Dat op oudjoorsavond met je iphone staat te filmen dat je vriendin die hand op haar bil van die meneer naast haar best wel lekker vindt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat mensen zich schamen om het te publiceren..
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat op oudjoorsavond met je iphone staat te filmen dat je vriendin die hand op haar bil van die meneer naast haar best wel lekker vindt?
De mobieltjes die iets hebben gefilmd, zijn gelijk gestolen door die azielzoekersquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo. Er waren honderdduizenden Duitsers in die steden. Die hebben gewoon youtube toch? Of zit iedereen in het complot??
alle telefoons zijn gestolenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef riazop het volgende:
Op Duitse socmed is steeds meer woede over het uitblijven van filmpjes.
Honderden gevallen, maar politie heeft niets gezien, de webcam niet, en de duizenden telefooncameraatjes ook al niet???
Duitsland zit op het dossier van immigratie/integratie in vergelijking met Nederland wat betreft politieke discours zo ongeveer op het pre-Fortuyn tijdperk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met name maatregelen die gericht zijn op het verdrijven van dergelijke sujetten van het grondgebied: intrekken paspoort, gedwongen terugkeer etc.
Bij mij om me heen stond iedereen die geen vuurwerk afstak lekker te filmen om 24h. Maar misschien kunnen ze dat soort telefoons in Duitsland niet betalen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:40 schreef Perrin het volgende:
En het meeste gedoe was best laat in de nacht.
In Duitsland zijn Fortuyn-achtigen vaak wat doortastender.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Duitsland zit op het dossier van immigratie/integratie in vergelijking met Nederland wat betreft politieke discours zo ongeveer op het pre-Fortuyn tijdperk.
Politieke correctheid is vrij nadrukkelijk aanwezig als het gaat over minderheden/immigranten.
Betreft overigens met name Noord-West Duitsland waar je op doelt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Duitsland zit op het dossier van immigratie/integratie in vergelijking met Nederland wat betreft politieke discours zo ongeveer op het pre-Fortuyn tijdperk.
Politieke correctheid is vrij nadrukkelijk aanwezig als het gaat over minderheden/immigranten.
Zo'n oorlog krijgen we in ieder geval niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga deze nog even kijken, jongens. Uit de serie The world at war.
Prettige avond, tot later.
Britse zwarthemden, dus geen mooie blonde Duitse meisjes : 3quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was dat de Nazi-shemale afdeling? Wat een gedrochten.....
We zullen het einde van je film niet verklappen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Het liep meer rond 4 uur uit de hand begreep ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Bij mij om me heen stond iedereen die geen vuurwerk afstak lekker te filmen om 24h. Maar misschien kunnen ze dat soort telefoons in Duitsland niet betalen?
Dit vond ik een van de mindere afleveringen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
er waren 94 klachten over aanrandingen en 3 berovingen van mobiele telefoonsquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De mobieltjes die iets hebben gefilmd, zijn gelijk gestolen door die azielzoekers
Misschien is het allemaal niet gebeurd en moet je daar een topic over openen in BNW.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Bij mij om me heen stond iedereen die geen vuurwerk afstak lekker te filmen om 24h. Maar misschien kunnen ze dat soort telefoons in Duitsland niet betalen?
Ah....toen waren de geheugenkaartjes vol in heel Duitsland?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het liep meer rond 4 uur uit de hand begreep ik.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ah....toen waren de geheugenkaartjes vol in heel Duitsland?
Het is een complot van blonde meisjes door in groepsverband valselijk aangifte te doen tegen vredelievende Arabieren?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:43 schreef riazop het volgende:
[..]
er waren 94 klachten over aanrandingen en 3 berovingen van mobiele telefoons
Zie ook Specu's post. Ik hoop dat er nog wat beeldmateriaal opduikt om de daders in de kraag te vatten, iig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ah....toen waren de geheugenkaartjes vol in heel Duitsland?
Camel toe avant la lettrequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Britse zwarthemden, dus geen mooie blonde Duitse meisjes : 3
[ afbeelding ]
Het enige meisje dat voor de Duitse tv is geweest met een klacht was een Turkse met donker haarquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een complot van blonde meisjes ...
Gesponsord door Israel en uitgevoerd door de CIA uiteraard.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een complot van blonde meisjes door in groepsverband valselijk aangifte te doen tegen vredelievende Arabieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |