of geen feestboek of twitterquote:Op zondag 3 januari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb je niet gehoord.... dus kijk maar wat je doet... Wat als je geen app hebt?
Je woont tenslotte op en eiland en daar is alles anders... Misschien stond de computer al wel uit of heb je gewone foon...quote:
Heerlijk rustig.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb je niet gehoord.... dus kijk maar wat je doet... Wat als je geen app hebt?
Ook daar graven ze dwars doorheen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
nee niet meer, das nu een begraafplaats
Heerlijk rustig.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
nee niet meer, das nu een begraafplaats
Maakt niet uit als er maar genoeg vlees aanzit.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
Geen idee hoe die beestjes van Sas er uit zien
Volgens mij zijn ze er voor de eieren...quote:Op maandag 4 januari 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit als er maar genoeg vlees aanzit.
Dan mogen ze wat langer rondlopen die kippen, uiteindelijk gaan ze allemaal de soep in.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er voor de eieren...
Geen idee hoe oud wordt zo;n beest eigenlijk....quote:Op maandag 4 januari 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan mogen ze wat langer rondlopen die kippen, uiteindelijk gaan ze allemaal de soep in.
Mijn kippen fokkerij was geen groot succes en dan worden ze niet oud.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud wordt zo;n beest eigenlijk....
En weet niet of Aap dan die soep wel wil...
Hoeveel kippen telde je Fokkerij?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kippen fokkerij was geen groot succes en dan worden ze niet oud.
Ja dan schiet het niet op... Hoop wel dat ze smaaktenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De haan overspannen en kippen van de leg.
Mijn muts is goed met soep maken.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan schiet het niet op... Hoop wel dat ze smaakten
Jouw muts is wel goed in de keuken volgens mijquote:Op maandag 4 januari 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is goed met soep maken.
Nee alleen met soep.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw muts is wel goed in de keuken volgens mij
Pizza Bolognese met tonijn , kaas en Turkse worst.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
En wat stond er vandaag op tafel? Nu we dan toch nog in CUL zitten
Ok en wie maakt dat?quote:Op maandag 4 januari 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pizza Bolognese met tonijn , kaas en Turkse worst.
Morgen Zuurkool ovenschotel met spekkies.
De vaatwasser raak ik niet aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
Toch ook weer de man...die in de keuken staat
Ik ook nietquote:Op maandag 4 januari 2016 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vaatwasser raak ik niet aan.
Ik heb geen vaatwasser...quote:Op maandag 4 januari 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koop je steeds weer nieuwe borden en bestek?
2 dagen eten maken en ik heb 'm vol hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders duurt het minstens een week voor ik dat ding vol krijg
Bij mij is het meeste al schoon tegen de tijd dat het eten klaar is ...quote:Op maandag 4 januari 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 dagen eten maken en ik heb 'm vol hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |