mijn zus heeft ook zo een merk hond luistert goed relaxte hond alleen wel artrose terwijl ze nog niet heel oud isquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt deze is idd ook uit het asiel. Zou alleen zelf ook wel stafford nemen als ik een hond wil, dus misschien wel klein beetje tokkie.
Zijn ook mooie honden sowieso, zien er baas uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn zus heeft ook zo een merk hond luistert goed relaxte hond alleen wel artrose terwijl ze nog niet heel oud is
Dat hebben al die rashonden
Laten we afspreken dat alleen seto dat zinnetje mag gebruiken, en de rest er zelf wat originaliteit uit probeert te persen.quote:
Wat nou? Je komt hier lullen over een schietpartij in de buurt, en waggelt daarna naar een ander topic.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat alleen seto dat zinnetje mag gebruiken, en de rest er zelf wat originaliteit uit probeert te persen.
Valt me tegen van je, dit. Je bent dus écht soft geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:27 schreef seto het volgende:
ik geef deuce hierbij toestemming om dat zinnetje te mogen gebruiken
Was toch laatst hier gepost, van die zwangere. Ze hebben gebeld (quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat nou? Je komt hier lullen over een schietpartij in de buurt, en waggelt daarna naar een ander topic.
Rob's trainingsmuziek ((d)bb).quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Klokov het volgende:
Iemand tips voor workoutmuziek? Rap/hiphop, rock of instrumentaal hebben de voorkeur.
St. Maarten wil je echt niet heenquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Questular het volgende:
Ga je trouwens ook nog eens eiland hoppen? Sint Maarten of Saba ofzo?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat nou? Je komt hier lullen over een schietpartij in de buurt, en waggelt daarna naar een ander topic.
Si, en vanaf hier naar Miami kost ook geen drol. Ergens eind vh jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Questular het volgende:
Ga je trouwens ook nog eens eiland hoppen? Sint Maarten of Saba ofzo?
Ik ook niet, beviel goed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:43 schreef seto het volgende:
ik ben op geen enkele van die eilanden geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |