Terwijl het normale uitingen waren van een andere cultuur. Jammer dat daar zo weinig begrip voor is. De mensen moeten zichzelf toch kunnen zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Cattivo het volgende:
Duitse justitie ziet aanrandingen Keulen als georganiseerde misdaad
Ná de oorlog wel. Vergeet ook niet dat Nederland zelf emigratie aanmoedigde..quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Want... toen hadden we ook een miljoenenmigratie? Of niet.
Maar dan moet het nog steeds georganiseerd worden om het op die manier te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat dacht je van de haatdragende imam's die dit soort ideologie verspreiden? Het idee dat wij maar ongelovige honden zijn, bijvoorbeeld. Daar mag je dit soort dingen bij flikken.
Ah zo, dat klopt.. en daar is social media prima geschikt voor inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dan moet het nog steeds georganiseerd worden om het op die manier te doen.
Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij en ik niet. Maar lees gewoon eens de comments op de Telegraaf en op Geenstijl. Daar staan echt heel veel oproepen voor geweld tussen tegenwoordig. Vaak nog niet eens meer verkapt. Letterlijk wordt daar gezegd, de overheid laat ons in de steek, het wordt tijd het heft in eigen hand te nemen, als we niks doen zijn wij de sjaak, het is genoeg geweest, etc etc.
En zoals ik al zei, er hoeft maar een vonk (aanslag) in het kruitvat te slaan, een groepje van 1 promille gaat de straten op, nog 4 promille sluit zich er bij aan, de overheid heeft het niet meer in de hand en dan krijg je een situatie dat mensen die het liefst vrede willen min of meer gedwongen toch partij moeten kiezen. Omdat ze anders allleen staan.
Zo zal het gaan, Ryan. Ik heb natuurlijk gestudeerd op het ontstaan van conflicten en wat er nu in Nederland gebeurt lijkt wel uit een lesboekje te komen. Alle noodzakelijke elementen zijn aanwezig.
Die gewelddadigheden zijn al heel lang structureel, alleen de Nederlanders bijten amper van zich af. Zodra dat gebeurt, hebben we een burgeroorlog. De natte droom van de ondemocratische EU die daarna nog meer macht naar zich toe zal trekken. Staten vernietigen, saamhorigheid is in Nederland al heel lang verdwenen, en gedwee belasting betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan.
LOL.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Als simpele leefregels geleerd moeten worden - blijf met je klauwen van andermans spullen en lijf af, behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden- dan heb je al met de verkeerde mensen te maken.
Om weer eens helder te krijgen wat geweld inhoudt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Want... toen hadden we ook een miljoenenmigratie? Of niet.
Ik voorzie de eerste 'echte' gewelddadigheden eerder in Duitsland dan hier. Als er daar een aanslag wordt gepleegd, kun je er donder op zeggen dat er moskeeën en AZC's in de fik gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.
Geen miljoenen. En mensen die migreerde moesten uiteraard zelf wel de eigen broek ophouden. Dat laatste is afschaft. Het gros van de migranten werkt niet, heeft niet gewerkt, en zal ook niet gaan werken. Ze vormen slechts een molensteen rondom de nek van de beschaving.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ná de oorlog wel. Vergeet ook niet dat Nederland zelf emigratie aanmoedigde..
En rücksichtslos alles en iedereen wat ook maar op (vul maar in) lijkt koud te maken/het leven zuur te maken. Nuance is weg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om weer eens helder te krijgen wat geweld inhoudt.
Túúrlijk johquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
LOL.
Het is algemeen bekend dat wij jij hier boven schrijft, ook wel de Gulden Regel genoemd, door moslims wordt veracht en verworpen.
Acceptatie van de islam impliceert opheffing van de Gulden Regel. Mooier kan ik het niet maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij en ik verstandige mensen zijn met een goede algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Túúrlijk johJa, ja, de bekende koek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die geldt alleen voor moslims onderling. Niet voor ongelovige honden.
Ja, jij en ik (en ik hoop velen) denken zo maar zoals LXIV al mooi verwoordde is dat in sommige gevallen niet goed genoeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
Plus een politieapparaat dat uit lafheid en onderbemanning niks doet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef empa1010 het volgende:
Elke dag dus volop incidenten met de kanspareltjes in Keulen, aldus de beste man in Nieuwsuur.
We bewegen m.i. de verkeerde kant op. Al weet ik het zo net nog niet met de toekomst.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan. Ook voor de goedwillende mensen, die het liefst gewoon vrede willen, wordt het dan heel moeilijk hier geen partij in te kiezen. Ik heb zelf in Bosnië gezien hoe dat gebeurde. Op een zeker moment moet je partij kiezen (of de partij kiest jou), anders ben je totaal hulpeloos.
Dat is het scenario dat ik verwacht. Ik ben er echt van overtuigd dat dit in Nederland gaat gebeuren. Het zou me verbazen als dit niet zo was. De hele trend van de afgelopen 20 jaar beweegt die richting uit.
Ik wil hierbij niet eens 'de schuld' voor bij de moslims leggen. Het probleem is gewoon dat twee totaal tegenstrijdige culturen/systemen/religies op een klein stukje aarde tegen wil en dank tegen elkaar worden gezet. Dan krijg je zoiets, dat is altijd nog gebeurd. Dat hadden ze wel moeten kunnen voorzien.
De mensen die dat roepen zijn het hoogst waarschijnlijk met je eens. En zijn bang dat allemaal te verliezen als er niets gedaan wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Túúúúrlijk johquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, ja, de bekende koek.
Maar die geldt alleen voor moslims onderling. Niet voor ongelovige honden.
Er zijn talloze plekken in West-Europa waar dat niet kanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.
De locatie is níét in West-Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |