Alles ging om de kaapquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef Crip het volgende:
niet eens 's de moeite doen om tt te veranderen nou nou
Je moeder kreeg die toch ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:51 schreef zeer het volgende:
Mag toch hopen dat Stimorol verplicht een prikpil krijgt iedere 3 maanden?
Mijn moeder is dan ook geen mongooltje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeder kreeg die toch ook niet
Nee. Wel een mongool. Netals de rest van haar gezin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Mijn moeder is dan ook geen mongooltje.
Eh, je vergist je, sorry.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Wel een mongool. Netals de rest van haar gezin.
hou op je maakt me jaloers als je zo praatquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga zo halen voor mijn liefste.
Verdient dat wel
whyquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op je maakt me jaloers als je zo praat
Sorry, wat was jouw genetische afwijking ook al weer?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Flikker op, jij bent het bewijs dat DNA weldegelijk heel beroerd kan mengen
chromosoom 21 drie keerquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry, wat was jouw genetische afwijking ook al weer?
Ze zeggen toch altijd dat een schizofreen nooit alleen is?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry, wat was jouw genetische afwijking ook al weer?
Vertel het eens jongemanquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben er weer
Die niels die meteen mee probeert te liften
de sneue treurneus
Jij ook hoor :squote:
dit dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Op jullie leeftijd had ik een leven ipv urenlang op fok te zitten.
Zoek n leven.
Er is geen leven meer, heb je het niet in de gaten dan? Zet het nieuws aan en je hoort alleen maar haat, dood en verderf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoek n leven.
Omdat een paard een micro heeft vergeleken met mij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laat me liever verkrachten door een paard
wow nu heb ik wel interessequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Omdat een paard een micro heeft vergeleken met mij?
Hen! Haha nu heb ik jequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Ben het eens met Stimo en WCH als het daarop aan komt, hun hadden echt nog een normaal leven dan op internet hangen
wil je hem ook al neuken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
Eend snapt het niet![]()
Jezelf zo publiekelijk aanbieden
Hoe kan je nou fatsoenlijk makkelijk zijn als je iedereen tegelijk aanspreekt.
Tja. De mensen die dit aan zagen komen werden voor racist en xenofoob uitgemaakt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef Montelly het volgende:
"Daders waren vooral recente Syrische vluchtelingen die het deden voor hun seksueel amusement"
Agenten weerleggen anoniem de verklaringen van hun leiding als zouden de daders van de massa-aanrandingen in Keulen niet gekend zijn. De meeste mannen die werden gecontroleerd, waren Syriërs die recent Duitsland als asielzoeker waren binnengekomen. De daders deden het puur voor hun "seksueel amusement". Dat meldt de gerenommeerde Duitse krant Die Welt.
Er raken steeds meer feiten bekend over de horrornacht in Keulen en heel wat verklaringen van de Duitse autoriteiten komen in een ander daglicht te staan.
Agenten die tijdens oudejaarsavond de situatie in Keulen probeerden onder controle te krijgen, ontkrachten de beweringen van hun baas Wolfgang Albers. De politiecommissaris had dinsdag nog verklaard dat men geen idee had wie de daders waren die passanten hadden beroofd en vrouwen seksueel hadden belaagd.
shiiiiiit...
deed heel veel LSD dus ach...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
Ben het eens met Stimo en WCH als het daarop aan komt, hun hadden echt nog een normaal leven dan op internet hangen
Mensen die "op jouw leeftijd" en bijbehorende variaties in denigrerende context gebruiken kan ik bij voorbaat niet serieus nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoek n leven.
Kom ff sparren dan met je grote bakkes gvdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
Eend snapt het niet![]()
Jezelf zo publiekelijk aanbieden
Hoe kan je nou fatsoenlijk makkelijk zijn als je iedereen tegelijk aanspreekt.
normaal en WCH in één zin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja probably de normaalste user die ik ken. Leuke vent.
Deed jij ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mensen die "op jouw leeftijd" en bijbehorende variaties in denigrerende context gebruiken kan ik bij voorbaat niet serieus nemen.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh, vind hem alleen maar leuk omdat hij zo freaky is xdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje NL skills trainen, ja tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Was je aan het wachten ja? maak zo vaak typfouten hh
Je kent me dus nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, vind hem alleen maar leuk omdat hij zo freaky is xd
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja. De mensen die dit aan zagen komen werden voor racist en xenofoob uitgemaakt.
En die mensen moesten anderen weer uitmaken voor andere etiketjes. Ja dat schiet allemaal lekker op allemaal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja. De mensen die dit aan zagen komen werden voor racist en xenofoob uitgemaakt.
haha boerinquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
En die mensen moesten anderen weer uitmaken voor andere etiketjes. Ja dat schiet allemaal lekker op allemaal.
Oké.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon het nieuws uitzetten, dan leef je veel gelukkiger volgens mij.
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
Dit klopt wel, maar het is wel een beetje kop in het zand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoor
ik vergis me... zolang het geen joden zijn, dat wilde ik zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
WCH die ineens verstandige dingen gaat zeggenmigado
Chocolaatje erbij, en helemaal mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit klopt wel, maar het is wel een beetje kop in het zand.
vrede op aardequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoor
riekt naar slavernij dit, stevige billen, goed gebit, 300 florijnen voor die neger, of arabier, of what everquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vergeet de zigeuners nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vergis me... zolang het geen joden zijn, dat wilde ik zeggen
Mi conjo mi papi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
WCH die ineens verstandige dingen gaat zeggenmigado
'Groot' was een graad van de vriendschapquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
valt wel mee was vroeger altijd de grootste van de klas maar iedereen heeft me ingehaald
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lelijke kale mensen vertrouw ik ook zeldenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en homo's eend, en homo's
Eend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |