Meh, tokkies uit Brabant zijn toch echt wat anders dan tokkies uit Friesland.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef seto het volgende:
alles buiten de randstad is toch een pot nat
Behalve Gelderland dat is van de landadel.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Buiten de randstad zijn wel allemaal tokkies.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Cringe hem zo hard![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)dabelen_vervoer.html
Mjah maar ook beetje stom. Normaal gesproken sturen ze een aanmaning of iets maar als er een prijs op valt dan is het ineens pech gehadquote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef seto het volgende:
die ene mocro trouwens die zijn loten niet kon betalen en nu alsnog geld wil![]()
wat een knuppel
Jammer dat die laatst uitgebrand isquote:
Neh dit klinkt zuidelijker, en nog import-plat ook nog.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Maar idd dat accent, klinkt als volk uit Drenthe ofzo.
nu welquote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef seto het volgende:
wisten jullie dat koalas echt fucking dom zijn en niet eens kunnen bevatten hoe ze bladeren horizontaal moeten eten?
Taal expertise hier hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neh dit klinkt zuidelijker, en nog import-plat ook nog.
Ook wel bekend als zigeuner-plat.
Maak je ook riemen?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben fucking gelukkig, 'k heb alles op een rijtje,
elke avond kan ik lekker ballen met m'n meisje.
M'n carrière gaat perfect;quote:
Breek me de bek niet open. Mooiste is dat ze de verkeerde auto te pakken hadden, eigenaar had de auto uitgeleend. Was een afrekening.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:53 schreef Questular het volgende:
Zwangere Rotterdamse doodgeschoten op Curaçao
Kei gezellig daar!
Durka durka mohammed Jihadquote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Taal expertise hier hoor
Ken je niche glanzend zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |