hoe weet je dat ze geld vragen voor seks?quote:
Ik had toen een gekocht met hele lichte tint, moeder op laten sprayen voor een zo gelijk mogelijke verdeling. Volgende dag allemaal oranje strepenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofd
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan wil ik eens doen. ben zo wit als wch zijn voorhoofd
ligt eraan of ik er helemaal tevreden mee benquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of zijn dat dan pics van die dag?
sterktequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo precies de bus missen en moet dan een uur wachten gvd. Misschien maar FF drank bij de AH kopen om niet onderkoeld te raken
/ookgeenOV&drankSC
Ik probeer wel altijd verschillende kleurtjes op mijn ogen, maar ik hen op 1 oog een soort litteken dus wordt het altijd asymmetrischquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
L'oreal heeft daar goede opties voor. L'oreal 24h matte
heyquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.
Goed verhaalquote:
Loop gewoon een uur rond in de ah dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo precies de bus missen en moet dan een uur wachten gvd. Misschien maar FF drank bij de AH kopen om niet onderkoeld te raken
/ookgeenOV&drankSC
Ze hebben zich al 12893829 keer laten verbouwen. Kost wat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze geld vragen voor seks?
NOU!
Heb het ook pas een paar keer meegemaakt. Laatste twee keer dan weer niet.quote:
Ja en me dan volvretenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Loop gewoon een uur rond in de ah dan.
Een aantrekkelijke vrouw die loopt te pronken met haar uiterlijk is niet meteen een prostituee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is zelfkennis die ik al had, jij hebt niet door dat jouw postgeschiedenis uit ho's bestaat.
Ik vind mezelf juist wel zo ziekig bleek voor een mocro. Maar dat komt omdat Marokkanen altijd meer bronze zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wit is iets anders dan bleek. Jouw teint is mooi.
Hoe noem jij 't dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke vrouw die loopt te pronken met haar uiterlijk is niet meteen een prostituee.
#noslutshaming
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toen een gekocht met hele lichte tint, moeder op laten sprayen voor een zo gelijk mogelijke verdeling. Volgende dag allemaal oranje strepen
Ben toen ook nog eens gaan zwemmen. God wat bezielde mij
Wooperquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Axolotl SC dan?
[ afbeelding ]
Of Panda SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |