En beraamd in een Bilderberg kamerquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gesponsord door Israel en uitgevoerd door de CIA uiteraard.
Ah dat mag niet missen inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En beraamd in een Bilderberg kamer
Laten we het proces nu niet verstoren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dat mag niet missen inderdaad.
Terwijl de onschuldige architecten en tandartsen worden beschuldigd.
Ik denk dat die zogenaamde 'vluchtelingen' op dat station in werkelijkheid blonde Duitsers waren met geverfd haar. Die hebben toen moslima's verkracht om de vluchtelingen in een kwaad daglicht te stellen. Ingenieurs, psychologen en raketgeleerden doen dat soort dingen immers niet. Heb jij ooit gehoord van een groepsverkrachting door hoogopgeleidde ingenieurs? Ik niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Het enige meisje dat voor de Duitse tv is geweest met een klacht was een Turkse met donker haar
Maar het is zo vermakelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten we het proces nu niet verstoren.
Klopt, inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betreft overigens met name Noord-West Duitsland waar je op doelt.
Het Zuiden en Oosten is aardig wat stelliger.
Er is nog niemand aangehouden of gefilmd, maar jij weet dat het "vluchtelingen" waren?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat die zogenaamde 'vluchtelingen' op dat station....
Lees het topic door voor je reageert, zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Er is nog niemand aangehouden of gefilmd, maar jij weet dat het "vluchtelingen" waren?
Van de Grote Blonde Engel gehoord?
Dat werd zelfs al op het NOS journaal van 20:00 verteld. Kijk maar terug, die Duitse politieagent.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Er is nog niemand aangehouden of gefilmd, maar jij weet dat het "vluchtelingen" waren?
Van de Grote Blonde Engel gehoord?
Met als mooiste hoogtepunt natuurlijk Beieren die de grenzen binnen Duitsland op slot wilde doen als Merkel niet ophield met roepen in de media.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad.
Even kort door de bocht; Pegida en de CSU die wat begint op te schuiven.
Ik weet het al:quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef qwerty_x het volgende:
We moeten de Iluminati er nog in moffelen.
Ik weet alleen niet hoe.
Die is omgekocht door de Illuminati.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat werd zelfs al op het NOS journaal van 20:00 verteld. Kijk maar terug, die Duitse politieagent.
Ze zuigen heel Europa leeg en destabiliseren de boel. De politie kan het nu al niet meer bijbenen en het Duitse leger is niet veel soeps meer. En op de as van het avondland bouwen ze het kalifaat, zoals opgedragen door de Imams die hen hierheen gestuurd hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze zuigen het hele sociale vangnet leeg.
Die willen het Europese volk door de vermenging met etnische volkeren vernietigen om zo 1 volk te creëren dat ze haar wil op kan leggen en waar ze de macht over heeft. Vraag maar aan Lichtkogel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:50 schreef qwerty_x het volgende:
We moeten de Iluminati er nog in moffelen.
Ik weet alleen niet hoe.
Meh.. Putin die overschat je toch wel hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze zuigen heel Europa leeg en destabiliseren de boel. De politie kan het nu al niet meer bijbenen en het Duitse leger is niet veel soeps meer. En op de as van het avondland bouwen ze het kalifaat, zoals opgedragen door de Imams die hen hierheen gestuurd hebben.
Althans dat is het plan van dat schorem. Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin zich er mee gaat bemoeien of (rechts) nationalisme weer de macht grijpt (en dan niet een 'softie' als Wilders), maar daar moet je ook niet blij mee zijn.
Dat kalifaat zal ze denk ik niet lukken. Maar dat er heel veel onrust en ontwrichting zal volgen is zo goed als zeker. Dat valt ook niet meer te keren. Al open je bij wijze van spreken 100 topics op FOK!. Het beste wat je als individu nu kunt doen is jezelf en je gezin goed voorbereiden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze zuigen heel Europa leeg en destabiliseren de boel. De politie kan het nu al niet meer bijbenen en het Duitse leger is niet veel soeps meer. En op de as van het avondland bouwen ze het kalifaat, zoals opgedragen door de Imams die hen hierheen gestuurd hebben.
Althans dat is het plan van dat schorem. Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin zich er mee gaat bemoeien of (rechts) nationalisme weer de macht grijpt (en dan niet een 'softie' als Wilders), maar daar moet je ook niet blij mee zijn.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Totdat de grote schrik van de radicale islamieten Vladimir Putin
Als Putin als buren Neo-Nazi's denkt te krijgen stuurt hij tanks en rebellen. Als het radicale islamieten zijn gaat hij op standje vernietigingsoorlog. Als hij met hetzelfde geweld Oekraine had aangevallen als Syrie/Tsjetjenie dan had hij binnen 48 uur in een uitgefikt Kiev gestaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meh.. Putin die overschat je toch wel hoor.
En hoe dan wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kalifaat zal ze denk ik niet lukken. Maar dat er heel veel onrust en ontwrichting zal volgen is zo goed als zeker. Dat valt ook niet meer te keren. Al open je bij wijze van spreken 100 topics op FOK!. Het beste wat je als individu nu kunt doen is jezelf en je gezin goed voorbereiden.
Illuminatie = Calergie Koudenhove = EU?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die willen het Europese volk door de vermenging met etnische volkeren vernietigen om zo 1 volk te creëren dat ze haar wil op kan leggen en waar ze de macht over heeft. Vraag maar aan Lichtkogel.
Ach dat is allemaal onzin, maar een soepele wapenwet zou al helpen.quote:
Op de eerste plaats zorgen dat je kapitaal (vermogen) hebt. Dat is snel en flexibel en daarmee kun je onder alle omstandigheden snel reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |