Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Nou hopeloos dus in Dld, ze hebben niet eens een migratiewetgeving. En ja vrouwen moeten zich maar aanpassen en dat noemen ze preventie. Op dat plein elk half uur een misdaad. Ook los van oudjaar. En dan is het al veel verbeterd............

Die krijgen de gedragsregels.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?

Alleen onder begeleiding zich met carnaval in het feestgedruis bevinden en een heel pakket andere tips heeft de politie samengesteld. Preventie noemen ze dat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich aanpassen, lolwat?

Meest treurige is dat ze de angstzaaipropaganda van de IS voor zoete koek slikken. Dit soort redeloze angst is toch het mooiste wat je kunt bereiken als terreurorganisatie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.

quote:
Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen onder begeleiding zich met carnaval in het feestgedruis bevinden en een heel pakket andere tips heeft de politie samengesteld. Preventie noemen ze dat.

Nee, het is geen grap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dit een grap is.

Zelfs een undercoveragente is betast las ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Harmankardon het volgende:
Lokagentes neerzetten en bij een misdrijf direct deporteren.
Niets minder dan dat.

Idd, zie je je het al voor je? In Amsterdam als jonge vrouw alleen in het pikkedonker gaan joggen langs het Noordhollands Kanaal? Dacht het niet. Maar het is dus eigenlijk helemaal niet normaal dat dat niet kan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn talloze plekken in West-Europa waar dat niet kan

Vind je het gek dat die lui over ons heen walsenquote:

Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze en wat hier gebeurd is lijkt erg op een groepsverkrachting.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Terwijl het normale uitingen waren van een andere cultuur. Jammer dat daar zo weinig begrip voor is. De mensen moeten zichzelf toch kunnen zijn?

Dat hoef je in een poepstad als Arnhem al niet te proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Idd, zie je je het al voor je? In Amsterdam als jonge vrouw alleen in het pikkedonker gaan joggen langs het Noordhollands Kanaal? Dacht het niet. Maar het is dus eigenlijk helemaal niet normaal dat dat niet kan.

Puntje is dat de politie ook niet eindeloos door blijft gaan. Die hebben namelijk zelf ook de broek vol van het gedrag van de medelanders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar zijn overheden nu al als de dood voor. Ze treden niet voor niets buitensporig hard op tegen de betogers in Geldermalsen en als ik het goed zag ging de politie er ook vol in vanmiddag tegen de rechtse demonstranten. Rechtse mensen moeten hun mond houden, anders escaleert het
Groepsverkrachting is cultuur?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen ook de onze en wat hier gebeurd is lijkt erg op een groepsverkrachting.
Het is best triest en jammer dat er weer eens heel makkelijk wordt gedaan alsof de islamitische achtergrond de oorzaak is. Veel mensen willen de echte problemen blijkbaar niet onderzoeken omdat ze zelf blijkbaar een andere doelstelling hebben.

bronquote:Frau Merkel hat durch einseitige und in Europa und in Deutschland nicht abgestimmte Entscheidungen unseren Kontinent ins Chaos gestürzt

Ben daar ook wel bang voor. Ik begin zelf wat vrijdag's trekjes waar te nemen die ik eerder heb ervaren. Bij bepaalde samenscholingen en discussies maar wat op de achtergrond, bij de uitgang zien te blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaa

En dat willen we graag zo houden. En met hoe meer mensen we onze welvaart moeten delen hoe minder we daarvan overhouden. Ik ben benieuwd of je er nog zo in staat wanneer jouw dochter/ vrouwelijk familielid iets dergelijks overkomt. En als we doorgaan met deze idiote instroom dan zullen we dit soort praktijken nog veel vaker gaan zien in de toekomst.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.

Daar zit geen woord Spaans bij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
Merkel krijgt snoeiharde kritiek van Christian Lindner (partijleider van de FPD):
[..]
bron
Begin van het einde van Merkel?

Ja, alleen zit FPD niet meer in de bondsdag toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
Merkel krijgt snoeiharde kritiek van Christian Lindner (partijleider van de FPD):
[..]
bron

600 jaar geleden misschien. Nu niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Groepsverkractingen zijn uitingen van alle culturen

Ik denk en hoop dat de positie van Merkel binnen de kortste keren onhoudbaar wordt. Dat gestoorde mens heeft heel Europa opgezadelt met een gigantisch probleem. Da's 1 ding, maar vervolgens de wegkijken/nathouden/ontkenning erbij maakt het wel af.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alleen zit FPD niet meer in de bondsdag toch?

Welke stad wel ? waar zich minderheden in groepen ophouden die andere normen en regels hebben en gebieden tot apenrots bombarderen.....quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat hoef je in een poepstad als Arnhem al niet te proberen.

Jong, trots duits, draait niet correct om de kramp heenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef karton2 het volgende:
[..]
bron

Ik kan er niet eens een bedenken, inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Welke stad wel ? waar zich minderheden in groepen ophouden die andere normen en regels hebben en gebieden tot apenrots bombarderen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |