En zo hoort dat ook.quote:Op maandag 4 januari 2016 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is het meeste al schoon tegen de tijd dat het eten klaar is ...
Scheelt ook dat mijn gootsteen weer doorstroomt als een turbo..quote:Op maandag 4 januari 2016 07:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En zo hoort dat ook.
Snel met de hand afwassen is minder werk dan zo'n ding in- en uitruimen en dan moet je maar hopen dat het ook een beetje schoon is.![]()
quote:
tena'squote:Op maandag 4 januari 2016 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal eens denken wat voor rollator, hoortoestel, kunstgebit en wat ik verder vergeten ben topic ik kan openen
ik ben nu aan het werkenquote:Op maandag 4 januari 2016 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, die viel onder geheugenverlies, thnx!
Hé modje, je moet wel je werk doen hèquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:49 schreef Leandra het volgende:
Oeh, je eerste mod-actie?? Topic verhuisd van CUL naar 40+![]()
![]()
ik zit nog op mijn werk hèquote:Op maandag 4 januari 2016 14:00 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een beschaafd stelletje bejaarden hè.... zelfs ontgroenen doen we rustig
Of we kunnen gewoon niet sneller meer
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:04 schreef sacha het volgende:
het is mij een genoegen hier het eerste slotje op te hangen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:05 schreef Leandra het volgende:
Oeh, het eerste slotje is een feit:
[..]
En dan te bedenken dat we ook al een 40+ / waar zijn de tena's in de aanbieding topic hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand Dees al geïnformeerd? Die piest spontaan haar Tena vol als ze dit hoort...
we zijn wel goed hèquote:Op maandag 4 januari 2016 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we ook al een 40+ / waar zijn de tena's in de aanbieding topic hebben.
Ik ben 2x gedektquote:Op maandag 4 januari 2016 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, alles is gedekt geloof ik.... Behalve wij, want dat heeft toch geen nut meer![]()
![]()
![]()
![]()
je chufi is niet meer goedquote:
speak for yourselfquote:Op maandag 4 januari 2016 14:15 schreef sacha het volgende:
ik kan wel wat input gebruiken voor de 40+ reboot FAQ![]()
inb4 'daar moet een piemol in'
He Choco, jij ook nog de beste wensenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
40+ weer terug.![]()
![]()
![]()
De beste wensen nog allemaal mensjes en Sas, gefeliciteerd met je blauwe kleurtje.
Dank je chuf, wat leuk dat 40+ weer open is. Zou tijd worden ook zeg.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
He Choco, jij ook nog de beste wensen
Zo is dat.. Wie is er tegenwoordig nog onder de 40?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je chuf, wat leuk dat 40+ weer open is. Zou tijd worden ook zeg.
Nog genoeg volgens mij.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat.. Wie is er tegenwoordig nog onder de 40?
Vice versa.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
40+ weer terug.![]()
![]()
![]()
De beste wensen nog allemaal mensjes en Sas, gefeliciteerd met je blauwe kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |