Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Denk dat Deuce bereid is om meer te doen dan alleen datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
lief dagboek,quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebouwe snoepert, dus je wilt een Faeroertje pullen he
Ben benieuwd wat er in staatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Crip is wel loyal denk ik. Alleen jammer dat ze die tajine geheimen niet prijsgeeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
Loyal waar aan, ik heb niets met Deuce. Gymbuddies.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Crip is wel loyal denk ik. Alleen jammer dat ze die tajine geheimen niet prijsgeeft.
he sander ga je ook alle farben in patronaatjequote:
Morgen gaan we je kontje lekker aanpakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Loyal waar aan, ik heb niets met Deuce. Gymbuddies.
Dit gaf mij hersenvliesontsteking.quote:
liever die missnlk hmmmquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Dima,
Kan SEMTEX uit US jou niet een keer een handje helpen in haar kerstpakje?![]()
![]()
en dan de hele dag naar kakka stinken cker hahahaquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:55 schreef seto het volgende:
[..]
hoe hard zou hij die koelie in zijn kont genakt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |