ik zit heel hard te denken Sas,maar ik kan niks bedenkenquote:
ejjjjj... gaat het een beetje Dees?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd mij ingefluisterd dat 40+ weer open is, is Kingstown al gebeld?
Sacha gefeliciteerd met je blauwe kleurtje
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
hoe is het in het nieuwe penthouse aan het water? Al gondeliers met serenades gesignaleerd?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Wacht maar af, als je de 50 eenmaal voorbij bent gaat het nog 2 keer zo hard bergaf.......quote:
ik vind er geen moer aan dat oud wordenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht maar af, als je de 50 eenmaal voorbij bent gaat het nog 2 keer zo hard bergaf.......
We zullen het zien, nog ruim 8 maanden.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht maar af, als je de 50 eenmaal voorbij bent gaat het nog 2 keer zo hard bergaf.......
Klagen doen we hier al genoeg, daar hebben 40+ers geen KLB voor nodig.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind er geen moer aan dat oud worden![]()
zal ik dáár een topic over openen?
o ja, ik zeur al teveel, doe maar nietquote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klagen doen we hier al genoeg, daar hebben 40+ers geen KLB voor nodig.
Tja, wat zal ik zeggen..... verdrietig en verward, maar fijn dat we dit met elkaar kunnen doen.quote:
Nog niet, maar ik verwacht MM wel als het wat warmer wordt.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe is het in het nieuwe penthouse aan het water? Al gondeliers met serenades gesignaleerd?
Ik vond het juist wel potentie hebben... over een paar dagen, als alle ontgroeningstopics gelockt zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, ik zeur al teveel, doe maar niet
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen..... verdrietig en verward, maar fijn dat we dit met elkaar kunnen doen.
Klagen over producten van vroeger, die je veel kocht, en die al jaren niet meer te koop zijn (dus niet onder een andere naam) zijn best een klacht waard.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, ik zeur al teveel, doe maar niet
Sterkte...quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen..... verdrietig en verward, maar fijn dat we dit met elkaar kunnen doen.
Neh... dat kan ook in klachtenbaak of Memory Lane... een beetje méér ;echt 40+ gerelateerdquote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klagen over producten van vroeger, die je veel kocht, en die al jaren niet meer te koop zijn (dus niet onder een andere naam) best een klacht waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |