Je bent altijd naturel geblevenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik ben van de goedkope make-upen toen ging ik de Douglas eens binnen
waarom geven mensen daar zo veel geld aan uit...
Kan me eigenlijk alleen voorstellen dat het pigment sterker is en dat het langer blijft zittenquote:
Hoi nielsbobquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Toto69 het volgende:
zin in delta
zin in spanje
zin in bob
zin in eva :$
Maar je bent toch ook goedkoop begonnen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
als alles wat goedkoop was kwalitatief goed is dan kochten mensen niet high end make up
L'oreal en Maybeline hebben ook dingen ertussen zitten die echt kwalitatief goed zijn. Bourjois ook trouwens. Maarja dan kom je weer in het duurdere rijtje van de drogisterij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind alles wat je op je huid smeert van een goedkoop merk minder mooi. Mascara ziet geen hond of het duur is of niet.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent altijd goedkoop gebleven
Denk je dat vrouwen nu minder make up gaan gebruiken omdat jij een beetje mooi vind.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef tetouaribo het volgende:
Vrouwen en make up![]()
Een beetje is mooi
Wat doe je morgen met je make up?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen nu minder make up gaan gebruiken omdat jij een beetje mooi vind.
Bbyquote:
Vindt*quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen nu minder make up gaan gebruiken omdat jij een beetje mooi vind.
Ja hoor, maar ik begon ook dramatisch. Mijn make up was echt lelijk. Niet dat alle goedkope make up lelijk is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook goedkoop begonnen?
Ik denk groene smokey eye. Urban Decay Lounge oogschaduw <3quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat doe je morgen met je make up?
Is die goed ja? Wat voor huidtype heb je?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef -supergirl- het volgende:
ik gebruik nooit foundation sinds ik dit fantastico poeder ontdekte:
[ afbeelding ]
Komen er weer pics.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk groene smokey eye. Urban Decay Lounge oogschaduw <3
MK8291-Yquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Is die goed ja? Wat voor huidtype heb je?
B-positiefquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik draag wel eens wat, maar niet dagelijks. En dat wat ik dan draag;quote:
wat versta je onder huidtype :s heb hier weinig verstand vanquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Toto69 het volgende:
zin in delta
zin in spanje
zin in bob
zin in eva :$
Normale huid, droge huid, vettige huid, gecomineerde huid.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat versta je onder huidtype :s heb hier weinig verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |