SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 04-01-2016 16:38:19 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat een vieze opgeblazen mannetjequote:
quote:
Echt voor schutquote:Een 26-jarige Rotterdamse is zondag overleden na een schietpartij op Curaçao. De vrouw was zes maanden zwanger. De artsen in het ziekenhuis konden ook haar kindje niet redden, meldde het Openbaar Ministerie op het eiland maandag.
De vrouw was met vakantie op het eiland. Ze zat in een auto met haar partner en vier kleine kinderen, van wie zeker twee van het stel. Het kwam tot een korte, wilde achtervolging met een andere auto waarbij ook schoten werden gelost.
De man en twee kinderen van 4 en 5 liggen gewond in het ziekenhuis en zijn niet aanspreekbaar. Met de twee andere kleine kinderen wordt gesproken, "maar ik weet niet of zij kunnen helpen bij het onderzoek", aldus de zegsman van het OM. Er zijn nog geen verdachten aangehouden en de aanleiding voor de schietpartij is nog onduidelijk.
goede gymchick manquote:Op maandag 4 januari 2016 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze heeft normale armen
[ afbeelding ]
lol echt zo'n fripsel typequote:Op maandag 4 januari 2016 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Cringe hem zo hard![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)dabelen_vervoer.html
Wat is dat voor boerendialect?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Cringe hem zo hard![]()
"Je weet niet met wie je sollt jij!"quote:Op maandag 4 januari 2016 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah het zijn vooral die twee paupers die stoer komen doen, die jongen en meisje. Ik had die gast direct gedropt met een kaakslag als hij op me af kwam wat een homo.
Mjah en die paupervriendin van hem erbijquote:Op maandag 4 januari 2016 18:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Je weet niet met wie je sollt jij!"
"Dus dan heb ik me school niet afgemaakt en dan? En dan?? Eerst mij stompe he stomp me dan"quote:Op maandag 4 januari 2016 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah en die paupervriendin van hem erbijecht zo'n type die op uggs van een jaar oud loopt zo met haar voet naast de zool.
Gevaarlijk gebied begeef je je broederquote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Maar idd dat accent, klinkt als volk uit Drenthe ofzo.
Meh, tokkies uit Brabant zijn toch echt wat anders dan tokkies uit Friesland.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef seto het volgende:
alles buiten de randstad is toch een pot nat
Behalve Gelderland dat is van de landadel.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Buiten de randstad zijn wel allemaal tokkies.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Cringe hem zo hard![]()
Mjah maar ook beetje stom. Normaal gesproken sturen ze een aanmaning of iets maar als er een prijs op valt dan is het ineens pech gehadquote:Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef seto het volgende:
die ene mocro trouwens die zijn loten niet kon betalen en nu alsnog geld wil![]()
wat een knuppel
Jammer dat die laatst uitgebrand isquote:
Neh dit klinkt zuidelijker, en nog import-plat ook nog.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Maar idd dat accent, klinkt als volk uit Drenthe ofzo.
nu welquote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef seto het volgende:
wisten jullie dat koalas echt fucking dom zijn en niet eens kunnen bevatten hoe ze bladeren horizontaal moeten eten?
Taal expertise hier hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neh dit klinkt zuidelijker, en nog import-plat ook nog.
Ook wel bekend als zigeuner-plat.
Maak je ook riemen?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben fucking gelukkig, 'k heb alles op een rijtje,
elke avond kan ik lekker ballen met m'n meisje.
M'n carrière gaat perfect;quote:
Breek me de bek niet open. Mooiste is dat ze de verkeerde auto te pakken hadden, eigenaar had de auto uitgeleend. Was een afrekening.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:53 schreef Questular het volgende:
Zwangere Rotterdamse doodgeschoten op Curaçao
Kei gezellig daar!
Durka durka mohammed Jihadquote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Taal expertise hier hoor
Ken je niche glanzend zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |