ja ik ook d8 dat het clumsie was omdat er stond zwangere vrouw en clumsie is natuurlijk onwijs dikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik was alleen maar bezorgd kut. Las gisteren iets over een jonge vrouw gedood op curaçao, die ergens daar in het ziekenhuis werkte enzo.
haha is dat echt zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ik ook d8 dat het clumsie was omdat er stond zwangere vrouw en clumsie is natuurlijk onwijs dik
Was wel een Rotterdamse. Maar nee, alive and well.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik was alleen maar bezorgd kut. Las gisteren iets over een jonge vrouw gedood op curaçao, die ergens daar in het ziekenhuis werkte enzo.
Wees blij dat je nog schooltje doet man, later komt het echte leven met werk enzo en vangt mama je niet op als je niet gaat. Dan ga je richting kartonnen doos omdat je de huur of hypotheek niet kan betalen, snap je. Geen gains meer dan. Goed luisteren naar de docent ja tog, latersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey t is hier kaolo saai in de les man geef me shootoe pof pof weissman
anders is er nog altijd Mutti Merkelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:03 schreef seto het volgende:
als je ma je niet eens op wil vangen heb je wel een harteloze ma
wat een kbullshit man en dan een halve ton studieschuld opbouwen beter gwn gaan werken toch dan heb je geldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog schooltje doet man, later komt het echte leven met werk enzo en vangt mama je niet op als je niet gaat. Dan ga je richting kartonnen doos omdat je de huur of hypotheek niet kan betalen, snap je. Geen gains meer dan. Goed luisteren naar de docent ja tog, laters
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:01 schreef Questular het volgende:
en dan de 1e gym sessie neerzetten van het jaar
Deze is nog harder vriendje.quote:
bij die drop gekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze is nog harder vriendje.
https://soundcloud.com/nghtmre/street-vip
Betaald of onbetaald?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben fucking gelukkig, 'k heb alles op een rijtje,
elke avond kan ik lekker ballen met m'n meisje.
amai die tweedequote:
was laatst op underground rave in berlijn daar draaiden ze deze, hele tent ging wausquote:
Dit. Hoe down denken ze wel niet dat iedereen is?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hou op zeg over VCA. Iedere paar jaar worden de normen veranderd en komt er weer zo'n keuringsmeester langs dat je heel de flikkerse benden moet veranderen etc. Paar jaar terug hebben ze de LMRA (laatste minuut risico analyse) ingevoerd. Je bent verplicht om onderstaand pasje bij je te hebben als je voor een VCA-gecertificeerd bedrijf werkt
_!
[ afbeelding ]
dit moet je nooit onderschatten vriendjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit. Hoe down denken ze wel niet dat iedereen is?
Deuce man ouwe zwaardposter, ik wist niet dat je met Crip gemeet hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom zou je je notes willen bekijken?
Denk dat Deuce bereid is om meer te doen dan alleen datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef seto het volgende:
hij gaat zich uit zijn eigen huis laten jagen door crip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |