Ik draag wel eens wat, maar niet dagelijks. En dat wat ik dan draag;quote:
wat versta je onder huidtype :s heb hier weinig verstand vanquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Is die goed ja? Wat voor huidtype heb je?
Wowquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Toto69 het volgende:
zin in delta
zin in spanje
zin in bob
zin in eva :$
Normale huid, droge huid, vettige huid, gecomineerde huid.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat versta je onder huidtype :s heb hier weinig verstand van
Oh. ik heb een teflon laagje laten aanbrengen. Aanrader.quote:
wenkbrauwgel? fo real?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik draag wel eens wat, maar niet dagelijks. En dat wat ik dan draag;
Blush, action
Oogschaduw, essence
Mascara, essence
Wenkbrauwgel, essence
En dan misschien lippenstift, essence & primark
Of wenkbrauwpoeder, W7
Ik ben een newbie
Guus, je heb nog niet gereageerd op het topic over Keulen. Meeste daders waren vluchtelingen, en de autoriteiten wilden dat in de doofpot stoppen. Wat vind je nu dat er moet gebeuren?quote:
Is toch niets mis met die producten als jij het leuk kan laten uitzien? Alleen makeup liefhebsters zoeken uiteindelijk wel naar kwalitatief betere producten die hun nog beter resultaat gevenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik draag wel eens wat, maar niet dagelijks. En dat wat ik dan draag;
Blush, action
Oogschaduw, essence
Mascara, essence
Wenkbrauwgel, essence
En dan misschien lippenstift, essence & primark
Of wenkbrauwpoeder, W7
Ik ben een newbie
uhm ik zou zeggen normaal? of gecombineerd mss? dunno ;squote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Normale huid, droge huid, vettige huid, gecomineerde huid.
Niet alleen make-up liefhebbers.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch niets mis met die producten als jij het leuk kan laten uitzien? Alleen makeup liefhebsters zoeken uiteindelijk wel naar kwalitatief betere producten die hun nog beter resultaat geven
heb je een vettige t-zone? voorhoofd, neus, kin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhm ik zou zeggen normaal? of gecombineerd mss? dunno ;s
Mogen van mij opzouten die kaolosquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Guus, je heb nog niet gereageerd op het topic over Keulen. Meeste daders waren vluchtelingen, en de autoriteiten wilden dat in de doofpot stoppen. Wat vind je nu dat er moet gebeuren?
Ik denk dat ik begonnen ben met een of ander poeder foundation wat totaal niet mijn eigen huidskleur hadquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik begon ook dramatisch. Mijn make up was echt lelijk. Niet dat alle goedkope make up lelijk is.
oh nee dat eigenlijk nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je een vettige t-zone? voorhoofd, neus, kin.
oh noquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begonnen ben met een of ander poeder foundation wat totaal niet mijn eigen huidskleur had
Nee dat is niet genoeg!quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
kijk gwn op mn make up pagina dan zie je make up pics
waarom alleen liefhebsters?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch niets mis met die producten als jij het leuk kan laten uitzien? Alleen makeup liefhebsters zoeken uiteindelijk wel naar kwalitatief betere producten die hun nog beter resultaat geven
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
of zo'n stukje wegscheren voor de echte OG's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |