SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 04-01-2016 16:38:19 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat een vieze opgeblazen mannetjequote:
quote:
Echt voor schutquote:Een 26-jarige Rotterdamse is zondag overleden na een schietpartij op Curaçao. De vrouw was zes maanden zwanger. De artsen in het ziekenhuis konden ook haar kindje niet redden, meldde het Openbaar Ministerie op het eiland maandag.
De vrouw was met vakantie op het eiland. Ze zat in een auto met haar partner en vier kleine kinderen, van wie zeker twee van het stel. Het kwam tot een korte, wilde achtervolging met een andere auto waarbij ook schoten werden gelost.
De man en twee kinderen van 4 en 5 liggen gewond in het ziekenhuis en zijn niet aanspreekbaar. Met de twee andere kleine kinderen wordt gesproken, "maar ik weet niet of zij kunnen helpen bij het onderzoek", aldus de zegsman van het OM. Er zijn nog geen verdachten aangehouden en de aanleiding voor de schietpartij is nog onduidelijk.
goede gymchick manquote:Op maandag 4 januari 2016 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze heeft normale armen
[ afbeelding ]
lol echt zo'n fripsel typequote:Op maandag 4 januari 2016 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Cringe hem zo hard![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)dabelen_vervoer.html
Wat is dat voor boerendialect?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Cringe hem zo hard![]()
"Je weet niet met wie je sollt jij!"quote:Op maandag 4 januari 2016 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah het zijn vooral die twee paupers die stoer komen doen, die jongen en meisje. Ik had die gast direct gedropt met een kaakslag als hij op me af kwam wat een homo.
Mjah en die paupervriendin van hem erbijquote:Op maandag 4 januari 2016 18:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Je weet niet met wie je sollt jij!"
"Dus dan heb ik me school niet afgemaakt en dan? En dan?? Eerst mij stompe he stomp me dan"quote:Op maandag 4 januari 2016 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah en die paupervriendin van hem erbijecht zo'n type die op uggs van een jaar oud loopt zo met haar voet naast de zool.
Gevaarlijk gebied begeef je je broederquote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Maar idd dat accent, klinkt als volk uit Drenthe ofzo.
Meh, tokkies uit Brabant zijn toch echt wat anders dan tokkies uit Friesland.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef seto het volgende:
alles buiten de randstad is toch een pot nat
Behalve Gelderland dat is van de landadel.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Buiten de randstad zijn wel allemaal tokkies.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Cringe hem zo hard![]()
Mjah maar ook beetje stom. Normaal gesproken sturen ze een aanmaning of iets maar als er een prijs op valt dan is het ineens pech gehadquote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef seto het volgende:
die ene mocro trouwens die zijn loten niet kon betalen en nu alsnog geld wil![]()
wat een knuppel
Jammer dat die laatst uitgebrand isquote:
Neh dit klinkt zuidelijker, en nog import-plat ook nog.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Maar idd dat accent, klinkt als volk uit Drenthe ofzo.
nu welquote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef seto het volgende:
wisten jullie dat koalas echt fucking dom zijn en niet eens kunnen bevatten hoe ze bladeren horizontaal moeten eten?
Taal expertise hier hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neh dit klinkt zuidelijker, en nog import-plat ook nog.
Ook wel bekend als zigeuner-plat.
Maak je ook riemen?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben fucking gelukkig, 'k heb alles op een rijtje,
elke avond kan ik lekker ballen met m'n meisje.
M'n carrière gaat perfect;quote:
Breek me de bek niet open. Mooiste is dat ze de verkeerde auto te pakken hadden, eigenaar had de auto uitgeleend. Was een afrekening.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:53 schreef Questular het volgende:
Zwangere Rotterdamse doodgeschoten op Curaçao
Kei gezellig daar!
Durka durka mohammed Jihadquote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Taal expertise hier hoor
Ken je niche glanzend zwart
Die doet t niet meerquote:
Tegenwoordig ook aan de kreeft en garnalen?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
hier bij de appie heb je nu zo'n seafood diepvries vak. Bakje naar keuze scheppen ¤3 voor 300 gram. Vreet me echt scheel aan de garnalen en mosselen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook aan de kreeft en garnalen?
Zeker SARMs!quote:Op maandag 4 januari 2016 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een vieze opgeblazen mannetje
zit zeker aan de anarbolen blerg dan heb je niks bereikt in mijn ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 02:32:53 ]
vluchtelingen = vredequote:BERLIN — German police has described a series of sexual assaults against women in Cologne on New Year's Eve as "a completely new dimension of crime."
Officers received numerous complaints from women who said they had been assaulted around Cologne's main train station next to the western German city's famous cathedral on the night from Thursday to Friday.
Cologne police chief Wolfgang Albers says witnesses described the assaults as coming from a group of up to 1,000 men whose appearance indicated they were of "Arab or North African origin."
Some 60 criminal complaints have so far been filed, including one allegation of rape.
German news agency dpa quoted Albers telling reporters on Monday that it was "an intolerable situation that such crimes are committed in the middle of the city."
Wat is dezequote:What colours are used on signs for fire fighting equipment?
A Black pictogram on a yellow background.
B White pictogram on a green background
Hou op zeg over VCA. Iedere paar jaar worden de normen veranderd en komt er weer zo'n keuringsmeester langs dat je heel de flikkerse benden moet veranderen etcquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef Faeroer het volgende:
Blijkbaar moet ik een VCA cursus doen, anders mag ik een werklocatie niet bezoeken. Iedereen boos 'waarom heb je die keuring niet al dan?'. Echt zo'n rondpompen van geld stichting.
[..]
Wat is deze
Wat een ambtenarijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hou op zeg over VCA. Iedere paar jaar worden de normen veranderd en komt er weer zo'n keuringsmeester langs dat je heel de flikkerse benden moet veranderen etc. Paar jaar terug hebben ze de LMRA (laatste minuut risico analyse) ingevoerd. Je bent verplicht om onderstaand pasje bij je te hebben als je voor een VCA-gecertificeerd bedrijf werkt
_!
[ afbeelding ]
we zijn een gastvrij land we moeten toch die mensen helpen??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:50 schreef seto het volgende:
BERLIN — German police has described a series of sexual assaults against women in Cologne on New Year's Eve as "a completely new dimension of crime."
Officers received numerous complaints from women who said they had been assaulted around Cologne's main train station next to the western German city's famous cathedral on the night from Thursday to Friday.
Cologne police chief Wolfgang Albers says witnesses described the assaults as coming from a group of up to 1,000 men whose appearance indicated they were of "Arab or North African origin."
Some 60 criminal complaints have so far been filed, including one allegation of rape.
German news agency dpa quoted Albers telling reporters on Monday that it was "an intolerable situation that such crimes are committed in the middle of the city."
Wij moesten een helm dragen op een open veld van 30 hectare. Want de wieken van die windmolen 300 meter verderop zouden wel eens af kunnen breken ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat een ambtenarijIk moet ook nog zo'n pauper helm dragen terwijl ik niet eens in de buurt kom van machines.
ja maar stel nou dat dat wel gebeurt?? en jij krijgt dat ding op je KOP??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Wij moesten een helm dragen op een open veld van 30 hectare. Want de wieken van die windmolen 300 meter verderop zouden wel eens af kunnen breken ofzo
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Wij moesten een helm dragen op een open veld van 30 hectare. Want de wieken van die windmolen 300 meter verderop zouden wel eens af kunnen breken ofzo
nee dan moet je baassie alles betalen want het is onder werkestijdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef seto het volgende:
[..]
ja maar stel nou dat dat wel gebeurt?? en jij krijgt dat ding op je KOP??
meteen rechtszaak aan je broek
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:11 schreef seto het volgende:
liever dat dan van die onveilige situaties
Hey Henk.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Behalve Gelderland dat is van de landadel.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef seto het volgende:
alles buiten de randstad is toch een pot nat
Over bekrompen locals gesprokenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Buiten de randstad zijn wel allemaal tokkies.
Was dat bij die molen waarvan de rem kapoet was?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:24 schreef ZetaOS het volgende:
Ik dacht dat ie oude baas er mee gekapt was na dat ze hem hadden gepest op 4chan, zie ik net nieuwe video`s!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Van snuiven naar spuitenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:21 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)y_slaat_door___.html
ik was alleen maar bezorgd kut. Las gisteren iets over een jonge vrouw gedood op curaçao, die ergens daar in het ziekenhuis werkte enzo.quote:
Lijkt sprekend op zo'n handschoentjeshomo bij mij in de gymquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:21 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)y_slaat_door___.html
ja ik ook d8 dat het clumsie was omdat er stond zwangere vrouw en clumsie is natuurlijk onwijs dikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik was alleen maar bezorgd kut. Las gisteren iets over een jonge vrouw gedood op curaçao, die ergens daar in het ziekenhuis werkte enzo.
haha is dat echt zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ik ook d8 dat het clumsie was omdat er stond zwangere vrouw en clumsie is natuurlijk onwijs dik
Was wel een Rotterdamse. Maar nee, alive and well.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik was alleen maar bezorgd kut. Las gisteren iets over een jonge vrouw gedood op curaçao, die ergens daar in het ziekenhuis werkte enzo.
Wees blij dat je nog schooltje doet man, later komt het echte leven met werk enzo en vangt mama je niet op als je niet gaat. Dan ga je richting kartonnen doos omdat je de huur of hypotheek niet kan betalen, snap je. Geen gains meer dan. Goed luisteren naar de docent ja tog, latersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey t is hier kaolo saai in de les man geef me shootoe pof pof weissman
anders is er nog altijd Mutti Merkelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:03 schreef seto het volgende:
als je ma je niet eens op wil vangen heb je wel een harteloze ma
wat een kbullshit man en dan een halve ton studieschuld opbouwen beter gwn gaan werken toch dan heb je geldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog schooltje doet man, later komt het echte leven met werk enzo en vangt mama je niet op als je niet gaat. Dan ga je richting kartonnen doos omdat je de huur of hypotheek niet kan betalen, snap je. Geen gains meer dan. Goed luisteren naar de docent ja tog, laters
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:01 schreef Questular het volgende:
en dan de 1e gym sessie neerzetten van het jaar
Deze is nog harder vriendje.quote:
bij die drop gekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze is nog harder vriendje.
https://soundcloud.com/nghtmre/street-vip
Betaald of onbetaald?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
amai die tweedequote:
was laatst op underground rave in berlijn daar draaiden ze deze, hele tent ging wausquote:
Dit. Hoe down denken ze wel niet dat iedereen is?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hou op zeg over VCA. Iedere paar jaar worden de normen veranderd en komt er weer zo'n keuringsmeester langs dat je heel de flikkerse benden moet veranderen etc. Paar jaar terug hebben ze de LMRA (laatste minuut risico analyse) ingevoerd. Je bent verplicht om onderstaand pasje bij je te hebben als je voor een VCA-gecertificeerd bedrijf werkt
_!
[ afbeelding ]
dit moet je nooit onderschatten vriendjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit. Hoe down denken ze wel niet dat iedereen is?
Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Denk dat Deuce bereid is om meer te doen dan alleen datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
lief dagboek,quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebouwe snoepert, dus je wilt een Faeroertje pullen he
Ben benieuwd wat er in staatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Crip is wel loyal denk ik. Alleen jammer dat ze die tajine geheimen niet prijsgeeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
Loyal waar aan, ik heb niets met Deuce. Gymbuddies.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Crip is wel loyal denk ik. Alleen jammer dat ze die tajine geheimen niet prijsgeeft.
he sander ga je ook alle farben in patronaatjequote:
Morgen gaan we je kontje lekker aanpakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Loyal waar aan, ik heb niets met Deuce. Gymbuddies.
Dit gaf mij hersenvliesontsteking.quote:
liever die missnlk hmmmquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Dima,
Kan SEMTEX uit US jou niet een keer een handje helpen in haar kerstpakje?![]()
![]()
en dan de hele dag naar kakka stinken cker hahahaquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:55 schreef seto het volgende:
[..]
hoe hard zou hij die koelie in zijn kont genakt hebben
kan je hier aub nog meer over vertellenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Nou, ik begin dus vroeg met werken, wat betekent dat ik vroeg op moet staan. Het is nu dus iets over half zes en voelt nog als midden in de nacht. Snap je?
kan je geen wajong uit nl krijgen en daar leven als een koningquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Nou, ik begin dus vroeg met werken, wat betekent dat ik vroeg op moet staan. Het is nu dus iets over half zes en voelt nog als midden in de nacht. Snap je?
moet je eerder gaan slapen clumsiequote:Op woensdag 6 januari 2016 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Zelfmedicatie, ff een upper uit de medicijnkast halen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:24 schreef Faeroer het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, moe zijn en werken in een hospitaal? Gaat iedere patiënt dan niet gewoon dood enzo?
dan laten ze die patienten gwn in hun stront liggenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:24 schreef Faeroer het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, moe zijn en werken in een hospitaal? Gaat iedere patiënt dan niet gewoon dood enzo?
Zal ook best vaak gebeuren. Even snel die druks pakken voordat je verder gaat met het openkrikken van de borstkas en aan de verkeerde hartklep gaat sleutelen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Zelfmedicatie, ff een upper uit de medicijnkast halen.
Nee, dat heet goed zijn in je werk en kunnen focussen wanneer het nodig is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:24 schreef Faeroer het volgende:
alsof chirurg zijn moeilijk isquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zal ook best vaak gebeuren. Even snel die druks pakken voordat je verder gaat met het openkrikken van de borstkas en aan de verkeerde hartklep gaat sleutelen.
Precies. Met MBO voertuigtechniek kom je een heel eind.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:34 schreef seto het volgende:
[..]
alsof chirurg zijn moeilijk is
je bent gewoon een soort monteur maar dan voor mensen
Ik ga misschien deze doen, kan ik dan in hetzelfde ziekenhuis als c_c werken en ook huis met zwembad krijgen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies. Met MBO voertuigtechniek kom je een heel eind.
paar jaar na operatie kan blijken dat er ergens in je lichaam nog een scalpel, schaar oid rondzwerft..quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:24 schreef Faeroer het volgende:
ja installatie en onderhoud medische apparatuur wss niet specifiek nieuwe bloedpompers installerenquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga misschien deze doen, kan ik dan in hetzelfde ziekenhuis als c_c werken en ook huis met zwembad krijgen?
Hey Dimaquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze merkte wel op dat ik in de inleiding veek enters gebruikte
ja apartquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Dima
Hier op fok
Doe je dat ook
Altijd
Is dit je normale schrijfstijl dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanochtend stagebezoek gehad
Docent was blij met mn onderzoeksverslag, echt een miniscriptie is et geworden ~ 30 blz
En social contact ging ook beter ofzo, iets minder gesloten houding en wat meer gepraat met collegas
Plus regelafstand 1.5quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is dit je normale schrijfstijl dan?
En toen heb je haar uit elkaar getrokken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanochtend stagebezoek gehad
Docent was blij met mn onderzoeksverslag, echt een miniscriptie is et geworden ~ 30 blz
En social contact ging ook beter ofzo, iets minder gesloten houding en wat meer gepraat met collegas
Zoiets, ja.quote:
Hij zit toch op de uni? Die hebben veelal gewoon keiharde regels waar je je aan moet houden. Op EUR en LUT wel iig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Elk normaal mens snapt zelf wel hoe je een tekst netjes opmaakt. Daar hoef je geen regeltjes voor te maken.
Bedroevend dat je dan niet weet hoe en wanneer je enters moet gebruiken, dat dubbele spaties niet horen en dat je collega's schrijft en niet collegas, dat je een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt, etc., etc.quote:
Ik heb mijn zin hierboven aangepast.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bedroevend dat je dan niet weet hoe en wanneer je enters moet gebruiken, dat dubbele spaties niet horen en dat je collega's schrijft en niet collegas, dat je een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt, etc., etc.
Ja, ja; rustig maar.quote:
https://www.scribbr.com/proofreading-editing/thesis/quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bedroevend dat je dan niet weet hoe en wanneer je enters moet gebruiken, dat dubbele spaties niet horen en dat je collega's schrijft en niet collegas, dat je een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt, etc., etc.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.scribbr.com/proofreading-editing/thesis/
Welkom in 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Klokov het volgende:
Haha wat kansloos Faeroer, je laat je scriptie toch niet editen.Je vergeet de punt in de spoiler, bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Geen idee, die zijn van na mijn tijd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:46 schreef Klokov het volgende:
Moet er ook een punt achter een smiley? #DurfTeVragen.
Schrijven en editen is heel iets anders. Kan je verzekeren dat er genoeg studenten zijn die hun eigen fouten niet meer kunnen vinden, zonder de hulp van anderen (waaronder je scriptiebegeleider ook valt en iedereen gebruikt voor advies).quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat een kneus ben je als je zelf niet een scriptie in fatsoenlijk ABN/ABE kunt schrijven.
In jouw geval kan dat ook, aangezien jij wel MSc. niveau hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Klokov het volgende:
Ik ga mijn scriptie niet laten editen. Lees hem zelf nog wel een keer aandachtig door.
Dima praat in ieder geval Nederlands en doet hbo. Er zijn ook genoeg Turken die stelen om te overleven en niet verder komen dan "hey meizje" en "wollah".quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.mrc-cbu.cam.ac.uk/people/matt.davis/cmabridge/quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In jouw geval kan dat ook, aangezien jij wel MSc. niveau hebt.
Daar heb je gelijk in. Dima is inderdaad eigenlijk best goed bezig. Ik zal niet zo negatief meer doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dima praat in ieder geval Nederlands en doet hbo. Er zijn ook genoeg Turken die stelen om te overleven en niet verder komen dan "hey meizje" en "wollah".
Moeilijk, he? Inhoudelijke posts.quote:
Jij hebt mijn advies in een R&P topic gelezen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:04 schreef Questular het volgende:
Cor komt hier wel even de boel op scherp zetten.
ik zeg tog ging om de inleidingquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is dit je normale schrijfstijl dan?
Niet onverstandig om er iemand naar te laten lezen die door een andere bril kijkt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Klokov het volgende:
Ik ga mijn scriptie niet laten editen. Lees hem zelf nog wel een keer aandachtig door.
Heb er nooit echt naar gekeken idd, behalve een sporadisch topic wat ik in AT zie staan. Zo even bekijkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:29 schreef Questular het volgende:
R&P is een verzamelplek voor depressieve mensen en fantasten. Je moet voor de lol eens dat topic over versiertips lezen... dr zitten er een paar bij die echt denken dat mensen hun fantasie verhalen geloven. Tip lees eens wat de user "Uitstraling" allemaal neer zet....
Die telt niet mee, qua spelling en lay-out?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zeg togch: ging om de inleiding.
doe ff linkje dan questquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:29 schreef Questular het volgende:
R&P is een verzamelplek voor depressieve mensen en fantasten. Je moet voor de lol eens dat topic over versiertips lezen... dr zitten er een paar bij die echt denken dat mensen hun fantasie verhalen geloven. Tip lees eens wat de user "Uitstraling" allemaal neer zet....
hahahh ik ga hier zekers gebruik van maken !quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.scribbr.com/proofreading-editing/thesis/
Welkom in 2016
Dat is waar. Ik laat mijn scriptie meestal wel door een paar personen lezen die geen verstand hebben van waar ik over schrijf. Daardoor weet je zeker dat je gedachtegang een beetje volgbaar is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet onverstandig om er iemand naar te laten lezen die door een andere bril kijkt.
Teruglezen sowieso vanaf papier.
Dima, vriend. Je mag mij ook betalen voor het editen van je scriptie (mits deze in het Engels is). Inhoudelijk heb ik waarschijnlijk ook nog wel wat feedbackquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahh ik ga hier zekers gebruik van maken !
scriptie ga ik gewoon in het nederlands schrijven, beetje moeilijk lopen doen in het engelsquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, vriend. Je mag mij ook betalen voor het editen van je scriptie (mits deze in het Engels is). Inhoudelijk heb ik waarschijnlijk ook nog wel wat feedback
criteria van scriptie van mijn instelling zijn dat er een probleem eigenaar (bedrijf met een praktijkprobleem) moet zijn en je moet dit oplossen aan de hand van de literatuurquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:19 schreef Klokov het volgende:
Engels is makkelijker en bovendien hebben andere mensen dan nog wat aan je onderzoek. Maar goed, dat hangt natuurlijk ook samen met wat je onderzoekt en de kwaliteit van het onderzoek.
Haha, hier heb je wel gelijk in. Master kan eventueel ook, heb wel wat voorbeelden van masterscripties die zeer goed ontvangen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef fathank het volgende:
Klokov je klinkt wel een beetje als een Hotemetoot zo.
'Dan hebben anderen nog wat aan je onderzoek'.
Leuk als je promoveert maar voor een hbo-scriptie een beetje overdreven niet?
Weet je al wat je gaat doen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
criteria van scriptie van mijn instelling zijn dat er een probleem eigenaar (bedrijf met een praktijkprobleem) moet zijn en je moet dit oplossen aan de hand van de literatuur
Je moet bekende concepten, theorie, modellen kunnen toepassen en op basis hiervan een aanbeveling doen ofzo
Haha damn das wel erg. Ook echt zo'n meisje idd als die hond gek wordt houdt ze hem niet meer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Jezus.. werd bijna aangevallen door zo een kankerhond
Ik fietste gewoon voorbij begint zo hond full rage op mij af proberen te rennen maar hij kon gelukkig niet genoeg grip vinden
Zo petite meisje met zo een hond..
Bijna mn arm kwijt, komt wel dichtbij zo
Het meisje of de hond?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Herkenbaar, ik heb ook een tijdje met zo'n meisje gedate. Uiteindelijk toch maar uitgemaakt, want ze was een bijtertje.
anderen laat hem gewoon zien #noanoniempjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
egt stoer om op een forum te zetten dat je een grote penis hebt
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:27 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb een chinese vechthond van ruim 70 kg
als die gaat lopen houd niemand die meer
ik heb deze hond voor mijn eigen bescherming
hier ging mijn sjonnie-alarm af.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
Haha is niet van mij, loop er alleen regelmatig mee. Maar ze heet Daisy en is Amerikaanse Stafford.
Berner sennen x labradorquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:38 schreef seto het volgende:
honden zijn kut man
beetje stront gaan rapen met een plastic zakje
gadverdamme
als ik net zoals jou in de achterhoek zou wonen zou ik mss ook wel zo een beest hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:53 schreef Questular het volgende:
Stel je voor je moet je zolderkamertje af en toe poetsen. Als je een hond neemt moet je ook de ruimte hebben. 99% van de mensen hier heeft dat waarschijnlijk niet.
Beestje is loops. Leuk man, een witte hond met een zwart broekjequote:Op donderdag 7 januari 2016 09:14 schreef Questular het volgende:
Als ik ooit een hond pak dan wordt het een rottweiler, echt geweldige honden. Al denkt mn vriendin dat het een witte herder (Hey Champy) gaat worden.
je kan poetsen wat je wil die honden haren zitten overal en die lucht ruik je altijdquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:53 schreef Questular het volgende:
Stel je voor je moet je zolderkamertje af en toe poetsen. Als je een hond neemt moet je ook de ruimte hebben. 99% van de mensen hier heeft dat waarschijnlijk niet.
Dat je dan je ja en tas in de kofferbak wil gooien maar dan ziet dat die onder de haren zitquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:15 schreef seto het volgende:
of als je in de auto moet zitten bij mensen die hun honden erin laten zitten
3 kattenbakvulling erbij in die 40 m2 om het feest compleet te makenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:11 schreef fathank het volgende:
[..]
je kan poetsen wat je wil die honden haren zitten overal en die lucht ruik je altijd
fucking smerig die geur als je bij mensen binnenloopt die een hond hebben. En dan heb je ook nog van die struisvogels die roepen "bij ons ruik je de hond echt niet hoor".
Zijn wel bazen honden. Zal de volgende keer met uitlaten wel speciaal slippers met sokken en trainingsbroek aan doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:11 schreef fathank het volgende:
[..]
hier ging mijn sjonnie-alarm af.
Amerikaanse Stafford
Naam eindigend op -y
Klopt deze is idd ook uit het asiel. Zou alleen zelf ook wel stafford nemen als ik een hond wil, dus misschien wel klein beetje tokkie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:06 schreef Questular het volgende:
Sap heeft al eerder aangegeven wel eens een hond bij het asiel op de halen om er mee te lopen. Niks tokkie maar een goudeerlijke jongen het hart op de juist plek.
mijn zus heeft ook zo een merk hond luistert goed relaxte hond alleen wel artrose terwijl ze nog niet heel oud isquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt deze is idd ook uit het asiel. Zou alleen zelf ook wel stafford nemen als ik een hond wil, dus misschien wel klein beetje tokkie.
Zijn ook mooie honden sowieso, zien er baas uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn zus heeft ook zo een merk hond luistert goed relaxte hond alleen wel artrose terwijl ze nog niet heel oud is
Dat hebben al die rashonden
Laten we afspreken dat alleen seto dat zinnetje mag gebruiken, en de rest er zelf wat originaliteit uit probeert te persen.quote:
Wat nou? Je komt hier lullen over een schietpartij in de buurt, en waggelt daarna naar een ander topic.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat alleen seto dat zinnetje mag gebruiken, en de rest er zelf wat originaliteit uit probeert te persen.
Valt me tegen van je, dit. Je bent dus écht soft geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:27 schreef seto het volgende:
ik geef deuce hierbij toestemming om dat zinnetje te mogen gebruiken
Was toch laatst hier gepost, van die zwangere. Ze hebben gebeld (quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat nou? Je komt hier lullen over een schietpartij in de buurt, en waggelt daarna naar een ander topic.
Rob's trainingsmuziek ((d)bb).quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Klokov het volgende:
Iemand tips voor workoutmuziek? Rap/hiphop, rock of instrumentaal hebben de voorkeur.
St. Maarten wil je echt niet heenquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Questular het volgende:
Ga je trouwens ook nog eens eiland hoppen? Sint Maarten of Saba ofzo?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat nou? Je komt hier lullen over een schietpartij in de buurt, en waggelt daarna naar een ander topic.
Si, en vanaf hier naar Miami kost ook geen drol. Ergens eind vh jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Questular het volgende:
Ga je trouwens ook nog eens eiland hoppen? Sint Maarten of Saba ofzo?
Ik ook niet, beviel goed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:43 schreef seto het volgende:
ik ben op geen enkele van die eilanden geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |