abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158883990
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
pi_158884006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Meh, ik begrijp je reactie goed - want het gaat al maanden nergens meer over in de discussie. Je bent of VOOR of je bent TEGEN en zo niet dan wordt je wel in zo'n hokje gestopt door gare oneliners.

Tuurlijk zijn veel vluchtelingen hier met een slechte reden (namelijk oorlog thuis) en op zoek naar een betere toekomst, alleen nodigen we gasten uit zonder te checken wie het zijn, we leggen ze de huisregels niet uit maar laten ze in de waan dat in het vrije westen alles mag en bieden ze geen perspectief. Niet op een toekomst hier, danwel een toekomst thuis.

Ik vind namelijk dat vluchtelingen geholpen moeten worden, maar dat dit niet betekent de deuren openen en wachten tot de koelkast leeg is en.. erger. Het gaat nog steeds over de bespreekbaarheid ipv het oplossen van evt problemen.
Ik zou het een jaar geleden of zo nog wel met je eens zijn, maar nu zeg ik dat als je moslim bent je lekker kunt wegblijven uit NL. Ook al heb je bommen op je huis gehad. Geen islam meer binnenhalen. Islam is gevaarlijk als ze groot wordt. Er zijn al teveel moslims in Europa.
pi_158884064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Laten we vooral heel politiek correct naar individuele gevallen blijven kijken, die aanpak heeft de afgelopen decennia ook al zo goed gewerkt :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:22:35 #4
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158884096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef moby_jones het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En het aantal aanrandingen?
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:22:40 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158884097
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:07 schreef Hexagon het volgende:
Ben je eigenlijk wel eens een vluchteling in het echt tegengekomen. Of alleen in nieuwsberichten op je kamertje?
Vluchtelingen? Er is in mijn leven geen oorlog geweest in onze buurlanden, dus er komen per definitie geen vluchtelingen hierheen! Illegale migranten, criminele wilden, die komen er wel. En die zie ik inderdaad overal als ik buiten kom. Sterker nog, ze staan regelmatig door de ramen naar binnen te gluren :r

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zou het een jaar geleden of zo nog wel met je eens zijn, maar nu zeg ik dat als je moslim bent je lekker kunt wegblijven uit NL. Ook al heb je bommen op je huis gehad. Geen islam meer binnenhalen. Islam is gevaarlijk als ze groot wordt. Er zijn al teveel moslims in Europa.
Gelukkig gaan meer en meer mensen dat inzien! De enige reden dat politici liegen over "de religie van de vrede" is dat ze de werkelijkheid niet willen inzien. Waarom anders zou je dat zo moeten benadrukken? Bij alles wat werkelijk vredig is, wordt dat niet gezegd. Net zoals "gematigde" ook alleen gebruikt wordt als voorvoegsel voor iets slechts.
censuur :O
pi_158884156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, je zou het jaren terug met me eens kunnen zijn - maar toen ging dit al mis. Het wordt wel heel lastig om een miljoen mensen opnieuw toe te laten en uit te leggen dat hier wel degelijk bepaalde regels gelden en we met elkaar bepaalde afspraken hebben gemaakt.

Daar is het nu te laat voor - ben voor de situatie nu een stuk pessimistischer. Die Moslim-Islam-cultuur discussie kan mij gestolen worden - hoe je het ook benoemt, als het maar benoemt kan/mag/gaat worden zodat gewerkt kan worden aan oplossingen. Iedere keer de slachtoffers troosten is vruchteloos.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:26:24 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158884220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:22 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Vluchtelingen? Er is in mijn leven geen oorlog geweest in onze buurlanden, dus er komen per definitie geen vluchtelingen hierheen! Illegale migranten, criminele wilden, die komen er wel. En die zie ik inderdaad overal als ik buiten kom. Sterker nog, ze staan regelmatig door de ramen naar binnen te gluren :
Je komt zelf ook wel over als een wilde als ik je bijdragen hier zo lees.In wat voor achterbuurt woon je dan wel niet eigenlijk?

Maar kennelijk zou het geweld in Syrie/Irak voor jou geen reden zijn om weg te gaan?
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:26:51 #8
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158884235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef moby_jones het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je zit waarschijnlijk gewoon te trollen, maar toch:

http://www.metronieuws.nl(...)ngenen-is-allochtoon

Zes op de tien gevangenen in Nederland is van allochtone afkomst. Dat staat niet in verhouding tot het percentage allochtonen dat hier woont, want dat is slechts 20.

In totaal ging het om bijna 27 duizend allochtone gedetineerden in 2014. Het gaat dan om gedetineerden die vast zitten wegens een criminele activiteit. Degenen die in vreemdelingenbewaring zitten, worden niet meerekend.

Van alle gedetineerden was 10,7 procent van Marokkaanse herkomst, terwijl het percentage Marokkanen dat in Nederland woont 2,2 is. 9,7 Procent was van Surinaamse herkomst tegen 2,1 procent van de Nederlandse bevolking. Ook is het aandeel mensen van Antilliaanse en Arubaanse herkomst (8,6 procent) en mensen van Turkse herkomst (4,8 procent) relatief groot als je het afzet tegen hun aandeel in de Nederlandse bevolking, respectievelijk 0,9 procent en 2,4 procent.
zonnig Brasil
pi_158884300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je komt zelf ook wel over als een wilde als ik je bijdragen hier zo lees.In wat voor achterbuurt woon je dan wel niet eigenlijk?

Maar kennelijk zou het geweld in Syrie/Irak voor jou geen reden zijn om weg te gaan?
Vluchtelingen zijn mensen die individueel door een regime om bepaalde redenen vervolgd worden.

Het idee van vluchtelingenopvang is nooit geweest dat bij een oorlogssituatie de hele burgerbevolking van een land naar elders verhuist/wordt verhuisd.
pi_158884324
NPO3 mensen.... Rot op naar je eigen land

TV / [NPO2] Rot Op Naar Je Eigen Land (vanaf woensdag, 21:15)
pi_158884332
Ah het is de schuld van de vluchtelingen. Hoezo worden Marokkanen die hier al hun hele leven wonen ineens met rust gelaten?
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:29:38 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158884339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Vluchtelingen zijn mensen die individueel door een regime om bepaalde redenen vervolgd worden.

Het idee van vluchtelingenopvang is nooit geweest dat bij een oorlogssituatie de hele burgerbevolking van een land naar elders verhuist/wordt verhuisd.
Nee, maar wat zou jij doen als je stad dreigt overgenomen door krankzinnigen als de IS?
pi_158884343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Meh, ik begrijp je reactie goed - want het gaat al maanden nergens meer over in de discussie. Je bent of VOOR of je bent TEGEN en zo niet dan wordt je wel in zo'n hokje gestopt door gare oneliners.

Tuurlijk zijn veel vluchtelingen hier met een slechte reden (namelijk oorlog thuis) en op zoek naar een betere toekomst, alleen nodigen we gasten uit zonder te checken wie het zijn, we leggen ze de huisregels niet uit maar laten ze in de waan dat in het vrije westen alles mag en bieden ze geen perspectief. Niet op een toekomst hier, danwel een toekomst thuis.

Ik vind namelijk dat vluchtelingen geholpen moeten worden, maar dat dit niet betekent de deuren openen en wachten tot de koelkast leeg is en.. erger. Het gaat nog steeds over de bespreekbaarheid ipv het oplossen van evt problemen.
Momenteel worden de vluchtelingen hier geholpen. Ze krijgen een procedure, de overgrote meerderheid van de Syriërs mag blijven. Ze krijgen een gratis huurhuisje, onderwijs en gezondheidszorg.

Maar waarom heeft een Syriër dat recht wel, maar een straatarme Bengalees niet? Of een arm Indiaas kind dat in de seksindustrie moet werken? Het huidige beleid is totale willekeur, waarbij we een grote groep mensen binnenlaten die onze normen en waarden niet delen.
pi_158884348
quote:

[..]

Sinds 6 september 2015 ligt dat anders hč.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:31:24 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158884395
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:29 schreef Nielsch het volgende:
Ah het is de schuld van de vluchtelingen. Hoezo worden Marokkanen die hier al hun hele leven wonen ineens met rust gelaten?
Ik vind het ook opvallend ja. Gisteren werd ik ook voor politiek correct uitgemaakt omdat ik het vermoeden had (en heb) dat de organisatoren van dit gezocht moeten worden onder deze doelgroep.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:32:40 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158884441
quote:

[..]

En al helemaal geen verhuizing naar een ander werelddeel.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:32:42 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158884446
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

De overheid lijkt er eerder op gebrand de problemen te vergroten.
De overheid hoopt de geest nog in de fles te kunnen houden door alles goed te praten en intensief te begeleiden. Dat is -volgens hen- de enige manier om nog grootschalige crisis te voorkomen. De media werkt hieraan mee.
Als ze echt eerlijk zouden zijn dan zouden ze zeggen dat als ze achteraf dit allemaal geweten hadden, ze nooit aan de multikul en zeker niet met moslims erbij begonnen waren. Maar daarvoor is het nu te laat. We zitten er nu eenmaal mee. Dan is het effectiever om te doen of het allemaal heel geweldig en gezellig is en de boel bij elkaar te houden en te hopen dat het niet polariseert.
The End Times are wild
pi_158884478
quote:

[..]

Zoals ik al schreef, de overgrote meerderheid van de Syriërs mag blijven. Veel Syriërs hebben zelf niets van geweld meegemaakt, grote delen van Syrië zijn relatief veilig. Maar ze hebben allemaal recht op een verblijfsstatus met onze sociale voorzieningen.

Op deze manier wordt gewoon een volksverhuizing gestimuleerd.
  FOK!fotograaf woensdag 6 januari 2016 @ 21:33:32 #19
13368 NiGeLaToR
pi_158884481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind het ook opvallend ja. Gisteren werd ik ook voor politiek correct uitgemaakt omdat ik het vermoeden had (en heb) dat de organisatoren van dit gezocht moeten worden onder deze doelgroep.
Wel listig dat dit feitelijk Nederlanders zijn die zich zelf alleen niet altijd zo voelen/gedragen.
Maargoed, wel de erfenis van een vorige immigratie poging in de jaren '70.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:33:40 #20
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158884487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

De overheid hoopt de geest nog in de fles te kunnen houden door alles goed te praten en intensief te begeleiden. Dat is -volgens hen- de enige manier om nog grootschalige crisis te voorkomen. De media werkt hieraan mee.
Als ze echt eerlijk zouden zijn dan zouden ze zeggen dat als ze achteraf dit allemaal geweten hadden, ze nooit aan de multikul en zeker niet met moslims erbij begonnen waren. Maar daarvoor is het nu te laat. We zitten er nu eenmaal mee. Dan is het effectiever om te doen of het allemaal heel geweldig en gezellig is en de boel bij elkaar te houden en te hopen dat het niet polariseert.
En er nog eens miljoenen extra Europa binnen te loodsen? Met het einde niet in zicht?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158884550
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Wil je hiermee een punt maken of moet ik dat gaan raden?
pi_158884565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, maar wat zou jij doen als je stad dreigt overgenomen door krankzinnigen als de IS?
Die vraag is niet relevant, want dat het gedrag van een ander logisch of begrijpelijk is betekent niet dat je het geen strobreed in de weg mag leggen.

Anders kun je ook wel zeggen: wat zou jij doen als je in een klein dorp woont en er wordt een groep van 1000 potentiële dieven en aanranders gevestigd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn regels. En die regels zijn restrictief: alleen als je om politieke redenen wordt vervolgd ben je een vluchteling, en als vluchteling mag je maximaal één landsgrens naar een veilig land clandestien oversteken. Wiens huis toevallig door een raket is verwoest en dan over land naar Nederland (of Duitsland) komt voldoet aan geen van beide voorwaarden.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:37:22 #23
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158884637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef moby_jones het volgende:

[..]

Wil je hiermee een punt maken of moet ik dat gaan raden?
Je begon met misdaadcijfers te posten.
Niemand reageerde.
Dat vond ik wat zielig voor je.
Dus ik dacht: ik doe met je mee !
zonnig Brasil
pi_158884660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Zes op de tien gevangenen in Nederland is van allochtone afkomst. Dat staat niet in verhouding tot het percentage allochtonen dat hier woont, want dat is slechts 20.

In totaal ging het om bijna 27 duizend allochtone gedetineerden in 2014. Het gaat dan om gedetineerden die vast zitten wegens een criminele activiteit. Degenen die in vreemdelingenbewaring zitten, worden niet meerekend.

Van alle gedetineerden was 10,7 procent van Marokkaanse herkomst, terwijl het percentage Marokkanen dat in Nederland woont 2,2 is. 9,7 Procent was van Surinaamse herkomst tegen 2,1 procent van de Nederlandse bevolking. Ook is het aandeel mensen van Antilliaanse en Arubaanse herkomst (8,6 procent) en mensen van Turkse herkomst (4,8 procent) relatief groot als je het afzet tegen hun aandeel in de Nederlandse bevolking, respectievelijk 0,9 procent en 2,4 procent.
Hoeveel procent is man? Hoeveel procent laaggeschoold? Hoeveel procent woonde in de randstad? Waarom is de statistiek op afkomst voor jou belangrijker dan de andere statistieken?
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:39:44 #25
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158884734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoeveel procent is man? Hoeveel procent laaggeschoold? Hoeveel procent woonde in de randstad? Waarom is de statistiek op afkomst voor jou belangrijker dan de andere statistieken?
Volgens mij gaat dit topic over criminaliteit en afkomst.

(wat de Randstad en scholing hiermee te maken hebben ontgaat mij enigszins eerlijk gezegd)
zonnig Brasil
pi_158884778
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik snap de kerels niet die vrouw en kinderen achterlaten in het onveilige Syrië.
pi_158884797
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dit topic over criminaliteit en afkomst.

(wat de Randstad en scholing hiermee te maken hebben ontgaat mij enigszins eerlijk gezegd)
Dat is dan al tamelijk vreemd, ik dacht dat het ging over de aanrandingen in Keulen. Vreemd toch dat bij zoveel mensen wie de daders zijn belangrijker lijkt dan wat er is gebeurd, wat de oorzaken zijn en wat eraan gedaan kan worden.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:41:35 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158884810
quote:

[..]

Daarom moeten die mensen bij voorkeur ook gewoon terug als de ellende in Syrië weer enigszins onder controle is. En je kunt tegen die tijd best uitzonderingen maken: asielzoekers die hier aantoonbaar zijn geďntegreerd, werk hebben, hun eigen broek ophouden, de taal kennen etc. mogen dan best blijven. Maar we moeten gewoon stoppen met (tien)duizenden asielzoekers jaar in, jaar uit via uitkeringen en 'gratis' woningen te blijven voeden. Daar wordt op lange termijn niemand beter van.

Het kan niet zo zijn dat een conflict duizenden kilometers verderop maar een vrijbrief is voor honderdduizenden om zich op kosten van een ander in West-Europese landen te gaan vestigen onder de noemer 'vluchteling'. Dan kunnen we net zo goed stoppen met normale immigratieprocedures, paspoorten afschaffen en ons sociale systeem toegankelijk maken voor de hele wereld.
pi_158884813
quote:

[..]

Hoe kunnen ze dit nou niet geweten hebben?
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:43:15 #30
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158884890
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is dan al tamelijk vreemd, ik dacht dat het ging over de aanrandingen in Keulen. Vreemd toch dat bij zoveel mensen wie de daders zijn belangrijker lijkt dan wat er is gebeurd, wat de oorzaken zijn en wat eraan gedaan kan worden.
Nee hoor, dat is vrij duidelijk.
Oorzaak en wat eraan gedaan kan (of moet) worden is duidelijk zat.
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:43:35 #31
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158884901
quote:

[..]

Dat is gewoon afwachten tot de vonk in het kruidvat slaat.
Fade to Black
pi_158884921
quote:

[..]

Intensief begeleiden met de mond ja. Ze hebben wrs geen flauw idee wat er allemaal speelt.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:45:18 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158884985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze dit nou niet geweten hebben?
Dat het zo erg zou worden had niemand ooit verwacht. We hadden natuurlijk al vanaf voor de Tweede Wereldoorlog wel wat Indonesiërs (ook moslims trouwens) in Nederland en dat integreerde goed. Ook gaven de gastarbeiders initiëel niet bovenmatig veel problemen, in ieder geval niet op het gebied van religie.
Er waren wel wat vroege profeten, zoals Janmaat, maar die werden destijds kundig de mond gesnoerd en voor fascist uitgemaakt.
En toen kregen we 911, Kanaleneiland, ISIS, Golfoorlog 3, Madrid, Parijs, van Gogh, Keulen, Londen, Brussel, Schilderswijk, etc etc etc.
Nu zitten we eenmaal met heel veel moslims in Nederland, waarvan het gros trouwens ook enkel rust en welvaart wil, en is het te laat om de kraan nog dicht te draaien. De enige oplossing die nu nog gezien wordt is pappen en nathouden en haast maken met de integratie.
Ik denk dat dit niet meer gaat lukken. Ik denk dat de ontwikkelingen nu sneller zullen gaan dan er nog te integreren valt.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:45:39 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158885000
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dat is gewoon afwachten tot de vonk in het kruidvat slaat.
Dat is het. En die vonk kan bijvoorbeeld een aanslag zijn.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:45:56 #35
38496 Perrin
pi_158885014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wie de daders zijn, wat er is gebeurd en wat er aan gedaan kan worden, hebben helaas allemaal met elkaar te maken.
pi_158885024
quote:

[..]

En als de geest uit de fles komt, wat dan?

Komen alle fokkers en reaguurders van geenstijl dan uit hun huizen om het binnenhof te bestormen?

Zolang we het economisch redelijk - tot goed - hebben, zie ik eigenlijk weinig gebeuren.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:47:51 #37
38496 Perrin
pi_158885101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zolang we het economisch redelijk - tot goed - hebben, zie ik eigenlijk weinig gebeuren.
De economie verslechtert. De massale toestroom van uitkeringstrekkers helpt niet mee.
pi_158885123
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is vrij duidelijk.
Oorzaak en wat eraan gedaan kan (of moet) worden is duidelijk zat.
Dat valt nogal tegen. Uit wat ik lees was er een behoorlijk grote groep mensen aanwezig waarvan vele de nodige alcohol hadden genuttigd. Verder zijn er veel aanrandingen geweest waarbij er blijkbaar is gewerkt in een groep (of meerdere groepen) van 2 tot 20 mensen. Daarnaast is een paar dagen later een groep criminelen van 5 man aangehouden wegens aanranding en criminaliteit.

Er is eigenlijk vrij weinig bekend als je de feiten van de speculatie scheidt.

http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215749
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3217757
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:48:29 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158885132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is het. En die vonk kan bijvoorbeeld een aanslag zijn.

1 (grote) aanslag dit jaar in een Europese (hoofd)stad door moslims en de rapen zijn echt gaar.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:49:26 #40
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158885165
quote:

[..]

Komen alle fokkers en reaguurders van geenstijl dan uit hun huizen om het binnenhof te bestormen?

Er is niets zo hypocriet en ruggegraatloos als een politicus.
Je krijgt heel wat voor elkaar zodra ze doorkrijgen dat de stemming dusdanig verandert dat het hun baantje in gevaar brengt.
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:49:59 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158885187
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Intensief begeleiden met de mond ja. Ze hebben wrs geen flauw idee wat er allemaal speelt.
Ja, dat is extreem moeilijk natuurlijk. Die mensen zijn vaak lastig te benaderen. Er zijn wel allerlei projecten. Het is niet voor niets dat cursussen hoofddoekjes vouwen e.d. gesubsidieerd worden of dat er een oogje dichtgeknepen wordt als in een buurthuis iets gescheiden tussen mannen en vrouwen georganiseerd wordt. Dat zijn allemaal wanhoopspogingen om het slechts geÍntegreerde deel van de islamieten er toch maar bij te betrekken.
Maar als die mensen voortdurend in een omgeving zijn waarin ze horen dat het Westen slecht is, de hele tijd Arabische TV kijken, niet via de arbeidsmarkt integreren etc etc, dan is dat natuurlijk zo goed als onbegonnen werk.
Dan heb je nog die extreem dubieuze oorlogen in Irak, Afghanistan, Libië, etc, waardoor de islamitische bevolkingsgroep haar vertrouwen in de overheid ook verloren heeft.
Toevallig (of niet) is er een hele reeks van incidenten geweest die de boel gepolariseerd heeft. Waarbij trouwens niet alle 'schuld' bij de moslims gezocht moet worden. Denk aan de massavernietigingswapensleugen, Abu Graib, de martelvluchten, Guantanamo Bay, al die mislukte bombardementen etc etc.
The End Times are wild
pi_158885198
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

De economie verslechtert. De massale toestroom van uitkeringstrekkers helpt niet mee.
Ja, maar zelfs in Griekenland is het nog redelijk rustig gebleven.

Het is overigens wel interessant wat de Chinese economie doet, die economie is gebouwd op schulden. Als het daar misgaat kan het wel eens leiden tot een nieuwe crisis, terwijl we nog niet eens hersteld zijn van de oude.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:51:34 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158885253
quote:

[..]

Als maar 5 promille van de Nederlandse bevolking in opstand komt, dan kan de Staat der Nederlanden helemaal niks meer doen. Die aantallen gaan zelfs alle geuniformeerde diensten tezamen te boven. 5 promille is al veel te veel.
Lees de comments op de Telegraaf of Geenstijl, en je ziet dat het deel dat in principe geweldsbereid is zeker die 5 promille haalt.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:52:10 #44
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158885277
Ik heb van huis uit geleerd dat Nee of Stop, echt afblijven :{w is en al helemaal ongevraagd.

Nu gaat een bestuurder advies geven en daarmee feitelijk bepalen dat die vrouwen zelf moe(s)ten zorgen dat zij niet in de buurt komen van een "vreemde" man vanwege risico aangerand te worden. Moet niet gekker worden.

Ik snap het goedklinkende :@ advies, armlengte, ga niet in een donkere hoek zitten enz. Dat is meer iets wat je je dochter verteld om al te opgewonden jongens geen directe gelegenheid te geven. Wat hier gebeurd is een geplande groepsaanval van mannen waartegen je nauwelijks kunt verzetten.

Wat een verrijking van onze samenleving.... :{

Ik blijf zeggen dat elke asielzoeker of immigrant die hier wil wonen en leven, eerst in moet burgeren waarbij regels geleerd moeten worden om hier te leven. Dat kost tijd en moeite.
Wanneer die inzet niet mogelijk is, moet je maar kiezen voor de zekerheid en vooral lekker ver wegblijven. :W
De daders moeten zwaar worden gestraft en worden uitgezet. Als signaal en vooral als bewijs dat niet aangerande vrouwen maar dat die mannen fout zijn.

De grenzen leren door deze in de praktijk te ervaren, is met betrekking tot integriteit geen enkele ruimte.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (ŠZapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:52:49 #45
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158885308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als maar 5 promille van de Nederlandse bevolking in opstand komt, dan kan de Staat der Nederlanden helemaal niks meer doen. Die aantallen gaan zelfs alle geuniformeerde diensten tezamen te boven. 5 promille is al veel te veel.
Lees de comments op de Telegraaf of Geenstijl, en je ziet dat het deel dat in principe geweldsbereid is zeker die 5 promille haalt.
Zijn dat wel allemaal valide mensen?
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:53:57 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158885345
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik wil zeggen dat als 0,5% van de bevolking gaat rellen, dat zijn dus ongeveer 80.000 mensen, de regering helemaal niet meer in staat is ze te stoppen.
The End Times are wild
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 21:54:02 #47
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158885352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Een beter voorbeeld zijn de nazi's.. die hebben als minderheid ook gewoon hun ding gedaan.

Zeker als die groep ook nog eens gewelddadig wordt..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:55:36 #48
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158885409
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat valt nogal tegen. Uit wat ik lees was er een behoorlijk grote groep mensen aanwezig waarvan vele de nodige alcohol hadden genuttigd. Verder zijn er veel aanrandingen geweest waarbij er blijkbaar is gewerkt in een groep (of meerdere groepen) van 2 tot 20 mensen. Daarnaast is een paar dagen later een groep criminelen van 5 man aangehouden wegens aanranding en criminaliteit.

Er is eigenlijk vrij weinig bekend als je de feiten van de speculatie scheidt.

http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215749
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3217757
En als bron geef je de Keulse politie site. Je weet wel, die organisatie die tot dagen erna volhield dat alles soepeltjes was verlopen. En die zich tot op heden -officieel- in allerlei bochten wringt, omdat ze de bui waarschijnlijk al ziet hangen.
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:56:17 #49
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158885436
http://nos.nl/artikel/207(...)le-asielzoekers.html

Tja, dit is wel het einde van de acceptatie van vluchtelingen.
pi_158885445
quote:

[..]

Het is een teken aan de wand dat zelfs kleine plaatsen als Oranje en Geldermalsen helemaal op zijn kop staan als er een azc doorheen gedrukt wordt. En dat zijn dan vooral mensen uit die plaatsen zelf. Dat belooft wat te worden als zulke rellen landelijk ontstaan.

Op papier is het mogelijk. Het beleid stuurt ons zeker de verkeerde kant op, maar ik zie het op de korte termijn gewoon niet echt misgaan. Daar zijn we te gezapig voor. Nederland blijft een net aangeharkt landje.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:57:07 #51
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158885472
quote:
Japan snapt dat, en neemt er een stuk of 10 per jaar op. Zo zou het moeten zijn, en zo houd je draagvlak onder de bevolking. Niet door complete steden in ghetto's te veranderen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:57:50 #52
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158885496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik wil zeggen dat als 0,5% van de bevolking gaat rellen, dat zijn dus ongeveer 80.000 mensen, de regering helemaal niet meer in staat is ze te stoppen.
Ik bedoel mensen die goed ter been zijn, en graag de straat op gaan (voldoende vrij zijn), en zich gaarne laten organiseren, etc. etc.
pi_158885513
quote:

[..]

Ja, sorry hoor maar we gaan toch geen geweld gebruiken? Misschien ben ik daar wat ouderwets in, maar dat zie ik niet echt zitten. Bovendien werkt dat contra-productief.
I´m back.
pi_158885518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Japan snapt dat, en neemt er een stuk of 10 per jaar op. Zo zou het moeten zijn, en zo houd je draagvlak onder de bevolking. Niet door complete steden in ghetto's te veranderen.
Natuurlijk is er draagvlak met 10, dat is er ook met 100, 1000 en zelfs met 10.000. Maar niet met 60.000 in zo'n klein land als Nederland.
pi_158885535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor maar we gaan toch geen geweld gebruiken? Misschien ben ik daar wat ouderwets in, maar dat zie ik niet echt zitten. Bovendien werkt dat contra-productief.
geweld moet je met geweld bestreide
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:59:08 #56
38496 Perrin
pi_158885545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Op papier is het mogelijk. Het beleid stuurt ons zeker de verkeerde kant op, maar ik zie het op de korte termijn gewoon niet echt misgaan. Daar zijn we te gezapig voor. Nederland blijft een net aangeharkt landje.
Ik vrees dat het slechts een kwestie van extrapoleren van trends is. Morgen of volgende maand zie ik het ook nog niet zo, maar de situatie lijkt de komende jaren alleen maar te verslechteren.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:59:12 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158885549
quote:

[..]

Ik denk dat ze dan al snel met elkaar op de vuist gaan.
pi_158885563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

En als bron geef je de Keulse politie site. Je weet wel, die organisatie die tot dagen erna volhield dat alles soepeltjes was verlopen. En die zich tot op heden -officieel- in allerlei bochten wringt, omdat ze de bui waarschijnlijk al ziet hangen.
Aangezien die onderzoek doen naar de strafbare feiten lijkt mij dat de enige betrouwbare bron. Van getuigen en slachtoffers is namelijk bekend dat verklaringen nogal onbetrouwbaar zijn zeker in deze omstandigheden. Verder heeft de politie geen enkel belang bij het verdraaien van de feiten en geen politieke agenda met als uitzondering vaak het eigen functioneren.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:00:06 #59
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158885588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Vallon het volgende:
(...)

Ik blijf zeggen dat elke asielzoeker of immigrant die hier wil wonen en leven, eerst in moet burgeren waarbij regels geleerd moeten worden om hier te leven. Dat kost tijd en moeite.
(..)
Als simpele leefregels geleerd moeten worden - blijf met je klauwen van andermans spullen en lijf af, behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden- dan heb je al met de verkeerde mensen te maken.
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:00:10 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158885594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is een teken aan de wand dat zelfs kleine plaatsen zoals Oranje en Geldermalsen helemaal op zijn kop staan als er een azc doorheen gedrukt wordt. En dat zijn dan vooral mensen uit die plaatsen zelf. Dat belooft wat te worden als zulke rellen landelijk ontstaan.

Op papier is het mogelijk. Het beleid stuurt ons zeker de verkeerde kant op. Maar ik zie het op de korte termijn gewoon niet echt misgaan. Daar zijn we te gezapig voor. Nederland blijft een net aangeharkt landje.
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan. Ook voor de goedwillende mensen, die het liefst gewoon vrede willen, wordt het dan heel moeilijk hier geen partij in te kiezen. Ik heb zelf in Bosnië gezien hoe dat gebeurde. Op een zeker moment moet je partij kiezen (of de partij kiest jou), anders ben je totaal hulpeloos.
Dat is het scenario dat ik verwacht. Ik ben er echt van overtuigd dat dit in Nederland gaat gebeuren. Het zou me verbazen als dit niet zo was. De hele trend van de afgelopen 20 jaar beweegt die richting uit.
Ik wil hierbij niet eens 'de schuld' voor bij de moslims leggen. Het probleem is gewoon dat twee totaal tegenstrijdige culturen/systemen/religies op een klein stukje aarde tegen wil en dank tegen elkaar worden gezet. Dan krijg je zoiets, dat is altijd nog gebeurd. Dat hadden ze wel moeten kunnen voorzien.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:00:17 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158885600
quote:

[..]

Nederland preventief slopen voor de IS dat kan doen. Wellicht is dat de logica?
pi_158885606
http://www.nu.nl/buitenla(...)iseerde-misdaad.html

Duitse justitie ziet aanrandingen Keulen als georganiseerde misdaad

heerlijk naďef.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:01:06 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158885640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Cattivo het volgende:

heerlijk naďef.
Nu het is misdaad en waarschijnlijk ook georganiseerd. Dus niet zo'n rare conclusive.
pi_158885672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nederland preventief slopen voor de IS dat kan doen. Wellicht is dat de logica?
Misschien moeten de mensen toch maar weer die oude docuserie over WO2 gaan zien. The World at War. Staat op youtube.
I´m back.
pi_158885675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nu het is misdaad en waarschijnlijk ook georganiseerd. Dus niet zo'n rare conclusive.
georganiseerde misdaad moeten die 1000 elkaar kennen?
Het zit gewoon in het aart van het beestje. En vooral als ze in groepen zijn.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:03:54 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158885752
quote:

[..]

Jij en ik niet. Maar lees gewoon eens de comments op de Telegraaf en op Geenstijl. Daar staan echt heel veel oproepen voor geweld tussen tegenwoordig. Vaak nog niet eens meer verkapt. Letterlijk wordt daar gezegd, de overheid laat ons in de steek, het wordt tijd het heft in eigen hand te nemen, als we niks doen zijn wij de sjaak, het is genoeg geweest, etc etc.
En zoals ik al zei, er hoeft maar een vonk (aanslag) in het kruitvat te slaan, een groepje van 1 promille gaat de straten op, nog 4 promille sluit zich er bij aan, de overheid heeft het niet meer in de hand en dan krijg je een situatie dat mensen die het liefst vrede willen min of meer gedwongen toch partij moeten kiezen. Omdat ze anders allleen staan.
Zo zal het gaan, Ryan. Ik heb natuurlijk gestudeerd op het ontstaan van conflicten en wat er nu in Nederland gebeurt lijkt wel uit een lesboekje te komen. Alle noodzakelijke elementen zijn aanwezig.
The End Times are wild
pi_158885764
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Aangezien die onderzoek doen naar de strafbare feiten lijkt mij dat de enige betrouwbare bron. Van getuigen en slachtoffers is namelijk bekend dat verklaringen nogal onbetrouwbaar zijn zeker in deze omstandigheden. Verder heeft de politie geen enkel belang bij het verdraaien van de feiten en geen politieke agenda met als uitzondering vaak het eigen functioneren.
Maar dat is hier nu juist een groot probleem! Ze stonden erbij en keken ernaar! Alle reden dus voor een niet-neutrale communicatie.
pi_158885837
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij en ik niet. Maar lees gewoon eens de comments op de Telegraaf en op Geenstijl. Daar staan echt heel veel oproepen voor geweld tussen tegenwoordig. Vaak nog niet eens meer verkapt. Letterlijk wordt daar gezegd, de overheid laat ons in de steek, het wordt tijd het heft in eigen hand te nemen, als we niks doen zijn wij de sjaak, het is genoeg geweest, etc etc.
Het zijn voornamelijk pubers die stoer willen doen, hooguit wat opgefokte provincialen.

Ik zie de Facebook-generatie niet snel de wapens oppakken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:07:54 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158885892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Cattivo het volgende:

[..]

georganiseerde misdaad moeten die 1000 elkaar kennen?
Via wat social media netwerken kom je al een heel eind om dit soort dingen te organiseren.

quote:
Het zit gewoon in het aart van het beestje. En vooral als ze in groepen zijn.
Waarom gebeurt dit dan niet iedere dag?
pi_158885913
quote:

heerlijk naďef.
Ook al zo'n dom verhaal in de kranten. Als je praat over een dader groep van 2 tot 20 mannen die samenwerken is gewoon overduidelijk dat er "een georganiseerde daderstructuur" is. Hetzelfde geldt dus bij elke groep criminelen die samenwerken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:09:46 #71
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158885968
quote:
Oorspronkelijk niet.

Maar sinds men heeft ontdekt dat er goud geld mee te verdienen valt, liggen de zaken anders.

Asiel is big business. De rekening volgt later, uiteraard, in de vorm van hoge belastingen in de toekomst, in combinatie met verschraling of afschaffing van de verzorgingsstaat.

Wie dan leeft, dan zorgt. Voor dit moment gaat het er slechts om zoveel mogelijk geld binnen te harken. Elke asielzoeker levert de handige asiel-ondernemers duizenden euro's per jaar op. Het is gewoon omzet draaien. Hoe meer, hoe beter.
pi_158885982
quote:

[..]

En zoals ik al zei, er hoeft maar een vonk (aanslag) in het kruitvat te slaan, een groepje van 1 promille gaat de straten op, nog 4 promille sluit zich er bij aan, de overheid heeft het niet meer in de hand en dan krijg je een situatie dat mensen die het liefst vrede willen min of meer gedwongen toch partij moeten kiezen. Omdat ze anders allleen staan.
Zo zal het gaan, Ryan. Ik heb natuurlijk gestudeerd op het ontstaan van conflicten en wat er nu in Nederland gebeurt lijkt wel uit een lesboekje te komen. Alle noodzakelijke elementen zijn aanwezig.
Daar zijn overheden nu al als de dood voor. Ze treden niet voor niets buitensporig hard op tegen de betogers in Geldermalsen en als ik het goed zag ging de politie er ook vol in vanmiddag tegen de rechtse demonstranten. Rechtse mensen moeten hun mond houden, anders escaleert het :{
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:10:20 #73
pi_158885992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Via wat social media netwerken kom je al een heel eind om dit soort dingen te organiseren.

[..]

Wat dacht je van de haatdragende imam's die dit soort ideologie verspreiden? Het idee dat wij maar ongelovige honden zijn, bijvoorbeeld. Daar mag je dit soort dingen bij flikken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158886009
Nu op Nieuwsuur.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:11:29 #75
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien moeten de mensen toch maar weer die oude docuserie over WO2 gaan zien. The World at War. Staat op youtube.
Want... toen hadden we ook een miljoenenmigratie? Of niet.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:12:32 #76
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886065
quote:
Terwijl het normale uitingen waren van een andere cultuur. Jammer dat daar zo weinig begrip voor is. De mensen moeten zichzelf toch kunnen zijn?
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:12:39 #77
pi_158886073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ná de oorlog wel. Vergeet ook niet dat Nederland zelf emigratie aanmoedigde..
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:13:19 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158886097
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat dacht je van de haatdragende imam's die dit soort ideologie verspreiden? Het idee dat wij maar ongelovige honden zijn, bijvoorbeeld. Daar mag je dit soort dingen bij flikken.
Maar dan moet het nog steeds georganiseerd worden om het op die manier te doen.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:13:48 #79
pi_158886112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar dan moet het nog steeds georganiseerd worden om het op die manier te doen.
Ah zo, dat klopt.. en daar is social media prima geschikt voor inderdaad.
pi_158886127
quote:

[..]

Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:14:49 #81
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158886152
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan.
Die gewelddadigheden zijn al heel lang structureel, alleen de Nederlanders bijten amper van zich af. Zodra dat gebeurt, hebben we een burgeroorlog. De natte droom van de ondemocratische EU die daarna nog meer macht naar zich toe zal trekken. Staten vernietigen, saamhorigheid is in Nederland al heel lang verdwenen, en gedwee belasting betalen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:15:03 #82
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Als simpele leefregels geleerd moeten worden - blijf met je klauwen van andermans spullen en lijf af, behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden- dan heb je al met de verkeerde mensen te maken.
LOL.

Het is algemeen bekend dat wij jij hier boven schrijft, ook wel de Gulden Regel genoemd, door moslims wordt veracht en verworpen.

Acceptatie van de islam impliceert opheffing van de Gulden Regel. Mooier kan ik het niet maken.
pi_158886167
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Om weer eens helder te krijgen wat geweld inhoudt.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:16:45 #84
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158886212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.
Ik voorzie de eerste 'echte' gewelddadigheden eerder in Duitsland dan hier. Als er daar een aanslag wordt gepleegd, kun je er donder op zeggen dat er moskeeën en AZC's in de fik gaan.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:16:51 #85
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886216
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ná de oorlog wel. Vergeet ook niet dat Nederland zelf emigratie aanmoedigde..
Geen miljoenen. En mensen die migreerde moesten uiteraard zelf wel de eigen broek ophouden. Dat laatste is afschaft. Het gros van de migranten werkt niet, heeft niet gewerkt, en zal ook niet gaan werken. Ze vormen slechts een molensteen rondom de nek van de beschaving.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:17:03 #86
pi_158886226
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om weer eens helder te krijgen wat geweld inhoudt.
En rücksichtslos alles en iedereen wat ook maar op (vul maar in) lijkt koud te maken/het leven zuur te maken. Nuance is weg.

Dan krijg je dus de situatie dat Ahmed de buurman die beter Nederlands spreekt dan een gemiddelde tokkie klappen krijgt omdat 'ie ''buitenlands'' is.

Ik word er naar van.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:17:59 #87
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886262
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word er naar van.
En daar schrik ik me dan weer een hoedje van.
pi_158886267
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158886325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

LOL.

Het is algemeen bekend dat wij jij hier boven schrijft, ook wel de Gulden Regel genoemd, door moslims wordt veracht en verworpen.

Acceptatie van de islam impliceert opheffing van de Gulden Regel. Mooier kan ik het niet maken.
Túúrlijk joh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158886333
Elke dag dus volop incidenten met de kanspareltjes in Keulen, aldus de beste man in Nieuwsuur.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:19:37 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158886338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
Omdat jij en ik verstandige mensen zijn met een goede algemene ontwikkeling.

Er lopen echter meer dan genoeg simpele zielen in Nederland die maar wat graag willen rellen. Zet alle Ajax- en Feyenoord en ADO-hooligans bij elkaar en je hebt al een aardig legertje.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:20:40 #92
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef moby_jones het volgende:

[..]

Túúrlijk joh
SPOILER
Ja, ja, de bekende koek.

Maar die geldt alleen voor moslims onderling. Niet voor ongelovige honden.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:21:18 #93
pi_158886416
quote:
Ja, jij en ik (en ik hoop velen) denken zo maar zoals LXIV al mooi verwoordde is dat in sommige gevallen niet goed genoeg.

Er zijn namelijk ook groepen mensen die (denken) overlast (te) hebben van dit soort mensen. En geloof me, er zijn een he-le-boel domme mensen in Nederland.

En een groep boze mensen dom noemen is leuk, maar als diezelfde groep mensen voor eigen rechter gaat spelen heb je wel een probleem.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:21:28 #94
38496 Perrin
pi_158886426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef empa1010 het volgende:
Elke dag dus volop incidenten met de kanspareltjes in Keulen, aldus de beste man in Nieuwsuur.
Plus een politieapparaat dat uit lafheid en onderbemanning niks doet.
pi_158886428
quote:

[..]

Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan. Ook voor de goedwillende mensen, die het liefst gewoon vrede willen, wordt het dan heel moeilijk hier geen partij in te kiezen. Ik heb zelf in Bosnië gezien hoe dat gebeurde. Op een zeker moment moet je partij kiezen (of de partij kiest jou), anders ben je totaal hulpeloos.
Dat is het scenario dat ik verwacht. Ik ben er echt van overtuigd dat dit in Nederland gaat gebeuren. Het zou me verbazen als dit niet zo was. De hele trend van de afgelopen 20 jaar beweegt die richting uit.
Ik wil hierbij niet eens 'de schuld' voor bij de moslims leggen. Het probleem is gewoon dat twee totaal tegenstrijdige culturen/systemen/religies op een klein stukje aarde tegen wil en dank tegen elkaar worden gezet. Dan krijg je zoiets, dat is altijd nog gebeurd. Dat hadden ze wel moeten kunnen voorzien.
We bewegen m.i. de verkeerde kant op. Al weet ik het zo net nog niet met de toekomst.

De toekomst is gewoon niet te voorspellen. Als je het geschiedkundig bekijkt zie je dat ontwikkelingen zich razendsnel kunnen ontwikkelen. De nazi's werden uitgelachen in de jaren '20, na de crisis en dankzij het charisma van Hitler waren ze tien jaar later groot genoeg om de macht over te nemen. De communisten stelden begin 1900 ook niets voor en kwamen met Duits geld aan de macht.

Dichter bij onze tijd, de opkomst van Syriza kwam in een vrij korte tijd. Dat had 10 jaar geleden ook niemand verwacht. Het lijkt er m.i. wel weer op dat we een turbulentere Europese tijd tegemoet gaan.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:22:15 #96
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158886462
quote:
De mensen die dat roepen zijn het hoogst waarschijnlijk met je eens. En zijn bang dat allemaal te verliezen als er niets gedaan wordt.
zonnig Brasil
pi_158886526
quote:
Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.

De locatie is níét in West-Europa.

En ik zit er niet op te wachten dat dit verandert.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 22:24:59 ]
pi_158886532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, ja, de bekende koek.

Maar die geldt alleen voor moslims onderling. Niet voor ongelovige honden.
Túúúúrlijk joh
Iedereen weet toch dat dat de echte betekenis is van "Seek for mankind that of which you are desirous for yourself, that you may be a believer." :')
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:24:37 #99
pi_158886556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.

De locatie is níét in West-Europa.
Er zijn talloze plekken in West-Europa waar dat niet kan _O-
pi_158886562
Nieuwsuur: Nou hopeloos dus in Dld, ze hebben niet eens een migratiewetgeving. En ja vrouwen moeten zich maar aanpassen en dat noemen ze preventie. Op dat plein elk half uur een misdaad. Ook los van oudjaar. En dan is het al veel verbeterd............
I´m back.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:25:09 #101
pi_158886578
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Nou hopeloos dus in Dld, ze hebben niet eens een migratiewetgeving. En ja vrouwen moeten zich maar aanpassen en dat noemen ze preventie. Op dat plein elk half uur een misdaad. Ook los van oudjaar. En dan is het al veel verbeterd............
Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?
pi_158886614
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Die krijgen de gedragsregels.
pi_158886635
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Alleen onder begeleiding zich met carnaval in het feestgedruis bevinden en een heel pakket andere tips heeft de politie samengesteld. Preventie noemen ze dat.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:26:45 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158886656
quote:
Meest treurige is dat ze de angstzaaipropaganda van de IS voor zoete koek slikken. Dit soort redeloze angst is toch het mooiste wat je kunt bereiken als terreurorganisatie?
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:26:45 #105
pi_158886659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alleen onder begeleiding zich met carnaval in het feestgedruis bevinden en een heel pakket andere tips heeft de politie samengesteld. Preventie noemen ze dat.
Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is.
pi_158886671
Lokagentes neerzetten en bij een misdrijf direct deporteren.

Niets minder dan dat.
pi_158886697
quote:
13s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is.
Nee, het is geen grap. ;( .
I´m back.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:27:33 #108
pi_158886699
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Harmankardon het volgende:
Lokagentes neerzetten en bij een misdrijf direct deporteren.

Niets minder dan dat.
Zelfs een undercoveragente is betast las ik.
pi_158886718
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er zijn talloze plekken in West-Europa waar dat niet kan _O-
Idd, zie je je het al voor je? In Amsterdam als jonge vrouw alleen in het pikkedonker gaan joggen langs het Noordhollands Kanaal? Dacht het niet. Maar het is dus eigenlijk helemaal niet normaal dat dat niet kan.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:28:29 #110
pi_158886736
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, het is geen grap. ;( .
Vind je het gek dat die lui over ons heen walsen _O- wat een complete idioterie. Met carnaval zijn vrouwtjes soms wat sexier gekleed.. dit word wat.
pi_158886768
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Terwijl het normale uitingen waren van een andere cultuur. Jammer dat daar zo weinig begrip voor is. De mensen moeten zichzelf toch kunnen zijn?
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze en wat hier gebeurd is lijkt erg op een groepsverkrachting.

Het is best triest en jammer dat er weer eens heel makkelijk wordt gedaan alsof de islamitische achtergrond de oorzaak is. Veel mensen willen de echte problemen blijkbaar niet onderzoeken omdat ze zelf blijkbaar een andere doelstelling hebben.
pi_158886778
Het is overduidelijk dat dit probleem te groot is om te behappen / te beveiligen. Die maatregelen voor vrouwen slaan als een tang op een varken :{ net als dat uit de buurt blijven van dergelijke mannen. Nee dat gaat ook echt makkelijk, als ze naar jou toe lopen -O-
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:29:42 #113
pi_158886798
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Idd, zie je je het al voor je? In Amsterdam als jonge vrouw alleen in het pikkedonker gaan joggen langs het Noordhollands Kanaal? Dacht het niet. Maar het is dus eigenlijk helemaal niet normaal dat dat niet kan.
Dat hoef je in een poepstad als Arnhem al niet te proberen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:29:49 #114
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158886806
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Daar zijn overheden nu al als de dood voor. Ze treden niet voor niets buitensporig hard op tegen de betogers in Geldermalsen en als ik het goed zag ging de politie er ook vol in vanmiddag tegen de rechtse demonstranten. Rechtse mensen moeten hun mond houden, anders escaleert het :{
Puntje is dat de politie ook niet eindeloos door blijft gaan. Die hebben namelijk zelf ook de broek vol van het gedrag van de medelanders.

Mocht het er van komen, dan hoop ik van harte op live beelden waarin Arnoud El-doorn gelyncht wordt.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze en wat hier gebeurd is lijkt erg op een groepsverkrachting.

Het is best triest en jammer dat er weer eens heel makkelijk wordt gedaan alsof de islamitische achtergrond de oorzaak is. Veel mensen willen de echte problemen blijkbaar niet onderzoeken omdat ze zelf blijkbaar een andere doelstelling hebben.
Groepsverkrachting is cultuur?

Nee. De absoluut onvriendelijke, minderwaardige kutbehandeling die de islamitische wereld aan de vrouw toekent, dat is wél cultuur.
Cultuur en religie kun je niet los zien van elkaar. Hier niet, en daar niet.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158886812
Merkel krijgt snoeiharde kritiek van Christian Lindner (partijleider van de FPD):

quote:
Frau Merkel hat durch einseitige und in Europa und in Deutschland nicht abgestimmte Entscheidungen unseren Kontinent ins Chaos gestürzt
bron

Begin van het einde van Merkel?
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:30:03 #116
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158886820
quote:
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaa
Ben daar ook wel bang voor. Ik begin zelf wat vrijdag's trekjes waar te nemen die ik eerder heb ervaren. Bij bepaalde samenscholingen en discussies maar wat op de achtergrond, bij de uitgang zien te blijven.

Bij pappen en nathouden komt er een moment dat je moet kiezen wanneer het water opraakt . Het zal dan zij of wij worden met veel geweld terwijl het nu nog net mogelijk is om hun onze grenzen te vertellen.
Niet die grenzen te overleggen laat staan polderen, maar daartoe dwingen en niks geen compassie dat doe je maar in je kloteland waar je vandaan komt.
Simpel dit doe je hier en de rest denk je maar wanneer je je gebed aan het opzemelen bent. Zolang je dat niet wilt of kunt, blijf je beter weg al of niet achter het hek.

Of een "blonde slet" je nu niet wel of niet heeft uitgedaagd of wilde pijpen, maakt mij geen ene reet uit. Juist als vluchteling/asielzoeker hier gastvrij opgevangen moet je eerst eieren voor je geld kiezen. Pas na 10 bezoekjes aan haar Pa & Ma of whatever formele toestemming burgermeester, mag je voorzichtig 's gaan denken om hand in hand te gaan lopen.

Heb ook in klotelanden gewerkt en wij kregen die lessen vooraf. Haal het niet in je hoofd aan te pappen met een inlandse wanneer je levend en gezond wil terugkomen. Dan maar dag met het handje.

Menen dat je als vluchteling of bezoeker rechten hebt is gewoon niet aan de orde, je hebt alleen plichten om mee te beginnen. Daarna komen, stap voor stapje, je rechten die je opbouwt.

Het wordt hoog tijd dat we stoppen met ons moreel verantwoordelijk te voelen en Rutte maar zeggen dat hij geen olie op het vuur gooit wat (bij mij) juist averechts werkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 06-01-2016 22:37:26 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:30:56 #117
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158886862
quote:
En dat willen we graag zo houden. En met hoe meer mensen we onze welvaart moeten delen hoe minder we daarvan overhouden. Ik ben benieuwd of je er nog zo in staat wanneer jouw dochter/ vrouwelijk familielid iets dergelijks overkomt. En als we doorgaan met deze idiote instroom dan zullen we dit soort praktijken nog veel vaker gaan zien in de toekomst.
Fade to Black
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:31:56 #118
38496 Perrin
pi_158886921
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
Merkel krijgt snoeiharde kritiek van Christian Lindner (partijleider van de FPD):

[..]

bron

Daar zit geen woord Spaans bij.
pi_158886942
quote:

[..]

bron

Ja, alleen zit FPD niet meer in de bondsdag toch?
I´m back.
pi_158886973
quote:

[..]

Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen
600 jaar geleden misschien. Nu niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:33:12 #121
pi_158886975
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem. Da's 1 ding, maar vervolgens de wegkijken/nathouden/ontkenning erbij maakt het wel af.

Het is toch godverdegodver niet te geloven dat het beleid is om de afkomst te verzwijgen als dat niet uitkomt?
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:34:18 #122
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158887029
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat hoef je in een poepstad als Arnhem al niet te proberen.
Welke stad wel ? waar zich minderheden in groepen ophouden die andere normen en regels hebben en gebieden tot apenrots bombarderen.....
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:34:39 #123
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158887051
quote:

[..]

bron

Jong, trots duits, draait niet correct om de kramp heen

Ik zie potentie...
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:34:58 #124
pi_158887064
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Vallon het volgende:

[..]

Welke stad wel ? waar zich minderheden in groepen ophouden die andere normen en regels hebben en gebieden tot apenrots bombarderen.....
Ik kan er niet eens een bedenken, inderdaad :')
pi_158887100
pi_158887117
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem.
Ja, dan moet dat binnen haar partij beginnen. Nu had ze de kritiek uit CDU laatst weer tot bedaren gebracht. CSU blijft wel natuurlijk een beetje mokken. Er zijn nieuwe ontwikkelingen nu en dus is het even afwachten of ze haar partijgenoten weer kan sussen.
I´m back.
pi_158887119
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:30 schreef Achterhoker het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of je er nog zo in staat wanneer jouw dochter/ vrouwelijk familielid iets dergelijks overkomt. En als we doorgaan met deze idiote instroom dan zullen we dit soort praktijken nog veel vaker gaan zien in de toekomst.
1 op de 8 vrouwen in Nederland is verkracht, wij hebben allemaal al vrouwelijke familieleden die zoiets dergelijks overkomen is.
pi_158887122
quote:

[..]

Nee, harde klappen gekregen bij de afgelopen verkiezingen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:36:23 #129
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_158887138
Ik stel voor dat blanken ook als groep gaan "feestvieren"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_158887152
quote:
13s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is toch godverdegodver niet te geloven dat het beleid is om de afkomst te verzwijgen als dat niet uitkomt?
Dat gebeurt hier ook gewoon hoor. De NOS vermeldde ook de afkomst niet.
pi_158887157
quote:
13s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem. Da's 1 ding, maar vervolgens de wegkijken/nathouden/ontkenning erbij maakt het wel af.

Merkel moet echt zo spoedig mogelijk uit haar ambt gezet worden wil Duitsland deze rampzalige route kunnen verlaten.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:36:46 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158887162
quote:

[..]

Nee, die zijn in 2013 weggestemd. Ik denk dat ze meer moet oppassen voor de CSU.
pi_158887193
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Proximo het volgende:

[..]

Jong, trots duits, draait niet correct om de kramp heen

Ik zie potentie...
Volgens het artikel was hij nogal "angriffslustig" :X
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:37:47 #134
pi_158887212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier ook gewoon hoor. De NOS vermeldde ook de afkomst niet.
Dat bedoel ik. Dat is toch werkelijk niet te geloven? Als je me vertelde dat dit het script was van een absurde comedie had ik je nog niet gelooft.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:38:13 #135
pi_158887231
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Merkel moet echt zo spoedig mogelijk uit haar ambt gezet worden wil Duitsland deze rampzalige route kunnen verlaten.
Niet alleen Duitsland. Helaas.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:38:17 #136
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158887234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, die zijn in 2013 weggestemd. Ik denk dat ze meer moet oppassen voor de CSU.
Maar hoe staat de barometer wat die partij betreft?

Krijg wat duitsland betreft een idee dat ze daar naar een franse situatie gaan, je wil de gevestigde orde niet meer maar er is nog geen momentum om massaal overstag te gaan.

Een paar fikse bommen in steden en de kansen keren dramatisch heb ik het idee. Het is zo gigantisch onrustig in heel de EU.
pi_158887273
quote:

[..]

bron

Alsjeblieft wel. En ook van de rest van die EU psychopaten. Timmerfrans mag van mij ook keihard op zijn bolle bek gaan.
pi_158887286
quote:

[..]

bron

Klinkt erg goed. Nu alleen nog hopen dat ze hiermee succes hebben bij de kiezer.
pi_158887288
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dat is toch werkelijk niet te geloven? Als je me vertelde dat dit het script was van een absurde comedie had ik je nog niet gelooft.
Het wordt vanuit de overheid opgedragen aan de media. Werd al eerder duidelijk. Ging met Volkert toch ook zo, klootjesvolk dom houden joh, dat 'werkt' :r
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:39:55 #140
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158887303
Lijkt me overigens ook tamelijk onnozel om te denken dat er mensen hierheen komen op basis van wat Angela Merkel al dan niet zegt.
pi_158887304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

CSU blijft mokken idd, binnen CDU heeft ze net de boel gesust. Vraag is wel met deze nieuwe ontwikkelingen wat er gebeurt.
Probleem daarbij is trouwens dat ze geen natuurlijke opvolger heeft. Geen alternatief voor Merkel dus.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:39:57 #142
111528 Viajero
Who dares wins
pi_158887306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je bent inmiddels politiek correct als je Marokkanen ergens de schuld van geeft?

Waar gaat het naartoe, echt waar...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_158887335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Proximo het volgende:

[..]

Maar hoe staat de barometer wat die partij betreft?

Krijg wat duitsland betreft een idee dat ze daar naar een franse situatie gaan, je wil de gevestigde orde niet meer maar er is nog geen momentum om massaal overstag te gaan.
CDU/CSU stond lange tijd stabiel op ongeveer 41% in de peilingen, dat is sinds de vluchtelingencrisis teruggelopen naar zo'n 36%, ook weer redelijk stabiel.

De AfD schommelt als rechtse partij nu zo rond de 10% in de peilingen.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:40:52 #144
pi_158887343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me overigens ook tamelijk onnozel om te denken dat er mensen hierheen komen op basis van wat Angela Merkel al dan niet zegt.
Na haar welbekende uitspraak is de toch al flinke stroom wel geintensifeerd.

Bovendien faciliteert ze het wel want niet alleen legt ze ze geen strobreed in de weg, blijkbaar is het overheidsbeleid om de grenzen zo open mogelijk te houden.
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 22:40:56 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_158887346
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat is toch om pislink van te worden :r
pi_158887351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Het wordt vanuit de overheid opgedragen aan de media. Werd al eerder duidelijk. Ging met Volkert toch ook zo, klootjesvolk dom houden joh, dat 'werkt' :r
Inderdaad, net zoals dat Opsporing Gezocht minder getint moest laten zien op last van de overheid.
pi_158887375
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Igen het volgende:

[..]

CDU/CSU stond lange tijd stabiel op ongeveer 41% in de peilingen, dat is sinds de vluchtelingencrisis teruggelopen naar zo'n 36%, ook weer redelijk stabiel.

De AfD schommelt als rechtse partij nu zo rond de 10% in de peilingen.
Lokaal zijn die extreemrechtsen kennelijk wel heel sterk.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:41:39 #148
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158887390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Hexagon het volgende:
Het gaat er natuurlijk om wat ze vervolgens doet: vrij baan geven.
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:42:34 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158887440
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Na haar welbekende uitspraak is de toch al flinke stroom wel geintensifeerd.

Bovendien faciliteert ze het wel want niet alleen legt ze ze geen strobreed in de weg, blijkbaar is het overheidsbeleid om de grenzen zo open mogelijk te houden.
Het beleid is een ander verhaal.

Maar ik denk eigenlijk dat als Merkel "Alle buitenlanders ophoeren!" had geroepen dat er net zoveel waren gekomen.
pi_158887453
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lokaal zijn die extreemrechtsen kennelijk wel heel sterk.
Sterk, sterk... Met 10% ben je over de kiesdrempel en dat wordt dan gelijk 'sterk' genoemd.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:43:22 #151
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158887484
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

CSU blijft mokken idd, binnen CDU heeft ze net de boel gesust. Vraag is wel met deze nieuwe ontwikkelingen wat er gebeurt.
Probleem daarbij is trouwens dat ze geen natuurlijke opvolger heeft. Geen alternatief voor Merkel dus.
Binnen CDU wordt https://nl.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen als opvolger gezien.
pi_158887499
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef moby_jones het volgende:

[..]

1 op de 8 vrouwen in Nederland is verkracht, wij hebben allemaal al vrouwelijke familieleden die zoiets dergelijks overkomen is.
Ik niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158887515
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik niet.
ik wel
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:43:56 #154
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158887517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Sterk, sterk... Met 10% ben je over de kiesdrempel en dat wordt dan gelijk 'sterk' genoemd.
Geert begon ook met een schamele 1 en daarna 7 zetels.
pi_158887522
Deze foto... dacht maanden geleden dat het een hoax was:

Nu weet ik het zo net nog niet.
pi_158887534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Inderdaad, net zoals dat Opsporing Gezocht minder getint moest laten zien op last van de overheid.
O dat wist ik niet eens. Te idioot voor woorden. Wist wel dat op een gegeven moment krantenberichten voorzien werden van: van Nederlandse afkomst. Ofwel, als dat er niet bij stond mocht je er klaarblijkelijk vanuit gaan dat het een getint persoon was. (terwijl degenen die hier geboren zijn ook min of meer van Nederlandse komaf zijn lijkt me) idioterie ten top.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:44:25 #157
pi_158887544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het beleid is een ander verhaal.

Maar ik denk eigenlijk dat als Merkel "Alle buitenlanders ophoeren!" had geroepen dat er net zoveel waren gekomen.
Dat durf ik niet zo gauw te zeggen.. want dit is wel heel erg een open deur aanbieden aan die mensen natuurlijk.
pi_158887564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan bedoel ik dat ze in het Ruhrgebied in sommige deelgemeenten wel al de touwtjes in handen hebben. Althans dat zei Wierd Duck een tijdje geleden nog, ik geloof die man wel op zijn woord.
I´m back.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:45:22 #159
pi_158887584
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]

Wat moet ik hier op zien?
pi_158887602
quote:

[ afbeelding ]

Afgeschoren baardjes?
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:46:37 #161
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158887644
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef moby_jones het volgende:

[..]

Dat zijn zwaar overdreven cijfers of er is hier een compleet andere opvatting van verkrachting aangehouden.
Fade to Black
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:47:13 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158887677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan bedoel ik dat ze in het Ruhrgebied in sommige deelgemeenten wel al de touwtjes in handen hebben. Althans dat zei Wierd Duck een tijdje geleden nog, ik geloof die man wel op zijn woord.
Nouja, dan kunnen ze daar de rest van het land laten zien wat voor monocultureel paradijsje ze zullen bouwen.
pi_158887684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef Proximo het volgende:

[..]

Binnen CDU wordt https://nl.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen als opvolger gezien.
Dat is sinds kort dan veranderd, nog in september/oktober las ik dat ze geen echt alternatief hadden voor Merkel.
I´m back.
pi_158887692
quote:

[ afbeelding ]

Zozo...je mag wel eens stofzuigen pik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158887760
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat moet ik hier op zien?
Er werd gesuggereerd dat salafisten hun baarden afscheerden voor ze de grens met Europa over staken om zo meer tussen het andere volk te blenden en minder de aandacht te trekken.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:49:22 #166
pi_158887780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er werd gesuggereerd dat salafisten hun baarden afscheerden voor ze de grens met Europa over staken om zo meer tussen het andere volk te blenden en minder de aandacht te trekken.
Dat geloof ik direct.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:49:27 #167
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158887789
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is sinds kort dan veranderd, nog in september/oktober las ik dat ze geen echt alternatief hadden voor Merkel.
http://www.independent.co(...)germany-9006358.html

2013 zong haar naam al rond, en sindsdien duikt het her en der nog wel eens op.
pi_158887825
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja, dan kunnen ze daar de rest van het land laten zien wat voor monocultureel paradijsje ze zullen bouwen.
Ik wil niet weten hoe het eraan toegaat, maar sommige wijken zijn wel moslimenclaves geworden iig, en mensen trekken dat niet meer daar. Er wordt ook officieus rechtgesproken in een soort shariarechtbankjes. Komt geen Duitse overheid meer aan te pas schijnt.
I´m back.
pi_158887865
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat geloof ik direct.
Dat het gebeurde geloofde ik ook wel direct, alleen kan iedere idioot natuurlijk zo'n foto maken om de angst nog wat aan te jagen natuurlijk.
pi_158887867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Proximo het volgende:

[..]

http://www.independent.co(...)germany-9006358.html

2013 zong haar naam al rond, en sindsdien duikt het her en der nog wel eens op.
Ja, wat ik las was dat er niet een echt alternatief was voor Merkel. Dus wrs vonden ze die Ursula toch nog wat te licht?
I´m back.
pi_158887868
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie zijn 'ze'?

Het grote plaatje is i.i.g. overal hetzelfde. Zelfs in Dresden, waar Pegida zo 'sterk' is, haalde de Pegida-kandidaat ook maar 10% bij de recente burgemeesterverkiezingen.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:51:14 #172
pi_158887869
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wil niet weten hoe het eraan toegaat, maar sommige wijken zijn wel moslimenclaves geworden iig, en mensen trekken dat niet meer daar. Er wordt ook officieus rechtgesproken in een soort shariarechtbankjes. Komt geen Duitse overheid meer aan te pas schijnt.
Da's in Engeland en Frankrijk niet anders helaas. Wat dat betreft doet Nederland het (nog) wel best goed.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:51:23 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158887880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heb je altijd bij sterke leiders. Pas als ze af beginnen te bladderen beginnen de anderen zich te profileren.
pi_158887928
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Wie zijn 'ze'?

Het grote plaatje is i.i.g. overal hetzelfde. Zelfs in Dresden, waar Pegida zo 'sterk' is, haalde de Pegida-kandidaat ook maar 10% bij de recente burgemeesterverkiezingen.
Hij had het over deelgemeenten in het Ruhrgebied. Dortmund, Essen e.d.
I´m back.
pi_158887943
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leuke voor jou:

Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:53:59 #176
pi_158887984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Wie zijn 'ze'?

Pegida heeft een bepaalde reputatie natuurlijk.. lijkt me ook niet echt een organisatie die bekwame bestuursleden naar voren kan schuiven.

Net als de PVV zijn het echter wel een van de weinige groeperingen/partijen die de problemen keihard benoemen. Alleen jammer dat ze doorslaan.
pi_158888002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij had het over deelgemeenten in het Ruhrgebied. Dortmund, Essen e.d.
Ok, en dan? Voor de positie van Merkel en voor de aanpak van het vluchtelingenprobleem is het echt totaal niet interessant of er hier en daar een deelgemeente is waar...
pi_158888015
quote:
Je verstand staat er bij stil eigenlijk.........
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:55:16 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158888018
Alleen zo jammer dat je de "benoemers" nooit hoort als het gaat om de budgetten van veiligheidsdensten.
pi_158888080
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Hexagon het volgende:
Alleen zo jammer dat je de "benoemers" nooit hoort als het gaat om de budgetten van veiligheidsdensten.
Dit is absoluut geen geldkwestie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:56:53 #181
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158888087
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je verstand staat er bij stil eigenlijk.........
Niet alleen daar

woensdag 6 januari 2016 @ 22:57:44 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158888123
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit is absoluut geen geldkwestie
Zeker wel, hoe denk je anders dat het komt dat de politie daar onderbemand is?
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:59:12 #184
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158888185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat er geld richting windmolens, subsidies voor kunst & cultuur, religie en al het ander behalve leger, politie en veiligheidsdiensten moet.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:59:47 #185
38496 Perrin
pi_158888205
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef Proximo het volgende:

[..]

Niet alleen daar

Haha. Wat een knullies.

Edit: oh dit zijn niet de ordehandhavers :@
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:00:01 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158888212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Proximo het volgende:

[..]

Omdat er geld richting windmolens, subsidies voor kunst & cultuur, religie en al het ander behalve leger, politie en veiligheidsdiensten moet.
Dus is het een geldkwestie.
pi_158888245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

O, dan is die sharia politie dus wel okee? Heb je die filmpjes gezien joh?
Ik hang wel ongeveer hetzelfde gedachtegoed aan als D66, maar hier draait mijn maag toch bij om hoor. Waar is dat idee van seculariteit gebleven bij D66?
I´m back.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 23:01:37 #188
pi_158888269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus is het een geldkwestie.
Triest eigenlijk, maar klopt wel. Geld is er wel, alleen niet daarvoor blijkbaar.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:02:50 #189
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158888328
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik hang wel ongeveer hetzelfde gedachtegoed aan als D66, maar hier draait mijn maag toch bij om hoor. Waar is dat idee van seculariteit gebleven bij D66?
Verkocht

Samen met de kroonjuwelen als gekozen burgermeesters en referenda.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:02:56 #190
38496 Perrin
pi_158888332
Wat denk je dat huisvesting en levensonderhoud voor al die asielzoekers kost?
pi_158888372
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Perrin het volgende:
Ze zuigen het hele sociale vangnet leeg.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:04:15 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158888381
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, het feit dat die shariapolitie daar blijkbaar ongestoord zijn gang kan gaan is omdat ze blijkbaar niet erg gehinderd lijken te zijn door de echte politie wegens onderbemanning.
pi_158888424
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Perrin het volgende:
Rond de 25k p.p. per jaar toch.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:06:53 #194
38496 Perrin
pi_158888474
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:05 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Rond de 25k p.p. per jaar toch.
Voor elke 3 á 4 asielzoekers had je een agent kunnen betalen.
pi_158888501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, het feit dat die shariapolitie daar blijkbaar ongestoord zijn gang kan gaan is omdat ze blijkbaar niet erg gehinderd lijken te zijn door de echte politie wegens onderbemanning.
Als er al politie te weinig is dan wordt deze ook nog eens sterk verkeerd ingezet en het feit dat de laatste jaren de boetes en de administratieve ''kosten'' steevast worden verhoogd vind ik daarin een sterk verkeerd signaal. Geen enkele burger kiest daarvoor: dat is voor de politiek, door de politiek.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:07:38 #196
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158888502
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die had ook nog belasting betaald *O*
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:10:19 #197
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158888606
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Of zonder die 1.000 in Keulen had je blijkbaar geen enkele agent meer nodig gehad.
Maar wel 1.000 x 25.000 = 25 miljoen euro per jaar in je zakken.
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:11:34 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158888654
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Triest eigenlijk, maar klopt wel. Geld is er wel, alleen niet daarvoor blijkbaar.
Ik weet niet hoe het in Duitsland zit. Maar ik kan me in Nederland een kabinet heugen dat hypothekensubsidie in stand houden meer prioriteit vond hebben dan het leger, het OM, de politie en de AIVD.

Men kan makkelijk "hard aanpakken" roepen maar maak dat dan ook mogelijk.
pi_158888663
quote:
"Ik word verdrietig van dat soort dingen. Toen ik hierheen kwam dacht ik hier respect zou krijgen, maar moslims krijgen dat meer dan ik."
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ermee-wegkomen.dhtml

Ik vind islam goedpraters echt zulke .....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 23:12:13 #200
pi_158888673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in Duitsland zit. Maar ik kan me in Nederland een kabinet heugen dat hypothekensubsidie in stand houden meer prioriteit vond hebben dan het leger, het OM, de politie en de AIVD.

Precies..
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:12:46 #201
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158888692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dat is ook zo.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:13:08 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158888706
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als er al politie te weinig is dan wordt deze ook nog eens sterk verkeerd ingezet en het feit dat de laatste jaren de boetes en de administratieve ''kosten'' steevast worden verhoogd vind ik daarin een sterk verkeerd signaal. Geen enkele burger kiest daarvoor: dat is voor de politiek, door de politiek.
Nou zolang de burger liever voor "U krijgt 1000 euro" kiest dan voor "We moeten veiligheidsdiensten hun slagkracht geven" dan denk ik dat die ook naar zichzelf mag kijken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:14:22 #203
38496 Perrin
pi_158888739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ermee-wegkomen.dhtml

Ik vind islam goedpraters echt zulke .....
Dit soort dames lijden onder ons slappe-knieën-beleid. :N
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:15:15 #204
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158888767
quote:

[..]

Dat wordt altijd hard verzwegen, diverse potjes, afspraken blablabla.

Als je hard zou zeggen: Ja u gaat welvaart inleveren, maar daar krijgt u een veilig en normaal land voor terug. Ik teken ervoor.
Nu verkondigt men dat de welvaart gespreid moet worden uit moreel besef met mensen die daar helemaal geen enkel recht op hebben.

Het is die spagaat, en in feite het failliet van het polderen en rekening houden met ieders belang. Voor iedere euro meer naar de politie gaat er eentje minder naar de cursus volksdansen of hoofddoekjes vouwen.
pi_158888779
Wat ik ook zo opmerkelijk vind: zodra Pegida gaat demonstreren (ik ben niet extreem-rechts hoor, vind die lui van de NVU ook tamelijk eng) dan komt er altijd een linkse tegenreactie. Wordt het dan matten, dan krijgt Pegida de stempel van 'gewelddadig'. Dat klopt toch van geen kant :{
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:16:46 #206
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158888805
quote:
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze...
Spreek voor jezelf... misschien zijn groepsverkrachtingen bij jullie gewoon, bij ons echter niet.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:18:20 #207
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158888859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef empa1010 het volgende:
Wat ik ook zo opmerkelijk vind: zodra Pegida gaat demonstreren (ik ben niet extreem-rechts hoor, vind die lui van de NVU ook tamelijk eng) dan komt er altijd een linkse tegenreactie. Wordt het dan matten, dan krijgt Pegida de stempel van 'gewelddadig'. Dat klopt toch van geen kant :{
De antifa, wat hier in Nederland een verzameling werkschuw gajes is, heeft in duitsland nog sterke banden met de linkerkant van het politie spectrum.

Antifa in NL zijn ook niet bepaald gewenst bij de SP of vakbonden.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:18:51 #208
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158888869
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou zolang de burger liever voor "U krijgt 1000 euro" kiest dan voor "We moeten veiligheidsdiensten hun slagkracht geven" dan denk ik dat die ook naar zichzelf mag kijken.
Als er 10.000 man aan agenten in Keulen had gestaan, was het waarschijnlijk niet gebeurd.
Maar uit angst, niet omdat de heren buitenlanders er zulke frisse ideeen op nahouden.

Oftewel, als je een echt waardevolle samenleving wilt, is niet (of zeer gecontroleerd) binnenlaten de oplossing. Niet meer geld naar politie.
zonnig Brasil
pi_158888911
quote:

[..]

Krijg de indruk dat die Britse moslims wel in een officiële hoedanigheid bezig zijn.
Iig als je daar naar toegaat als westerse samenleving hč en dat wordt goedgepraat door een partij als D66 onder wat voor mom dan ook, dan weet ik niet wat ik persoonlijk moet doen. Dan kun je beter vertrekken, want ik heb geen zin om in een islamitische theocratie te wonen met agresso islamitische religiepolitie op straat.
Tijd om zelf op de vlucht te gaan wrs.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:24:02 #210
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158889046
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Krijg de indruk dat die Britse moslims wel in een officiële hoedanigheid bezig zijn.
Iig als je daar naar toegaat als westerse samenleving hč en dat wordt goedgepraat door een partij als D66 onder wat voor mom dan ook, dan weet ik niet wat ik persoonlijk moet doen. Dan kun je beter vertrekken, want ik heb geen zin om in een islamitische theocratie te wonen met agresso islamitische religiepolitie op straat.
Tijd om zelf op de vlucht te gaan wrs.
Hmm, ja ik heb hier nog nimmer een politicus een religieuze privepolitie zien goedpraten. Heb je een link voor me?

Maar kennelijk heeft men er niet genoeg voor over om er orde op zaken te stellen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:24:46 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889073
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn voornamelijk pubers die stoer willen doen, hooguit wat opgefokte provincialen.

Ik zie de Facebook-generatie niet snel de wapens oppakken.
Het begint natuurlijk niet met het oppakken van wapens.
De voedingsbodem is er inmiddels. Dan zijn er een aantal inleidende incidenten, zoals de aanslagen in Parijs, de aanrandingen in Keulen etc. De stemming wordt gezet.
Dan kan een aanslag in Nederland de vonk zijn. Er worden wat moskeeën beklad, daarop een synagoge bedreigd, een varkenskop op een moskee, een kerk in de fik, een groep asielzoekers belaagd, een moslim die met zijn auto op een groep Nederlanders inrijdt, een moskee die in de fik gaat etc. Als de overheid op zo'n moment niet in staat is het tij te keren dan volgt provocatie op provocatie en escalleert de boel. Dan gaan groepjes jongeren (van beide partijen) zich eerst bewapenen met stokken en messen, en zo komt dat soort zaken op gang.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat de overige partijen krampachtig proberen is te voorkomen dat er verdere polarisatie plaatsvind tussen Nederlanders en moslims. Dit doen ze onder andere door de zaken niet te benoemen, want daardoor bevestigen ze het beeld van een gevaarlijke islam. Ik denk alleen dat ze hiermee te lang zijn doorgegaan, hun geloofwaardigheid verloren hebben en daarom nu niet meer effectief zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die gewelddadigheden zijn al heel lang structureel, alleen de Nederlanders bijten amper van zich af. Zodra dat gebeurt, hebben we een burgeroorlog. De natte droom van de ondemocratische EU die daarna nog meer macht naar zich toe zal trekken. Staten vernietigen, saamhorigheid is in Nederland al heel lang verdwenen, en gedwee belasting betalen.
Het gros van het geweld heeft natuurlijk geen ethnisch/religieuze achtergrond maar is gewone criminaliteit. Dat is toch wel wat anders. Er zijn natuurlijk ook incidenten vanuit Nederlanders naar allochtonen toe.
The End Times are wild
pi_158889152

.
Altijd fijn tips van "oom agent"
Als deze lamzak (politie Keulen) eens gaat doet wat hij moet doen, Noord Afrikanen die zich misdragen opsporen en arresteren hoeft hij zichzelf niet voor l*l te zetten met dit soort tips.

Keulen is een stad met 1 miljoen inwoners en het beste wat de lokale veldwachter kan verzinnen is dat "vrouwen maar onder begeleiding naar feesten moeten"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158889162
Jongens allemaal even rustig. Deze mensen zijn juist gevlucht voor zulk tuig, dus zij zouden zoiets nooit doen. #JOOPredenering
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:27:35 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889175
quote:

[..]

Het probleem in de huidige toestand is dat 'hard aanpakken' nu waarschijnlijk een averechts effect zal hebben en alleen verdere olie op het vuur is. Of je nu de boze Nederlandse burger of de boze Islamiet hard gaat aanpakken.
The End Times are wild
pi_158889193
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Buster24 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
.
Als deze lamzak (politie Keulen) eens gaat doet wat hij moet doen, Noord Afrikanen die zich misdragen opsporen en arresteren hoeft hij zichzelf niet voor l*l te zetten met dit soort tips.

Keulen is een stad met 1 miljoen inwoners en het beste wat de lokale veldwachter kan verzinnen is dat "vrouwen maar onder begeleiding naar feesten moeten"
:')
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:28:09 #216
38496 Perrin
pi_158889195
quote:
.

Die kan zijn baan beter opzeggen en iets nuttigs gaan doen :r
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:28:30 #217
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889212
quote:
.

Dat is in Islamitische landen al eeuwen gebruik. Dat vrouwen in de vruchtbare leeftijd altijd begeleid worden door een broer, vader of neef.
The End Times are wild
pi_158889235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is in Islamitische landen al eeuwen gebruik. Dat vrouwen in de vruchtbare leeftijd altijd begeleid worden door een broer, vader of neef.
En hier kunnen we misschien beter vragen of de Hell's Angels mee willen gaan w/
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:29:27 #219
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158889243
pi_158889253
Een armlengte afstand

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:30:35 #221
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158889275
quote:

En ik kan me een politicus herinneren die het hilarisch vond dat soldaten 'pang' moeten roepen bij gebrek aan kogels.

Het is denk ik ook geen geldkwestie, maar een kwestie van beperkte wettelijke mogelijkheden om situaties als in Keulen werkelijk goed aan te kunnen pakken.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:30:40 #222
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889278
Ik zal het wel weer niet snappen allemaal, maar waarom moeten Westerse dames zich aanpassen aan vluchtelingen in plaats van andersom?

Ram ze gewoon een knuppel in de nek en drop ze uit een vliegtuig boven hun thuisland.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158889283
quote:

[..]

Ik zie dit als een exponent van het falende integratiebeleid.
Dan komt daarbij de influx van het immigratiebeleid van Angela Merkel bovenop en kan ik me niet gauw een beeld te vormen hoe dit te tackelen in effectief beleid.
'Wir schaffen das' nu al geenszins.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_158889333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

En ik kan me een politicus herinneren die het hilarisch vond dat soldaten 'pang' moeten roepen bij gebrek aan kogels.

Het is denk ik ook geen geldkwestie, maar een kwestie van beperkte wettelijke mogelijkheden om situaties als in Keulen werkelijk goed aan te kunnen pakken.
Welke wettelijke mogelijkheden zouden er dan precies ontbreken?
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:32:26 #225
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158889339
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In Den Haag schuift men anders ook tegen die grens aan.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:32:38 #226
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158889347
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zal het wel weer niet snappen allemaal, maar waarom moeten Westerse dames zich aanpassen aan vluchtelingen in plaats van andersom?

Ram ze gewoon een knuppel in de nek en drop ze uit een vliegtuig boven hun thuisland.
Het is niet politiek correct om minderheden straffend toe te spreken op hun gedrag. Wij zullen ons moeten aanpassen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:33:13 #227
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158889358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:29 schreef Eufonie het volgende:
Een armlengte afstand

[ afbeelding ]
Was dat de Nazi-shemale afdeling? Wat een gedrochten.....
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:33:16 #228
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889360
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is niet politiek correct om minderheden straffend toe te spreken op hun gedrag. Wij zullen ons moeten aanpassen.
Schijt aan politiek correct, gewoon optyfen met die mensen als ze de wet overtreden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158889364
quote:

[..]

de nobele wilde vertoont gewoon natuurlijk gedrag
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:33:22 #230
38496 Perrin
pi_158889365
quote:

[..]

De politie scheet hun broek vol daar die avond.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:33:29 #231
pi_158889372
quote:

[..]

Dus wij moeten ook gewelddadig worden en in groepen gaan jagen?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:34:35 #232
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889407
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Perrin het volgende:

[..]

De politie scheet hun broek vol daar die avond.
Hetgeen ook al absurd is.

Een miljoenenstad kan prima wat meer agenten op de been trommelen om ze van dat plein af te vegen. Maar goed, staat zo slecht op de camera natuurlijk een politiemacht die een stel vluchtelingen in elkaar slaat die vrouwen aanrandt. Beter laat je ze hun gang gaan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:35:01 #233
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158889416
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus wij moeten ook gewelddadig worden en in groepen gaan jagen?
Gezien de resultaten die geboekt zijn in Geldermalsen en Steenbergen lijkt het daar wel op.

"Geweld is niet de oplossing", "we moeten de dialoog aangaan" Het zijn van die leuke uitspraken maar die werken zo lekker niet meer blijkt wel.

Steek je collectief iedere moskee in de fik dan bereik je wellicht meer. Wrang
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:35:07 #234
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158889419
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke wettelijke mogelijkheden zouden er dan precies ontbreken?
Met name maatregelen die gericht zijn op het verdrijven van dergelijke sujetten van het grondgebied: intrekken paspoort, gedwongen terugkeer etc.
pi_158889425
Op Duitse socmed is steeds meer woede over het uitblijven van filmpjes.

Honderden gevallen, maar politie heeft niets gezien, de webcam niet, en de duizenden telefooncameraatjes ook al niet???
pi_158889437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Morendo het volgende:

[..]

Met name maatregelen die gericht zijn op het verdrijven van dergelijke sujetten van het grondgebied: intrekken paspoort, gedwongen terugkeer etc.
Dan moet je wel weten welke sujetten dat geweest zijn, en laat dat nu net het probleem zijn.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:35:59 #237
pi_158889447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Proximo het volgende:

[..]

Gezien de resultaten die geboekt zijn in Geldermalsen en Steenbergen lijkt het daar wel op.

"Geweld is niet de oplossing", "we moeten de dialoog aangaan" Het zijn van die leuke uitspraken maar die werken zo lekker niet meer blijkt wel.
Dat soort uitspraken zijn alleen zinnig in een bepaalde context. In Syrië kom je er ook niet erg ver mee.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:36:00 #238
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158889449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef riazop het volgende:

Honderden gevallen, maar politie heeft niets gezien, de webcam niet, en de duizenden telefooncameraatjes ook al niet???
Ze willen fapmateriaal hebben?
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:36:22 #239
38496 Perrin
pi_158889464
quote:

Hoe is dat mogelijk?
pi_158889471
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ze willen fapmateriaal hebben?
Zelfs een hand op een kont was nog nergens te zien....
pi_158889482
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoe is dat mogelijk?
Zou het wel gebeurd zijn?
pi_158889488
quote:

Liggen in de dezelfde lade als de bonnetjes van de Teevendeal, radarbeelden van MH7, enz.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:37:15 #243
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158889494
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan moet je wel weten welke sujetten dat geweest zijn, en laat dat nu net het probleem zijn.
In dit geval lijkt het daarop, maar de zakkenrollers rond de Dom in Keulen zijn natuurlijk al talloze malen opgepakt.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:37:17 #244
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef riazop het volgende:

[..]

Zelfs een hand op een kont was nog nergens te zien....
De volgende keer als je aangerand wordt vergeet dan niet even je mobieltje te pakken en het te filmen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:37:46 #245
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158889504
quote:

[..]

Ik zeg: joods complot.
pi_158889506
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Liggen in de dezelfde lade als de bonnetjes van de Teevendeal, radarbeelden van MH7, enz.
Hoezo. Er waren honderdduizenden Duitsers in die steden. Die hebben gewoon youtube toch? Of zit iedereen in het complot??
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:37:52 #247
38496 Perrin
pi_158889511
quote:

[..]

Lijkt me eerder dat mensen zich schamen om het te publiceren..
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:37:56 #248
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158889512
quote:

Heb je een voorbeeld?
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:38:40 #249
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158889529
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ha dus daar zijn die telefoontaps van Ome Ivo gebleven *)
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:38:54 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Proximo het volgende:

[..]

Steek je collectief iedere moskee in de fik dan bereik je wellicht meer. Wrang
Het probleem is dat wanneer de ene partij vastberaden is om geweld te gebruiken, je zelf met een geweldloze mentaliteit niet zo ver komt.
The End Times are wild
pi_158889535
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef Perrin het volgende:

[..]

Lijkt me eerder dat mensen zich schamen om het te publiceren..
Dat op oudjoorsavond met je iphone staat te filmen dat je vriendin die hand op haar bil van die meneer naast haar best wel lekker vindt?
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:39:11 #252
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889540
Maar goed, tientallen vrouwen doen aangifte maar het is niet waar omdat Achmed het niet gefilmd heeft?

Oke.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:39:26 #253
38496 Perrin
pi_158889550
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat op oudjoorsavond met je iphone staat te filmen dat je vriendin die hand op haar bil van die meneer naast haar best wel lekker vindt?
Bijvoorbeeld :P
pi_158889551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef riazop het volgende:

[..]

Hoezo. Er waren honderdduizenden Duitsers in die steden. Die hebben gewoon youtube toch? Of zit iedereen in het complot??
De mobieltjes die iets hebben gefilmd, zijn gelijk gestolen door die azielzoekers
pi_158889556
quote:

alle telefoons zijn gestolen
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:40:00 #256
38496 Perrin
pi_158889567
En het meeste gedoe was best laat in de nacht.
pi_158889601
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Morendo het volgende:

[..]

Duitsland zit op het dossier van immigratie/integratie in vergelijking met Nederland wat betreft politieke discours zo ongeveer op het pre-Fortuyn tijdperk.
Politieke correctheid is vrij nadrukkelijk aanwezig als het gaat over minderheden/immigranten.
pi_158889612
Ik ga deze nog even kijken, jongens. Uit de serie The world at war.
Prettige avond, tot later.

I´m back.
pi_158889624
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:40 schreef Perrin het volgende:
En het meeste gedoe was best laat in de nacht.
Bij mij om me heen stond iedereen die geen vuurwerk afstak lekker te filmen om 24h. Maar misschien kunnen ze dat soort telefoons in Duitsland niet betalen?
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:42:38 #260
38496 Perrin
pi_158889626
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Duitsland zit op het dossier van immigratie/integratie in vergelijking met Nederland wat betreft politieke discours zo ongeveer op het pre-Fortuyn tijdperk.
Politieke correctheid is vrij nadrukkelijk aanwezig als het gaat over minderheden/immigranten.
In Duitsland zijn Fortuyn-achtigen vaak wat doortastender.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:42:41 #261
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889627
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Betreft overigens met name Noord-West Duitsland waar je op doelt.

Het Zuiden en Oosten is aardig wat stelliger.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:42:54 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Ryan3 het volgende:

Zo'n oorlog krijgen we in ieder geval niet.
The End Times are wild
pi_158889631
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Morendo het volgende:

[..]

Was dat de Nazi-shemale afdeling? Wat een gedrochten.....
Britse zwarthemden, dus geen mooie blonde Duitse meisjes : 3

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:43:20 #264
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158889639
quote:

We zullen het einde van je film niet verklappen.
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:43:26 #265
38496 Perrin
pi_158889640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Bij mij om me heen stond iedereen die geen vuurwerk afstak lekker te filmen om 24h. Maar misschien kunnen ze dat soort telefoons in Duitsland niet betalen?
Het liep meer rond 4 uur uit de hand begreep ik.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:43:35 #266
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158889644
quote:

Dit vond ik een van de mindere afleveringen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158889645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

De mobieltjes die iets hebben gefilmd, zijn gelijk gestolen door die azielzoekers
er waren 94 klachten over aanrandingen en 3 berovingen van mobiele telefoons
pi_158889656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Misschien is het allemaal niet gebeurd en moet je daar een topic over openen in BNW.
pi_158889680
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het liep meer rond 4 uur uit de hand begreep ik.
Ah....toen waren de geheugenkaartjes vol in heel Duitsland?
pi_158889691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef riazop het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:45:13 #271
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158889702
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef riazop het volgende:

[..]

er waren 94 klachten over aanrandingen en 3 berovingen van mobiele telefoons
Het is een complot van blonde meisjes door in groepsverband valselijk aangifte te doen tegen vredelievende Arabieren?
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:45:59 #272
38496 Perrin
pi_158889725
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef riazop het volgende:

[..]

Zie ook Specu's post. Ik hoop dat er nog wat beeldmateriaal opduikt om de daders in de kraag te vatten, iig.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:46:04 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Britse zwarthemden, dus geen mooie blonde Duitse meisjes : 3

[ afbeelding ]
Camel toe avant la lettre
The End Times are wild
pi_158889733
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het is een complot van blonde meisjes ...
Het enige meisje dat voor de Duitse tv is geweest met een klacht was een Turkse met donker haar
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:46:17 #275
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889738
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het is een complot van blonde meisjes door in groepsverband valselijk aangifte te doen tegen vredelievende Arabieren?
Gesponsord door Israel en uitgevoerd door de CIA uiteraard.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:46:58 #276
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158889756
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Gesponsord door Israel en uitgevoerd door de CIA uiteraard.
En beraamd in een Bilderberg kamer
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:47:29 #277
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

En beraamd in een Bilderberg kamer
Ah dat mag niet missen inderdaad.

Terwijl de onschuldige architecten en tandartsen worden beschuldigd.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:48:04 #278
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158889790
quote:
6s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ah dat mag niet missen inderdaad.

Terwijl de onschuldige architecten en tandartsen worden beschuldigd.
Laten we het proces nu niet verstoren.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:48:14 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Het enige meisje dat voor de Duitse tv is geweest met een klacht was een Turkse met donker haar
Ik denk dat die zogenaamde 'vluchtelingen' op dat station in werkelijkheid blonde Duitsers waren met geverfd haar. Die hebben toen moslima's verkracht om de vluchtelingen in een kwaad daglicht te stellen. Ingenieurs, psychologen en raketgeleerden doen dat soort dingen immers niet. Heb jij ooit gehoord van een groepsverkrachting door hoogopgeleidde ingenieurs? Ik niet.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:49:16 #280
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889813
quote:
12s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef Vallon het volgende:

[..]

Laten we het proces nu niet verstoren.
Maar het is zo vermakelijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158889828
Dit is gewoon een flashmob van een paar honderd Duitse meiden die tegelijk aangifte gaan doen van iets dat niet gebeurd is.
pi_158889839
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Betreft overigens met name Noord-West Duitsland waar je op doelt.

Het Zuiden en Oosten is aardig wat stelliger.
Klopt, inderdaad.
Even kort door de bocht; Pegida en de CSU die wat begint op te schuiven.
pi_158889840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat die zogenaamde 'vluchtelingen' op dat station....
Er is nog niemand aangehouden of gefilmd, maar jij weet dat het "vluchtelingen" waren?

Van de Grote Blonde Engel gehoord?
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:50:23 #284
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158889841
We moeten de Iluminati er nog in moffelen.
Ik weet alleen niet hoe.
zonnig Brasil
pi_158889859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef riazop het volgende:

[..]

Er is nog niemand aangehouden of gefilmd, maar jij weet dat het "vluchtelingen" waren?

Lees het topic door voor je reageert, zou ik zeggen
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:51:21 #286
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat werd zelfs al op het NOS journaal van 20:00 verteld. Kijk maar terug, die Duitse politieagent.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:51:43 #287
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889871
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Klopt, inderdaad.
Even kort door de bocht; Pegida en de CSU die wat begint op te schuiven.
Met als mooiste hoogtepunt natuurlijk Beieren die de grenzen binnen Duitsland op slot wilde doen als Merkel niet ophield met roepen in de media.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:52:18 #288
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef qwerty_x het volgende:
Ik weet alleen niet hoe.
Ik weet het al:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat werd zelfs al op het NOS journaal van 20:00 verteld. Kijk maar terug, die Duitse politieagent.
Die is omgekocht door de Illuminati.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_158889893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze zuigen het hele sociale vangnet leeg.
Ze zuigen heel Europa leeg en destabiliseren de boel. De politie kan het nu al niet meer bijbenen en het Duitse leger is niet veel soeps meer. En op de as van het avondland bouwen ze het kalifaat, zoals opgedragen door de Imams die hen hierheen gestuurd hebben.

Althans dat is het plan van dat schorem. Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin zich er mee gaat bemoeien of (rechts) nationalisme weer de macht grijpt (en dan niet een 'softie' als Wilders), maar daar moet je ook niet blij mee zijn.
pi_158889896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef qwerty_x het volgende:
Ik weet alleen niet hoe.
Die willen het Europese volk door de vermenging met etnische volkeren vernietigen om zo 1 volk te creëren dat ze haar wil op kan leggen en waar ze de macht over heeft. Vraag maar aan Lichtkogel.
pi_158889930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ze zuigen heel Europa leeg en destabiliseren de boel. De politie kan het nu al niet meer bijbenen en het Duitse leger is niet veel soeps meer. En op de as van het avondland bouwen ze het kalifaat, zoals opgedragen door de Imams die hen hierheen gestuurd hebben.

Althans dat is het plan van dat schorem. Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin zich er mee gaat bemoeien of (rechts) nationalisme weer de macht grijpt (en dan niet een 'softie' als Wilders), maar daar moet je ook niet blij mee zijn.
Meh.. Putin die overschat je toch wel hoor.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:55:59 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889970
quote:

[..]

Dat kalifaat zal ze denk ik niet lukken. Maar dat er heel veel onrust en ontwrichting zal volgen is zo goed als zeker. Dat valt ook niet meer te keren. Al open je bij wijze van spreken 100 topics op FOK!. Het beste wat je als individu nu kunt doen is jezelf en je gezin goed voorbereiden.
The End Times are wild
pi_158889971
quote:

[..]

Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin
_O-
pi_158889976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Meh.. Putin die overschat je toch wel hoor.
Als Putin als buren Neo-Nazi's denkt te krijgen stuurt hij tanks en rebellen. Als het radicale islamieten zijn gaat hij op standje vernietigingsoorlog. Als hij met hetzelfde geweld Oekraine had aangevallen als Syrie/Tsjetjenie dan had hij binnen 48 uur in een uitgefikt Kiev gestaan.

Als Putin in 2020 een gevallen Europa met doorgedraaide Islamitische hordes als buurland heeft dan vliegen de kernkoppen naar Berlijn en Parijs. Alleen al omdat de Jihadisten dan de macht hebben over de Europese kernwapens.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:56:41 #295
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158889985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat kalifaat zal ze denk ik niet lukken. Maar dat er heel veel onrust en ontwrichting zal volgen is zo goed als zeker. Dat valt ook niet meer te keren. Al open je bij wijze van spreken 100 topics op FOK!. Het beste wat je als individu nu kunt doen is jezelf en je gezin goed voorbereiden.
En hoe dan wel?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:56:43 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158889987
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die willen het Europese volk door de vermenging met etnische volkeren vernietigen om zo 1 volk te creëren dat ze haar wil op kan leggen en waar ze de macht over heeft. Vraag maar aan Lichtkogel.
Illuminatie = Calergie Koudenhove = EU?
The End Times are wild
pi_158890001
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En hoe dan wel?
Moet je even op preppers zoeken :)
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:58:15 #298
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158890026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:57 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Moet je even op preppers zoeken :)
Ach dat is allemaal onzin, maar een soepele wapenwet zou al helpen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:58:41 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158890034
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En hoe dan wel?
Op de eerste plaats zorgen dat je kapitaal (vermogen) hebt. Dat is snel en flexibel en daarmee kun je onder alle omstandigheden snel reageren.
Verder kun je een woning kiezen in een regio die lang rustig zal blijven wegens de etnische balans, enige mate van zelfvoorzienendheid opbouwen met zonne panelen, waterpomp, genoeg grond voor voedsel te verbouwen, eigen bos, veel haardhout, meerdere kachels, een huis dat je kunt 'verstoppen'.
Ik heb dat allemaal al geregeld.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:59:31 #300
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158890052
Ojee, riazop komt zich bemoeien :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:59:36 #301
322645 Voorschrift
See if I care
pi_158890055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Op de eerste plaats zorgen dat je kapitaal (vermogen) hebt. Dat is snel en flexibel en daarmee kun je onder alle omstandigheden snel reageren.
Verder kun je een woning kiezen in een regio die lang rustig zal blijven wegens de etnische balans, enige mate van zelfvoorzienendheid opbouwen met zonne panelen, waterpomp, genoeg grond voor voedsel te verbouwen, eigen bos, veel haardhout, meerdere kachels, een huis dat je kunt 'verstoppen'.
Ik heb dat allemaal al geregeld.
Kapitaal lijkt me in iedere situatie aan te bevelen, of 't nou slecht of goed gaat met de samenleving als je het mij vraagt. Maar ik zie niet in waarom ik in een hutje op de heide moet gaan wonen omdat er moslims zijn.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')