abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:57:07 #51
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158885472
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
Het idee van vluchtelingenopvang is nooit geweest dat bij een oorlogssituatie de hele burgerbevolking van een land naar elders verhuist/wordt verhuisd.
Japan snapt dat, en neemt er een stuk of 10 per jaar op. Zo zou het moeten zijn, en zo houd je draagvlak onder de bevolking. Niet door complete steden in ghetto's te veranderen.
censuur :O
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:57:50 #52
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158885496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik wil zeggen dat als 0,5% van de bevolking gaat rellen, dat zijn dus ongeveer 80.000 mensen, de regering helemaal niet meer in staat is ze te stoppen.
Ik bedoel mensen die goed ter been zijn, en graag de straat op gaan (voldoende vrij zijn), en zich gaarne laten organiseren, etc. etc.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158885513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als maar 5 promille van de Nederlandse bevolking in opstand komt, dan kan de Staat der Nederlanden helemaal niks meer doen. Die aantallen gaan zelfs alle geuniformeerde diensten tezamen te boven. 5 promille is al veel te veel.
Lees de comments op de Telegraaf of Geenstijl, en je ziet dat het deel dat in principe geweldsbereid is zeker die 5 promille haalt.
Ja, sorry hoor maar we gaan toch geen geweld gebruiken? Misschien ben ik daar wat ouderwets in, maar dat zie ik niet echt zitten. Bovendien werkt dat contra-productief.
I´m back.
pi_158885518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Japan snapt dat, en neemt er een stuk of 10 per jaar op. Zo zou het moeten zijn, en zo houd je draagvlak onder de bevolking. Niet door complete steden in ghetto's te veranderen.
Natuurlijk is er draagvlak met 10, dat is er ook met 100, 1000 en zelfs met 10.000. Maar niet met 60.000 in zo'n klein land als Nederland.
pi_158885535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor maar we gaan toch geen geweld gebruiken? Misschien ben ik daar wat ouderwets in, maar dat zie ik niet echt zitten. Bovendien werkt dat contra-productief.
geweld moet je met geweld bestreide
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:59:08 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158885545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Op papier is het mogelijk. Het beleid stuurt ons zeker de verkeerde kant op, maar ik zie het op de korte termijn gewoon niet echt misgaan. Daar zijn we te gezapig voor. Nederland blijft een net aangeharkt landje.
Ik vrees dat het slechts een kwestie van extrapoleren van trends is. Morgen of volgende maand zie ik het ook nog niet zo, maar de situatie lijkt de komende jaren alleen maar te verslechteren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:59:12 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158885549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En als de geest uit de fles komt, wat dan?

Komen alle fokkers en reaguurders van geenstijl dan uit hun huizen om het binnenhof te bestormen?

Ik denk dat ze dan al snel met elkaar op de vuist gaan.
pi_158885563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

En als bron geef je de Keulse politie site. Je weet wel, die organisatie die tot dagen erna volhield dat alles soepeltjes was verlopen. En die zich tot op heden -officieel- in allerlei bochten wringt, omdat ze de bui waarschijnlijk al ziet hangen.
Aangezien die onderzoek doen naar de strafbare feiten lijkt mij dat de enige betrouwbare bron. Van getuigen en slachtoffers is namelijk bekend dat verklaringen nogal onbetrouwbaar zijn zeker in deze omstandigheden. Verder heeft de politie geen enkel belang bij het verdraaien van de feiten en geen politieke agenda met als uitzondering vaak het eigen functioneren.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:00:06 #59
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158885588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Vallon het volgende:
(...)

Ik blijf zeggen dat elke asielzoeker of immigrant die hier wil wonen en leven, eerst in moet burgeren waarbij regels geleerd moeten worden om hier te leven. Dat kost tijd en moeite.
(..)
Als simpele leefregels geleerd moeten worden - blijf met je klauwen van andermans spullen en lijf af, behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden- dan heb je al met de verkeerde mensen te maken.
zonnig Brasil
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:00:10 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158885594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is een teken aan de wand dat zelfs kleine plaatsen zoals Oranje en Geldermalsen helemaal op zijn kop staan als er een azc doorheen gedrukt wordt. En dat zijn dan vooral mensen uit die plaatsen zelf. Dat belooft wat te worden als zulke rellen landelijk ontstaan.

Op papier is het mogelijk. Het beleid stuurt ons zeker de verkeerde kant op. Maar ik zie het op de korte termijn gewoon niet echt misgaan. Daar zijn we te gezapig voor. Nederland blijft een net aangeharkt landje.
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan. Ook voor de goedwillende mensen, die het liefst gewoon vrede willen, wordt het dan heel moeilijk hier geen partij in te kiezen. Ik heb zelf in Bosnië gezien hoe dat gebeurde. Op een zeker moment moet je partij kiezen (of de partij kiest jou), anders ben je totaal hulpeloos.
Dat is het scenario dat ik verwacht. Ik ben er echt van overtuigd dat dit in Nederland gaat gebeuren. Het zou me verbazen als dit niet zo was. De hele trend van de afgelopen 20 jaar beweegt die richting uit.
Ik wil hierbij niet eens 'de schuld' voor bij de moslims leggen. Het probleem is gewoon dat twee totaal tegenstrijdige culturen/systemen/religies op een klein stukje aarde tegen wil en dank tegen elkaar worden gezet. Dan krijg je zoiets, dat is altijd nog gebeurd. Dat hadden ze wel moeten kunnen voorzien.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:00:17 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158885600
quote:

[..]

Nederland preventief slopen voor de IS dat kan doen. Wellicht is dat de logica?
pi_158885606
http://www.nu.nl/buitenla(...)iseerde-misdaad.html

Duitse justitie ziet aanrandingen Keulen als georganiseerde misdaad

heerlijk naïef.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:01:06 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158885640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Cattivo het volgende:

heerlijk naïef.
Nu het is misdaad en waarschijnlijk ook georganiseerd. Dus niet zo'n rare conclusive.
pi_158885672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nederland preventief slopen voor de IS dat kan doen. Wellicht is dat de logica?
Misschien moeten de mensen toch maar weer die oude docuserie over WO2 gaan zien. The World at War. Staat op youtube.
I´m back.
pi_158885675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nu het is misdaad en waarschijnlijk ook georganiseerd. Dus niet zo'n rare conclusive.
georganiseerde misdaad moeten die 1000 elkaar kennen?
Het zit gewoon in het aart van het beestje. En vooral als ze in groepen zijn.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:03:54 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158885752
quote:

[..]

Jij en ik niet. Maar lees gewoon eens de comments op de Telegraaf en op Geenstijl. Daar staan echt heel veel oproepen voor geweld tussen tegenwoordig. Vaak nog niet eens meer verkapt. Letterlijk wordt daar gezegd, de overheid laat ons in de steek, het wordt tijd het heft in eigen hand te nemen, als we niks doen zijn wij de sjaak, het is genoeg geweest, etc etc.
En zoals ik al zei, er hoeft maar een vonk (aanslag) in het kruitvat te slaan, een groepje van 1 promille gaat de straten op, nog 4 promille sluit zich er bij aan, de overheid heeft het niet meer in de hand en dan krijg je een situatie dat mensen die het liefst vrede willen min of meer gedwongen toch partij moeten kiezen. Omdat ze anders allleen staan.
Zo zal het gaan, Ryan. Ik heb natuurlijk gestudeerd op het ontstaan van conflicten en wat er nu in Nederland gebeurt lijkt wel uit een lesboekje te komen. Alle noodzakelijke elementen zijn aanwezig.
The End Times are wild
pi_158885764
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Aangezien die onderzoek doen naar de strafbare feiten lijkt mij dat de enige betrouwbare bron. Van getuigen en slachtoffers is namelijk bekend dat verklaringen nogal onbetrouwbaar zijn zeker in deze omstandigheden. Verder heeft de politie geen enkel belang bij het verdraaien van de feiten en geen politieke agenda met als uitzondering vaak het eigen functioneren.
Maar dat is hier nu juist een groot probleem! Ze stonden erbij en keken ernaar! Alle reden dus voor een niet-neutrale communicatie.
pi_158885837
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij en ik niet. Maar lees gewoon eens de comments op de Telegraaf en op Geenstijl. Daar staan echt heel veel oproepen voor geweld tussen tegenwoordig. Vaak nog niet eens meer verkapt. Letterlijk wordt daar gezegd, de overheid laat ons in de steek, het wordt tijd het heft in eigen hand te nemen, als we niks doen zijn wij de sjaak, het is genoeg geweest, etc etc.
Het zijn voornamelijk pubers die stoer willen doen, hooguit wat opgefokte provincialen.

Ik zie de Facebook-generatie niet snel de wapens oppakken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:07:54 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158885892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Cattivo het volgende:

[..]

georganiseerde misdaad moeten die 1000 elkaar kennen?
Via wat social media netwerken kom je al een heel eind om dit soort dingen te organiseren.

quote:
Het zit gewoon in het aart van het beestje. En vooral als ze in groepen zijn.
Waarom gebeurt dit dan niet iedere dag?
pi_158885913
quote:

heerlijk naïef.
Ook al zo'n dom verhaal in de kranten. Als je praat over een dader groep van 2 tot 20 mannen die samenwerken is gewoon overduidelijk dat er "een georganiseerde daderstructuur" is. Hetzelfde geldt dus bij elke groep criminelen die samenwerken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:09:46 #71
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158885968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Igen het volgende:
Het idee van vluchtelingenopvang is nooit geweest dat bij een oorlogssituatie de hele burgerbevolking van een land naar elders verhuist/wordt verhuisd.
Oorspronkelijk niet.

Maar sinds men heeft ontdekt dat er goud geld mee te verdienen valt, liggen de zaken anders.

Asiel is big business. De rekening volgt later, uiteraard, in de vorm van hoge belastingen in de toekomst, in combinatie met verschraling of afschaffing van de verzorgingsstaat.

Wie dan leeft, dan zorgt. Voor dit moment gaat het er slechts om zoveel mogelijk geld binnen te harken. Elke asielzoeker levert de handige asiel-ondernemers duizenden euro's per jaar op. Het is gewoon omzet draaien. Hoe meer, hoe beter.
pi_158885982
quote:

[..]

En zoals ik al zei, er hoeft maar een vonk (aanslag) in het kruitvat te slaan, een groepje van 1 promille gaat de straten op, nog 4 promille sluit zich er bij aan, de overheid heeft het niet meer in de hand en dan krijg je een situatie dat mensen die het liefst vrede willen min of meer gedwongen toch partij moeten kiezen. Omdat ze anders allleen staan.
Zo zal het gaan, Ryan. Ik heb natuurlijk gestudeerd op het ontstaan van conflicten en wat er nu in Nederland gebeurt lijkt wel uit een lesboekje te komen. Alle noodzakelijke elementen zijn aanwezig.
Daar zijn overheden nu al als de dood voor. Ze treden niet voor niets buitensporig hard op tegen de betogers in Geldermalsen en als ik het goed zag ging de politie er ook vol in vanmiddag tegen de rechtse demonstranten. Rechtse mensen moeten hun mond houden, anders escaleert het :{
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:10:20 #73
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158885992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Via wat social media netwerken kom je al een heel eind om dit soort dingen te organiseren.

[..]

Wat dacht je van de haatdragende imam's die dit soort ideologie verspreiden? Het idee dat wij maar ongelovige honden zijn, bijvoorbeeld. Daar mag je dit soort dingen bij flikken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158886009
Nu op Nieuwsuur.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:11:29 #75
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien moeten de mensen toch maar weer die oude docuserie over WO2 gaan zien. The World at War. Staat op youtube.
Want... toen hadden we ook een miljoenenmigratie? Of niet.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:12:32 #76
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886065
quote:
Terwijl het normale uitingen waren van een andere cultuur. Jammer dat daar zo weinig begrip voor is. De mensen moeten zichzelf toch kunnen zijn?
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:12:39 #77
pi_158886073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ná de oorlog wel. Vergeet ook niet dat Nederland zelf emigratie aanmoedigde..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:13:19 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158886097
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat dacht je van de haatdragende imam's die dit soort ideologie verspreiden? Het idee dat wij maar ongelovige honden zijn, bijvoorbeeld. Daar mag je dit soort dingen bij flikken.
Maar dan moet het nog steeds georganiseerd worden om het op die manier te doen.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:13:48 #79
pi_158886112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar dan moet het nog steeds georganiseerd worden om het op die manier te doen.
Ah zo, dat klopt.. en daar is social media prima geschikt voor inderdaad.
pi_158886127
quote:

[..]

Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:14:49 #81
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158886152
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan.
Die gewelddadigheden zijn al heel lang structureel, alleen de Nederlanders bijten amper van zich af. Zodra dat gebeurt, hebben we een burgeroorlog. De natte droom van de ondemocratische EU die daarna nog meer macht naar zich toe zal trekken. Staten vernietigen, saamhorigheid is in Nederland al heel lang verdwenen, en gedwee belasting betalen.
censuur :O
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:15:03 #82
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Als simpele leefregels geleerd moeten worden - blijf met je klauwen van andermans spullen en lijf af, behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden- dan heb je al met de verkeerde mensen te maken.
LOL.

Het is algemeen bekend dat wij jij hier boven schrijft, ook wel de Gulden Regel genoemd, door moslims wordt veracht en verworpen.

Acceptatie van de islam impliceert opheffing van de Gulden Regel. Mooier kan ik het niet maken.
pi_158886167
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Om weer eens helder te krijgen wat geweld inhoudt.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:16:45 #84
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158886212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat dat vooralsnog "internethelden" zijn vooral. Ik weet wel dat als mensen denken het recht in eigen handen menen te moeten nemen het aantal onschuldige slachtoffers niet te overzien zal zijn... Ik denk wel dat politiek zich dient her uit te vinden aangaande dit dossier. Het kan eenvoudigweg niet bestaan dat je aan 1 kant alleen Wilders hebt en aan de andere kant alle andere partijen en dat die partijen als slaapwandelaars ronddolen.
Ik voorzie de eerste 'echte' gewelddadigheden eerder in Duitsland dan hier. Als er daar een aanslag wordt gepleegd, kun je er donder op zeggen dat er moskeeën en AZC's in de fik gaan.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:16:51 #85
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886216
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ná de oorlog wel. Vergeet ook niet dat Nederland zelf emigratie aanmoedigde..
Geen miljoenen. En mensen die migreerde moesten uiteraard zelf wel de eigen broek ophouden. Dat laatste is afschaft. Het gros van de migranten werkt niet, heeft niet gewerkt, en zal ook niet gaan werken. Ze vormen slechts een molensteen rondom de nek van de beschaving.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:17:03 #86
pi_158886226
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om weer eens helder te krijgen wat geweld inhoudt.
En rücksichtslos alles en iedereen wat ook maar op (vul maar in) lijkt koud te maken/het leven zuur te maken. Nuance is weg.

Dan krijg je dus de situatie dat Ahmed de buurman die beter Nederlands spreekt dan een gemiddelde tokkie klappen krijgt omdat 'ie ''buitenlands'' is.

Ik word er naar van.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:17:59 #87
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886262
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word er naar van.
En daar schrik ik me dan weer een hoedje van.
pi_158886267
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158886325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

LOL.

Het is algemeen bekend dat wij jij hier boven schrijft, ook wel de Gulden Regel genoemd, door moslims wordt veracht en verworpen.

Acceptatie van de islam impliceert opheffing van de Gulden Regel. Mooier kan ik het niet maken.
Túúrlijk joh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158886333
Elke dag dus volop incidenten met de kanspareltjes in Keulen, aldus de beste man in Nieuwsuur.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:19:37 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158886338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Welja, een burgeroorlog. We hebben hier toch niets te verliezen. Behalve dan een geweldig welvarend en overwegend veilig bestaan.
Omdat jij en ik verstandige mensen zijn met een goede algemene ontwikkeling.

Er lopen echter meer dan genoeg simpele zielen in Nederland die maar wat graag willen rellen. Zet alle Ajax- en Feyenoord en ADO-hooligans bij elkaar en je hebt al een aardig legertje.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:20:40 #92
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158886393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef moby_jones het volgende:

[..]

Túúrlijk joh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ja, de bekende koek.

Maar die geldt alleen voor moslims onderling. Niet voor ongelovige honden.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:21:18 #93
pi_158886416
quote:
Ja, jij en ik (en ik hoop velen) denken zo maar zoals LXIV al mooi verwoordde is dat in sommige gevallen niet goed genoeg.

Er zijn namelijk ook groepen mensen die (denken) overlast (te) hebben van dit soort mensen. En geloof me, er zijn een he-le-boel domme mensen in Nederland.

En een groep boze mensen dom noemen is leuk, maar als diezelfde groep mensen voor eigen rechter gaat spelen heb je wel een probleem.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:21:28 #94
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158886426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef empa1010 het volgende:
Elke dag dus volop incidenten met de kanspareltjes in Keulen, aldus de beste man in Nieuwsuur.
Plus een politieapparaat dat uit lafheid en onderbemanning niks doet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158886428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat er over 10 tot 15 jaar serieuze problemen in Nederland zijn. Dan is de samenleving zo gepolariseerd dat er structureel wederzijdse gewelddadigheden tussen moslims en Nederlanders gaan ontstaan. Ook voor de goedwillende mensen, die het liefst gewoon vrede willen, wordt het dan heel moeilijk hier geen partij in te kiezen. Ik heb zelf in Bosnië gezien hoe dat gebeurde. Op een zeker moment moet je partij kiezen (of de partij kiest jou), anders ben je totaal hulpeloos.
Dat is het scenario dat ik verwacht. Ik ben er echt van overtuigd dat dit in Nederland gaat gebeuren. Het zou me verbazen als dit niet zo was. De hele trend van de afgelopen 20 jaar beweegt die richting uit.
Ik wil hierbij niet eens 'de schuld' voor bij de moslims leggen. Het probleem is gewoon dat twee totaal tegenstrijdige culturen/systemen/religies op een klein stukje aarde tegen wil en dank tegen elkaar worden gezet. Dan krijg je zoiets, dat is altijd nog gebeurd. Dat hadden ze wel moeten kunnen voorzien.
We bewegen m.i. de verkeerde kant op. Al weet ik het zo net nog niet met de toekomst.

De toekomst is gewoon niet te voorspellen. Als je het geschiedkundig bekijkt zie je dat ontwikkelingen zich razendsnel kunnen ontwikkelen. De nazi's werden uitgelachen in de jaren '20, na de crisis en dankzij het charisma van Hitler waren ze tien jaar later groot genoeg om de macht over te nemen. De communisten stelden begin 1900 ook niets voor en kwamen met Duits geld aan de macht.

Dichter bij onze tijd, de opkomst van Syriza kwam in een vrij korte tijd. Dat had 10 jaar geleden ook niemand verwacht. Het lijkt er m.i. wel weer op dat we een turbulentere Europese tijd tegemoet gaan.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:22:15 #96
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_158886462
quote:
De mensen die dat roepen zijn het hoogst waarschijnlijk met je eens. En zijn bang dat allemaal te verliezen als er niets gedaan wordt.
zonnig Brasil
pi_158886526
quote:
Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.

De locatie is níét in West-Europa.

En ik zit er niet op te wachten dat dit verandert.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 22:24:59 ]
pi_158886532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, ja, de bekende koek.

Maar die geldt alleen voor moslims onderling. Niet voor ongelovige honden.
Túúúúrlijk joh
Iedereen weet toch dat dat de echte betekenis is van "Seek for mankind that of which you are desirous for yourself, that you may be a believer." :')
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 22:24:37 #99
pi_158886556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik wil je even het volgende te bedenken geven. De stad waar ik nu woon heeft een half miljoen inwoners. 's Avonds gaan talloze mensen een stukje joggen over het pad langs de rivier. In het pikkedonker, onder de spoorbrug door, etc. En ik zou ook niet weten dat er ook maar één woonwijk is waar je 's avonds beter niet kan komen.

De locatie is níét in West-Europa.
Er zijn talloze plekken in West-Europa waar dat niet kan _O-
pi_158886562
Nieuwsuur: Nou hopeloos dus in Dld, ze hebben niet eens een migratiewetgeving. En ja vrouwen moeten zich maar aanpassen en dat noemen ze preventie. Op dat plein elk half uur een misdaad. Ook los van oudjaar. En dan is het al veel verbeterd............
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')