Haar lukt het zonder wijn, dat kan jij nog niet zeggen.quote:
nah,,, wat gaan we doen?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haar lukt het zonder wijn, dat kan jij nog niet zeggen.
Veel mensen op Fok! kunnen dat ook best, niet alleen bij 'ons'.quote:
nee ik ga zo kindercola drinken en kaarsjes uitblazenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:35 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja man!
Heb je je feestje al gehad of moeten we her hiero vieren
weet ik veelquote:
En jij 'mag' een bloemetje naar CUL sturen als dank voor tijdelijk onderdak.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veelik ben aan het kijken wat voor topics er allemaal zijn, Leandra heeft
flink haar best gedaan met topics openen zo te zien
Hoe moet ik dat doen dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij 'mag' een bloemetje naar CUL sturen als dank voor tijdelijk onderdak.
Ik acht jou wel geschikt als nieuwe voorzitter van de nieuwe Fok! 40+ feestcommissie.
Hiep, hiep,...Hoera!!
.![]()
![]()
![]()
Ik ben vóór.....![]()
Ja, hoe moet ik dat weten ik ben géén Minister van Feest.quote:
Ik ook niet en ik wil helemaal niet in een commissiequote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat weten ik ben géén Minister van Feest.
Ze heeft ook nogal wat kwaaltjesquote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veelik ben aan het kijken wat voor topics er allemaal zijn, Leandra heeft
flink haar best gedaan met topics openen zo te zien
Ik heb al een berichtje in hun FB geplaatst en ze uitgenodigdquote:Op maandag 4 januari 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij 'mag' een bloemetje naar CUL sturen als dank voor tijdelijk onderdak.
Ik acht jou wel geschikt als nieuwe voorzitter van de nieuwe Fok! 40+ feestcommissie.
Hiep, hiep,...Hoera!!
.![]()
![]()
![]()
Ik ben vóór.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |