Al gedaan, situatie draaide zich om. Moet over twee weken vertrekkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga klagen bij hr over seksuele intimidatie.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey ik wil niet stoken of opruien maar als ik met een groepje Niels van skates wil duwen en dan in elkaar stompen op straat, zijn er dan gegadigden?
Ben gewoon even lang als je vrouw, wat leuk. Ik moet me weer eens laten meten want heb gevoel dat ik nog korter ben tbhquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw is 1.55gekke dwerg
Meten is weten crip.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben gewoon even lang als je vrouw, wat leuk. Ik moet me weer eens laten meten want heb gevoel dat ik nog korter ben tbh
Oude mensen worden altijd korter dus is best een gevoelig punt deze vraag.quote:
mijn vrouw is helemaal inieminie... echt treurig klein... 50 kilo ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben gewoon even lang als je vrouw, wat leuk. Ik moet me weer eens laten meten want heb gevoel dat ik nog korter ben tbh
Mss kan hij compenseren met extra haarlengte.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oude mensen worden altijd korter dus is best een gevoelig punt deze vraag.
jelly op haar gewicht ik ben gewoon een skippy balquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw is helemaal inieminie... echt treurig klein... 50 kilo ofzo
Bij jou vergeleken zeker, maar ja, ik zou best groter willen zijn, maar als ik dan naar jou kijk en bedenk dat dat de prijs is ben ik blij met mijn lengtequote:
Hij heeft anders vast nog wel een hoge hoed in de kast liggen die hij heeft gedragen toen die dingen in de mode waren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mss kan hij compenseren met extra haarlengte.
Ik zou liever een kreupele dwerg zijn dan Guus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij jou vergeleken zeker, maar ja, ik zou best groter willen zijn, maar als ik dan naar jou kijk en bedenk dat dat de prijs is ben ik blij met mijn lengte
Kun je dat niet alleen af?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey ik wil niet stoken of opruien maar als ik met een groepje Niels van skates wil duwen en dan in elkaar stompen op straat, zijn er dan gegadigden?
Ik kan totaal geen lengte inschatten, maar er zit echt een bizar kleine chick bij mij in de 6e. Die is gwn 2 koppen kleiner dan ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw is helemaal inieminie... echt treurig klein... 50 kilo ofzo
Jij bent dan ook een imbeciel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou liever een kreupele dwerg zijn dan Guus.
Makkelijk praten als je het ene al bent.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou liever een kreupele dwerg zijn dan Guus.
Ja ik had een docent op de middelbare hij was 2.05 (mixed black and white en basketballer/coachquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan totaal geen lengte inschatten, maar er zit echt een bizar kleine chick bij mij in de 6e. Die is gwn 2 koppen kleiner dan ik
Welke prijs?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij jou vergeleken zeker, maar ja, ik zou best groter willen zijn, maar als ik dan naar jou kijk en bedenk dat dat de prijs is ben ik blij met mijn lengte
Welke?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je het ene al bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |