WCH en ik ongestreken hoofddoek.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik drink niet jij onbesneden kaaslul
Reageer op me bolle biljartbal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
man man elke post van die gast is echt puur tenenkrommend
1993 van dat jaar ben jij zowat denk ik?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef TARDIS. het volgende:
Shit sorry WCH ik stopte serieus met lezen bij 1993. Ben blij dat je iemand hebt die je steunt en van je houdt. Ik hoop dat crip ook ooit zo van me houdt en we een keer een biertje kunnen doen.
haha ja hahahaquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha, goeie. Laat ze maar lappen.
1991quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1993 van dat jaar ben jij zowat denk ik?
Haha ja goeie guus xDquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha, goeie. Laat ze maar lappen.
Omdat privacyquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zo spastisch met je identiteit.
Leer gewoon begrijpend lezen geplamuurde stofkop.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Formuleer je zin dan beter jij blonde bloedhond
uiteraardquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mogen wij iets voordragen op je begravenis?
Zal jouw crack eens plamuren stomme snolquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leer gewoon begrijpend lezen geplamuurde stofkop.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iemand mijn vale gier waargenomen?
Moment, de bunzing heeft me nodig.
Haha, is wat, zo'n feestje.
ik rust mijn kofferquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Objectie, your honourrrrrrrrrrrrrrr....
Een zwaluw in de lucht maakt nog geen lente.
Doe het.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal jouw crack eens plamuren stomme snol
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493quote:Scenario lijkt: 'Schuif schuld in schoenen van bekende Noordafrikaanse bendes' Maar het waren juist asielzoekers: https://t.co/mAXVbDFOiG
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.quote:Bizarre wending
Door de verklaringen van de politieagenten neemt het verhaal over Oud en Nieuw in Keulen een bizarre wending. Op nieuwjaarsdag meldde de politie nog dat de avond 'vredig' en 'uitgelaten' was verlopen.
Enorme kutklus, elke keer weer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Seconde svp moet even mijn collectie antieke gietijzeren bamibewaardoosjes alfabetisch rangschikken.
En zulks.
Voor niveau
terechte aanvraag, pauze is toegekendquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Seconde svp moet even mijn collectie antieke gietijzeren bamibewaardoosjes alfabetisch rangschikken.
En zulks.
Voor niveau
sta jij te vlammen op mijn bureau?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij????
nee,volgens mij niet.. of je moet die piemolpic van mij hebben aangestokenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sta jij te vlammen op mijn bureau?
Wordt waarschijnlijk team 1 tegen team 2, burgeroorlogje, even aanwoekeren en hoppa we glijden allemaal de politiestaat in. Nou, ik ga lekker chocola eten en vanavond nog wat kip muffins.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.
;squote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Plaatje extra klein gemaakt zodat Niels het niet kan lezen zonder leesbril, haha stomme opa.
Nws is een paar deuren verderopquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
[..]
Vervolgens bleken er talrijke aanrandingen en diefstallen te zijn gepleegd door verdachten met een Noord-Afrikaans uiterlijk, maar kon door de chaos niemand worden geïdentificeerd. Nu blijkt dat politieagenten zo'n honderd verdachten hebben geïdentificeerd en bleek het niet om Noord-Afrikanen te gaan, maar om recent aangekomen Syrische asielzoekers. De politietop in Keulen heeft nog niet op het verhaal van de agenten gereageerd.
->![]()
![]()
hey geerdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dan heb je het ineens, je word treinconducteur...
hoop dat je eronder komtquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
idemquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je eronder komt
wordt*quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ehehehehe blinde vink dat het isquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Plaatje extra klein gemaakt zodat Niels het niet kan lezen zonder leesbril, haha stomme opa.
Inderdaad. Mensen die contact hebben gehad met Syriers weten wat het gros niet in staat is tot zulke verschrikkelijke dingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk team 1 tegen team 2, burgeroorlogje, even aanwoekeren en hoppa we glijden allemaal de politiestaat in. Nou, ik ga lekker chocola eten en vanavond nog wat kip muffins.
[ afbeelding ]
Kan niet beterquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tegen jou ging ik aardig doen he... hoi... alles goed?
POR QUE?quote:
quote:
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NLquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:53 schreef Montelly het volgende:
Marokkanen de schuld geven om draagvlak voor vluchtelingen niet te laten verdampen
Nee, heb flinke verkoudheid.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
omg sg jaaa
[..]
ewa guus
alles lekker?
vooral cripquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NL
Hey SGquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor als je het nog niet wist: Marokkanen zijn de schuld van alles wat fout gaat in NL
Lul ben je ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet handel deze aardigheid
Ah gossie. Meteen ziek natuurlijk. Mannen...quote:
Oké sgquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
woon je nu in Spanje tegenwoordig? hoorde ik dat goed?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
omg sg jaaa
[..]
ewa guus
alles lekker?
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe hangen ze erbij dan?quote:
Tsjaquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lul ben je ook
[..]
Ah gossie. Meteen ziek natuurlijk. Mannen...
oprotte schrale Surinamerquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.
Ja, al een tijdje in Barcelona.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
woon je nu in Spanje tegenwoordig? hoorde ik dat goed?
Stagequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
school/stage/werkgerelateerde dingen of gewoon verhuisd?
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens. stelletje riool ratten dat het zijn.
hmm...lekker fier dus.quote:
lieg niet fucking terroristen allemaal stelletje achterlijke apenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..
Wat wil je hier nu mee zeggen precies?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest
cool! al een kleurtje opgebouwd? bevalt het goed? ik overweeg ook om in het buitenland stage te lopen of mijn minor te doen.quote:
Leugens, een enkeling maakt geen uitzonderingquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Marokko zelf toch hele vriendelijke mensen heb ik begrepen van mensen die er zijn geweest en in R'dam ken ik er zat die ook ok zijn..
zie dm dushiquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
Alles goed met jou sg? Welke studie doe je nu ?
Nee, van 9 tot half 7 stage en op vrijdag van 9 tot 3. Dus bijkleuren is er niet bijquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
cool! al een kleurtje opgebouwd? bevalt het goed? ik overweeg ook om in het buitenland stage te lopen of mijn minor te doen.
hoe zijn de mannen daar.
donker haarquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, van 9 tot half 7 stage en op vrijdag van 9 tot 3. Dus bijkleuren is er niet bij
Ik raad het je zeker aan
Wel te doen. Allemaal donker haar en donkere ogen. Heb al wel een ziek lekkere hossel
Ik heb ook donker haarquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
precies waar ik voor val.
pics van je hossel
Wat een onzin. In nederland zijn het zo goed als alleen de marokkanen die zonder diploma van school komen het die problemen veroorzaken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
lieg niet fucking terroristen allemaal stelletje achterlijke apen
op je rug wss :quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook donker haar
Oh, dan moet je zeker naar Spanjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
pics van je hossel
Hahahaah jij bent kaal.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook donker haar
Hey vriendquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Leugens, een enkeling maakt geen uitzondering
Goed om te weten hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
donker haardonkere ogen
pics van je hossel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |