quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
Waarom bleef het zo lang stil?quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Ik zou het een jaar geleden of zo nog wel met je eens zijn, maar nu zeg ik dat als je moslim bent je lekker kunt wegblijven uit NL. Ook al heb je bommen op je huis gehad. Geen islam meer binnenhalen. Islam is gevaarlijk als ze groot wordt. Er zijn al teveel moslims in Europa.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Meh, ik begrijp je reactie goed - want het gaat al maanden nergens meer over in de discussie. Je bent of VOOR of je bent TEGEN en zo niet dan wordt je wel in zo'n hokje gestopt door gare oneliners.
Tuurlijk zijn veel vluchtelingen hier met een slechte reden (namelijk oorlog thuis) en op zoek naar een betere toekomst, alleen nodigen we gasten uit zonder te checken wie het zijn, we leggen ze de huisregels niet uit maar laten ze in de waan dat in het vrije westen alles mag en bieden ze geen perspectief. Niet op een toekomst hier, danwel een toekomst thuis.
Ik vind namelijk dat vluchtelingen geholpen moeten worden, maar dat dit niet betekent de deuren openen en wachten tot de koelkast leeg is en.. erger. Het gaat nog steeds over de bespreekbaarheid ipv het oplossen van evt problemen.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Laten we vooral heel politiek correct naar individuele gevallen blijven kijken, die aanpak heeft de afgelopen decennia ook al zo goed gewerkt
En het aantal aanrandingen?quote:
Vluchtelingen? Er is in mijn leven geen oorlog geweest in onze buurlanden, dus er komen per definitie geen vluchtelingen hierheen! Illegale migranten, criminele wilden, die komen er wel. En die zie ik inderdaad overal als ik buiten kom. Sterker nog, ze staan regelmatig door de ramen naar binnen te glurenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:07 schreef Hexagon het volgende:
Ben je eigenlijk wel eens een vluchteling in het echt tegengekomen. Of alleen in nieuwsberichten op je kamertje?
Gelukkig gaan meer en meer mensen dat inzien! De enige reden dat politici liegen over "de religie van de vrede" is dat ze de werkelijkheid niet willen inzien. Waarom anders zou je dat zo moeten benadrukken? Bij alles wat werkelijk vredig is, wordt dat niet gezegd. Net zoals "gematigde" ook alleen gebruikt wordt als voorvoegsel voor iets slechts.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou het een jaar geleden of zo nog wel met je eens zijn, maar nu zeg ik dat als je moslim bent je lekker kunt wegblijven uit NL. Ook al heb je bommen op je huis gehad. Geen islam meer binnenhalen. Islam is gevaarlijk als ze groot wordt. Er zijn al teveel moslims in Europa.
Nee, je zou het jaren terug met me eens kunnen zijn - maar toen ging dit al mis. Het wordt wel heel lastig om een miljoen mensen opnieuw toe te laten en uit te leggen dat hier wel degelijk bepaalde regels gelden en we met elkaar bepaalde afspraken hebben gemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou het een jaar geleden of zo nog wel met je eens zijn, maar nu zeg ik dat als je moslim bent je lekker kunt wegblijven uit NL. Ook al heb je bommen op je huis gehad. Geen islam meer binnenhalen. Islam is gevaarlijk als ze groot wordt. Er zijn al teveel moslims in Europa.
Je komt zelf ook wel over als een wilde als ik je bijdragen hier zo lees.In wat voor achterbuurt woon je dan wel niet eigenlijk?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vluchtelingen? Er is in mijn leven geen oorlog geweest in onze buurlanden, dus er komen per definitie geen vluchtelingen hierheen! Illegale migranten, criminele wilden, die komen er wel. En die zie ik inderdaad overal als ik buiten kom. Sterker nog, ze staan regelmatig door de ramen naar binnen te gluren :
Je zit waarschijnlijk gewoon te trollen, maar toch:quote:
Vluchtelingen zijn mensen die individueel door een regime om bepaalde redenen vervolgd worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je komt zelf ook wel over als een wilde als ik je bijdragen hier zo lees.In wat voor achterbuurt woon je dan wel niet eigenlijk?
Maar kennelijk zou het geweld in Syrie/Irak voor jou geen reden zijn om weg te gaan?
Nee, maar wat zou jij doen als je stad dreigt overgenomen door krankzinnigen als de IS?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Vluchtelingen zijn mensen die individueel door een regime om bepaalde redenen vervolgd worden.
Het idee van vluchtelingenopvang is nooit geweest dat bij een oorlogssituatie de hele burgerbevolking van een land naar elders verhuist/wordt verhuisd.
Momenteel worden de vluchtelingen hier geholpen. Ze krijgen een procedure, de overgrote meerderheid van de Syriërs mag blijven. Ze krijgen een gratis huurhuisje, onderwijs en gezondheidszorg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Meh, ik begrijp je reactie goed - want het gaat al maanden nergens meer over in de discussie. Je bent of VOOR of je bent TEGEN en zo niet dan wordt je wel in zo'n hokje gestopt door gare oneliners.
Tuurlijk zijn veel vluchtelingen hier met een slechte reden (namelijk oorlog thuis) en op zoek naar een betere toekomst, alleen nodigen we gasten uit zonder te checken wie het zijn, we leggen ze de huisregels niet uit maar laten ze in de waan dat in het vrije westen alles mag en bieden ze geen perspectief. Niet op een toekomst hier, danwel een toekomst thuis.
Ik vind namelijk dat vluchtelingen geholpen moeten worden, maar dat dit niet betekent de deuren openen en wachten tot de koelkast leeg is en.. erger. Het gaat nog steeds over de bespreekbaarheid ipv het oplossen van evt problemen.
Sinds 6 september 2015 ligt dat anders hč.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Vluchtelingen zijn mensen die individueel door een regime om bepaalde redenen vervolgd worden.
Het idee van vluchtelingenopvang is nooit geweest dat bij een oorlogssituatie de hele burgerbevolking van een land naar elders verhuist/wordt verhuisd.
Ik vind het ook opvallend ja. Gisteren werd ik ook voor politiek correct uitgemaakt omdat ik het vermoeden had (en heb) dat de organisatoren van dit gezocht moeten worden onder deze doelgroep.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:29 schreef Nielsch het volgende:
Ah het is de schuld van de vluchtelingen. Hoezo worden Marokkanen die hier al hun hele leven wonen ineens met rust gelaten?
En al helemaal geen verhuizing naar een ander werelddeel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
[..]
De overheid hoopt de geest nog in de fles te kunnen houden door alles goed te praten en intensief te begeleiden. Dat is -volgens hen- de enige manier om nog grootschalige crisis te voorkomen. De media werkt hieraan mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De overheid lijkt er eerder op gebrand de problemen te vergroten.
Zoals ik al schreef, de overgrote meerderheid van de Syriërs mag blijven. Veel Syriërs hebben zelf niets van geweld meegemaakt, grote delen van Syrië zijn relatief veilig. Maar ze hebben allemaal recht op een verblijfsstatus met onze sociale voorzieningen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Wel listig dat dit feitelijk Nederlanders zijn die zich zelf alleen niet altijd zo voelen/gedragen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het ook opvallend ja. Gisteren werd ik ook voor politiek correct uitgemaakt omdat ik het vermoeden had (en heb) dat de organisatoren van dit gezocht moeten worden onder deze doelgroep.
En er nog eens miljoenen extra Europa binnen te loodsen? Met het einde niet in zicht?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De overheid hoopt de geest nog in de fles te kunnen houden door alles goed te praten en intensief te begeleiden. Dat is -volgens hen- de enige manier om nog grootschalige crisis te voorkomen. De media werkt hieraan mee.
Als ze echt eerlijk zouden zijn dan zouden ze zeggen dat als ze achteraf dit allemaal geweten hadden, ze nooit aan de multikul en zeker niet met moslims erbij begonnen waren. Maar daarvoor is het nu te laat. We zitten er nu eenmaal mee. Dan is het effectiever om te doen of het allemaal heel geweldig en gezellig is en de boel bij elkaar te houden en te hopen dat het niet polariseert.
Wil je hiermee een punt maken of moet ik dat gaan raden?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk gewoon te trollen, maar toch:
http://www.metronieuws.nl(...)ngenen-is-allochtoon
Die vraag is niet relevant, want dat het gedrag van een ander logisch of begrijpelijk is betekent niet dat je het geen strobreed in de weg mag leggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar wat zou jij doen als je stad dreigt overgenomen door krankzinnigen als de IS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn regels. En die regels zijn restrictief: alleen als je om politieke redenen wordt vervolgd ben je een vluchteling, en als vluchteling mag je maximaal één landsgrens naar een veilig land clandestien oversteken. Wiens huis toevallig door een raket is verwoest en dan over land naar Nederland (of Duitsland) komt voldoet aan geen van beide voorwaarden.
Je begon met misdaadcijfers te posten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Wil je hiermee een punt maken of moet ik dat gaan raden?
Hoeveel procent is man? Hoeveel procent laaggeschoold? Hoeveel procent woonde in de randstad? Waarom is de statistiek op afkomst voor jou belangrijker dan de andere statistieken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk gewoon te trollen, maar toch:
http://www.metronieuws.nl(...)ngenen-is-allochtoon
Zes op de tien gevangenen in Nederland is van allochtone afkomst. Dat staat niet in verhouding tot het percentage allochtonen dat hier woont, want dat is slechts 20.
In totaal ging het om bijna 27 duizend allochtone gedetineerden in 2014. Het gaat dan om gedetineerden die vast zitten wegens een criminele activiteit. Degenen die in vreemdelingenbewaring zitten, worden niet meerekend.
Van alle gedetineerden was 10,7 procent van Marokkaanse herkomst, terwijl het percentage Marokkanen dat in Nederland woont 2,2 is. 9,7 Procent was van Surinaamse herkomst tegen 2,1 procent van de Nederlandse bevolking. Ook is het aandeel mensen van Antilliaanse en Arubaanse herkomst (8,6 procent) en mensen van Turkse herkomst (4,8 procent) relatief groot als je het afzet tegen hun aandeel in de Nederlandse bevolking, respectievelijk 0,9 procent en 2,4 procent.
Volgens mij gaat dit topic over criminaliteit en afkomst.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoeveel procent is man? Hoeveel procent laaggeschoold? Hoeveel procent woonde in de randstad? Waarom is de statistiek op afkomst voor jou belangrijker dan de andere statistieken?
Ik snap de kerels niet die vrouw en kinderen achterlaten in het onveilige Syrië.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar wat zou jij doen als je stad dreigt overgenomen door krankzinnigen als de IS?
Dat is dan al tamelijk vreemd, ik dacht dat het ging over de aanrandingen in Keulen. Vreemd toch dat bij zoveel mensen wie de daders zijn belangrijker lijkt dan wat er is gebeurd, wat de oorzaken zijn en wat eraan gedaan kan worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit topic over criminaliteit en afkomst.
(wat de Randstad en scholing hiermee te maken hebben ontgaat mij enigszins eerlijk gezegd)
Daarom moeten die mensen bij voorkeur ook gewoon terug als de ellende in Syrië weer enigszins onder controle is. En je kunt tegen die tijd best uitzonderingen maken: asielzoekers die hier aantoonbaar zijn geďntegreerd, werk hebben, hun eigen broek ophouden, de taal kennen etc. mogen dan best blijven. Maar we moeten gewoon stoppen met (tien)duizenden asielzoekers jaar in, jaar uit via uitkeringen en 'gratis' woningen te blijven voeden. Daar wordt op lange termijn niemand beter van.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nou niet geweten hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De overheid hoopt de geest nog in de fles te kunnen houden door alles goed te praten en intensief te begeleiden. Dat is -volgens hen- de enige manier om nog grootschalige crisis te voorkomen. De media werkt hieraan mee.
Als ze echt eerlijk zouden zijn dan zouden ze zeggen dat als ze achteraf dit allemaal geweten hadden, ze nooit aan de multikul en zeker niet met moslims erbij begonnen waren. Maar daarvoor is het nu te laat. We zitten er nu eenmaal mee. Dan is het effectiever om te doen of het allemaal heel geweldig en gezellig is en de boel bij elkaar te houden en te hopen dat het niet polariseert.
Nee hoor, dat is vrij duidelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is dan al tamelijk vreemd, ik dacht dat het ging over de aanrandingen in Keulen. Vreemd toch dat bij zoveel mensen wie de daders zijn belangrijker lijkt dan wat er is gebeurd, wat de oorzaken zijn en wat eraan gedaan kan worden.
Dat is gewoon afwachten tot de vonk in het kruidvat slaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Intensief begeleiden met de mond ja. Ze hebben wrs geen flauw idee wat er allemaal speelt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat het zo erg zou worden had niemand ooit verwacht. We hadden natuurlijk al vanaf voor de Tweede Wereldoorlog wel wat Indonesiërs (ook moslims trouwens) in Nederland en dat integreerde goed. Ook gaven de gastarbeiders initiëel niet bovenmatig veel problemen, in ieder geval niet op het gebied van religie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nou niet geweten hebben?
Dat is het. En die vonk kan bijvoorbeeld een aanslag zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat is gewoon afwachten tot de vonk in het kruidvat slaat.
Wie de daders zijn, wat er is gebeurd en wat er aan gedaan kan worden, hebben helaas allemaal met elkaar te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is dan al tamelijk vreemd, ik dacht dat het ging over de aanrandingen in Keulen. Vreemd toch dat bij zoveel mensen wie de daders zijn belangrijker lijkt dan wat er is gebeurd, wat de oorzaken zijn en wat eraan gedaan kan worden.
En als de geest uit de fles komt, wat dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De economie verslechtert. De massale toestroom van uitkeringstrekkers helpt niet mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zolang we het economisch redelijk - tot goed - hebben, zie ik eigenlijk weinig gebeuren.
Dat valt nogal tegen. Uit wat ik lees was er een behoorlijk grote groep mensen aanwezig waarvan vele de nodige alcohol hadden genuttigd. Verder zijn er veel aanrandingen geweest waarbij er blijkbaar is gewerkt in een groep (of meerdere groepen) van 2 tot 20 mensen. Daarnaast is een paar dagen later een groep criminelen van 5 man aangehouden wegens aanranding en criminaliteit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is vrij duidelijk.
Oorzaak en wat eraan gedaan kan (of moet) worden is duidelijk zat.
1 (grote) aanslag dit jaar in een Europese (hoofd)stad door moslims en de rapen zijn echt gaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is het. En die vonk kan bijvoorbeeld een aanslag zijn.
Er is niets zo hypocriet en ruggegraatloos als een politicus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En als de geest uit de fles komt, wat dan?
Komen alle fokkers en reaguurders van geenstijl dan uit hun huizen om het binnenhof te bestormen?
Zolang we het economisch redelijk - tot goed - hebben, zie ik eigenlijk weinig gebeuren.
Ja, dat is extreem moeilijk natuurlijk. Die mensen zijn vaak lastig te benaderen. Er zijn wel allerlei projecten. Het is niet voor niets dat cursussen hoofddoekjes vouwen e.d. gesubsidieerd worden of dat er een oogje dichtgeknepen wordt als in een buurthuis iets gescheiden tussen mannen en vrouwen georganiseerd wordt. Dat zijn allemaal wanhoopspogingen om het slechts geÍntegreerde deel van de islamieten er toch maar bij te betrekken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Intensief begeleiden met de mond ja. Ze hebben wrs geen flauw idee wat er allemaal speelt.
Ja, maar zelfs in Griekenland is het nog redelijk rustig gebleven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
De economie verslechtert. De massale toestroom van uitkeringstrekkers helpt niet mee.
Als maar 5 promille van de Nederlandse bevolking in opstand komt, dan kan de Staat der Nederlanden helemaal niks meer doen. Die aantallen gaan zelfs alle geuniformeerde diensten tezamen te boven. 5 promille is al veel te veel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Komen alle fokkers en reaguurders van geenstijl dan uit hun huizen om het binnenhof te bestormen?
Zijn dat wel allemaal valide mensen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als maar 5 promille van de Nederlandse bevolking in opstand komt, dan kan de Staat der Nederlanden helemaal niks meer doen. Die aantallen gaan zelfs alle geuniformeerde diensten tezamen te boven. 5 promille is al veel te veel.
Lees de comments op de Telegraaf of Geenstijl, en je ziet dat het deel dat in principe geweldsbereid is zeker die 5 promille haalt.
Hoe bedoel je? Ik wil zeggen dat als 0,5% van de bevolking gaat rellen, dat zijn dus ongeveer 80.000 mensen, de regering helemaal niet meer in staat is ze te stoppen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zijn dat wel allemaal valide mensen?
Een beter voorbeeld zijn de nazi's.. die hebben als minderheid ook gewoon hun ding gedaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zijn dat wel allemaal valide mensen?
En als bron geef je de Keulse politie site. Je weet wel, die organisatie die tot dagen erna volhield dat alles soepeltjes was verlopen. En die zich tot op heden -officieel- in allerlei bochten wringt, omdat ze de bui waarschijnlijk al ziet hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen. Uit wat ik lees was er een behoorlijk grote groep mensen aanwezig waarvan vele de nodige alcohol hadden genuttigd. Verder zijn er veel aanrandingen geweest waarbij er blijkbaar is gewerkt in een groep (of meerdere groepen) van 2 tot 20 mensen. Daarnaast is een paar dagen later een groep criminelen van 5 man aangehouden wegens aanranding en criminaliteit.
Er is eigenlijk vrij weinig bekend als je de feiten van de speculatie scheidt.
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215749
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3217757
Het is een teken aan de wand dat zelfs kleine plaatsen als Oranje en Geldermalsen helemaal op zijn kop staan als er een azc doorheen gedrukt wordt. En dat zijn dan vooral mensen uit die plaatsen zelf. Dat belooft wat te worden als zulke rellen landelijk ontstaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als maar 5 promille van de Nederlandse bevolking in opstand komt, dan kan de Staat der Nederlanden helemaal niks meer doen. Die aantallen gaan zelfs alle geuniformeerde diensten tezamen te boven. 5 promille is al veel te veel.
Lees de comments op de Telegraaf of Geenstijl, en je ziet dat het deel dat in principe geweldsbereid is zeker die 5 promille haalt.
Japan snapt dat, en neemt er een stuk of 10 per jaar op. Zo zou het moeten zijn, en zo houd je draagvlak onder de bevolking. Niet door complete steden in ghetto's te veranderen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
Ik bedoel mensen die goed ter been zijn, en graag de straat op gaan (voldoende vrij zijn), en zich gaarne laten organiseren, etc. etc.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik wil zeggen dat als 0,5% van de bevolking gaat rellen, dat zijn dus ongeveer 80.000 mensen, de regering helemaal niet meer in staat is ze te stoppen.
Ja, sorry hoor maar we gaan toch geen geweld gebruiken? Misschien ben ik daar wat ouderwets in, maar dat zie ik niet echt zitten. Bovendien werkt dat contra-productief.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk is er draagvlak met 10, dat is er ook met 100, 1000 en zelfs met 10.000. Maar niet met 60.000 in zo'n klein land als Nederland.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Japan snapt dat, en neemt er een stuk of 10 per jaar op. Zo zou het moeten zijn, en zo houd je draagvlak onder de bevolking. Niet door complete steden in ghetto's te veranderen.
geweld moet je met geweld bestreidequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor maar we gaan toch geen geweld gebruiken? Misschien ben ik daar wat ouderwets in, maar dat zie ik niet echt zitten. Bovendien werkt dat contra-productief.
Ik vrees dat het slechts een kwestie van extrapoleren van trends is. Morgen of volgende maand zie ik het ook nog niet zo, maar de situatie lijkt de komende jaren alleen maar te verslechteren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op papier is het mogelijk. Het beleid stuurt ons zeker de verkeerde kant op, maar ik zie het op de korte termijn gewoon niet echt misgaan. Daar zijn we te gezapig voor. Nederland blijft een net aangeharkt landje.
Ik denk dat ze dan al snel met elkaar op de vuist gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aangezien die onderzoek doen naar de strafbare feiten lijkt mij dat de enige betrouwbare bron. Van getuigen en slachtoffers is namelijk bekend dat verklaringen nogal onbetrouwbaar zijn zeker in deze omstandigheden. Verder heeft de politie geen enkel belang bij het verdraaien van de feiten en geen politieke agenda met als uitzondering vaak het eigen functioneren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En als bron geef je de Keulse politie site. Je weet wel, die organisatie die tot dagen erna volhield dat alles soepeltjes was verlopen. En die zich tot op heden -officieel- in allerlei bochten wringt, omdat ze de bui waarschijnlijk al ziet hangen.
Als simpele leefregels geleerd moeten worden - blijf met je klauwen van andermans spullen en lijf af, behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden- dan heb je al met de verkeerde mensen te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Vallon het volgende:
(...)
Ik blijf zeggen dat elke asielzoeker of immigrant die hier wil wonen en leven, eerst in moet burgeren waarbij regels geleerd moeten worden om hier te leven. Dat kost tijd en moeite.
(..)
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan. Ook voor de goedwillende mensen, die het liefst gewoon vrede willen, wordt het dan heel moeilijk hier geen partij in te kiezen. Ik heb zelf in Bosnië gezien hoe dat gebeurde. Op een zeker moment moet je partij kiezen (of de partij kiest jou), anders ben je totaal hulpeloos.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is een teken aan de wand dat zelfs kleine plaatsen zoals Oranje en Geldermalsen helemaal op zijn kop staan als er een azc doorheen gedrukt wordt. En dat zijn dan vooral mensen uit die plaatsen zelf. Dat belooft wat te worden als zulke rellen landelijk ontstaan.
Op papier is het mogelijk. Het beleid stuurt ons zeker de verkeerde kant op. Maar ik zie het op de korte termijn gewoon niet echt misgaan. Daar zijn we te gezapig voor. Nederland blijft een net aangeharkt landje.
Nederland preventief slopen voor de IS dat kan doen. Wellicht is dat de logica?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor maar we gaan toch geen geweld gebruiken? Misschien ben ik daar wat ouderwets in, maar dat zie ik niet echt zitten. Bovendien werkt dat contra-productief.
Nu het is misdaad en waarschijnlijk ook georganiseerd. Dus niet zo'n rare conclusive.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Cattivo het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)iseerde-misdaad.html
Duitse justitie ziet aanrandingen Keulen als georganiseerde misdaad
heerlijk naďef.
Misschien moeten de mensen toch maar weer die oude docuserie over WO2 gaan zien. The World at War. Staat op youtube.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nederland preventief slopen voor de IS dat kan doen. Wellicht is dat de logica?
georganiseerde misdaad moeten die 1000 elkaar kennen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nu het is misdaad en waarschijnlijk ook georganiseerd. Dus niet zo'n rare conclusive.
Jij en ik niet. Maar lees gewoon eens de comments op de Telegraaf en op Geenstijl. Daar staan echt heel veel oproepen voor geweld tussen tegenwoordig. Vaak nog niet eens meer verkapt. Letterlijk wordt daar gezegd, de overheid laat ons in de steek, het wordt tijd het heft in eigen hand te nemen, als we niks doen zijn wij de sjaak, het is genoeg geweest, etc etc.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat is hier nu juist een groot probleem! Ze stonden erbij en keken ernaar! Alle reden dus voor een niet-neutrale communicatie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Aangezien die onderzoek doen naar de strafbare feiten lijkt mij dat de enige betrouwbare bron. Van getuigen en slachtoffers is namelijk bekend dat verklaringen nogal onbetrouwbaar zijn zeker in deze omstandigheden. Verder heeft de politie geen enkel belang bij het verdraaien van de feiten en geen politieke agenda met als uitzondering vaak het eigen functioneren.
Het zijn voornamelijk pubers die stoer willen doen, hooguit wat opgefokte provincialen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij en ik niet. Maar lees gewoon eens de comments op de Telegraaf en op Geenstijl. Daar staan echt heel veel oproepen voor geweld tussen tegenwoordig. Vaak nog niet eens meer verkapt. Letterlijk wordt daar gezegd, de overheid laat ons in de steek, het wordt tijd het heft in eigen hand te nemen, als we niks doen zijn wij de sjaak, het is genoeg geweest, etc etc.
Via wat social media netwerken kom je al een heel eind om dit soort dingen te organiseren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Cattivo het volgende:
[..]
georganiseerde misdaad moeten die 1000 elkaar kennen?
Waarom gebeurt dit dan niet iedere dag?quote:Het zit gewoon in het aart van het beestje. En vooral als ze in groepen zijn.
Ook al zo'n dom verhaal in de kranten. Als je praat over een dader groep van 2 tot 20 mannen die samenwerken is gewoon overduidelijk dat er "een georganiseerde daderstructuur" is. Hetzelfde geldt dus bij elke groep criminelen die samenwerken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Cattivo het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)iseerde-misdaad.html
heerlijk naďef.
Oorspronkelijk niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
Daar zijn overheden nu al als de dood voor. Ze treden niet voor niets buitensporig hard op tegen de betogers in Geldermalsen en als ik het goed zag ging de politie er ook vol in vanmiddag tegen de rechtse demonstranten. Rechtse mensen moeten hun mond houden, anders escaleert hetquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij en ik niet. Maar lees gewoon eens de comments op de Telegraaf en op Geenstijl. Daar staan echt heel veel oproepen voor geweld tussen tegenwoordig. Vaak nog niet eens meer verkapt. Letterlijk wordt daar gezegd, de overheid laat ons in de steek, het wordt tijd het heft in eigen hand te nemen, als we niks doen zijn wij de sjaak, het is genoeg geweest, etc etc.
En zoals ik al zei, er hoeft maar een vonk (aanslag) in het kruitvat te slaan, een groepje van 1 promille gaat de straten op, nog 4 promille sluit zich er bij aan, de overheid heeft het niet meer in de hand en dan krijg je een situatie dat mensen die het liefst vrede willen min of meer gedwongen toch partij moeten kiezen. Omdat ze anders allleen staan.
Zo zal het gaan, Ryan. Ik heb natuurlijk gestudeerd op het ontstaan van conflicten en wat er nu in Nederland gebeurt lijkt wel uit een lesboekje te komen. Alle noodzakelijke elementen zijn aanwezig.
Wat dacht je van de haatdragende imam's die dit soort ideologie verspreiden? Het idee dat wij maar ongelovige honden zijn, bijvoorbeeld. Daar mag je dit soort dingen bij flikken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Via wat social media netwerken kom je al een heel eind om dit soort dingen te organiseren.
[..]
Want... toen hadden we ook een miljoenenmigratie? Of niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien moeten de mensen toch maar weer die oude docuserie over WO2 gaan zien. The World at War. Staat op youtube.
Terwijl het normale uitingen waren van een andere cultuur. Jammer dat daar zo weinig begrip voor is. De mensen moeten zichzelf toch kunnen zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Cattivo het volgende:
Ná de oorlog wel. Vergeet ook niet dat Nederland zelf emigratie aanmoedigde..quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Want... toen hadden we ook een miljoenenmigratie? Of niet.
Maar dan moet het nog steeds georganiseerd worden om het op die manier te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat dacht je van de haatdragende imam's die dit soort ideologie verspreiden? Het idee dat wij maar ongelovige honden zijn, bijvoorbeeld. Daar mag je dit soort dingen bij flikken.
Ah zo, dat klopt.. en daar is social media prima geschikt voor inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dan moet het nog steeds georganiseerd worden om het op die manier te doen.
Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
En zoals ik al zei, er hoeft maar een vonk (aanslag) in het kruitvat te slaan, een groepje van 1 promille gaat de straten op, nog 4 promille sluit zich er bij aan, de overheid heeft het niet meer in de hand en dan krijg je een situatie dat mensen die het liefst vrede willen min of meer gedwongen toch partij moeten kiezen. Omdat ze anders allleen staan.
Zo zal het gaan, Ryan. Ik heb natuurlijk gestudeerd op het ontstaan van conflicten en wat er nu in Nederland gebeurt lijkt wel uit een lesboekje te komen. Alle noodzakelijke elementen zijn aanwezig.
Die gewelddadigheden zijn al heel lang structureel, alleen de Nederlanders bijten amper van zich af. Zodra dat gebeurt, hebben we een burgeroorlog. De natte droom van de ondemocratische EU die daarna nog meer macht naar zich toe zal trekken. Staten vernietigen, saamhorigheid is in Nederland al heel lang verdwenen, en gedwee belasting betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan.
LOL.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Als simpele leefregels geleerd moeten worden - blijf met je klauwen van andermans spullen en lijf af, behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden- dan heb je al met de verkeerde mensen te maken.
Om weer eens helder te krijgen wat geweld inhoudt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Want... toen hadden we ook een miljoenenmigratie? Of niet.
Ik voorzie de eerste 'echte' gewelddadigheden eerder in Duitsland dan hier. Als er daar een aanslag wordt gepleegd, kun je er donder op zeggen dat er moskeeën en AZC's in de fik gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.
Geen miljoenen. En mensen die migreerde moesten uiteraard zelf wel de eigen broek ophouden. Dat laatste is afschaft. Het gros van de migranten werkt niet, heeft niet gewerkt, en zal ook niet gaan werken. Ze vormen slechts een molensteen rondom de nek van de beschaving.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ná de oorlog wel. Vergeet ook niet dat Nederland zelf emigratie aanmoedigde..
En rücksichtslos alles en iedereen wat ook maar op (vul maar in) lijkt koud te maken/het leven zuur te maken. Nuance is weg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om weer eens helder te krijgen wat geweld inhoudt.
Túúrlijk johquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
LOL.
Het is algemeen bekend dat wij jij hier boven schrijft, ook wel de Gulden Regel genoemd, door moslims wordt veracht en verworpen.
Acceptatie van de islam impliceert opheffing van de Gulden Regel. Mooier kan ik het niet maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij en ik verstandige mensen zijn met een goede algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Túúrlijk johJa, ja, de bekende koek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die geldt alleen voor moslims onderling. Niet voor ongelovige honden.
Ja, jij en ik (en ik hoop velen) denken zo maar zoals LXIV al mooi verwoordde is dat in sommige gevallen niet goed genoeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
Plus een politieapparaat dat uit lafheid en onderbemanning niks doet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef empa1010 het volgende:
Elke dag dus volop incidenten met de kanspareltjes in Keulen, aldus de beste man in Nieuwsuur.
We bewegen m.i. de verkeerde kant op. Al weet ik het zo net nog niet met de toekomst.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan. Ook voor de goedwillende mensen, die het liefst gewoon vrede willen, wordt het dan heel moeilijk hier geen partij in te kiezen. Ik heb zelf in Bosnië gezien hoe dat gebeurde. Op een zeker moment moet je partij kiezen (of de partij kiest jou), anders ben je totaal hulpeloos.
Dat is het scenario dat ik verwacht. Ik ben er echt van overtuigd dat dit in Nederland gaat gebeuren. Het zou me verbazen als dit niet zo was. De hele trend van de afgelopen 20 jaar beweegt die richting uit.
Ik wil hierbij niet eens 'de schuld' voor bij de moslims leggen. Het probleem is gewoon dat twee totaal tegenstrijdige culturen/systemen/religies op een klein stukje aarde tegen wil en dank tegen elkaar worden gezet. Dan krijg je zoiets, dat is altijd nog gebeurd. Dat hadden ze wel moeten kunnen voorzien.
De mensen die dat roepen zijn het hoogst waarschijnlijk met je eens. En zijn bang dat allemaal te verliezen als er niets gedaan wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Túúúúrlijk johquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, ja, de bekende koek.
Maar die geldt alleen voor moslims onderling. Niet voor ongelovige honden.
Er zijn talloze plekken in West-Europa waar dat niet kanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.
De locatie is níét in West-Europa.
Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Nou hopeloos dus in Dld, ze hebben niet eens een migratiewetgeving. En ja vrouwen moeten zich maar aanpassen en dat noemen ze preventie. Op dat plein elk half uur een misdaad. Ook los van oudjaar. En dan is het al veel verbeterd............
Die krijgen de gedragsregels.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?
Alleen onder begeleiding zich met carnaval in het feestgedruis bevinden en een heel pakket andere tips heeft de politie samengesteld. Preventie noemen ze dat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?
Meest treurige is dat ze de angstzaaipropaganda van de IS voor zoete koek slikken. Dit soort redeloze angst is toch het mooiste wat je kunt bereiken als terreurorganisatie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen onder begeleiding zich met carnaval in het feestgedruis bevinden en een heel pakket andere tips heeft de politie samengesteld. Preventie noemen ze dat.
Nee, het is geen grap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is.
Zelfs een undercoveragente is betast las ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Harmankardon het volgende:
Lokagentes neerzetten en bij een misdrijf direct deporteren.
Niets minder dan dat.
Idd, zie je je het al voor je? In Amsterdam als jonge vrouw alleen in het pikkedonker gaan joggen langs het Noordhollands Kanaal? Dacht het niet. Maar het is dus eigenlijk helemaal niet normaal dat dat niet kan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn talloze plekken in West-Europa waar dat niet kan
Vind je het gek dat die lui over ons heen walsenquote:
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze en wat hier gebeurd is lijkt erg op een groepsverkrachting.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Terwijl het normale uitingen waren van een andere cultuur. Jammer dat daar zo weinig begrip voor is. De mensen moeten zichzelf toch kunnen zijn?
Dat hoef je in een poepstad als Arnhem al niet te proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Idd, zie je je het al voor je? In Amsterdam als jonge vrouw alleen in het pikkedonker gaan joggen langs het Noordhollands Kanaal? Dacht het niet. Maar het is dus eigenlijk helemaal niet normaal dat dat niet kan.
Puntje is dat de politie ook niet eindeloos door blijft gaan. Die hebben namelijk zelf ook de broek vol van het gedrag van de medelanders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar zijn overheden nu al als de dood voor. Ze treden niet voor niets buitensporig hard op tegen de betogers in Geldermalsen en als ik het goed zag ging de politie er ook vol in vanmiddag tegen de rechtse demonstranten. Rechtse mensen moeten hun mond houden, anders escaleert het
Groepsverkrachting is cultuur?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze en wat hier gebeurd is lijkt erg op een groepsverkrachting.
Het is best triest en jammer dat er weer eens heel makkelijk wordt gedaan alsof de islamitische achtergrond de oorzaak is. Veel mensen willen de echte problemen blijkbaar niet onderzoeken omdat ze zelf blijkbaar een andere doelstelling hebben.
bronquote:Frau Merkel hat durch einseitige und in Europa und in Deutschland nicht abgestimmte Entscheidungen unseren Kontinent ins Chaos gestürzt
Ben daar ook wel bang voor. Ik begin zelf wat vrijdag's trekjes waar te nemen die ik eerder heb ervaren. Bij bepaalde samenscholingen en discussies maar wat op de achtergrond, bij de uitgang zien te blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaa
En dat willen we graag zo houden. En met hoe meer mensen we onze welvaart moeten delen hoe minder we daarvan overhouden. Ik ben benieuwd of je er nog zo in staat wanneer jouw dochter/ vrouwelijk familielid iets dergelijks overkomt. En als we doorgaan met deze idiote instroom dan zullen we dit soort praktijken nog veel vaker gaan zien in de toekomst.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Daar zit geen woord Spaans bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
Merkel krijgt snoeiharde kritiek van Christian Lindner (partijleider van de FPD):
[..]
bron
Begin van het einde van Merkel?
Ja, alleen zit FPD niet meer in de bondsdag toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
Merkel krijgt snoeiharde kritiek van Christian Lindner (partijleider van de FPD):
[..]
bron
600 jaar geleden misschien. Nu niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen
Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem. Da's 1 ding, maar vervolgens de wegkijken/nathouden/ontkenning erbij maakt het wel af.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alleen zit FPD niet meer in de bondsdag toch?
Welke stad wel ? waar zich minderheden in groepen ophouden die andere normen en regels hebben en gebieden tot apenrots bombarderen.....quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat hoef je in een poepstad als Arnhem al niet te proberen.
Jong, trots duits, draait niet correct om de kramp heenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
[..]
bron
Ik kan er niet eens een bedenken, inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Welke stad wel ? waar zich minderheden in groepen ophouden die andere normen en regels hebben en gebieden tot apenrots bombarderen.....
Ja, dan moet dat binnen haar partij beginnen. Nu had ze de kritiek uit CDU laatst weer tot bedaren gebracht. CSU blijft wel natuurlijk een beetje mokken. Er zijn nieuwe ontwikkelingen nu en dus is het even afwachten of ze haar partijgenoten weer kan sussen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem.
1 op de 8 vrouwen in Nederland is verkracht, wij hebben allemaal al vrouwelijke familieleden die zoiets dergelijks overkomen is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:30 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je er nog zo in staat wanneer jouw dochter/ vrouwelijk familielid iets dergelijks overkomt. En als we doorgaan met deze idiote instroom dan zullen we dit soort praktijken nog veel vaker gaan zien in de toekomst.
Nee, harde klappen gekregen bij de afgelopen verkiezingen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook gewoon hoor. De NOS vermeldde ook de afkomst niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is toch godverdegodver niet te geloven dat het beleid is om de afkomst te verzwijgen als dat niet uitkomt?
Merkel moet echt zo spoedig mogelijk uit haar ambt gezet worden wil Duitsland deze rampzalige route kunnen verlaten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem. Da's 1 ding, maar vervolgens de wegkijken/nathouden/ontkenning erbij maakt het wel af.
Het is toch godverdegodver niet te geloven dat het beleid is om de afkomst te verzwijgen als dat niet uitkomt?
Nee, die zijn in 2013 weggestemd. Ik denk dat ze meer moet oppassen voor de CSU.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens het artikel was hij nogal "angriffslustig"quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Jong, trots duits, draait niet correct om de kramp heen
Ik zie potentie...
Dat bedoel ik. Dat is toch werkelijk niet te geloven? Als je me vertelde dat dit het script was van een absurde comedie had ik je nog niet gelooft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook gewoon hoor. De NOS vermeldde ook de afkomst niet.
Niet alleen Duitsland. Helaas.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Merkel moet echt zo spoedig mogelijk uit haar ambt gezet worden wil Duitsland deze rampzalige route kunnen verlaten.
Maar hoe staat de barometer wat die partij betreft?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die zijn in 2013 weggestemd. Ik denk dat ze meer moet oppassen voor de CSU.
Alsjeblieft wel. En ook van de rest van die EU psychopaten. Timmerfrans mag van mij ook keihard op zijn bolle bek gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
[..]
bron
Klinkt erg goed. Nu alleen nog hopen dat ze hiermee succes hebben bij de kiezer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
[..]
bron
Het wordt vanuit de overheid opgedragen aan de media. Werd al eerder duidelijk. Ging met Volkert toch ook zo, klootjesvolk dom houden joh, dat 'werkt'quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat is toch werkelijk niet te geloven? Als je me vertelde dat dit het script was van een absurde comedie had ik je nog niet gelooft.
CSU blijft mokken idd, binnen CDU heeft ze net de boel gesust. Vraag is wel met deze nieuwe ontwikkelingen wat er gebeurt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die zijn in 2013 weggestemd. Ik denk dat ze meer moet oppassen voor de CSU.
Je bent inmiddels politiek correct als je Marokkanen ergens de schuld van geeft?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het ook opvallend ja. Gisteren werd ik ook voor politiek correct uitgemaakt omdat ik het vermoeden had (en heb) dat de organisatoren van dit gezocht moeten worden onder deze doelgroep.
CDU/CSU stond lange tijd stabiel op ongeveer 41% in de peilingen, dat is sinds de vluchtelingencrisis teruggelopen naar zo'n 36%, ook weer redelijk stabiel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Proximo het volgende:
[..]
Maar hoe staat de barometer wat die partij betreft?
Krijg wat duitsland betreft een idee dat ze daar naar een franse situatie gaan, je wil de gevestigde orde niet meer maar er is nog geen momentum om massaal overstag te gaan.
Na haar welbekende uitspraak is de toch al flinke stroom wel geintensifeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me overigens ook tamelijk onnozel om te denken dat er mensen hierheen komen op basis van wat Angela Merkel al dan niet zegt.
Inderdaad, net zoals dat Opsporing Gezocht minder getint moest laten zien op last van de overheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Het wordt vanuit de overheid opgedragen aan de media. Werd al eerder duidelijk. Ging met Volkert toch ook zo, klootjesvolk dom houden joh, dat 'werkt'
Lokaal zijn die extreemrechtsen kennelijk wel heel sterk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Igen het volgende:
[..]
CDU/CSU stond lange tijd stabiel op ongeveer 41% in de peilingen, dat is sinds de vluchtelingencrisis teruggelopen naar zo'n 36%, ook weer redelijk stabiel.
De AfD schommelt als rechtse partij nu zo rond de 10% in de peilingen.
Het gaat er natuurlijk om wat ze vervolgens doet: vrij baan geven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me overigens ook tamelijk onnozel om te denken dat er mensen hierheen komen op basis van wat Angela Merkel al dan niet zegt.
Het beleid is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Na haar welbekende uitspraak is de toch al flinke stroom wel geintensifeerd.
Bovendien faciliteert ze het wel want niet alleen legt ze ze geen strobreed in de weg, blijkbaar is het overheidsbeleid om de grenzen zo open mogelijk te houden.
Sterk, sterk... Met 10% ben je over de kiesdrempel en dat wordt dan gelijk 'sterk' genoemd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lokaal zijn die extreemrechtsen kennelijk wel heel sterk.
Binnen CDU wordt https://nl.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen als opvolger gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
CSU blijft mokken idd, binnen CDU heeft ze net de boel gesust. Vraag is wel met deze nieuwe ontwikkelingen wat er gebeurt.
Probleem daarbij is trouwens dat ze geen natuurlijke opvolger heeft. Geen alternatief voor Merkel dus.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef moby_jones het volgende:
[..]
1 op de 8 vrouwen in Nederland is verkracht, wij hebben allemaal al vrouwelijke familieleden die zoiets dergelijks overkomen is.
Geert begon ook met een schamele 1 en daarna 7 zetels.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Sterk, sterk... Met 10% ben je over de kiesdrempel en dat wordt dan gelijk 'sterk' genoemd.
O dat wist ik niet eens. Te idioot voor woorden. Wist wel dat op een gegeven moment krantenberichten voorzien werden van: van Nederlandse afkomst. Ofwel, als dat er niet bij stond mocht je er klaarblijkelijk vanuit gaan dat het een getint persoon was. (terwijl degenen die hier geboren zijn ook min of meer van Nederlandse komaf zijn lijkt me) idioterie ten top.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals dat Opsporing Gezocht minder getint moest laten zien op last van de overheid.
Dat durf ik niet zo gauw te zeggen.. want dit is wel heel erg een open deur aanbieden aan die mensen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het beleid is een ander verhaal.
Maar ik denk eigenlijk dat als Merkel "Alle buitenlanders ophoeren!" had geroepen dat er net zoveel waren gekomen.
Dan bedoel ik dat ze in het Ruhrgebied in sommige deelgemeenten wel al de touwtjes in handen hebben. Althans dat zei Wierd Duck een tijdje geleden nog, ik geloof die man wel op zijn woord.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Sterk, sterk... Met 10% ben je over de kiesdrempel en dat wordt dan gelijk 'sterk' genoemd.
Wat moet ik hier op zien?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze foto... dacht maanden geleden dat het een hoax was:
[ afbeelding ]
Nu weet ik het zo net nog niet.
Afgeschoren baardjes?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn zwaar overdreven cijfers of er is hier een compleet andere opvatting van verkrachting aangehouden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef moby_jones het volgende:
[..]
1 op de 8 vrouwen in Nederland is verkracht, wij hebben allemaal al vrouwelijke familieleden die zoiets dergelijks overkomen is.
Nouja, dan kunnen ze daar de rest van het land laten zien wat voor monocultureel paradijsje ze zullen bouwen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dat ze in het Ruhrgebied in sommige deelgemeenten wel al de touwtjes in handen hebben. Althans dat zei Wierd Duck een tijdje geleden nog, ik geloof die man wel op zijn woord.
Dat is sinds kort dan veranderd, nog in september/oktober las ik dat ze geen echt alternatief hadden voor Merkel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef Proximo het volgende:
[..]
Binnen CDU wordt https://nl.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen als opvolger gezien.
Zozo...je mag wel eens stofzuigen pik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd gesuggereerd dat salafisten hun baarden afscheerden voor ze de grens met Europa over staken om zo meer tussen het andere volk te blenden en minder de aandacht te trekken.quote:
Dat geloof ik direct.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat salafisten hun baarden afscheerden voor ze de grens met Europa over staken om zo meer tussen het andere volk te blenden en minder de aandacht te trekken.
http://www.independent.co(...)germany-9006358.htmlquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is sinds kort dan veranderd, nog in september/oktober las ik dat ze geen echt alternatief hadden voor Merkel.
Ik wil niet weten hoe het eraan toegaat, maar sommige wijken zijn wel moslimenclaves geworden iig, en mensen trekken dat niet meer daar. Er wordt ook officieus rechtgesproken in een soort shariarechtbankjes. Komt geen Duitse overheid meer aan te pas schijnt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, dan kunnen ze daar de rest van het land laten zien wat voor monocultureel paradijsje ze zullen bouwen.
Dat het gebeurde geloofde ik ook wel direct, alleen kan iedere idioot natuurlijk zo'n foto maken om de angst nog wat aan te jagen natuurlijk.quote:
Ja, wat ik las was dat er niet een echt alternatief was voor Merkel. Dus wrs vonden ze die Ursula toch nog wat te licht?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Proximo het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)germany-9006358.html
2013 zong haar naam al rond, en sindsdien duikt het her en der nog wel eens op.
Wie zijn 'ze'?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dat ze in het Ruhrgebied in sommige deelgemeenten wel al de touwtjes in handen hebben. Althans dat zei Wierd Duck een tijdje geleden nog, ik geloof die man wel op zijn woord.
Da's in Engeland en Frankrijk niet anders helaas. Wat dat betreft doet Nederland het (nog) wel best goed.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe het eraan toegaat, maar sommige wijken zijn wel moslimenclaves geworden iig, en mensen trekken dat niet meer daar. Er wordt ook officieus rechtgesproken in een soort shariarechtbankjes. Komt geen Duitse overheid meer aan te pas schijnt.
Dat heb je altijd bij sterke leiders. Pas als ze af beginnen te bladderen beginnen de anderen zich te profileren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is sinds kort dan veranderd, nog in september/oktober las ik dat ze geen echt alternatief hadden voor Merkel.
Hij had het over deelgemeenten in het Ruhrgebied. Dortmund, Essen e.d.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'?
Het grote plaatje is i.i.g. overal hetzelfde. Zelfs in Dresden, waar Pegida zo 'sterk' is, haalde de Pegida-kandidaat ook maar 10% bij de recente burgemeesterverkiezingen.
Leuke voor jou:quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe het eraan toegaat, maar sommige wijken zijn wel moslimenclaves geworden iig, en mensen trekken dat niet meer daar. Er wordt ook officieus rechtgesproken in een soort shariarechtbankjes. Komt geen Duitse overheid meer aan te pas schijnt.
Pegida heeft een bepaalde reputatie natuurlijk.. lijkt me ook niet echt een organisatie die bekwame bestuursleden naar voren kan schuiven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'?
Het grote plaatje is i.i.g. overal hetzelfde. Zelfs in Dresden, waar Pegida zo 'sterk' is, haalde de Pegida-kandidaat ook maar 10% bij de recente burgemeesterverkiezingen.
Ok, en dan? Voor de positie van Merkel en voor de aanpak van het vluchtelingenprobleem is het echt totaal niet interessant of er hier en daar een deelgemeente is waar...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had het over deelgemeenten in het Ruhrgebied. Dortmund, Essen e.d.
Je verstand staat er bij stil eigenlijk.........quote:
Dit is absoluut geen geldkwestiequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Hexagon het volgende:
Alleen zo jammer dat je de "benoemers" nooit hoort als het gaat om de budgetten van veiligheidsdensten.
Niet alleen daarquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je verstand staat er bij stil eigenlijk.........
NWS / Zelfbenoemde 'Sharia-politie' patrouilleert in Wuppertalquote:
Omdat er geld richting windmolens, subsidies voor kunst & cultuur, religie en al het ander behalve leger, politie en veiligheidsdiensten moet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker wel, hoe denk je anders dat het komt dat de politie daar onderbemand is?
Haha. Wat een knullies.quote:
Dus is het een geldkwestie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Proximo het volgende:
[..]
Omdat er geld richting windmolens, subsidies voor kunst & cultuur, religie en al het ander behalve leger, politie en veiligheidsdiensten moet.
O, dan is die sharia politie dus wel okee? Heb je die filmpjes gezien joh?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker wel, hoe denk je anders dat het komt dat de politie daar onderbemand is?
Triest eigenlijk, maar klopt wel. Geld is er wel, alleen niet daarvoor blijkbaar.quote:
Verkochtquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, dan is die sharia politie dus wel okee? Heb je die filmpjes gezien joh?
Ik hang wel ongeveer hetzelfde gedachtegoed aan als D66, maar hier draait mijn maag toch bij om hoor. Waar is dat idee van seculariteit gebleven bij D66?
Ze zuigen het hele sociale vangnet leeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Perrin het volgende:
Wat denk je dat huisvesting en levensonderhoud voor al die asielzoekers kost?
Nee, het feit dat die shariapolitie daar blijkbaar ongestoord zijn gang kan gaan is omdat ze blijkbaar niet erg gehinderd lijken te zijn door de echte politie wegens onderbemanning.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, dan is die sharia politie dus wel okee? Heb je die filmpjes gezien joh?
Ik hang wel ongeveer hetzelfde gedachtegoed aan als D66, maar hier draait mijn maag toch bij om hoor. Waar is dat idee van seculariteit gebleven bij D66?
Rond de 25k p.p. per jaar toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Perrin het volgende:
Wat denk je dat huisvesting en levensonderhoud voor al die asielzoekers kost?
Voor elke 3 á 4 asielzoekers had je een agent kunnen betalen.quote:
Als er al politie te weinig is dan wordt deze ook nog eens sterk verkeerd ingezet en het feit dat de laatste jaren de boetes en de administratieve ''kosten'' steevast worden verhoogd vind ik daarin een sterk verkeerd signaal. Geen enkele burger kiest daarvoor: dat is voor de politiek, door de politiek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het feit dat die shariapolitie daar blijkbaar ongestoord zijn gang kan gaan is omdat ze blijkbaar niet erg gehinderd lijken te zijn door de echte politie wegens onderbemanning.
Die had ook nog belasting betaaldquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor elke 3 á 4 asielzoekers had je een agent kunnen betalen.
Of zonder die 1.000 in Keulen had je blijkbaar geen enkele agent meer nodig gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor elke 3 á 4 asielzoekers had je een agent kunnen betalen.
Ik weet niet hoe het in Duitsland zit. Maar ik kan me in Nederland een kabinet heugen dat hypothekensubsidie in stand houden meer prioriteit vond hebben dan het leger, het OM, de politie en de AIVD.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, maar klopt wel. Geld is er wel, alleen niet daarvoor blijkbaar.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ermee-wegkomen.dhtmlquote:"Ik word verdrietig van dat soort dingen. Toen ik hierheen kwam dacht ik hier respect zou krijgen, maar moslims krijgen dat meer dan ik."
Precies..quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Duitsland zit. Maar ik kan me in Nederland een kabinet heugen dat hypothekensubsidie in stand houden meer prioriteit vond hebben dan het leger, het OM, de politie en de AIVD.
Men kan makkelijk "hard aanpakken" roepen maar maak dat dan ook mogelijk.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar zijn overheden nu al als de dood voor. Ze treden niet voor niets buitensporig hard op tegen de betogers in Geldermalsen en als ik het goed zag ging de politie er ook vol in vanmiddag tegen de rechtse demonstranten. Rechtse mensen moeten hun mond houden, anders escaleert het
Nou zolang de burger liever voor "U krijgt 1000 euro" kiest dan voor "We moeten veiligheidsdiensten hun slagkracht geven" dan denk ik dat die ook naar zichzelf mag kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als er al politie te weinig is dan wordt deze ook nog eens sterk verkeerd ingezet en het feit dat de laatste jaren de boetes en de administratieve ''kosten'' steevast worden verhoogd vind ik daarin een sterk verkeerd signaal. Geen enkele burger kiest daarvoor: dat is voor de politiek, door de politiek.
Dit soort dames lijden onder ons slappe-knieën-beleid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ermee-wegkomen.dhtml
Ik vind islam goedpraters echt zulke .....
Dat wordt altijd hard verzwegen, diverse potjes, afspraken blablabla.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Duitsland zit. Maar ik kan me in Nederland een kabinet heugen dat hypothekensubsidie in stand houden meer prioriteit vond hebben dan het leger, het OM, de politie en de AIVD.
Spreek voor jezelf... misschien zijn groepsverkrachtingen bij jullie gewoon, bij ons echter niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze...
De antifa, wat hier in Nederland een verzameling werkschuw gajes is, heeft in duitsland nog sterke banden met de linkerkant van het politie spectrum.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef empa1010 het volgende:
Wat ik ook zo opmerkelijk vind: zodra Pegida gaat demonstreren (ik ben niet extreem-rechts hoor, vind die lui van de NVU ook tamelijk eng) dan komt er altijd een linkse tegenreactie. Wordt het dan matten, dan krijgt Pegida de stempel van 'gewelddadig'. Dat klopt toch van geen kant
Als er 10.000 man aan agenten in Keulen had gestaan, was het waarschijnlijk niet gebeurd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou zolang de burger liever voor "U krijgt 1000 euro" kiest dan voor "We moeten veiligheidsdiensten hun slagkracht geven" dan denk ik dat die ook naar zichzelf mag kijken.
Krijg de indruk dat die Britse moslims wel in een officiële hoedanigheid bezig zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het feit dat die shariapolitie daar blijkbaar ongestoord zijn gang kan gaan is omdat ze blijkbaar niet erg gehinderd lijken te zijn door de echte politie wegens onderbemanning.
Hmm, ja ik heb hier nog nimmer een politicus een religieuze privepolitie zien goedpraten. Heb je een link voor me?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat die Britse moslims wel in een officiële hoedanigheid bezig zijn.
Iig als je daar naar toegaat als westerse samenleving hč en dat wordt goedgepraat door een partij als D66 onder wat voor mom dan ook, dan weet ik niet wat ik persoonlijk moet doen. Dan kun je beter vertrekken, want ik heb geen zin om in een islamitische theocratie te wonen met agresso islamitische religiepolitie op straat.
Tijd om zelf op de vlucht te gaan wrs.
Het begint natuurlijk niet met het oppakken van wapens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk pubers die stoer willen doen, hooguit wat opgefokte provincialen.
Ik zie de Facebook-generatie niet snel de wapens oppakken.
Wat de overige partijen krampachtig proberen is te voorkomen dat er verdere polarisatie plaatsvind tussen Nederlanders en moslims. Dit doen ze onder andere door de zaken niet te benoemen, want daardoor bevestigen ze het beeld van een gevaarlijke islam. Ik denk alleen dat ze hiermee te lang zijn doorgegaan, hun geloofwaardigheid verloren hebben en daarom nu niet meer effectief zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.
Het gros van het geweld heeft natuurlijk geen ethnisch/religieuze achtergrond maar is gewone criminaliteit. Dat is toch wel wat anders. Er zijn natuurlijk ook incidenten vanuit Nederlanders naar allochtonen toe.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die gewelddadigheden zijn al heel lang structureel, alleen de Nederlanders bijten amper van zich af. Zodra dat gebeurt, hebben we een burgeroorlog. De natte droom van de ondemocratische EU die daarna nog meer macht naar zich toe zal trekken. Staten vernietigen, saamhorigheid is in Nederland al heel lang verdwenen, en gedwee belasting betalen.
Het probleem in de huidige toestand is dat 'hard aanpakken' nu waarschijnlijk een averechts effect zal hebben en alleen verdere olie op het vuur is. Of je nu de boze Nederlandse burger of de boze Islamiet hard gaat aanpakken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Buster24 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
.
Altijd fijn tips van "oom agent"
Als deze lamzak (politie Keulen) eens gaat doet wat hij moet doen, Noord Afrikanen die zich misdragen opsporen en arresteren hoeft hij zichzelf niet voor l*l te zetten met dit soort tips.
Keulen is een stad met 1 miljoen inwoners en het beste wat de lokale veldwachter kan verzinnen is dat "vrouwen maar onder begeleiding naar feesten moeten"
Die kan zijn baan beter opzeggen en iets nuttigs gaan doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Buster24 het volgende:
.
Als deze lamzak (politie Keulen) eens gaat doet wat hij moet doen, Noord Afrikanen die zich misdragen opsporen en arresteren hoeft hij zichzelf niet voor l*l te zetten met dit soort tips.
Keulen is een stad met 1 miljoen inwoners en het beste wat de lokale veldwachter kan verzinnen is dat "vrouwen maar onder begeleiding naar feesten moeten"
Dat is in Islamitische landen al eeuwen gebruik. Dat vrouwen in de vruchtbare leeftijd altijd begeleid worden door een broer, vader of neef.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Buster24 het volgende:
.
En hier kunnen we misschien beter vragen of de Hell's Angels mee willen gaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is in Islamitische landen al eeuwen gebruik. Dat vrouwen in de vruchtbare leeftijd altijd begeleid worden door een broer, vader of neef.
En ik kan me een politicus herinneren die het hilarisch vond dat soldaten 'pang' moeten roepen bij gebrek aan kogels.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik zie dit als een exponent van het falende integratiebeleid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke wettelijke mogelijkheden zouden er dan precies ontbreken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
En ik kan me een politicus herinneren die het hilarisch vond dat soldaten 'pang' moeten roepen bij gebrek aan kogels.
Het is denk ik ook geen geldkwestie, maar een kwestie van beperkte wettelijke mogelijkheden om situaties als in Keulen werkelijk goed aan te kunnen pakken.
In Den Haag schuift men anders ook tegen die grens aan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat die Britse moslims wel in een officiële hoedanigheid bezig zijn.
Het is niet politiek correct om minderheden straffend toe te spreken op hun gedrag. Wij zullen ons moeten aanpassen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zal het wel weer niet snappen allemaal, maar waarom moeten Westerse dames zich aanpassen aan vluchtelingen in plaats van andersom?
Ram ze gewoon een knuppel in de nek en drop ze uit een vliegtuig boven hun thuisland.
Schijt aan politiek correct, gewoon optyfen met die mensen als ze de wet overtreden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is niet politiek correct om minderheden straffend toe te spreken op hun gedrag. Wij zullen ons moeten aanpassen.
de nobele wilde vertoont gewoon natuurlijk gedragquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is niet politiek correct om minderheden straffend toe te spreken op hun gedrag. Wij zullen ons moeten aanpassen.
De politie scheet hun broek vol daar die avond.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus wij moeten ook gewelddadig worden en in groepen gaan jagen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hetgeen ook al absurd is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
De politie scheet hun broek vol daar die avond.
Gezien de resultaten die geboekt zijn in Geldermalsen en Steenbergen lijkt het daar wel op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus wij moeten ook gewelddadig worden en in groepen gaan jagen?
Met name maatregelen die gericht zijn op het verdrijven van dergelijke sujetten van het grondgebied: intrekken paspoort, gedwongen terugkeer etc.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welke wettelijke mogelijkheden zouden er dan precies ontbreken?
Dan moet je wel weten welke sujetten dat geweest zijn, en laat dat nu net het probleem zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met name maatregelen die gericht zijn op het verdrijven van dergelijke sujetten van het grondgebied: intrekken paspoort, gedwongen terugkeer etc.
Dat soort uitspraken zijn alleen zinnig in een bepaalde context. In Syrië kom je er ook niet erg ver mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Proximo het volgende:
[..]
Gezien de resultaten die geboekt zijn in Geldermalsen en Steenbergen lijkt het daar wel op.
"Geweld is niet de oplossing", "we moeten de dialoog aangaan" Het zijn van die leuke uitspraken maar die werken zo lekker niet meer blijkt wel.
Ze willen fapmateriaal hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef riazop het volgende:
Op Duitse socmed is steeds meer woede over het uitblijven van filmpjes.
Honderden gevallen, maar politie heeft niets gezien, de webcam niet, en de duizenden telefooncameraatjes ook al niet???
Hoe is dat mogelijk?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef riazop het volgende:
Honderden gevallen, maar politie heeft niets gezien, de webcam niet, en de duizenden telefooncameraatjes ook al niet???
Liggen in de dezelfde lade als de bonnetjes van de Teevendeal, radarbeelden van MH7, enz.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef riazop het volgende:
In dit geval lijkt het daarop, maar de zakkenrollers rond de Dom in Keulen zijn natuurlijk al talloze malen opgepakt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten welke sujetten dat geweest zijn, en laat dat nu net het probleem zijn.
De volgende keer als je aangerand wordt vergeet dan niet even je mobieltje te pakken en het te filmen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Zelfs een hand op een kont was nog nergens te zien....
Hoezo. Er waren honderdduizenden Duitsers in die steden. Die hebben gewoon youtube toch? Of zit iedereen in het complot??quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Liggen in de dezelfde lade als de bonnetjes van de Teevendeal, radarbeelden van MH7, enz.
Lijkt me eerder dat mensen zich schamen om het te publiceren..quote:
Heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef riazop het volgende:
Ha dus daar zijn die telefoontaps van Ome Ivo geblevenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Liggen in de dezelfde lade als de bonnetjes van de Teevendeal, radarbeelden van MH7, enz.
Het probleem is dat wanneer de ene partij vastberaden is om geweld te gebruiken, je zelf met een geweldloze mentaliteit niet zo ver komt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Proximo het volgende:
[..]
Gezien de resultaten die geboekt zijn in Geldermalsen en Steenbergen lijkt het daar wel op.
"Geweld is niet de oplossing", "we moeten de dialoog aangaan" Het zijn van die leuke uitspraken maar die werken zo lekker niet meer blijkt wel.
Steek je collectief iedere moskee in de fik dan bereik je wellicht meer. Wrang
Dat op oudjoorsavond met je iphone staat te filmen dat je vriendin die hand op haar bil van die meneer naast haar best wel lekker vindt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat mensen zich schamen om het te publiceren..
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat op oudjoorsavond met je iphone staat te filmen dat je vriendin die hand op haar bil van die meneer naast haar best wel lekker vindt?
De mobieltjes die iets hebben gefilmd, zijn gelijk gestolen door die azielzoekersquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo. Er waren honderdduizenden Duitsers in die steden. Die hebben gewoon youtube toch? Of zit iedereen in het complot??
alle telefoons zijn gestolenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef riazop het volgende:
Duitsland zit op het dossier van immigratie/integratie in vergelijking met Nederland wat betreft politieke discours zo ongeveer op het pre-Fortuyn tijdperk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met name maatregelen die gericht zijn op het verdrijven van dergelijke sujetten van het grondgebied: intrekken paspoort, gedwongen terugkeer etc.
Bij mij om me heen stond iedereen die geen vuurwerk afstak lekker te filmen om 24h. Maar misschien kunnen ze dat soort telefoons in Duitsland niet betalen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:40 schreef Perrin het volgende:
En het meeste gedoe was best laat in de nacht.
In Duitsland zijn Fortuyn-achtigen vaak wat doortastender.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Duitsland zit op het dossier van immigratie/integratie in vergelijking met Nederland wat betreft politieke discours zo ongeveer op het pre-Fortuyn tijdperk.
Politieke correctheid is vrij nadrukkelijk aanwezig als het gaat over minderheden/immigranten.
Betreft overigens met name Noord-West Duitsland waar je op doelt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Duitsland zit op het dossier van immigratie/integratie in vergelijking met Nederland wat betreft politieke discours zo ongeveer op het pre-Fortuyn tijdperk.
Politieke correctheid is vrij nadrukkelijk aanwezig als het gaat over minderheden/immigranten.
Zo'n oorlog krijgen we in ieder geval niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga deze nog even kijken, jongens. Uit de serie The world at war.
Prettige avond, tot later.
Britse zwarthemden, dus geen mooie blonde Duitse meisjes : 3quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was dat de Nazi-shemale afdeling? Wat een gedrochten.....
We zullen het einde van je film niet verklappen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Het liep meer rond 4 uur uit de hand begreep ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Bij mij om me heen stond iedereen die geen vuurwerk afstak lekker te filmen om 24h. Maar misschien kunnen ze dat soort telefoons in Duitsland niet betalen?
Dit vond ik een van de mindere afleveringen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
er waren 94 klachten over aanrandingen en 3 berovingen van mobiele telefoonsquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De mobieltjes die iets hebben gefilmd, zijn gelijk gestolen door die azielzoekers
Misschien is het allemaal niet gebeurd en moet je daar een topic over openen in BNW.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Bij mij om me heen stond iedereen die geen vuurwerk afstak lekker te filmen om 24h. Maar misschien kunnen ze dat soort telefoons in Duitsland niet betalen?
Ah....toen waren de geheugenkaartjes vol in heel Duitsland?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het liep meer rond 4 uur uit de hand begreep ik.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ah....toen waren de geheugenkaartjes vol in heel Duitsland?
Het is een complot van blonde meisjes door in groepsverband valselijk aangifte te doen tegen vredelievende Arabieren?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef riazop het volgende:
[..]
er waren 94 klachten over aanrandingen en 3 berovingen van mobiele telefoons
Zie ook Specu's post. Ik hoop dat er nog wat beeldmateriaal opduikt om de daders in de kraag te vatten, iig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ah....toen waren de geheugenkaartjes vol in heel Duitsland?
Camel toe avant la lettrequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Britse zwarthemden, dus geen mooie blonde Duitse meisjes : 3
[ afbeelding ]
Het enige meisje dat voor de Duitse tv is geweest met een klacht was een Turkse met donker haarquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een complot van blonde meisjes ...
Gesponsord door Israel en uitgevoerd door de CIA uiteraard.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een complot van blonde meisjes door in groepsverband valselijk aangifte te doen tegen vredelievende Arabieren?
En beraamd in een Bilderberg kamerquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gesponsord door Israel en uitgevoerd door de CIA uiteraard.
Ah dat mag niet missen inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En beraamd in een Bilderberg kamer
Laten we het proces nu niet verstoren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dat mag niet missen inderdaad.
Terwijl de onschuldige architecten en tandartsen worden beschuldigd.
Ik denk dat die zogenaamde 'vluchtelingen' op dat station in werkelijkheid blonde Duitsers waren met geverfd haar. Die hebben toen moslima's verkracht om de vluchtelingen in een kwaad daglicht te stellen. Ingenieurs, psychologen en raketgeleerden doen dat soort dingen immers niet. Heb jij ooit gehoord van een groepsverkrachting door hoogopgeleidde ingenieurs? Ik niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Het enige meisje dat voor de Duitse tv is geweest met een klacht was een Turkse met donker haar
Maar het is zo vermakelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten we het proces nu niet verstoren.
Klopt, inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betreft overigens met name Noord-West Duitsland waar je op doelt.
Het Zuiden en Oosten is aardig wat stelliger.
Er is nog niemand aangehouden of gefilmd, maar jij weet dat het "vluchtelingen" waren?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat die zogenaamde 'vluchtelingen' op dat station....
Lees het topic door voor je reageert, zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Er is nog niemand aangehouden of gefilmd, maar jij weet dat het "vluchtelingen" waren?
Van de Grote Blonde Engel gehoord?
Dat werd zelfs al op het NOS journaal van 20:00 verteld. Kijk maar terug, die Duitse politieagent.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Er is nog niemand aangehouden of gefilmd, maar jij weet dat het "vluchtelingen" waren?
Van de Grote Blonde Engel gehoord?
Met als mooiste hoogtepunt natuurlijk Beieren die de grenzen binnen Duitsland op slot wilde doen als Merkel niet ophield met roepen in de media.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad.
Even kort door de bocht; Pegida en de CSU die wat begint op te schuiven.
Ik weet het al:quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef qwerty_x het volgende:
We moeten de Iluminati er nog in moffelen.
Ik weet alleen niet hoe.
Die is omgekocht door de Illuminati.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat werd zelfs al op het NOS journaal van 20:00 verteld. Kijk maar terug, die Duitse politieagent.
Ze zuigen heel Europa leeg en destabiliseren de boel. De politie kan het nu al niet meer bijbenen en het Duitse leger is niet veel soeps meer. En op de as van het avondland bouwen ze het kalifaat, zoals opgedragen door de Imams die hen hierheen gestuurd hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze zuigen het hele sociale vangnet leeg.
Die willen het Europese volk door de vermenging met etnische volkeren vernietigen om zo 1 volk te creëren dat ze haar wil op kan leggen en waar ze de macht over heeft. Vraag maar aan Lichtkogel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef qwerty_x het volgende:
We moeten de Iluminati er nog in moffelen.
Ik weet alleen niet hoe.
Meh.. Putin die overschat je toch wel hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze zuigen heel Europa leeg en destabiliseren de boel. De politie kan het nu al niet meer bijbenen en het Duitse leger is niet veel soeps meer. En op de as van het avondland bouwen ze het kalifaat, zoals opgedragen door de Imams die hen hierheen gestuurd hebben.
Althans dat is het plan van dat schorem. Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin zich er mee gaat bemoeien of (rechts) nationalisme weer de macht grijpt (en dan niet een 'softie' als Wilders), maar daar moet je ook niet blij mee zijn.
Dat kalifaat zal ze denk ik niet lukken. Maar dat er heel veel onrust en ontwrichting zal volgen is zo goed als zeker. Dat valt ook niet meer te keren. Al open je bij wijze van spreken 100 topics op FOK!. Het beste wat je als individu nu kunt doen is jezelf en je gezin goed voorbereiden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze zuigen heel Europa leeg en destabiliseren de boel. De politie kan het nu al niet meer bijbenen en het Duitse leger is niet veel soeps meer. En op de as van het avondland bouwen ze het kalifaat, zoals opgedragen door de Imams die hen hierheen gestuurd hebben.
Althans dat is het plan van dat schorem. Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin zich er mee gaat bemoeien of (rechts) nationalisme weer de macht grijpt (en dan niet een 'softie' als Wilders), maar daar moet je ook niet blij mee zijn.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin
Als Putin als buren Neo-Nazi's denkt te krijgen stuurt hij tanks en rebellen. Als het radicale islamieten zijn gaat hij op standje vernietigingsoorlog. Als hij met hetzelfde geweld Oekraine had aangevallen als Syrie/Tsjetjenie dan had hij binnen 48 uur in een uitgefikt Kiev gestaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meh.. Putin die overschat je toch wel hoor.
En hoe dan wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kalifaat zal ze denk ik niet lukken. Maar dat er heel veel onrust en ontwrichting zal volgen is zo goed als zeker. Dat valt ook niet meer te keren. Al open je bij wijze van spreken 100 topics op FOK!. Het beste wat je als individu nu kunt doen is jezelf en je gezin goed voorbereiden.
Illuminatie = Calergie Koudenhove = EU?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die willen het Europese volk door de vermenging met etnische volkeren vernietigen om zo 1 volk te creëren dat ze haar wil op kan leggen en waar ze de macht over heeft. Vraag maar aan Lichtkogel.
Ach dat is allemaal onzin, maar een soepele wapenwet zou al helpen.quote:
Op de eerste plaats zorgen dat je kapitaal (vermogen) hebt. Dat is snel en flexibel en daarmee kun je onder alle omstandigheden snel reageren.quote:
Kapitaal lijkt me in iedere situatie aan te bevelen, of 't nou slecht of goed gaat met de samenleving als je het mij vraagt. Maar ik zie niet in waarom ik in een hutje op de heide moet gaan wonen omdat er moslims zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op de eerste plaats zorgen dat je kapitaal (vermogen) hebt. Dat is snel en flexibel en daarmee kun je onder alle omstandigheden snel reageren.
Verder kun je een woning kiezen in een regio die lang rustig zal blijven wegens de etnische balans, enige mate van zelfvoorzienendheid opbouwen met zonne panelen, waterpomp, genoeg grond voor voedsel te verbouwen, eigen bos, veel haardhout, meerdere kachels, een huis dat je kunt 'verstoppen'.
Ik heb dat allemaal al geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |