Binnen CDU wordt https://nl.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen als opvolger gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
CSU blijft mokken idd, binnen CDU heeft ze net de boel gesust. Vraag is wel met deze nieuwe ontwikkelingen wat er gebeurt.
Probleem daarbij is trouwens dat ze geen natuurlijke opvolger heeft. Geen alternatief voor Merkel dus.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef moby_jones het volgende:
[..]
1 op de 8 vrouwen in Nederland is verkracht, wij hebben allemaal al vrouwelijke familieleden die zoiets dergelijks overkomen is.
Geert begon ook met een schamele 1 en daarna 7 zetels.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Sterk, sterk... Met 10% ben je over de kiesdrempel en dat wordt dan gelijk 'sterk' genoemd.
O dat wist ik niet eens. Te idioot voor woorden. Wist wel dat op een gegeven moment krantenberichten voorzien werden van: van Nederlandse afkomst. Ofwel, als dat er niet bij stond mocht je er klaarblijkelijk vanuit gaan dat het een getint persoon was. (terwijl degenen die hier geboren zijn ook min of meer van Nederlandse komaf zijn lijkt me) idioterie ten top.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals dat Opsporing Gezocht minder getint moest laten zien op last van de overheid.
Dat durf ik niet zo gauw te zeggen.. want dit is wel heel erg een open deur aanbieden aan die mensen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het beleid is een ander verhaal.
Maar ik denk eigenlijk dat als Merkel "Alle buitenlanders ophoeren!" had geroepen dat er net zoveel waren gekomen.
Dan bedoel ik dat ze in het Ruhrgebied in sommige deelgemeenten wel al de touwtjes in handen hebben. Althans dat zei Wierd Duck een tijdje geleden nog, ik geloof die man wel op zijn woord.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Sterk, sterk... Met 10% ben je over de kiesdrempel en dat wordt dan gelijk 'sterk' genoemd.
Wat moet ik hier op zien?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze foto... dacht maanden geleden dat het een hoax was:
[ afbeelding ]
Nu weet ik het zo net nog niet.
Afgeschoren baardjes?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn zwaar overdreven cijfers of er is hier een compleet andere opvatting van verkrachting aangehouden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef moby_jones het volgende:
[..]
1 op de 8 vrouwen in Nederland is verkracht, wij hebben allemaal al vrouwelijke familieleden die zoiets dergelijks overkomen is.
Nouja, dan kunnen ze daar de rest van het land laten zien wat voor monocultureel paradijsje ze zullen bouwen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dat ze in het Ruhrgebied in sommige deelgemeenten wel al de touwtjes in handen hebben. Althans dat zei Wierd Duck een tijdje geleden nog, ik geloof die man wel op zijn woord.
Dat is sinds kort dan veranderd, nog in september/oktober las ik dat ze geen echt alternatief hadden voor Merkel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef Proximo het volgende:
[..]
Binnen CDU wordt https://nl.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen als opvolger gezien.
Zozo...je mag wel eens stofzuigen pik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd gesuggereerd dat salafisten hun baarden afscheerden voor ze de grens met Europa over staken om zo meer tussen het andere volk te blenden en minder de aandacht te trekken.quote:
Dat geloof ik direct.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat salafisten hun baarden afscheerden voor ze de grens met Europa over staken om zo meer tussen het andere volk te blenden en minder de aandacht te trekken.
http://www.independent.co(...)germany-9006358.htmlquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is sinds kort dan veranderd, nog in september/oktober las ik dat ze geen echt alternatief hadden voor Merkel.
Ik wil niet weten hoe het eraan toegaat, maar sommige wijken zijn wel moslimenclaves geworden iig, en mensen trekken dat niet meer daar. Er wordt ook officieus rechtgesproken in een soort shariarechtbankjes. Komt geen Duitse overheid meer aan te pas schijnt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, dan kunnen ze daar de rest van het land laten zien wat voor monocultureel paradijsje ze zullen bouwen.
Dat het gebeurde geloofde ik ook wel direct, alleen kan iedere idioot natuurlijk zo'n foto maken om de angst nog wat aan te jagen natuurlijk.quote:
Ja, wat ik las was dat er niet een echt alternatief was voor Merkel. Dus wrs vonden ze die Ursula toch nog wat te licht?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Proximo het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)germany-9006358.html
2013 zong haar naam al rond, en sindsdien duikt het her en der nog wel eens op.
Wie zijn 'ze'?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dat ze in het Ruhrgebied in sommige deelgemeenten wel al de touwtjes in handen hebben. Althans dat zei Wierd Duck een tijdje geleden nog, ik geloof die man wel op zijn woord.
Da's in Engeland en Frankrijk niet anders helaas. Wat dat betreft doet Nederland het (nog) wel best goed.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe het eraan toegaat, maar sommige wijken zijn wel moslimenclaves geworden iig, en mensen trekken dat niet meer daar. Er wordt ook officieus rechtgesproken in een soort shariarechtbankjes. Komt geen Duitse overheid meer aan te pas schijnt.
Dat heb je altijd bij sterke leiders. Pas als ze af beginnen te bladderen beginnen de anderen zich te profileren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is sinds kort dan veranderd, nog in september/oktober las ik dat ze geen echt alternatief hadden voor Merkel.
Hij had het over deelgemeenten in het Ruhrgebied. Dortmund, Essen e.d.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'?
Het grote plaatje is i.i.g. overal hetzelfde. Zelfs in Dresden, waar Pegida zo 'sterk' is, haalde de Pegida-kandidaat ook maar 10% bij de recente burgemeesterverkiezingen.
Leuke voor jou:quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe het eraan toegaat, maar sommige wijken zijn wel moslimenclaves geworden iig, en mensen trekken dat niet meer daar. Er wordt ook officieus rechtgesproken in een soort shariarechtbankjes. Komt geen Duitse overheid meer aan te pas schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |