Beetje teasen met hun chubbyness zekerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Is ook vaak met van die 'my progression on X-diet' filmpjes.
Ben nog niet vegan geworden he, probeer recepten etc uit atm. Als ik er voor wil gaan ga ik het langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe gaat het met je vegan lifestyle of abundance
huh?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit sg? Ze is mocro eh...
Goede producten, ben echt fan van hun powder foundation <3 Hun eyeliners zijn ook awesome, vooral die creme kleurige. Oogschaduws zitten ook hele goede tussen sommige beetje meh als het op pigmentatie aan komt. Ditto voor de lipsticks heeel veel mooie kleurtjes maar sommige zijn een beetje weak en moet je meer opbouwen. Maar voor de prijs sws aanrader, ik zeg doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat vind jij van kiko milano?
eh, ass to mouth?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben nog niet vegan geworden he, probeer recepten etc uit atm. Als ik er voor wil gaan ga ik het langzaam opbouwen.
Anders crave ik van alles binnen 1 week.
Mag jou wel hoor kale doosquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, wel omdat jij mij niet mag
hmm popcornquote:
ja ik heb er oogschaduw, lipgloss, gezichtsreiniger en foundation van gehad. ben wel tevreden. vraag me af of de mascara ook goed te doen isquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Goede producten, ben echt fan van hun powder foundation <3 Hun eyeliners zijn ook awesome, vooral die creme kleurige. Oogschaduws zitten ook hele goede tussen sommige beetje meh als het op pigmentatie aan komt. Ditto voor de lipsticks heeel veel mooie kleurtjes maar sommige zijn een beetje weak en moet je meer opbouwen. Maar voor de prijs sws aanrader, ik zeg doen.
Met je huispakquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik ben van de goedkope make-upen toen ging ik de Douglas eens binnen
waarom geven mensen daar zo veel geld aan uit...
Grapje hahahahaaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
god wat ga ik lekker slapen zo, dikkonijn mag me wel
You get what you pay for?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
Omdat kwaliteit en staat mooier.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
als alles wat goedkoop was kwalitatief goed is dan kochten mensen niet high end make upquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
ja eh ik wacht nog steeds op je . ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zijn de oorzaak van alles wat slecht is in nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |