Pegida heeft een bepaalde reputatie natuurlijk.. lijkt me ook niet echt een organisatie die bekwame bestuursleden naar voren kan schuiven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'?
Het grote plaatje is i.i.g. overal hetzelfde. Zelfs in Dresden, waar Pegida zo 'sterk' is, haalde de Pegida-kandidaat ook maar 10% bij de recente burgemeesterverkiezingen.
Ok, en dan? Voor de positie van Merkel en voor de aanpak van het vluchtelingenprobleem is het echt totaal niet interessant of er hier en daar een deelgemeente is waar...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had het over deelgemeenten in het Ruhrgebied. Dortmund, Essen e.d.
Je verstand staat er bij stil eigenlijk.........quote:
Dit is absoluut geen geldkwestiequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Hexagon het volgende:
Alleen zo jammer dat je de "benoemers" nooit hoort als het gaat om de budgetten van veiligheidsdensten.
Niet alleen daarquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je verstand staat er bij stil eigenlijk.........
NWS / Zelfbenoemde 'Sharia-politie' patrouilleert in Wuppertalquote:
Omdat er geld richting windmolens, subsidies voor kunst & cultuur, religie en al het ander behalve leger, politie en veiligheidsdiensten moet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker wel, hoe denk je anders dat het komt dat de politie daar onderbemand is?
Haha. Wat een knullies.quote:
Dus is het een geldkwestie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Proximo het volgende:
[..]
Omdat er geld richting windmolens, subsidies voor kunst & cultuur, religie en al het ander behalve leger, politie en veiligheidsdiensten moet.
O, dan is die sharia politie dus wel okee? Heb je die filmpjes gezien joh?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker wel, hoe denk je anders dat het komt dat de politie daar onderbemand is?
Triest eigenlijk, maar klopt wel. Geld is er wel, alleen niet daarvoor blijkbaar.quote:
Verkochtquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, dan is die sharia politie dus wel okee? Heb je die filmpjes gezien joh?
Ik hang wel ongeveer hetzelfde gedachtegoed aan als D66, maar hier draait mijn maag toch bij om hoor. Waar is dat idee van seculariteit gebleven bij D66?
Ze zuigen het hele sociale vangnet leeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Perrin het volgende:
Wat denk je dat huisvesting en levensonderhoud voor al die asielzoekers kost?
Nee, het feit dat die shariapolitie daar blijkbaar ongestoord zijn gang kan gaan is omdat ze blijkbaar niet erg gehinderd lijken te zijn door de echte politie wegens onderbemanning.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, dan is die sharia politie dus wel okee? Heb je die filmpjes gezien joh?
Ik hang wel ongeveer hetzelfde gedachtegoed aan als D66, maar hier draait mijn maag toch bij om hoor. Waar is dat idee van seculariteit gebleven bij D66?
Rond de 25k p.p. per jaar toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Perrin het volgende:
Wat denk je dat huisvesting en levensonderhoud voor al die asielzoekers kost?
Voor elke 3 á 4 asielzoekers had je een agent kunnen betalen.quote:
Als er al politie te weinig is dan wordt deze ook nog eens sterk verkeerd ingezet en het feit dat de laatste jaren de boetes en de administratieve ''kosten'' steevast worden verhoogd vind ik daarin een sterk verkeerd signaal. Geen enkele burger kiest daarvoor: dat is voor de politiek, door de politiek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het feit dat die shariapolitie daar blijkbaar ongestoord zijn gang kan gaan is omdat ze blijkbaar niet erg gehinderd lijken te zijn door de echte politie wegens onderbemanning.
Die had ook nog belasting betaaldquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor elke 3 á 4 asielzoekers had je een agent kunnen betalen.
Of zonder die 1.000 in Keulen had je blijkbaar geen enkele agent meer nodig gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor elke 3 á 4 asielzoekers had je een agent kunnen betalen.
Ik weet niet hoe het in Duitsland zit. Maar ik kan me in Nederland een kabinet heugen dat hypothekensubsidie in stand houden meer prioriteit vond hebben dan het leger, het OM, de politie en de AIVD.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, maar klopt wel. Geld is er wel, alleen niet daarvoor blijkbaar.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ermee-wegkomen.dhtmlquote:"Ik word verdrietig van dat soort dingen. Toen ik hierheen kwam dacht ik hier respect zou krijgen, maar moslims krijgen dat meer dan ik."
Precies..quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Duitsland zit. Maar ik kan me in Nederland een kabinet heugen dat hypothekensubsidie in stand houden meer prioriteit vond hebben dan het leger, het OM, de politie en de AIVD.
Men kan makkelijk "hard aanpakken" roepen maar maak dat dan ook mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |