.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja eh ik wacht nog steeds op je . ?
Zou niet doen tbh, uit ervaring weet ik dat mascaras bijna allemaal het zelfde functioneren. Heb in verleden vaker dure mascaras geprobeerd dior show mascara, ysl babydoll maar voor mijn wimpers persoonlijk gaven ze het zelfde als die oranje van essence of die glam doll van catricequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja ik heb er oogschaduw, lipgloss, gezichtsreiniger en foundation van gehad. ben wel tevreden. vraag me af of de mascara ook goed te doen is
NTM ouleh?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef McNulty het volgende:
zou hakbar worden 10/10
[ afbeelding ]
ik ben fan van deze:quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou niet doen tbh, uit ervaring weet ik dat mascaras bijna allemaal het zelfde functioneren. Heb in verleden vaker dure mascaras geprobeerd dior show mascara, ysl babydoll maar voor mijn wimpers persoonlijk gaven ze het zelfde als die oranje van essence of die glam doll van catrice
Nou ja. Vrouwen hoeven niet hun bakkes te scheren als het goed is. Dat is dan wel weer een voordeel.quote:
Die gebruik ik altijdquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben fan van deze:
[ afbeelding ]
maar nie doen dus?
Met je spierenquote:
Scherenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja. Vrouwen hoeven niet hun bakkes te scheren als het goed is. Dat is dan wel weer een voordeel.
Hoi Nielsquote:
Ik heb die ook een tijd lang gebruiktt, die was ook heel fijn inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben fan van deze:
[ afbeelding ]
maar nie doen dus?
Voor die enkele keer werkt essence ook welquote:
Vind alles wat je op je huid smeert van een goedkoop merk minder mooi. Mascara ziet geen hond of het duur is of niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben fan van deze:
[ afbeelding ]
maar nie doen dus?
Leuke selfies, tootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |