Oké.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon het nieuws uitzetten, dan leef je veel gelukkiger volgens mij.
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
Dit klopt wel, maar het is wel een beetje kop in het zand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Faeroer het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoor
ik vergis me... zolang het geen joden zijn, dat wilde ik zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
WCH die ineens verstandige dingen gaat zeggenmigado
Chocolaatje erbij, en helemaal mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit klopt wel, maar het is wel een beetje kop in het zand.
vrede op aardequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon de mensen om je heen op hun waarde schatten en niet op afkomst, scheelt ook hoor
riekt naar slavernij dit, stevige billen, goed gebit, 300 florijnen voor die neger, of arabier, of what everquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vergeet de zigeuners nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vergis me... zolang het geen joden zijn, dat wilde ik zeggen
Mi conjo mi papi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef KREEFTx het volgende:
WCH die ineens verstandige dingen gaat zeggenmigado
'Groot' was een graad van de vriendschapquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
valt wel mee was vroeger altijd de grootste van de klas maar iedereen heeft me ingehaald
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lelijke kale mensen vertrouw ik ook zeldenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en homo's eend, en homo's
Eend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |