quote:
Nope, streep nog en ga er niet om vragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag het.
Zijn je vrienden inmiddels van hun perm ban af?
Generaal pardon vandaag...
In CUL is het ook wel gezellig hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afscheid van het leven als een nomadentopic, maar weer gewoon een SC met een thuishaven
Ja ik had zelfs een meetquote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In CUL is het ook wel gezellig hoor.
Nee maar die reeks ken ik wel jaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Johannes zijn recept?
Ja met long zelfs, kwal hebben we laten liggen (serieus)quote:
Beide lijkt me niet lekker... OK in ben gestopt met roken...quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met long zelfs, kwal hebben we laten liggen (serieus)
Ik stond ook niet te springen maar het was echt lekker en niet zoals je verwacht. Goed vleesquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Beide lijkt me niet lekker... OK in ben gestopt met roken...
Blijkbaar gezien de commentaren idd...quote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stond ook niet te springen maar het was echt lekker en niet zoals je verwacht. Goed vlees
Ja wat verwacht je dan met long, iets luchtigsquote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar gezien de commentaren idd...
Slappe hap ?quote:
Die hele tent was niet echt mijn ding. Ik zat gelukkig naast iemand die er verstand van had. Anders liep ik met serieuse brandwonden de tent uit.quote:
Brandwonden? Stond alles op een verwarmd ronddraaiend plato?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hele tent was niet echt mijn ding. Ik zat gelukkig naast iemand die er verstand van had. Anders liep ik met serieuse brandwonden de tent uit.
Zie edit en dan snap je het wel. Ik vind heet eten best lekker maar het kan te ver gaanquote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Brandwonden? Stond alles op een verwarmd ronddraaiend plato?
ik heb het allemaal gelezenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met long zelfs, kwal hebben we laten liggen (serieus)
Ik zweette al peentjes en toen kwam die sichuan keukenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
OK ik zag de edit pas later.. Dus ik vermoedde dat al.. Want daar was vooraf ook al sprake van...
Kijk zo hoort een mod met zijn kinders om te gaan. Stalkerquote:
Dat had ik met Lost.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
Ik vond Fargo seizoen 1 geweldig, maar seizoen 2 kan me niet boeien
vreemd
Nou ik heb seizoen 1 achter elkaar in 1x uit gekeken en was de draad toen kwijt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Raar is dat heh? Verwacht je iets heel anders
quote:
Ah OK dat ken ik niet ....quote:Op zondag 3 januari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... heel verhaalstaat in het Hema topic
Ja, ik hoefde ze al helemaal niet meer.quote:
is ook een gedoe... ook van die dingen dat je iets kan kopen met korting, maar alléén via de website, zelfs als je in de winkel staatquote:Op zondag 3 januari 2016 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik hoefde ze al helemaal niet meer.![]()
Was me gewoon teveel gedoe...
Mwhah ik wist begin 2005 al dat het slecht gingquote:
Nou heb je tijd zat gehad dusquote:Op zondag 3 januari 2016 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah ik wist begin 2005 al dat het slecht ging
En ik had geen internet bij me omdat ik gewoon even snel op de fiets was gesprongen, dacht ff snel heen en weer en klaar, want ik moest dringend printen, daarna dus maar thuis meteen bij 123inkt.nl besteld en de volgende middag had ik ze.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook een gedoe... ook van die dingen dat je iets kan kopen met korting, maar alléén via de website, zelfs als je in de winkel staatook zo stom....
Het zijn vvv bonnen ik nam je even op de hak met je glazen bolquote:
ah...... ja ik had dat topic nog nooit gezien, ken gebeurenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn vvv bonnen ik nam je even op de hak met je glazen bol
Kanquote:Op zondag 3 januari 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...... ja ik had dat topic nog nooit gezien, ken gebeuren
mja, gelukkig leiden er meer wegen naar Romequote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik had geen internet bij me omdat ik gewoon even snel op de fiets was gesprongen, dacht ff snel heen en weer en klaar, want ik moest dringend printen, daarna dus maar thuis meteen bij 123inkt.nl besteld en de volgende middag had ik ze.
KAN ook in één post btwquote:
Waarom doe je je dom voor dan als je pretendeert het niet te zijn?quote:
eh....quote:Op zondag 3 januari 2016 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom doe je je dom voor dan als je pretendeert het niet te zijn?
Dom is best handig.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom doe je je dom voor dan als je pretendeert het niet te zijn?
quote:
Coos vergelijk je je daar meequote:
kelere... waar vergelijk ik Coos mee?quote:
Zeur niet zo mensquote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere... waar vergelijk ik Coos mee?
Ik zei dat het een uitspraak van hem was, dat was ook voor de lol
ga alles effe verdraaien![]()
ik ga het gezellig houden hiero, dus ik ga zappen![]()
helaas zit je in alle SC's dus ik kiek wel...
Spel dan eens normaalquote:
Zo koken en er is niks aan de handquote:
Ik zou zeggen fuck you.,, apje gemistquote:Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef sacha het volgende:
ik krijg zojuist een apje dat Aap morgen om 8 uur op school moet zijn in plaats van half negen
of geen feestboek of twitterquote:Op zondag 3 januari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb je niet gehoord.... dus kijk maar wat je doet... Wat als je geen app hebt?
Je woont tenslotte op en eiland en daar is alles anders... Misschien stond de computer al wel uit of heb je gewone foon...quote:
Heerlijk rustig.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb je niet gehoord.... dus kijk maar wat je doet... Wat als je geen app hebt?
Ook daar graven ze dwars doorheen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
nee niet meer, das nu een begraafplaats
Heerlijk rustig.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
nee niet meer, das nu een begraafplaats
Maakt niet uit als er maar genoeg vlees aanzit.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
Geen idee hoe die beestjes van Sas er uit zien
Volgens mij zijn ze er voor de eieren...quote:Op maandag 4 januari 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit als er maar genoeg vlees aanzit.
Dan mogen ze wat langer rondlopen die kippen, uiteindelijk gaan ze allemaal de soep in.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er voor de eieren...
Geen idee hoe oud wordt zo;n beest eigenlijk....quote:Op maandag 4 januari 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan mogen ze wat langer rondlopen die kippen, uiteindelijk gaan ze allemaal de soep in.
Mijn kippen fokkerij was geen groot succes en dan worden ze niet oud.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud wordt zo;n beest eigenlijk....
En weet niet of Aap dan die soep wel wil...
Hoeveel kippen telde je Fokkerij?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kippen fokkerij was geen groot succes en dan worden ze niet oud.
Ja dan schiet het niet op... Hoop wel dat ze smaaktenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De haan overspannen en kippen van de leg.
Mijn muts is goed met soep maken.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan schiet het niet op... Hoop wel dat ze smaakten
Jouw muts is wel goed in de keuken volgens mijquote:Op maandag 4 januari 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is goed met soep maken.
Nee alleen met soep.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw muts is wel goed in de keuken volgens mij
Pizza Bolognese met tonijn , kaas en Turkse worst.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
En wat stond er vandaag op tafel? Nu we dan toch nog in CUL zitten
Ok en wie maakt dat?quote:Op maandag 4 januari 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pizza Bolognese met tonijn , kaas en Turkse worst.
Morgen Zuurkool ovenschotel met spekkies.
De vaatwasser raak ik niet aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
Toch ook weer de man...die in de keuken staat
Ik ook nietquote:Op maandag 4 januari 2016 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vaatwasser raak ik niet aan.
Ik heb geen vaatwasser...quote:Op maandag 4 januari 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koop je steeds weer nieuwe borden en bestek?
2 dagen eten maken en ik heb 'm vol hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders duurt het minstens een week voor ik dat ding vol krijg
Bij mij is het meeste al schoon tegen de tijd dat het eten klaar is ...quote:Op maandag 4 januari 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 dagen eten maken en ik heb 'm vol hoor.
En zo hoort dat ook.quote:Op maandag 4 januari 2016 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is het meeste al schoon tegen de tijd dat het eten klaar is ...
Scheelt ook dat mijn gootsteen weer doorstroomt als een turbo..quote:Op maandag 4 januari 2016 07:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En zo hoort dat ook.
Snel met de hand afwassen is minder werk dan zo'n ding in- en uitruimen en dan moet je maar hopen dat het ook een beetje schoon is.![]()
quote:
tena'squote:Op maandag 4 januari 2016 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal eens denken wat voor rollator, hoortoestel, kunstgebit en wat ik verder vergeten ben topic ik kan openen
ik ben nu aan het werkenquote:Op maandag 4 januari 2016 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, die viel onder geheugenverlies, thnx!
Hé modje, je moet wel je werk doen hčquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:49 schreef Leandra het volgende:
Oeh, je eerste mod-actie?? Topic verhuisd van CUL naar 40+![]()
![]()
ik zit nog op mijn werk hčquote:Op maandag 4 januari 2016 14:00 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een beschaafd stelletje bejaarden hč.... zelfs ontgroenen doen we rustig
Of we kunnen gewoon niet sneller meer
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:04 schreef sacha het volgende:
het is mij een genoegen hier het eerste slotje op te hangen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:05 schreef Leandra het volgende:
Oeh, het eerste slotje is een feit:
[..]
En dan te bedenken dat we ook al een 40+ / waar zijn de tena's in de aanbieding topic hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand Dees al geīnformeerd? Die piest spontaan haar Tena vol als ze dit hoort...
we zijn wel goed hčquote:Op maandag 4 januari 2016 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we ook al een 40+ / waar zijn de tena's in de aanbieding topic hebben.
Ik ben 2x gedektquote:Op maandag 4 januari 2016 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, alles is gedekt geloof ik.... Behalve wij, want dat heeft toch geen nut meer![]()
![]()
![]()
![]()
je chufi is niet meer goedquote:
speak for yourselfquote:Op maandag 4 januari 2016 14:15 schreef sacha het volgende:
ik kan wel wat input gebruiken voor de 40+ reboot FAQ![]()
inb4 'daar moet een piemol in'
He Choco, jij ook nog de beste wensenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
40+ weer terug.![]()
![]()
![]()
De beste wensen nog allemaal mensjes en Sas, gefeliciteerd met je blauwe kleurtje.
Dank je chuf, wat leuk dat 40+ weer open is. Zou tijd worden ook zeg.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
He Choco, jij ook nog de beste wensen
Zo is dat.. Wie is er tegenwoordig nog onder de 40?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je chuf, wat leuk dat 40+ weer open is. Zou tijd worden ook zeg.
Nog genoeg volgens mij.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat.. Wie is er tegenwoordig nog onder de 40?
Vice versa.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
40+ weer terug.![]()
![]()
![]()
De beste wensen nog allemaal mensjes en Sas, gefeliciteerd met je blauwe kleurtje.
Haar lukt het zonder wijn, dat kan jij nog niet zeggen.quote:
nah,,, wat gaan we doen?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haar lukt het zonder wijn, dat kan jij nog niet zeggen.
Veel mensen op Fok! kunnen dat ook best, niet alleen bij 'ons'.quote:
nee ik ga zo kindercola drinken en kaarsjes uitblazenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:35 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja man!
Heb je je feestje al gehad of moeten we her hiero vieren
weet ik veelquote:
En jij 'mag' een bloemetje naar CUL sturen als dank voor tijdelijk onderdak.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veelik ben aan het kijken wat voor topics er allemaal zijn, Leandra heeft
flink haar best gedaan met topics openen zo te zien
Hoe moet ik dat doen dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij 'mag' een bloemetje naar CUL sturen als dank voor tijdelijk onderdak.
Ik acht jou wel geschikt als nieuwe voorzitter van de nieuwe Fok! 40+ feestcommissie.
Hiep, hiep,...Hoera!!
.![]()
![]()
![]()
Ik ben vķķr.....![]()
Ja, hoe moet ik dat weten ik ben géén Minister van Feest.quote:
Ik ook niet en ik wil helemaal niet in een commissiequote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat weten ik ben géén Minister van Feest.
Ze heeft ook nogal wat kwaaltjesquote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veelik ben aan het kijken wat voor topics er allemaal zijn, Leandra heeft
Ik heb al een berichtje in hun FB geplaatst en ze uitgenodigdquote:Op maandag 4 januari 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij 'mag' een bloemetje naar CUL sturen als dank voor tijdelijk onderdak.
Ik acht jou wel geschikt als nieuwe voorzitter van de nieuwe Fok! 40+ feestcommissie.
Hiep, hiep,...Hoera!!
.![]()
![]()
![]()
Ik ben vķķr.....![]()
Alleen als je bier drinktquote:Op maandag 4 januari 2016 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even een vraagje, zijn tetten nu toegestaan?
Bij deze keur ik je aanstaande operatie goed. Welke cupmaat neem je?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even een vraagje, zijn tetten nu toegestaan?
Heb je een voorkeur?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze keur ik je aanstaande operatie goed. Welke cupmaat neem je?
Doen we.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef FANN het volgende:
CUL / 40 plusser bedanken hier CUL voor het tijdelijke onderdak!
Hier kunnen jullie CUL bedanken !
nou ik zilde het niet zeggenquote:
Ontgroenen hč, hoort erbijquote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Schone leiquote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
welke topics van voor de wederopstanding moeten terugkeren of beginnen we met een schone lei?
Wat hadden we ook al weer?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
welke topics van voor de wederopstanding moeten terugkeren of beginnen we met een schone lei?
Foto's als kind is leuk, of staat die er al?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
Ik vind een schone lei wel een aardig idee, dat maakt het voor newbies ook wat minder lastig ertussen te komen.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
Als je deze ontgroening vergelijkt met die in andere subfora dan ging het niet alleen qua snelheid en hoeveelheid behoorlijk bejaard, maar ook qua inhoud.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje 40+ waardig...
die troep ruim ik later wel opquote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je deze ontgroening vergelijkt met die in andere subfora dan ging het niet alleen qua snelheid en hoeveelheid behoorlijk bejaard, maar ook qua inhoud.
Ontgroenen...quote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je deze ontgroening vergelijkt met die in andere subfora dan ging het niet alleen qua snelheid en hoeveelheid behoorlijk bejaard, maar ook qua inhoud.
ik zit heel hard te denken Sas,maar ik kan niks bedenkenquote:
ejjjjj... gaat het een beetje Dees?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd mij ingefluisterd dat 40+ weer open is, is Kingstown al gebeld?
Sacha gefeliciteerd met je blauwe kleurtje
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
hoe is het in het nieuwe penthouse aan het water? Al gondeliers met serenades gesignaleerd?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Wacht maar af, als je de 50 eenmaal voorbij bent gaat het nog 2 keer zo hard bergaf.......quote:
ik vind er geen moer aan dat oud wordenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht maar af, als je de 50 eenmaal voorbij bent gaat het nog 2 keer zo hard bergaf.......
We zullen het zien, nog ruim 8 maanden.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht maar af, als je de 50 eenmaal voorbij bent gaat het nog 2 keer zo hard bergaf.......
Klagen doen we hier al genoeg, daar hebben 40+ers geen KLB voor nodig.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind er geen moer aan dat oud worden![]()
zal ik dáár een topic over openen?
o ja, ik zeur al teveel, doe maar nietquote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klagen doen we hier al genoeg, daar hebben 40+ers geen KLB voor nodig.
Tja, wat zal ik zeggen..... verdrietig en verward, maar fijn dat we dit met elkaar kunnen doen.quote:
Nog niet, maar ik verwacht MM wel als het wat warmer wordt.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe is het in het nieuwe penthouse aan het water? Al gondeliers met serenades gesignaleerd?
Ik vond het juist wel potentie hebben... over een paar dagen, als alle ontgroeningstopics gelockt zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, ik zeur al teveel, doe maar niet
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen..... verdrietig en verward, maar fijn dat we dit met elkaar kunnen doen.
Klagen over producten van vroeger, die je veel kocht, en die al jaren niet meer te koop zijn (dus niet onder een andere naam) zijn best een klacht waard.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, ik zeur al teveel, doe maar niet
Sterkte...quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen..... verdrietig en verward, maar fijn dat we dit met elkaar kunnen doen.
Neh... dat kan ook in klachtenbaak of Memory Lane... een beetje méér ;echt 40+ gerelateerdquote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klagen over producten van vroeger, die je veel kocht, en die al jaren niet meer te koop zijn (dus niet onder een andere naam) best een klacht waard.
Ik vond laatst een bus VIM bij mijn moeder in de kast... Die geurquote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klagen over producten van vroeger, die je veel kocht, en die al jaren niet meer te koop zijn (dus niet onder een andere naam) zijn best een klacht waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond laatst een bus VIM bij mijn moeder in de kast... Die geurDat was/is goed spul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond laatst een bus VIM bij mijn moeder in de kast... Die geurGut ja, dat heb ik ook wel eens als je iets ruikt, dat gaat nooit meer we denk ik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik ook met 4711 héél soms kom je nog wel eens iemand tegen die dat draagt
dan denk ik meteen aan mijn moeder![]()
![]()
ik denk dan een pepermuntjes die in een jaszak gezeten hebben waar een zakdoekje met 4711 ook zatquote:Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Gut ja, dat heb ik ook wel eens als je iets ruikt, dat gaat nooit meer we denk ik,
heb ik ook met 4711 héél soms kom je nog wel eens iemand tegen die dat draagt
dan denk ik meteen aan mijn moeder![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n aanrechtquote:Op maandag 4 januari 2016 15:38 schreef fietsie het volgende:
Mijn moeder woont nog steeds in het huis waar ik ben opgegroeid, en daar heeft ze een stenen aanrecht die wekelijks geboend wordt met moderne vim.
Zuur, naar luchtje.
Maar toen vond ze dus op zolder een bus ouderwetse.... wat een heerlijk luchtje!
Maar jij bent ook omaquote:Op maandag 4 januari 2016 15:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n aanrecht
rij voorzichtig in de sneeuw
Maar ook voordat ik oma was had ik dat aanrecht, vanaf 1979quote:
En je huis is al 100quote:Op maandag 4 januari 2016 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ook voordat ik oma was had ik dat aanrecht, vanaf 1979
ja maar ik heb mijn huis nog geen 100 jaarquote:
Is het nog zo'n granieten?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:49 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar ik heb mijn huis nog geen 100 jaar
ik heb dus geen idee hoe oud het aanrecht is
Maar doet ie het nu een beetje naar wens?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:49 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar ik heb mijn huis nog geen 100 jaar
ik heb dus geen idee hoe oud het aanrecht is
Waarschijnlijk met zo'n dambord motiefje.quote:
In een nieuwere flat niet joh.quote:
In mijn ouderlijk huis wel nog en zelfs in de flat waar we daarna in gingen, en ook nog een lavet.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:53 schreef chufi het volgende:
In mn ouderlijk huis hadden we die wel... vroeger
jep met scheuren en verkleuringenquote:
Gordijntje tussen de kastjes onder het gootsteen.quote:
hahaaha jaquote:Op maandag 4 januari 2016 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gordijntje tussen de kastjes onder het gootsteen.
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gordijntje tussen de kastjes onder het gootsteen.
Brabants Bont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |