Deze is nog harder vriendje.quote:
bij die drop gekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze is nog harder vriendje.
https://soundcloud.com/nghtmre/street-vip
Betaald of onbetaald?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben fucking gelukkig, 'k heb alles op een rijtje,
elke avond kan ik lekker ballen met m'n meisje.
amai die tweedequote:
was laatst op underground rave in berlijn daar draaiden ze deze, hele tent ging wausquote:
Dit. Hoe down denken ze wel niet dat iedereen is?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hou op zeg over VCA. Iedere paar jaar worden de normen veranderd en komt er weer zo'n keuringsmeester langs dat je heel de flikkerse benden moet veranderen etc. Paar jaar terug hebben ze de LMRA (laatste minuut risico analyse) ingevoerd. Je bent verplicht om onderstaand pasje bij je te hebben als je voor een VCA-gecertificeerd bedrijf werkt
_!
[ afbeelding ]
dit moet je nooit onderschatten vriendjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit. Hoe down denken ze wel niet dat iedereen is?
Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Denk dat Deuce bereid is om meer te doen dan alleen datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
lief dagboek,quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebouwe snoepert, dus je wilt een Faeroertje pullen he
Ben benieuwd wat er in staatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Crip is wel loyal denk ik. Alleen jammer dat ze die tajine geheimen niet prijsgeeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
Loyal waar aan, ik heb niets met Deuce. Gymbuddies.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Crip is wel loyal denk ik. Alleen jammer dat ze die tajine geheimen niet prijsgeeft.
he sander ga je ook alle farben in patronaatjequote:
Morgen gaan we je kontje lekker aanpakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Loyal waar aan, ik heb niets met Deuce. Gymbuddies.
Dit gaf mij hersenvliesontsteking.quote:
liever die missnlk hmmmquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Dima,
Kan SEMTEX uit US jou niet een keer een handje helpen in haar kerstpakje?![]()
![]()
en dan de hele dag naar kakka stinken cker hahahaquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:55 schreef seto het volgende:
[..]
hoe hard zou hij die koelie in zijn kont genakt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |