Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Nou hopeloos dus in Dld, ze hebben niet eens een migratiewetgeving. En ja vrouwen moeten zich maar aanpassen en dat noemen ze preventie. Op dat plein elk half uur een misdaad. Ook los van oudjaar. En dan is het al veel verbeterd............
Die krijgen de gedragsregels.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?
Alleen onder begeleiding zich met carnaval in het feestgedruis bevinden en een heel pakket andere tips heeft de politie samengesteld. Preventie noemen ze dat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?
Meest treurige is dat ze de angstzaaipropaganda van de IS voor zoete koek slikken. Dit soort redeloze angst is toch het mooiste wat je kunt bereiken als terreurorganisatie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
quote:
Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen onder begeleiding zich met carnaval in het feestgedruis bevinden en een heel pakket andere tips heeft de politie samengesteld. Preventie noemen ze dat.
Nee, het is geen grap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is.
Zelfs een undercoveragente is betast las ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Harmankardon het volgende:
Lokagentes neerzetten en bij een misdrijf direct deporteren.
Niets minder dan dat.
Idd, zie je je het al voor je? In Amsterdam als jonge vrouw alleen in het pikkedonker gaan joggen langs het Noordhollands Kanaal? Dacht het niet. Maar het is dus eigenlijk helemaal niet normaal dat dat niet kan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn talloze plekken in West-Europa waar dat niet kan
Vind je het gek dat die lui over ons heen walsenquote:
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze en wat hier gebeurd is lijkt erg op een groepsverkrachting.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Terwijl het normale uitingen waren van een andere cultuur. Jammer dat daar zo weinig begrip voor is. De mensen moeten zichzelf toch kunnen zijn?
Dat hoef je in een poepstad als Arnhem al niet te proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Idd, zie je je het al voor je? In Amsterdam als jonge vrouw alleen in het pikkedonker gaan joggen langs het Noordhollands Kanaal? Dacht het niet. Maar het is dus eigenlijk helemaal niet normaal dat dat niet kan.
Puntje is dat de politie ook niet eindeloos door blijft gaan. Die hebben namelijk zelf ook de broek vol van het gedrag van de medelanders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar zijn overheden nu al als de dood voor. Ze treden niet voor niets buitensporig hard op tegen de betogers in Geldermalsen en als ik het goed zag ging de politie er ook vol in vanmiddag tegen de rechtse demonstranten. Rechtse mensen moeten hun mond houden, anders escaleert het
Groepsverkrachting is cultuur?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze en wat hier gebeurd is lijkt erg op een groepsverkrachting.
Het is best triest en jammer dat er weer eens heel makkelijk wordt gedaan alsof de islamitische achtergrond de oorzaak is. Veel mensen willen de echte problemen blijkbaar niet onderzoeken omdat ze zelf blijkbaar een andere doelstelling hebben.
bronquote:Frau Merkel hat durch einseitige und in Europa und in Deutschland nicht abgestimmte Entscheidungen unseren Kontinent ins Chaos gestürzt
Ben daar ook wel bang voor. Ik begin zelf wat vrijdag's trekjes waar te nemen die ik eerder heb ervaren. Bij bepaalde samenscholingen en discussies maar wat op de achtergrond, bij de uitgang zien te blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaa
En dat willen we graag zo houden. En met hoe meer mensen we onze welvaart moeten delen hoe minder we daarvan overhouden. Ik ben benieuwd of je er nog zo in staat wanneer jouw dochter/ vrouwelijk familielid iets dergelijks overkomt. En als we doorgaan met deze idiote instroom dan zullen we dit soort praktijken nog veel vaker gaan zien in de toekomst.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
Daar zit geen woord Spaans bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
Merkel krijgt snoeiharde kritiek van Christian Lindner (partijleider van de FPD):
[..]
bron
Begin van het einde van Merkel?
Ja, alleen zit FPD niet meer in de bondsdag toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
Merkel krijgt snoeiharde kritiek van Christian Lindner (partijleider van de FPD):
[..]
bron
600 jaar geleden misschien. Nu niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen
Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem. Da's 1 ding, maar vervolgens de wegkijken/nathouden/ontkenning erbij maakt het wel af.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alleen zit FPD niet meer in de bondsdag toch?
Welke stad wel ? waar zich minderheden in groepen ophouden die andere normen en regels hebben en gebieden tot apenrots bombarderen.....quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat hoef je in een poepstad als Arnhem al niet te proberen.
Jong, trots duits, draait niet correct om de kramp heenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
[..]
bron
Ik kan er niet eens een bedenken, inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Welke stad wel ? waar zich minderheden in groepen ophouden die andere normen en regels hebben en gebieden tot apenrots bombarderen.....
Ja, dan moet dat binnen haar partij beginnen. Nu had ze de kritiek uit CDU laatst weer tot bedaren gebracht. CSU blijft wel natuurlijk een beetje mokken. Er zijn nieuwe ontwikkelingen nu en dus is het even afwachten of ze haar partijgenoten weer kan sussen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem.
1 op de 8 vrouwen in Nederland is verkracht, wij hebben allemaal al vrouwelijke familieleden die zoiets dergelijks overkomen is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:30 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je er nog zo in staat wanneer jouw dochter/ vrouwelijk familielid iets dergelijks overkomt. En als we doorgaan met deze idiote instroom dan zullen we dit soort praktijken nog veel vaker gaan zien in de toekomst.
Nee, harde klappen gekregen bij de afgelopen verkiezingen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook gewoon hoor. De NOS vermeldde ook de afkomst niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is toch godverdegodver niet te geloven dat het beleid is om de afkomst te verzwijgen als dat niet uitkomt?
Merkel moet echt zo spoedig mogelijk uit haar ambt gezet worden wil Duitsland deze rampzalige route kunnen verlaten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem. Da's 1 ding, maar vervolgens de wegkijken/nathouden/ontkenning erbij maakt het wel af.
Het is toch godverdegodver niet te geloven dat het beleid is om de afkomst te verzwijgen als dat niet uitkomt?
Nee, die zijn in 2013 weggestemd. Ik denk dat ze meer moet oppassen voor de CSU.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens het artikel was hij nogal "angriffslustig"quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Jong, trots duits, draait niet correct om de kramp heen
Ik zie potentie...
Dat bedoel ik. Dat is toch werkelijk niet te geloven? Als je me vertelde dat dit het script was van een absurde comedie had ik je nog niet gelooft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook gewoon hoor. De NOS vermeldde ook de afkomst niet.
Niet alleen Duitsland. Helaas.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Merkel moet echt zo spoedig mogelijk uit haar ambt gezet worden wil Duitsland deze rampzalige route kunnen verlaten.
Maar hoe staat de barometer wat die partij betreft?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die zijn in 2013 weggestemd. Ik denk dat ze meer moet oppassen voor de CSU.
Alsjeblieft wel. En ook van de rest van die EU psychopaten. Timmerfrans mag van mij ook keihard op zijn bolle bek gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
[..]
bron
Klinkt erg goed. Nu alleen nog hopen dat ze hiermee succes hebben bij de kiezer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
[..]
bron
Het wordt vanuit de overheid opgedragen aan de media. Werd al eerder duidelijk. Ging met Volkert toch ook zo, klootjesvolk dom houden joh, dat 'werkt'quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat is toch werkelijk niet te geloven? Als je me vertelde dat dit het script was van een absurde comedie had ik je nog niet gelooft.
CSU blijft mokken idd, binnen CDU heeft ze net de boel gesust. Vraag is wel met deze nieuwe ontwikkelingen wat er gebeurt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die zijn in 2013 weggestemd. Ik denk dat ze meer moet oppassen voor de CSU.
Je bent inmiddels politiek correct als je Marokkanen ergens de schuld van geeft?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het ook opvallend ja. Gisteren werd ik ook voor politiek correct uitgemaakt omdat ik het vermoeden had (en heb) dat de organisatoren van dit gezocht moeten worden onder deze doelgroep.
CDU/CSU stond lange tijd stabiel op ongeveer 41% in de peilingen, dat is sinds de vluchtelingencrisis teruggelopen naar zo'n 36%, ook weer redelijk stabiel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Proximo het volgende:
[..]
Maar hoe staat de barometer wat die partij betreft?
Krijg wat duitsland betreft een idee dat ze daar naar een franse situatie gaan, je wil de gevestigde orde niet meer maar er is nog geen momentum om massaal overstag te gaan.
Na haar welbekende uitspraak is de toch al flinke stroom wel geintensifeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me overigens ook tamelijk onnozel om te denken dat er mensen hierheen komen op basis van wat Angela Merkel al dan niet zegt.
Inderdaad, net zoals dat Opsporing Gezocht minder getint moest laten zien op last van de overheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Het wordt vanuit de overheid opgedragen aan de media. Werd al eerder duidelijk. Ging met Volkert toch ook zo, klootjesvolk dom houden joh, dat 'werkt'
Lokaal zijn die extreemrechtsen kennelijk wel heel sterk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Igen het volgende:
[..]
CDU/CSU stond lange tijd stabiel op ongeveer 41% in de peilingen, dat is sinds de vluchtelingencrisis teruggelopen naar zo'n 36%, ook weer redelijk stabiel.
De AfD schommelt als rechtse partij nu zo rond de 10% in de peilingen.
Het gaat er natuurlijk om wat ze vervolgens doet: vrij baan geven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me overigens ook tamelijk onnozel om te denken dat er mensen hierheen komen op basis van wat Angela Merkel al dan niet zegt.
Het beleid is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Na haar welbekende uitspraak is de toch al flinke stroom wel geintensifeerd.
Bovendien faciliteert ze het wel want niet alleen legt ze ze geen strobreed in de weg, blijkbaar is het overheidsbeleid om de grenzen zo open mogelijk te houden.
Sterk, sterk... Met 10% ben je over de kiesdrempel en dat wordt dan gelijk 'sterk' genoemd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lokaal zijn die extreemrechtsen kennelijk wel heel sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |