En dan nog zo'n zonnebank spray toch huehuehuequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
of zo'n stukje wegscheren voor de echte OG's
heej barcababequote:
Ik heb de wenkbrauwen van mijn opa georvenquote:
Heb je zo'n bos dan? Meer dan op je hoofd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb de wenkbrauwen van mijn opa georven
En dit meen ik; wanneer andere meisjes last-minute gaan kijken of hun haar goed zit voor een schoolfoto, kijk ik hoe m'n wenkbrauwen er uit zien![]()
het is ofwel zonnebank ofwel spray-tan. niet beiden newbquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En dan nog zo'n zonnebank spray toch huehuehue
en ook geen stalk SCquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En ook geen CUL SC of Ik kan niet slapen SC
Dat doen ze niet bij alle mannen hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
Tegenwoordig krijg je als vent ook make up op als je een pasfoto laat maken voor officiële documenten. Om glans weg te halen, dat soort dingen.
of OH GOD IK MOET DE KOEIEN NOG MELKEN scquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
ook geen BOKT SCquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel wat langer mogen zittenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch niets mis met die producten als jij het leuk kan laten uitzien? Alleen makeup liefhebsters zoeken uiteindelijk wel naar kwalitatief betere producten die hun nog beter resultaat geven
Doen ze alleen bij kale mannen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
Tegenwoordig krijg je als vent ook make up op als je een pasfoto laat maken voor officiële documenten. Om glans weg te halen, dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |