Deze is nog harder vriendje.quote:
bij die drop gekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze is nog harder vriendje.
https://soundcloud.com/nghtmre/street-vip
Betaald of onbetaald?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben fucking gelukkig, 'k heb alles op een rijtje,
elke avond kan ik lekker ballen met m'n meisje.
amai die tweedequote:
was laatst op underground rave in berlijn daar draaiden ze deze, hele tent ging wausquote:
Dit. Hoe down denken ze wel niet dat iedereen is?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hou op zeg over VCA. Iedere paar jaar worden de normen veranderd en komt er weer zo'n keuringsmeester langs dat je heel de flikkerse benden moet veranderen etc. Paar jaar terug hebben ze de LMRA (laatste minuut risico analyse) ingevoerd. Je bent verplicht om onderstaand pasje bij je te hebben als je voor een VCA-gecertificeerd bedrijf werkt
_!
[ afbeelding ]
dit moet je nooit onderschatten vriendjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit. Hoe down denken ze wel niet dat iedereen is?
Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Denk dat Deuce bereid is om meer te doen dan alleen datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
lief dagboek,quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebouwe snoepert, dus je wilt een Faeroertje pullen he
Ben benieuwd wat er in staatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Crip is wel loyal denk ik. Alleen jammer dat ze die tajine geheimen niet prijsgeeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
Loyal waar aan, ik heb niets met Deuce. Gymbuddies.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Crip is wel loyal denk ik. Alleen jammer dat ze die tajine geheimen niet prijsgeeft.
he sander ga je ook alle farben in patronaatjequote:
Morgen gaan we je kontje lekker aanpakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Loyal waar aan, ik heb niets met Deuce. Gymbuddies.
Dit gaf mij hersenvliesontsteking.quote:
liever die missnlk hmmmquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Dima,
Kan SEMTEX uit US jou niet een keer een handje helpen in haar kerstpakje?![]()
![]()
en dan de hele dag naar kakka stinken cker hahahaquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:55 schreef seto het volgende:
[..]
hoe hard zou hij die koelie in zijn kont genakt hebben
kan je hier aub nog meer over vertellenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Nou, ik begin dus vroeg met werken, wat betekent dat ik vroeg op moet staan. Het is nu dus iets over half zes en voelt nog als midden in de nacht. Snap je?
kan je geen wajong uit nl krijgen en daar leven als een koningquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Nou, ik begin dus vroeg met werken, wat betekent dat ik vroeg op moet staan. Het is nu dus iets over half zes en voelt nog als midden in de nacht. Snap je?
moet je eerder gaan slapen clumsiequote:Op woensdag 6 januari 2016 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Zelfmedicatie, ff een upper uit de medicijnkast halen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:24 schreef Faeroer het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, moe zijn en werken in een hospitaal? Gaat iedere patiënt dan niet gewoon dood enzo?
dan laten ze die patienten gwn in hun stront liggenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:24 schreef Faeroer het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, moe zijn en werken in een hospitaal? Gaat iedere patiënt dan niet gewoon dood enzo?
Zal ook best vaak gebeuren. Even snel die druks pakken voordat je verder gaat met het openkrikken van de borstkas en aan de verkeerde hartklep gaat sleutelen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Zelfmedicatie, ff een upper uit de medicijnkast halen.
Nee, dat heet goed zijn in je werk en kunnen focussen wanneer het nodig is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:24 schreef Faeroer het volgende:
alsof chirurg zijn moeilijk isquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zal ook best vaak gebeuren. Even snel die druks pakken voordat je verder gaat met het openkrikken van de borstkas en aan de verkeerde hartklep gaat sleutelen.
Precies. Met MBO voertuigtechniek kom je een heel eind.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:34 schreef seto het volgende:
[..]
alsof chirurg zijn moeilijk is
je bent gewoon een soort monteur maar dan voor mensen
Ik ga misschien deze doen, kan ik dan in hetzelfde ziekenhuis als c_c werken en ook huis met zwembad krijgen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies. Met MBO voertuigtechniek kom je een heel eind.
paar jaar na operatie kan blijken dat er ergens in je lichaam nog een scalpel, schaar oid rondzwerft..quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:24 schreef Faeroer het volgende:
ja installatie en onderhoud medische apparatuur wss niet specifiek nieuwe bloedpompers installerenquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga misschien deze doen, kan ik dan in hetzelfde ziekenhuis als c_c werken en ook huis met zwembad krijgen?
Hey Dimaquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze merkte wel op dat ik in de inleiding veek enters gebruikte
ja apartquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Dima
Hier op fok
Doe je dat ook
Altijd
Is dit je normale schrijfstijl dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanochtend stagebezoek gehad
Docent was blij met mn onderzoeksverslag, echt een miniscriptie is et geworden ~ 30 blz
En social contact ging ook beter ofzo, iets minder gesloten houding en wat meer gepraat met collegas
Plus regelafstand 1.5quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is dit je normale schrijfstijl dan?
En toen heb je haar uit elkaar getrokken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanochtend stagebezoek gehad
Docent was blij met mn onderzoeksverslag, echt een miniscriptie is et geworden ~ 30 blz
En social contact ging ook beter ofzo, iets minder gesloten houding en wat meer gepraat met collegas
Zoiets, ja.quote:
Hij zit toch op de uni? Die hebben veelal gewoon keiharde regels waar je je aan moet houden. Op EUR en LUT wel iig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Elk normaal mens snapt zelf wel hoe je een tekst netjes opmaakt. Daar hoef je geen regeltjes voor te maken.
Bedroevend dat je dan niet weet hoe en wanneer je enters moet gebruiken, dat dubbele spaties niet horen en dat je collega's schrijft en niet collegas, dat je een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt, etc., etc.quote:
Ik heb mijn zin hierboven aangepast.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bedroevend dat je dan niet weet hoe en wanneer je enters moet gebruiken, dat dubbele spaties niet horen en dat je collega's schrijft en niet collegas, dat je een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt, etc., etc.
Ja, ja; rustig maar.quote:
https://www.scribbr.com/proofreading-editing/thesis/quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bedroevend dat je dan niet weet hoe en wanneer je enters moet gebruiken, dat dubbele spaties niet horen en dat je collega's schrijft en niet collegas, dat je een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt, etc., etc.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.scribbr.com/proofreading-editing/thesis/
Welkom in 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Klokov het volgende:
Haha wat kansloos Faeroer, je laat je scriptie toch niet editen.Je vergeet de punt in de spoiler, bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Geen idee, die zijn van na mijn tijd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:46 schreef Klokov het volgende:
Moet er ook een punt achter een smiley? #DurfTeVragen.
Schrijven en editen is heel iets anders. Kan je verzekeren dat er genoeg studenten zijn die hun eigen fouten niet meer kunnen vinden, zonder de hulp van anderen (waaronder je scriptiebegeleider ook valt en iedereen gebruikt voor advies).quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat een kneus ben je als je zelf niet een scriptie in fatsoenlijk ABN/ABE kunt schrijven.
In jouw geval kan dat ook, aangezien jij wel MSc. niveau hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Klokov het volgende:
Ik ga mijn scriptie niet laten editen. Lees hem zelf nog wel een keer aandachtig door.
Dima praat in ieder geval Nederlands en doet hbo. Er zijn ook genoeg Turken die stelen om te overleven en niet verder komen dan "hey meizje" en "wollah".quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.mrc-cbu.cam.ac.uk/people/matt.davis/cmabridge/quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In jouw geval kan dat ook, aangezien jij wel MSc. niveau hebt.
Daar heb je gelijk in. Dima is inderdaad eigenlijk best goed bezig. Ik zal niet zo negatief meer doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dima praat in ieder geval Nederlands en doet hbo. Er zijn ook genoeg Turken die stelen om te overleven en niet verder komen dan "hey meizje" en "wollah".
Moeilijk, he? Inhoudelijke posts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |