Ik jou ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind jullie ook wel van die types die zich met 32 jaar laten platspuiten met fillers en botox.
Heb k nie nodigquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het is ofwel zonnebank ofwel spray-tan. niet beiden newb
ook geen hookers.nlquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En ook geen CUL SC of Ik kan niet slapen SC
L'oreal heeft daar goede opties voor. L'oreal 24h mattequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel wat langer mogen zitten
wat cutequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef -supergirl- het volgende:
vanaf nu blije spin SC
[ afbeelding ]
Hoe was je date nog?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind jullie ook wel van die types die zich met 32 jaar laten platspuiten met fillers en botox.
Nee, maar ik epileer wel genoeg...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je zo'n bos dan? Meer dan op je hoofd?
Point taken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
en dit is ook geen xenofoobsc dus bek houwe
Afgelopen zomer niet hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
Tegenwoordig krijg je als vent ook make up op als je een pasfoto laat maken voor officiële documenten. Om glans weg te halen, dat soort dingen.
jij eet meer dan deze hele scquote:
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofdquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
Heb een keer een spray-tan gedaan. Nooit meer.
Zei ik kale oude mannen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek nou, ik glim nooit ... ik ben dof
Volgens mij ziet dat er kei raar uit naakt. Van die witte knieholtes en tussen de billen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
Dat is zelfkennis die ik al had, jij hebt niet door dat jouw postgeschiedenis uit ho's bestaat.quote:
Sgquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
hee waar ben je ik kom chillequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo precies de bus missen en moet dan een uur wachten gvd. Misschien maar FF drank bij de AH kopen om niet onderkoeld te raken
/ookgeenOV&drankSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |