Ja dan schiet het niet op... Hoop wel dat ze smaaktenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De haan overspannen en kippen van de leg.
Mijn muts is goed met soep maken.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan schiet het niet op... Hoop wel dat ze smaakten
Jouw muts is wel goed in de keuken volgens mijquote:Op maandag 4 januari 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is goed met soep maken.
Nee alleen met soep.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw muts is wel goed in de keuken volgens mij
Pizza Bolognese met tonijn , kaas en Turkse worst.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
En wat stond er vandaag op tafel? Nu we dan toch nog in CUL zitten
Ok en wie maakt dat?quote:Op maandag 4 januari 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pizza Bolognese met tonijn , kaas en Turkse worst.
Morgen Zuurkool ovenschotel met spekkies.
De vaatwasser raak ik niet aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
Toch ook weer de man...die in de keuken staat
Ik ook nietquote:Op maandag 4 januari 2016 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vaatwasser raak ik niet aan.
Ik heb geen vaatwasser...quote:Op maandag 4 januari 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koop je steeds weer nieuwe borden en bestek?
2 dagen eten maken en ik heb 'm vol hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders duurt het minstens een week voor ik dat ding vol krijg
Bij mij is het meeste al schoon tegen de tijd dat het eten klaar is ...quote:Op maandag 4 januari 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 dagen eten maken en ik heb 'm vol hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |