al weer?
Ze zeggen toch altijd dat een schizofreen nooit alleen is?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry, wat was jouw genetische afwijking ook al weer?
Vertel het eens jongemanquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben er weer
Die niels die meteen mee probeert te liften
de sneue treurneus
Jij ook hoor :squote:
dit dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Op jullie leeftijd had ik een leven ipv urenlang op fok te zitten.
Zoek n leven.
Er is geen leven meer, heb je het niet in de gaten dan? Zet het nieuws aan en je hoort alleen maar haat, dood en verderf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoek n leven.
Omdat een paard een micro heeft vergeleken met mij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laat me liever verkrachten door een paard
wow nu heb ik wel interessequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Omdat een paard een micro heeft vergeleken met mij?
Hen! Haha nu heb ik jequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Ben het eens met Stimo en WCH als het daarop aan komt, hun hadden echt nog een normaal leven dan op internet hangen
wil je hem ook al neuken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
Eend snapt het niet![]()
Jezelf zo publiekelijk aanbieden
Hoe kan je nou fatsoenlijk makkelijk zijn als je iedereen tegelijk aanspreekt.
Tja. De mensen die dit aan zagen komen werden voor racist en xenofoob uitgemaakt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef Montelly het volgende:
"Daders waren vooral recente Syrische vluchtelingen die het deden voor hun seksueel amusement"
Agenten weerleggen anoniem de verklaringen van hun leiding als zouden de daders van de massa-aanrandingen in Keulen niet gekend zijn. De meeste mannen die werden gecontroleerd, waren Syriërs die recent Duitsland als asielzoeker waren binnengekomen. De daders deden het puur voor hun "seksueel amusement". Dat meldt de gerenommeerde Duitse krant Die Welt.
Er raken steeds meer feiten bekend over de horrornacht in Keulen en heel wat verklaringen van de Duitse autoriteiten komen in een ander daglicht te staan.
Agenten die tijdens oudejaarsavond de situatie in Keulen probeerden onder controle te krijgen, ontkrachten de beweringen van hun baas Wolfgang Albers. De politiecommissaris had dinsdag nog verklaard dat men geen idee had wie de daders waren die passanten hadden beroofd en vrouwen seksueel hadden belaagd.
shiiiiiit...
deed heel veel LSD dus ach...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Ben het eens met Stimo en WCH als het daarop aan komt, hun hadden echt nog een normaal leven dan op internet hangen
Mensen die "op jouw leeftijd" en bijbehorende variaties in denigrerende context gebruiken kan ik bij voorbaat niet serieus nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoek n leven.
Kom ff sparren dan met je grote bakkes gvdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
Eend snapt het niet![]()
Jezelf zo publiekelijk aanbieden
Hoe kan je nou fatsoenlijk makkelijk zijn als je iedereen tegelijk aanspreekt.
normaal en WCH in één zin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja probably de normaalste user die ik ken. Leuke vent.
Deed jij ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mensen die "op jouw leeftijd" en bijbehorende variaties in denigrerende context gebruiken kan ik bij voorbaat niet serieus nemen.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh, vind hem alleen maar leuk omdat hij zo freaky is xdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje NL skills trainen, ja tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Was je aan het wachten ja? maak zo vaak typfouten hh
Je kent me dus nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, vind hem alleen maar leuk omdat hij zo freaky is xd
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja. De mensen die dit aan zagen komen werden voor racist en xenofoob uitgemaakt.
En die mensen moesten anderen weer uitmaken voor andere etiketjes. Ja dat schiet allemaal lekker op allemaal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja. De mensen die dit aan zagen komen werden voor racist en xenofoob uitgemaakt.
haha boerinquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
En die mensen moesten anderen weer uitmaken voor andere etiketjes. Ja dat schiet allemaal lekker op allemaal.
Oké.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon het nieuws uitzetten, dan leef je veel gelukkiger volgens mij.
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
Dit klopt wel, maar het is wel een beetje kop in het zand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoor
ik vergis me... zolang het geen joden zijn, dat wilde ik zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
WCH die ineens verstandige dingen gaat zeggenmigado
Chocolaatje erbij, en helemaal mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit klopt wel, maar het is wel een beetje kop in het zand.
vrede op aardequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoor
riekt naar slavernij dit, stevige billen, goed gebit, 300 florijnen voor die neger, of arabier, of what everquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vergeet de zigeuners nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vergis me... zolang het geen joden zijn, dat wilde ik zeggen
Mi conjo mi papi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
WCH die ineens verstandige dingen gaat zeggenmigado
'Groot' was een graad van de vriendschapquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
valt wel mee was vroeger altijd de grootste van de klas maar iedereen heeft me ingehaald
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lelijke kale mensen vertrouw ik ook zeldenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en homo's eend, en homo's
Eend
Ah, gelukkig ben ik niet lelijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Lelijke kale mensen vertrouw ik ook zelden
jonge dat bedoel ik niet jij domme kale ventquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man ik liep hier toen je 12 was
ZE BEDOELT LENGTE, DOMME DROPLUL.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man ik liep hier toen je 12 was
Jij bent echt een vrouw naar m'n hart. Laten we prachtige baby's maken met z'n tweeën.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
jonge dat bedoel ik niet jij domme kale vent
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, gelukkig ben ik niet lelijk
Hoeveel kg ??quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZE BEDOELT LENGTE, DOMME DROPLUL.
En ik ben hier sinds 2007 dus kom niet haten.
En ik ben 1,92m
Ik hou van jequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
jonge dat bedoel ik niet jij domme kale vent
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZE BEDOELT LENGTE, DOMME DROPLUL.
En ik ben hier sinds 2007 dus kom niet haten.
En ik ben 1,92m
Dit is nws nietquote:
Dit is mng niet.quote:
Nederlanders zijn vrij lange mensen. Schijnt door de extra hormonen in het vleesvoedsel te komen.quote:
Liefquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop dat je opvliegers krijgt rond je 35e.
Jij bent zo down dat je moeder hier geen last van heeftquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop dat je opvliegers krijgt rond je 35e.
Wat lief tardquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw naar m'n hart. Laten we prachtige baby's maken met z'n tweeën.
Had daar vandaag een discussie over op m'n werk. Ik vind dat ook maar de vrouwen op m'n werk van niet. Ben dus boos en emotioneel weggelopen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vrij lange mensen. Schijnt door de extra hormonen in het vleesvoedsel te komen.
Klb scquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Catkiller het volgende:
Of bestaat er geen mongolen subforum hier en moeten die mensen gewoon naar onz?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent zo down dat je moeder hier geen last van heeft
Huh wat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had daar vandaag een discussie over op m'n werk. Ik vind dat ook maar de vrouwen op m'n werk van niet. Ben dus boos en emotioneel weggelopen.
Ga klagen bij hr over seksuele intimidatie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had daar vandaag een discussie over op m'n werk. Ik vind dat ook maar de vrouwen op m'n werk van niet. Ben dus boos en emotioneel weggelopen.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh... sorry... mijn handen vielen perongeluk ietsiepietsie rond je tetten
Ben geen Marokkaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey ik wil niet stoken of opruien maar als ik met een groepje Niels van skates wil duwen en dan in elkaar stompen op straat, zijn er dan gegadigden?
En jij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw is 1.55gekke dwerg
Al gedaan, situatie draaide zich om. Moet over twee weken vertrekkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga klagen bij hr over seksuele intimidatie.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey ik wil niet stoken of opruien maar als ik met een groepje Niels van skates wil duwen en dan in elkaar stompen op straat, zijn er dan gegadigden?
Ben gewoon even lang als je vrouw, wat leuk. Ik moet me weer eens laten meten want heb gevoel dat ik nog korter ben tbhquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw is 1.55gekke dwerg
Meten is weten crip.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben gewoon even lang als je vrouw, wat leuk. Ik moet me weer eens laten meten want heb gevoel dat ik nog korter ben tbh
Oude mensen worden altijd korter dus is best een gevoelig punt deze vraag.quote:
mijn vrouw is helemaal inieminie... echt treurig klein... 50 kilo ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben gewoon even lang als je vrouw, wat leuk. Ik moet me weer eens laten meten want heb gevoel dat ik nog korter ben tbh
Mss kan hij compenseren met extra haarlengte.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oude mensen worden altijd korter dus is best een gevoelig punt deze vraag.
jelly op haar gewicht ik ben gewoon een skippy balquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw is helemaal inieminie... echt treurig klein... 50 kilo ofzo
Bij jou vergeleken zeker, maar ja, ik zou best groter willen zijn, maar als ik dan naar jou kijk en bedenk dat dat de prijs is ben ik blij met mijn lengtequote:
Hij heeft anders vast nog wel een hoge hoed in de kast liggen die hij heeft gedragen toen die dingen in de mode waren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mss kan hij compenseren met extra haarlengte.
Ik zou liever een kreupele dwerg zijn dan Guus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij jou vergeleken zeker, maar ja, ik zou best groter willen zijn, maar als ik dan naar jou kijk en bedenk dat dat de prijs is ben ik blij met mijn lengte
Kun je dat niet alleen af?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan totaal geen lengte inschatten, maar er zit echt een bizar kleine chick bij mij in de 6e. Die is gwn 2 koppen kleiner dan ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw is helemaal inieminie... echt treurig klein... 50 kilo ofzo
Jij bent dan ook een imbeciel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou liever een kreupele dwerg zijn dan Guus.
Makkelijk praten als je het ene al bent.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou liever een kreupele dwerg zijn dan Guus.
Ja ik had een docent op de middelbare hij was 2.05 (mixed black and white en basketballer/coachquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan totaal geen lengte inschatten, maar er zit echt een bizar kleine chick bij mij in de 6e. Die is gwn 2 koppen kleiner dan ik
Welke prijs?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij jou vergeleken zeker, maar ja, ik zou best groter willen zijn, maar als ik dan naar jou kijk en bedenk dat dat de prijs is ben ik blij met mijn lengte
Welke?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je het ene al bent.
Je bent een Guusje, lekker voor je.quote:
Joh, en nou ben ik serieus, mijn vrouw is echt de knapste van ons twee, zonder enige twijfel... is ook niet zo moeilijk... maar nee... ik ben met haar sinds 1993... en niet vanwege haar uiterlijk, zij niet vanwege mijn peimol... maar gewoon omdat we beste vrienden zijn, ze begrijpt me in alles... dat ik dagen rondhang hier met klonen... ze snapt het, dat ben ik... troll in alles.... dat ik vroeger al mijn geld uitgaf aan drugs... ze begreep het, geen oordeel, ze wilde bij mij zijn om wie ik ben, haar beste vriendjequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
jelly op haar gewicht ik ben gewoon een skippy bal
Sentimentele ouwe zak.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Joh, en nou ben ik serieus, mijn vrouw is echt de knapste van ons twee, zonder enige twijfel... is ook niet zo moeilijk... maar nee... ik ben met haar sinds 1993... en niet vanwege haar uiterlijk, zij niet vanwege mijn peimol... maar gewoon omdat we beste vrienden zijn, ze begrijpt me in alles... dat ik dagen rondhang hier met klonen... ze snapt het, dat ben ik... troll in alles.... dat ik vroeger al mijn geld uitgaf aan drugs... ze begreep het, geen oordeel, ze wilde bij mij zijn om wie ik ben, haar beste vriendje
en geloof me... dat is echt wat telt, als je een partner hebt... je moet elkaars beste vriend zijn meer telt niet
zo en nu ga ik weer trollen
Dit is pas echt snoezig, je maakt me alleen meer depri nuquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Joh, en nou ben ik serieus, mijn vrouw is echt de knapste van ons twee, zonder enige twijfel... is ook niet zo moeilijk... maar nee... ik ben met haar sinds 1993... en niet vanwege haar uiterlijk, zij niet vanwege mijn peimol... maar gewoon omdat we beste vrienden zijn, ze begrijpt me in alles... dat ik dagen rondhang hier met klonen... ze snapt het, dat ben ik... troll in alles.... dat ik vroeger al mijn geld uitgaf aan drugs... ze begreep het, geen oordeel, ze wilde bij mij zijn om wie ik ben, haar beste vriendje
en geloof me... dat is echt wat telt, als je een partner hebt... je moet elkaars beste vriend zijn meer telt niet
Wij zijn goede vrienden toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is pas echt snoezig, je maakt me alleen meer depri nu
Tl dr ze heeft een zwak voor trollen die er als een trol uit zien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Haha wch is reacher en neukt al 23 jaar dezelfde vrouw.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan sla je toch gewoon een Ali aan de haak?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is pas echt snoezig, je maakt me alleen meer depri nu
Klopt en nog elke avond rond 21:30 heb ik meer fun dan jij ooit in je leven zal hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha wch is reacher en neukt al 23 jaar dezelfde vrouw.
Ja hihi gwn doen toch xDquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan sla je toch gewoon een Ali aan de haak?
heb je niet eens s gezien bish plsquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn goede vrienden toch?
Ga eens naar Azië. Daar ben jij een attractie met je lengte.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan totaal geen lengte inschatten, maar er zit echt een bizar kleine chick bij mij in de 6e. Die is gwn 2 koppen kleiner dan ik
Boeiend he niels...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Kurovski het volgende:
n hele sliert kinderen achter zich aan ook op fietsjes. Hadden ze nog nooit gezien.
¤5 voor foto jwzquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ga eens naar Azië. Daar ben jij een attractie met je lengte.
Ik had een collega die was vrij lang en best slank, maar die had ook nog eens heel licht blond haar.
Had een hele sliert kinderen achter zich aan ook op fietsjes. Hadden ze nog nooit gezien.
Ik drink niet jij onbesneden kaaslulquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef TARDIS. het volgende:
Shit sorry WCH ik stopte serieus met lezen bij 1993. Ben blij dat je iemand hebt die je steunt en van je houdt. Ik hoop dat crip ook ooit zo van me houdt en we een keer een biertje kunnen doen.
WCH en ik ongestreken hoofddoek.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik drink niet jij onbesneden kaaslul
Reageer op me bolle biljartbal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
man man elke post van die gast is echt puur tenenkrommend
1993 van dat jaar ben jij zowat denk ik?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef TARDIS. het volgende:
Shit sorry WCH ik stopte serieus met lezen bij 1993. Ben blij dat je iemand hebt die je steunt en van je houdt. Ik hoop dat crip ook ooit zo van me houdt en we een keer een biertje kunnen doen.
haha ja hahahaquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha, goeie. Laat ze maar lappen.
1991quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1993 van dat jaar ben jij zowat denk ik?
Haha ja goeie guus xDquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha, goeie. Laat ze maar lappen.
Omdat privacyquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zo spastisch met je identiteit.
Leer gewoon begrijpend lezen geplamuurde stofkop.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Formuleer je zin dan beter jij blonde bloedhond
uiteraardquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mogen wij iets voordragen op je begravenis?
Zal jouw crack eens plamuren stomme snolquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leer gewoon begrijpend lezen geplamuurde stofkop.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iemand mijn vale gier waargenomen?
Moment, de bunzing heeft me nodig.
Haha, is wat, zo'n feestje.
ik rust mijn kofferquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Objectie, your honourrrrrrrrrrrrrrr....
Een zwaluw in de lucht maakt nog geen lente.
Doe het.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal jouw crack eens plamuren stomme snol
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493quote:Scenario lijkt: 'Schuif schuld in schoenen van bekende Noordafrikaanse bendes' Maar het waren juist asielzoekers: https://t.co/mAXVbDFOiG
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.quote:Bizarre wending
Door de verklaringen van de politieagenten neemt het verhaal over Oud en Nieuw in Keulen een bizarre wending. Op nieuwjaarsdag meldde de politie nog dat de avond 'vredig' en 'uitgelaten' was verlopen.
Enorme kutklus, elke keer weer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Seconde svp moet even mijn collectie antieke gietijzeren bamibewaardoosjes alfabetisch rangschikken.
En zulks.
Voor niveau
terechte aanvraag, pauze is toegekendquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Seconde svp moet even mijn collectie antieke gietijzeren bamibewaardoosjes alfabetisch rangschikken.
En zulks.
Voor niveau
sta jij te vlammen op mijn bureau?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij????
nee,volgens mij niet.. of je moet die piemolpic van mij hebben aangestokenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sta jij te vlammen op mijn bureau?
Wordt waarschijnlijk team 1 tegen team 2, burgeroorlogje, even aanwoekeren en hoppa we glijden allemaal de politiestaat in. Nou, ik ga lekker chocola eten en vanavond nog wat kip muffins.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.
;squote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Plaatje extra klein gemaakt zodat Niels het niet kan lezen zonder leesbril, haha stomme opa.
Nws is een paar deuren verderopquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
[..]
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.
->![]()
![]()
hey geerdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dan heb je het ineens, je word treinconducteur...
hoop dat je eronder komtquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
idemquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je eronder komt
wordt*quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ehehehehe blinde vink dat het isquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Plaatje extra klein gemaakt zodat Niels het niet kan lezen zonder leesbril, haha stomme opa.
Inderdaad. Mensen die contact hebben gehad met Syriers weten wat het gros niet in staat is tot zulke verschrikkelijke dingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk team 1 tegen team 2, burgeroorlogje, even aanwoekeren en hoppa we glijden allemaal de politiestaat in. Nou, ik ga lekker chocola eten en vanavond nog wat kip muffins.
[ afbeelding ]
Kan niet beterquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tegen jou ging ik aardig doen he... hoi... alles goed?
POR QUE?quote:
quote:
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NLquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef Montelly het volgende:
Marokkanen de schuld geven om draagvlak voor vluchtelingen niet te laten verdampen
Nee, heb flinke verkoudheid.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
omg sg jaaa
[..]
ewa guus
alles lekker?
vooral cripquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NL
Hey SGquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NL
Lul ben je ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet handel deze aardigheid
Ah gossie. Meteen ziek natuurlijk. Mannen...quote:
Oké sgquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
woon je nu in Spanje tegenwoordig? hoorde ik dat goed?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
omg sg jaaa
[..]
ewa guus
alles lekker?
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe hangen ze erbij dan?quote:
Tsjaquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lul ben je ook
[..]
Ah gossie. Meteen ziek natuurlijk. Mannen...
oprotte schrale Surinamerquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.
Ja, al een tijdje in Barcelona.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
woon je nu in Spanje tegenwoordig? hoorde ik dat goed?
Stagequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
school/stage/werkgerelateerde dingen of gewoon verhuisd?
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.
hmm...lekker fier dus.quote:
lieg niet fucking terroristen allemaal stelletje achterlijke apenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..
Wat wil je hier nu mee zeggen precies?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest
cool! al een kleurtje opgebouwd? bevalt het goed? ik overweeg ook om in het buitenland stage te lopen of mijn minor te doen.quote:
Leugens, een enkeling maakt geen uitzonderingquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..
zie dm dushiquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
Alles goed met jou sg? Welke studie doe je nu ?
Nee, van 9 tot half 7 stage en op vrijdag van 9 tot 3. Dus bijkleuren is er niet bijquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
cool! al een kleurtje opgebouwd? bevalt het goed? ik overweeg ook om in het buitenland stage te lopen of mijn minor te doen.
hoe zijn de mannen daar.
donker haarquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, van 9 tot half 7 stage en op vrijdag van 9 tot 3. Dus bijkleuren is er niet bij
Ik raad het je zeker aan
Wel te doen. Allemaal donker haar en donkere ogen. Heb al wel een ziek lekkere hossel
Ik heb ook donker haarquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
precies waar ik voor val.
pics van je hossel
Wat een onzin. In nederland zijn het zo goed als alleen de marokkanen die zonder diploma van school komen het die problemen veroorzaken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
lieg niet fucking terroristen allemaal stelletje achterlijke apen
op je rug wss :quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook donker haar
Oh, dan moet je zeker naar Spanjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
pics van je hossel
Hahahaah jij bent kaal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook donker haar
Hey vriendquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Leugens, een enkeling maakt geen uitzondering
Goed om te weten hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
pics van je hossel
toch niet allemaal van die gladde gayboys ofwel?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dan moet je zeker naar SpanjeZitten wel leuke tussen hoor. Allemaal Pablo's hahaha.
Hij is niet Spaans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |