En dan nog zo'n zonnebank spray toch huehuehuequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
of zo'n stukje wegscheren voor de echte OG's
heej barcababequote:
Ik heb de wenkbrauwen van mijn opa georvenquote:
Heb je zo'n bos dan? Meer dan op je hoofd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb de wenkbrauwen van mijn opa georven
En dit meen ik; wanneer andere meisjes last-minute gaan kijken of hun haar goed zit voor een schoolfoto, kijk ik hoe m'n wenkbrauwen er uit zien![]()
het is ofwel zonnebank ofwel spray-tan. niet beiden newbquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En dan nog zo'n zonnebank spray toch huehuehue
en ook geen stalk SCquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En ook geen CUL SC of Ik kan niet slapen SC
Dat doen ze niet bij alle mannen hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
Tegenwoordig krijg je als vent ook make up op als je een pasfoto laat maken voor officiële documenten. Om glans weg te halen, dat soort dingen.
of OH GOD IK MOET DE KOEIEN NOG MELKEN scquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
ook geen BOKT SCquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel wat langer mogen zittenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch niets mis met die producten als jij het leuk kan laten uitzien? Alleen makeup liefhebsters zoeken uiteindelijk wel naar kwalitatief betere producten die hun nog beter resultaat geven
Doen ze alleen bij kale mannen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
Tegenwoordig krijg je als vent ook make up op als je een pasfoto laat maken voor officiële documenten. Om glans weg te halen, dat soort dingen.
Ik jou ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind jullie ook wel van die types die zich met 32 jaar laten platspuiten met fillers en botox.
Heb k nie nodigquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het is ofwel zonnebank ofwel spray-tan. niet beiden newb
ook geen hookers.nlquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
L'oreal heeft daar goede opties voor. L'oreal 24h mattequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel wat langer mogen zitten
wat cutequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef -supergirl- het volgende:
vanaf nu blije spin SC
[ afbeelding ]
Hoe was je date nog?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind jullie ook wel van die types die zich met 32 jaar laten platspuiten met fillers en botox.
Nee, maar ik epileer wel genoeg...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je zo'n bos dan? Meer dan op je hoofd?
Point taken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
en dit is ook geen xenofoobsc dus bek houwe
Afgelopen zomer niet hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Kurovski het volgende:
jij eet meer dan deze hele scquote:
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofdquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
Heb een keer een spray-tan gedaan. Nooit meer.
Zei ik kale oude mannen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek nou, ik glim nooit ... ik ben dof
Volgens mij ziet dat er kei raar uit naakt. Van die witte knieholtes en tussen de billen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
Dat is zelfkennis die ik al had, jij hebt niet door dat jouw postgeschiedenis uit ho's bestaat.quote:
Sgquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef xcachet het volgende:
hee waar ben je ik kom chillequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo precies de bus missen en moet dan een uur wachten gvd. Misschien maar FF drank bij de AH kopen om niet onderkoeld te raken
/ookgeenOV&drankSC
hoe weet je dat ze geld vragen voor seks?quote:
Ik had toen een gekocht met hele lichte tint, moeder op laten sprayen voor een zo gelijk mogelijke verdeling. Volgende dag allemaal oranje strepenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofd
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofd
ligt eraan of ik er helemaal tevreden mee benquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of zijn dat dan pics van die dag?
sterktequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo precies de bus missen en moet dan een uur wachten gvd. Misschien maar FF drank bij de AH kopen om niet onderkoeld te raken
/ookgeenOV&drankSC
Ik probeer wel altijd verschillende kleurtjes op mijn ogen, maar ik hen op 1 oog een soort litteken dus wordt het altijd asymmetrischquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
L'oreal heeft daar goede opties voor. L'oreal 24h matte
heyquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.
Goed verhaalquote:
Loop gewoon een uur rond in de ah dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
/ookgeenOV&drankSC
Ze hebben zich al 12893829 keer laten verbouwen. Kost wat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze geld vragen voor seks?
NOU!
Heb het ook pas een paar keer meegemaakt. Laatste twee keer dan weer niet.quote:
Ja en me dan volvretenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Loop gewoon een uur rond in de ah dan.
Een aantrekkelijke vrouw die loopt te pronken met haar uiterlijk is niet meteen een prostituee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is zelfkennis die ik al had, jij hebt niet door dat jouw postgeschiedenis uit ho's bestaat.
Ik vind mezelf juist wel zo ziekig bleek voor een mocro. Maar dat komt omdat Marokkanen altijd meer bronze zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.
Hoe noem jij 't dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke vrouw die loopt te pronken met haar uiterlijk is niet meteen een prostituee.
#noslutshaming
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toen een gekocht met hele lichte tint, moeder op laten sprayen voor een zo gelijk mogelijke verdeling. Volgende dag allemaal oranje strepen
Ben toen ook nog eens gaan zwemmen. God wat bezielde mij
Wooperquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Axolotl SC dan?
[ afbeelding ]
Of Panda SC
ga terug naar tumblr ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke vrouw die loopt te pronken met haar uiterlijk is niet meteen een prostituee.
#noslutshaming
goed tegenargument 10/10quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt he, die gozer![]()
zo was niels dus toen hij 20 was
inb4 je moeder vlak nadat ze jou uitperstequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ben op zoek naar het meest flexe sletje
SJOW KOEKOEKquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oeh kijk plaatjen van lekkere bips
hallon
Ff normaal doen jij gore asielzoekerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 je moeder vlak nadat ze jou uitperste
word je al zo gek dat je je haar uit je kop gaat trekken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oeh kijk plaatjen van lekkere bips
hallon
kheb deze eg nog nooit gehoordquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
word je al zo gek dat je je haar uit je kop gaat trekken?
oh..laatmaar
Verwarrend ditquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Er is geen enige vorm van contact geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |