Heb er nooit echt naar gekeken idd, behalve een sporadisch topic wat ik in AT zie staan. Zo even bekijkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:29 schreef Questular het volgende:
R&P is een verzamelplek voor depressieve mensen en fantasten. Je moet voor de lol eens dat topic over versiertips lezen... dr zitten er een paar bij die echt denken dat mensen hun fantasie verhalen geloven. Tip lees eens wat de user "Uitstraling" allemaal neer zet....
Die telt niet mee, qua spelling en lay-out?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zeg togch: ging om de inleiding.
doe ff linkje dan questquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:29 schreef Questular het volgende:
R&P is een verzamelplek voor depressieve mensen en fantasten. Je moet voor de lol eens dat topic over versiertips lezen... dr zitten er een paar bij die echt denken dat mensen hun fantasie verhalen geloven. Tip lees eens wat de user "Uitstraling" allemaal neer zet....
hahahh ik ga hier zekers gebruik van maken !quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.scribbr.com/proofreading-editing/thesis/
Welkom in 2016
Dat is waar. Ik laat mijn scriptie meestal wel door een paar personen lezen die geen verstand hebben van waar ik over schrijf. Daardoor weet je zeker dat je gedachtegang een beetje volgbaar is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet onverstandig om er iemand naar te laten lezen die door een andere bril kijkt.
Teruglezen sowieso vanaf papier.
Dima, vriend. Je mag mij ook betalen voor het editen van je scriptie (mits deze in het Engels is). Inhoudelijk heb ik waarschijnlijk ook nog wel wat feedbackquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahh ik ga hier zekers gebruik van maken !
scriptie ga ik gewoon in het nederlands schrijven, beetje moeilijk lopen doen in het engelsquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, vriend. Je mag mij ook betalen voor het editen van je scriptie (mits deze in het Engels is). Inhoudelijk heb ik waarschijnlijk ook nog wel wat feedback
criteria van scriptie van mijn instelling zijn dat er een probleem eigenaar (bedrijf met een praktijkprobleem) moet zijn en je moet dit oplossen aan de hand van de literatuurquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:19 schreef Klokov het volgende:
Engels is makkelijker en bovendien hebben andere mensen dan nog wat aan je onderzoek. Maar goed, dat hangt natuurlijk ook samen met wat je onderzoekt en de kwaliteit van het onderzoek.
Haha, hier heb je wel gelijk in. Master kan eventueel ook, heb wel wat voorbeelden van masterscripties die zeer goed ontvangen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef fathank het volgende:
Klokov je klinkt wel een beetje als een Hotemetoot zo.
'Dan hebben anderen nog wat aan je onderzoek'.
Leuk als je promoveert maar voor een hbo-scriptie een beetje overdreven niet?
Weet je al wat je gaat doen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
criteria van scriptie van mijn instelling zijn dat er een probleem eigenaar (bedrijf met een praktijkprobleem) moet zijn en je moet dit oplossen aan de hand van de literatuur
Je moet bekende concepten, theorie, modellen kunnen toepassen en op basis hiervan een aanbeveling doen ofzo
Haha damn das wel erg. Ook echt zo'n meisje idd als die hond gek wordt houdt ze hem niet meer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Jezus.. werd bijna aangevallen door zo een kankerhond
Ik fietste gewoon voorbij begint zo hond full rage op mij af proberen te rennen maar hij kon gelukkig niet genoeg grip vinden
Zo petite meisje met zo een hond..
Bijna mn arm kwijt, komt wel dichtbij zo
Het meisje of de hond?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Herkenbaar, ik heb ook een tijdje met zo'n meisje gedate. Uiteindelijk toch maar uitgemaakt, want ze was een bijtertje.
anderen laat hem gewoon zien #noanoniempjequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
egt stoer om op een forum te zetten dat je een grote penis hebt
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:27 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb een chinese vechthond van ruim 70 kg
als die gaat lopen houd niemand die meer
ik heb deze hond voor mijn eigen bescherming
hier ging mijn sjonnie-alarm af.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
Haha is niet van mij, loop er alleen regelmatig mee. Maar ze heet Daisy en is Amerikaanse Stafford.
Berner sennen x labradorquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:38 schreef seto het volgende:
honden zijn kut man
beetje stront gaan rapen met een plastic zakje
gadverdamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |