Liefquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop dat je opvliegers krijgt rond je 35e.
Jij bent zo down dat je moeder hier geen last van heeftquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop dat je opvliegers krijgt rond je 35e.
Wat lief tardquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw naar m'n hart. Laten we prachtige baby's maken met z'n tweeën.
Had daar vandaag een discussie over op m'n werk. Ik vind dat ook maar de vrouwen op m'n werk van niet. Ben dus boos en emotioneel weggelopen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vrij lange mensen. Schijnt door de extra hormonen in het vleesvoedsel te komen.
Klb scquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Catkiller het volgende:
Of bestaat er geen mongolen subforum hier en moeten die mensen gewoon naar onz?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent zo down dat je moeder hier geen last van heeft
Huh wat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had daar vandaag een discussie over op m'n werk. Ik vind dat ook maar de vrouwen op m'n werk van niet. Ben dus boos en emotioneel weggelopen.
Ga klagen bij hr over seksuele intimidatie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had daar vandaag een discussie over op m'n werk. Ik vind dat ook maar de vrouwen op m'n werk van niet. Ben dus boos en emotioneel weggelopen.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh... sorry... mijn handen vielen perongeluk ietsiepietsie rond je tetten
Ben geen Marokkaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey ik wil niet stoken of opruien maar als ik met een groepje Niels van skates wil duwen en dan in elkaar stompen op straat, zijn er dan gegadigden?
En jij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw is 1.55gekke dwerg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |