En ik had geen internet bij me omdat ik gewoon even snel op de fiets was gesprongen, dacht ff snel heen en weer en klaar, want ik moest dringend printen, daarna dus maar thuis meteen bij 123inkt.nl besteld en de volgende middag had ik ze.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook een gedoe... ook van die dingen dat je iets kan kopen met korting, maar alléén via de website, zelfs als je in de winkel staatook zo stom....
Het zijn vvv bonnen ik nam je even op de hak met je glazen bolquote:
ah...... ja ik had dat topic nog nooit gezien, ken gebeurenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn vvv bonnen ik nam je even op de hak met je glazen bol
Kanquote:Op zondag 3 januari 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...... ja ik had dat topic nog nooit gezien, ken gebeuren
mja, gelukkig leiden er meer wegen naar Romequote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik had geen internet bij me omdat ik gewoon even snel op de fiets was gesprongen, dacht ff snel heen en weer en klaar, want ik moest dringend printen, daarna dus maar thuis meteen bij 123inkt.nl besteld en de volgende middag had ik ze.
KAN ook in één post btwquote:
Waarom doe je je dom voor dan als je pretendeert het niet te zijn?quote:
eh....quote:Op zondag 3 januari 2016 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom doe je je dom voor dan als je pretendeert het niet te zijn?
Dom is best handig.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom doe je je dom voor dan als je pretendeert het niet te zijn?
quote:
Coos vergelijk je je daar meequote:
kelere... waar vergelijk ik Coos mee?quote:
Zeur niet zo mensquote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere... waar vergelijk ik Coos mee?
Ik zei dat het een uitspraak van hem was, dat was ook voor de lol
ga alles effe verdraaien![]()
ik ga het gezellig houden hiero, dus ik ga zappen![]()
helaas zit je in alle SC's dus ik kiek wel...
Spel dan eens normaalquote:
Zo koken en er is niks aan de handquote:
Ik zou zeggen fuck you.,, apje gemistquote:Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef sacha het volgende:
ik krijg zojuist een apje dat Aap morgen om 8 uur op school moet zijn in plaats van half negen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |